Pregled po CROSBI profilu: Sanja Jurić (CROSBI Profil: 33395, MBZ: 354720)
-
1.Jurić, SanjaParticipacija učenika s komunikacijskim teškoćama u redovnoj nastavi // Zbornik radova Nova promišljanja o djetinjstvu. Rethinking childhood. / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 427-446 -
2.Jurić, Sanja; Najev Čačija, Ljiljana; Alfirević, NikšaMentorski model kao determinanta kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja: Testiranje okvira za uspješnu implementaciju u odgojno- obrazovnim institucijama u Hrvatskoj // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 4, 24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Najev Čačija, Ljiljana; Alfirević, Nikša; Sanja JurićTowards an Identification of Critical Success Factors for European Inclusive Education // Educational Leadership, Improvement and Change Discourse and Systems in Europe / Moos, Lejf ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Koren, Andrej ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Cham: Springer ; Palgrave Macmillan, 2020. str. 139-154 doi:10.1007/978-3-030-47020-3_10 -
4.Najev Čačija, Ljiljana; Bilač, Sanja; Džingalašević, GoranBenchmarking Education Policies and Practices of Inclusive Education: Comparative Empirical Research—The Case of Croatia, Italy and Portugal // Educational Leadership in Policy / Ingþórsson, Ágúst Hjörtur ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vican, Dijana (ur.).
Cham: Palgrave Macmillan, 2019. str. 117-134 doi:10.1007/978-3-319-99677-6_8 -
5.Bilač, Sanja; Miljković, DubravkaHow to Introduce Change to Classroom Management and Discipline // Croatian Journal of Education = Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 11-23 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Bilač, Sanja; Miljković, DubravkaReflective Practice and Job Satisfaction in Classroom Management and Discipline // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp.Ed.3; 13-27 doi:10.15516/cje.v19i0.2698 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
7.Bilač, Sanja; Miljković, DubravkaModel refleksivne prakse – učinkovit način stručnoga usavršavanja u području upravljanja razredom // Acta Iadertina, 14 (2017), 2; 53-72 doi:10.15291/ai.1470 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Bilač, Sanja; Toussaint, Ivana; Džingalašević, GoranUpravljanje inkluzivnim razredom // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 269-296 -
9.Najev Čačija, Ljiljana; Bilač, Sanja; Klinger, LjiljanaUpravljačke aktivnosti iz perspektive ciljnih skupina kojima se usmjeravaju // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 355-390 -
10.Bilač, Sanja; Miljković, DubravkaUtjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
11.Bilač, SanjaUtjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom, 2016., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Tavas, Dejana; Bilač, SanjaŠkolske web stranice: mogućnost suradnje s roditeljima? // Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011. str. 245-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)