Pregled po CROSBI profilu: Jasmina Jelčić (CROSBI Profil: 33658, MBZ: 356766)
-
1.Elkasović, Selma; Jelčić Čolakovac, JasminaThe Teaching of ESP Lexis Revisited: The Effect of Authentic Text Adaptation on Vocabulary Retention // ESP Today, 11 (2023), 1; 75-95 doi:10.18485/esptoday.2023.11.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Jelčić Čolakovac, Jasmina; Bogunović, IrenaGrammar for mariners: Grammar coursebook for students of maritime courses / Vranić Kauzlarić, Vesna (ur.).
Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021 -
3.Jelčić Čolakovac, Jasmina; Bogunović, IrenaViše je više: kako poticati konceptualizaciju kod studenata engleskoga jezika u struci // Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke: Zbornik radova s 5. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2021. str. 135-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Jelčić Čolakovac, JasminaWhere Culture and Metaphor Meet: Metaphoric Awareness in Comprehension of Culturally- Specific Idioms // Open Journal for Studies in Linguistics, 3 (2020), 2; 67-82 doi:10.32591/coas.ojsl.0302.03067j (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Borucinsky, Mirjana; Jelčić Čolakovac, JasminaPromoting Authenticity in the ESP Classroom: The Impact of ICT and Use of Authentic Materials on Reading Comprehension // 5th International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings / Petkova, T. V. ; Chukov, V. S. (ur.).
Beograd: Center for Open Access in Science, 2020. str. 31-44 doi:10.32591/coas.e-conf.05.03031b (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Jelčić Čolakovac, JasminaPromoting Deep-level Processing through Etymological Elaboration: The Case of Idioms in Croatian EFL Context // Koninskie Studia Jezykowe, 7 (2019), 4; 425-444 doi:10.30438/ksj.2019.7.4.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Jelčić Čolakovac, JasminaOn why anger can be poured, steeled, and boiled: corpus-driven study of anger metaphors in Croatian // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 48 (2019), 4; 197-222 doi:10.22210/strjez/48-4/1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Bogunović, Irena; Jelčić Čolakovac, JasminaUloga neformalnih aktivnosti u nenamjernom usvajanju jezika: povezanost uporabe jezika i jezičnog znanja // Fluminensia, 31 (2019), 2; 181-199 doi:10.31820/f.31.2.15 (recenziran, članak, znanstveni)
-
9.Jelčić Čolakovac, Jasmina; Bogunović, IrenaTransfer of meaning in L2 learning environment: Language proficiency, metaphor universality and language dominance as influencing factors // 2nd International Conference on Bilingualism
Valletta, Malta, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Jelčić, JasminaThe representation of the container metaphor in Croatian and its implications for EFL teaching // Jezik i njegovi učinci - Languaga and its effects / Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija (ur.).
Rijeka, Hrvatska: Srednja Europa, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.Jelčić, JasminaUp the creek with a paddle: Conceptual metaphors as a tool for teaching culture-specific vocabulary // Third International Symposium on Figurative Thought and Language
Osijek, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Jelčić, JasminaThe Facilitative Effect of Conceptual Metaphor upon Idiom Learning, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Ljubljana
-
13.Jelčić, JasminaTurning the tide -Why culturally motivated idioms should be included in EFL curricula // 9th Annual International Conference on Languages & Linguistics
Atena, Grčka, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Jelčić, JasminaShared conceptual metaphors between English and Croatian and their effect on idiom learning // Metodologija i primjena lingvističkih istraživanja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2016. str. 363-376 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Jelčić, JasminaFrazeološki kalkovi strukturnoga tipa pridjev + imenica preuzeti iz engleskog u hrvatski jezik // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 42 (2016), 1; 61-74 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Jelčić, JasminaConceptual metaphor LOVE IS WAR in English and Croatian idioms: A cross-comparative study // 2nd International Symposium on Figurative Thought and Language
Pavia, Italija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Jelčić, JasminaCroatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors // Jezikoslovlje, 15 (2014), 2-3; 373-393 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Jelčić, JasminaBliski susreti hrvatskog i engleskog jezika - frazeološki kalkovi s dodatnim prijenosom značenja // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 43 (2014), 3; 214-227 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Jelčić, JasminaThe facilitative effect of metaphor upon memory: how figurative language allows for a more efficient memory of a collective // Re-thinking Humanities and Social Sciences: The Politics Of Memory
Zadar, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Jelčić, JasminaCroatian EFL Learners' Comprehension of Idioms: Context, Decomposability and Age Factors, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka