Pregled po CROSBI profilu: Marina Guzovski (CROSBI Profil: 33343, MBZ: 354154, ORCID: 0000-0002-2365-503X)
Pronađeno 81 radova
-
1.Otto PenezićPOTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA , 2023., diplomski rad, diplomski, Menadžment bankarstva, osiguranja i financija, Zagreb
-
2.Popović, BornaPrimjena marketinga u neprofitnom sektoru , 2023., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
3.Andrijanić, JuricaPromjene ponašanja klijenata bankarskih institucija uslijed pandemije COVID – 19, 2023., postdiplomski specijalisticki, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
-
4.Guzovski. Marina; Birač, Sanja; Smoljić, MirkoSpecifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Birač, SanjaUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na promjenu ponašanja i stavove potrošača u Sisačko - moslavačkoj županiji, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
6.Guzovski Marina; Rudančić Andreja; Zgurić-Dobrenić VlatkaDISTRIBUTION CHANNELS OF BANKING SERVICES –ATTITUDES AND PREFERENCES OF CLIENTS // InternationalReview, 11 (2022), 1-2; 24-30 doi:10.5937/intrev2202029G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Gedžić, KataPROMOCIJSKI MIKS HOTELA WATERMAN SVPETRVS RESORT, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
8.Gedžić, MaraUTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
9.Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko; Martinčević, IvanaCreating Value for Clients using a Holistic Approach in Banking Marketing // ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion / Pejić Bach, Mirjana (ur.).
Zagreb: IRENET, Society for Advancing Innovation and Research in Economy Hrvastkih iseljenika 1, 10000 Zagreb, Croatia, 2022. str. 80-90 doi:10.54820/entrenova-2022-0008 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Smoljić, Mirko; Stipanović, Branka; Guzovski, MarinaDigitization of agriculture: mobile applications in agriculture as an important aspect of the third green revolution // EMAN 2022, 6th International Scientific Conference on Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Vuk, Bevanda (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of Balkans, 2022. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Guzovski, MarinaTHE IMPORTANCE OF MARKETING ACTIVITIES FOR THE PRESERVATION OF ENVIRONMENTAL PROTECTION // IRASA International Scientific Conference SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND INNOVATION SETI IV 2022 / Ristić, Vladica ; Maksin, Marija ; Bošković, Jelena (ur.).
Beograd: IRASA – International Research Academy of Science and Art Belgrade, 2022. str. 355-364 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Guzovski, Marina; Šimunović, LovreTHE INFLUENCE ON CUSTOMER SATISFACTION BY THE APPLICATION OF THE CONCEPT OF BIG DATA AND CRM IN MARKETING // MIANU – SCIENCE AND PRACTICE (SAP) Journal of Social Sciences and Humanities, 1 (2022), 2; 68-80 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Papak, PetraTRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
-
14.Trgovčević, AntonioUtjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
15.Banožić, DinkoMarketing strategija Red Bulla, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
16.Kadić, EminaPROMOCIJA PROIZVODA NA MALOPRODAJNOM MJESTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
17.Renei Premec, IanNON FUNGIBLE TOKEN (NFT) / NEZAMJENJIVI TOKEN I MARKETINŠKE STRATEGIJE, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
18.Kolak, ManuelaUPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International), 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
19.Dejanović, PetraUtjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
20.Šuštić, Ana KatarinaIzgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
21.Fotova Čiković, Katerina; Lozić, Joško; Guzovski, MarinaDo mergers and acquisitions improve bank efficiency? Evidence from North Macedonia // Journal of international studies, 15 (2022), 2; 77-93 doi:10.14254/2071-8330.2022/15-2/6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Ilić, AnjaPRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
23.Mičin, DinaUTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
24.Guzovski, MarinaTHE ROLE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN DEVELOPING ENVIRONMENTAL AWARENESS AND CHANGING CONSUMER BEHAVIOR // International Scientific Conference: SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND INNOVATION SETI III 2021 (ISBN: 978-953-49672-1-8)
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 315-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.R. Premec, Ian; Guzovski, MarinaMarketing strategies and impact on brand strength – outcomes of three cases // Zbornik sveučilišta Libertas, 6 (2021), 6; 9-27 doi:10.46672/zsl (recenziran, članak, stručni)
-
26.Rogošić, IvanMARKETINŠKE STRATEGIJE I NJIHOVA PRIMJENA U DIGITALNOM OKRUŽENJU, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
-
27.Nagy, Latica KatjaINTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU A1, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
-
28.Guzovski, MarinaMARKETING STRATEGIJE I NJIHOVA ULOGA U STVARANJU PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE // Acta Economica Et Turistica, 7 (2021), 2; 139-274 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
29.Krišto, DarijaMARKETING PLAN NA PRIMJERU RESTORANA ZDRAVE PREHRANE, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
30.Šimunović, LovrePRIMJENA KONCEPTA BIG DATA U MARKETINGU ZA UPRAVLJANJE ODNOSA SA KUPCIMA, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
-
31.Zgurić Dobrenić, VlatkaKANALI DISTRIBUCIJE BANKARSKIH USLUGA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
-
32.Birač, SanjaUTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA KOMUNIKACIJU I PROMIDŽBU IZMEĐU FINANCIJSKIH INSTITUCIJA I NJIHOVIH KLIJENATA, 2021., diplomski rad, diplomski, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
-
33.Jurić, MarkoAnaliza ponašanja potrošača pri kupnji prehrambenih proizvoda uzrokovanih pandemijom COVID 19 na primjeru Kauflanda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
-
34.Guzovski, MarinaCreating a competitive advantage through digital communication channels in financial institutions // MIANU – SCIENCE AND PRACTICE (SAP) Journal of social sciences and humanities, 1 (2021), 1; 37-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Guzovski, MarinaSocially responsible marketing in the "new normal" // SIXTH INTERNATIONAL SCIENTIFIC-BUSINESS CONFERENCE LIMEN 2020 ; Leadership, Innovation, Management and Economics: Integrated Politics of Research, CONFERENCE PROCEEDINGS / Vuk, Bevanda (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of Balkans, 2021. str. 285-291 doi:10.31410/limen.2020.285 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Guzovski, Marina; Martinčević, Ivana; Smoljić, MirkoDirect marketing: The use of personal data for advertising in the digital environment // Interdisciplinary Management Research XVI - IMR 2021. / Crnković, Boris ; Cleff, Thomas (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 1489-1505 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Guzovski, Marina; Rudančić, Andreja; Akmačić, MarkoZnačaj promocije za pozicioniranje turističkih destinacija kontinentalnog turizma // 4th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE - EMAN 2020 / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 401-407 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Smoljić, Mirko; Guzovski, Marina; Rudančić, AndrejaVažnost razvijanja digitalne marketing strategije // EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. (ur.).
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 393-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Guzovski, MarinaThe influence of information and communication technology in teaching on motivation to learn // SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND INNOVATION SETI II 2020: ISBN:978-86-81512-02-9
Beograd, Srbija, 2020. str. 296-304 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Rudančić, Andreja; Guzovski, Marina; Akmačić, MarkoTourist Offer Management In Globalisation Processes // Journal of economic and social development., 7 (2020), 1; 81-89 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Topić, Ivana; Guzovski, MarinaPRAVO NA PRISTUP INFORMACIJAMA U REPUBLICI HRVATSKOJ S POSEBNIM OSVRTOM NA OBAVEZU ORGANA JAVNE VLASTI U POGLEDU OBJAVLJIVANJA INFORMACIJA NA INTERNETSKIM STRANICAMA // Zbornik radova XVI Međunarodnog naučnog skupa "Pravnički dani - Prof. dr Slavko Carić" / Carić, Marko (ur.).
Novi Sad: Univerzitet Privredna akademija u Novom Sadu, Pravni fakultet u Novom Sadu, 2019. str. 236-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Guzovski, Marina; Nedović, Mirjana; Vučko, KatarinaNezadovoljstvo kao oblik poslijekupovnog vrednovanja i razvijanja odnosa sa potrošačima // International Scientific Conference EMAN – Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times ; ISBN 978-86-80194-17-2 ISSN 2683-4510 / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 531-538 doi:https://.org/10.31410/EMAN.2019.531 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Matanovac, MateaPercipirana vrijednost trgovačkih marki, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
-
44.Čolak, LuciaImpulzivna kupovina proizvoda široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
-
45.Vučko, Katarina; Guzovski, MarinaUloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača // 4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019) / Jaganjac, Jamila (ur.).
Vitez, 2019. str. 329-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Guzovski, Marina; Smoljić, MirkoGreen marketing and corporate social responsibility as the determinant of creating a segment of green consumers // Economic and Social Development 41st International Scientific Conference on Economic and Social Development Book of Proceedings / Tosovic Stevanovic, Aleksandra ; Trifunovic, Dragana ; Maloletko, Alexander (ur.).
Beograd: Vadea, Varazdin, Croatia / Megatrend University, Belgrade, Serbia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2019. str. 158-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Guzovski, MarinaPromjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije // Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.).
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 450-455 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko; Stanić, MarinaSales promotion in the function of creating consumer satisfaction and influencing consumer attitudes // Fourth International Scientific Conference Knowledge Based Sustainable EconomicDevelopment ERAZ 2018 - Conference Proceedings
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2018. str. 466-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Bakić, SrđanSituacijski čimbenici ponašanja potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, Vukovar
-
50.Treća međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 2018 / Doc. dr. sc. Mirko Smoljić, prof.v.š., Dr. sc. Marina Guzovski, pred., Dr. sc. Slobodan Stojanović, prof.v.š. (ur.), 2018 (zbornik)