Pregled po CROSBI profilu: Barbara Balaž (CROSBI Profil: 33586, MBZ: 356055, ORCID: 0000-0002-7945-5774)
-
1.Balaž, Barbara; Burić, IrenaProfesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu // 1. konferencija školskih psihologa: Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaThe Relationship Between Epistemic Emotions and Motivation for Learning Physics During Distance Teaching // Selected Proceedings of the 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. str. 9-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaA Mixed-Method Study on Measuring Epistemic Emotions as a Trait // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 619-639 doi:10.31820/pt.31.3.8 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Jakšić, Krešimir; Balaž, Barbara; Butković, Ana; Penezić, ZvjezdanVažnost osobina ličnosti u objašnjenju profesionalne dobrobiti nastavnika // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Šimunović, Mara;Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Šimunović, MaraKako je odnos između nastavnika i učenika povezan s učeničkim emocijama postignuća? // 5. Dani obrazovnih znanosti: Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima - knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Burić, Irena; Šimunović, Mara; Balaž, BarbaraWork–family conflicts and teacher commitment during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis of emotional exhaustion and psychological capital // Educational Psychology (2022) doi:10.1080/01443410.2022.2091750 (međunarodna recenzija, online first)
-
9.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaWhich epistemic emotions predict engagement in learning physics? // Book of Abstracts
Dresden, Njemačka, 2022. str. 50-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaHow is teacher enthusiasm related to students’ epistemic emotions? // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 46-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Balaž, BarbaraOdrednice i ishodi epistemičkih emocija u obrazovnom kontekstu, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između epistemičkih emocija i motivacije za učenjem fizike tijekom nastave na daljinu // 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia: Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - Book of Abstracts / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaOdnos između učeničkih procjena kvalitete poučavanja, kontrole i vrijednosti te epistemičkih emocija u okruženju nastave na daljinu i klasičnog oblika nastave // 28. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći - Sažetci priopćenja
Hrvatska, 2021. str. 53-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Šimunović, Mara; Balaž, Barbara; Burić, IrenaDoes teacher affect mediate the relationship between psychological capital and instructional quality during the COVID-19 pandemic? // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 - knjiga sažetaka
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 73-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Burić, Irena; Šimunović, Mara; Balaž, BarbaraKonflikti obiteljske i radne uloge i odanost profesiji kod nastavnika tijekom pandemije COVID-19: moderirana medijacijska analiza emocionalne iscrpljenosti i psihološkog kapitala // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 94-94 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kako učiteljima, učenicima i roditeljima olakšati snalaženje u okruženju nastave na daljinu: Priručnik za stručne suradnike osnovnih i srednjih škola / Balaž, Barbara (ur.). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021 (prirucnik)
-
18.Balaž, Barbara; Pavlin-Bernardić, NinaDoes confusion predict greater engagement in learning physics? // The 19th Biennial EARLI Conference: "Education and Citizenship: Learning and Instruction and the Shaping of Futures"
Göteborg, Švedska, 2021. str. 317-317 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Balaž, Barbara; Hanzec Marković, Ivana; Brajša- Žganec, AndrejaThe exploration of the relationship between positive achievement emotions and academic success: testing the assumptions of the control-value theory of achievement emotions // The Educational and Developmental Psychologist, 38 (2021), 1; 77-87 doi:10.1080/20590776.2020.1856623 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Žibrat, Kristijan; Balaž, BarbaraValidacija PERMA upitnika // 22. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. str. 231-231 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Balaž, Barbara; Jelovčić, Sara; Kotrla Topić, Marina; Žitković, Valentina; Merkaš, Marina, Perić, Katarina; Varga, VanesaRezultati istraživanja "Korištenje digitalne tehnologije u obitelji" tijekom pandemije bolesti COVID-19, 2020. (ostalo).
-
22.Brdovčak, Barbara; Jelovčić, Sara; Kotrla Topić, Marina; Žitković, Valentina; Merkaš, Marina; Perić, Katarina; Varga, VanesaOmetanje digitalnom tehnologijom u roditelja i dobrobit djece i roditelja tijekom pandemije bolesti COVID-19 // 22. Dani psihologije u Zadru - Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. str. 165-165 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Matijaš, Marijana; Nakić Radoš, Sandra; Brdovčak, BarbaraStudents’ Locus of Control and Concerns about Completion of Schooling: Does Career Adaptability Play a Role? // 19th Eawop Congress: Working for the greater good. Abstract Book.
Torino, Italija, 2019. str. 1778-1778 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Šeremet, Ana; Perić, Katarina; Brdovčak, BarbaraDeterminants of academic dishonesty among students // Protection and promotion of the well-being of children, youth, and families: Selected Proceedings of the 1st International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2018. str. 93-108 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaSelf-regulated Learning Strategies and Flow in Exam and No-exam Period // 9st European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts
Budimpešta, Mađarska, 2018. str. 431-431 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)