Pregled po CROSBI profilu: Alenka Mikulec (CROSBI Profil: 33276, MBZ: 353445)
Pronađeno 52 radova
-
1.Milković, Ivana; Mikulec, AlenkaeTwinning with pre-service ECEC teachers at the Faculty of Teacher Education, University of Zagreb // ITE Best-Practice Session 2023
online, 2023. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
2.Franc, Vendi; Mikulec, Alenka; Vuić, BožicaRelationship between phonological awareness, reading acquisition and school success // Literacy and Diversity: New Directions BOOK OF ABSTRACTS
Dublin: Literacy assosiation of Ireland, 2022. str. 199-199 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Cindrić, Ivana; Mikulec, AlenkaPre-Primary Foreign Language Teacher Competences // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 3-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Mikulec, Alenka; Prugovečki, HelenaThe relationship between shyness, willingness to communicate, and foreign language anxiety // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO2 - in memoriam prof. emer. dr. sc. Milanu Matijeviću
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 72-72 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Zorić, NikolPrimjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Vuić, Božica; Franc, Vendi; Mikulec, AlenkaMetakognitivne strategije čitanja tiskanih i digitalnih tekstova // Čitatelj i čitanje u digitalno doba, knjiga sažetaka / Togonal, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 189-191 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
7.Mikulec, Alenka; Vuić, Božica; Franc, VendiStavovi budućih učitelja u primarnom obrazovanju o čitanju i strategijama čitanja // X. međunarodni skup Dijete i jezik danas: Čitanje u suvremenom okruženju
Osijek, Hrvatska, 2021. str. - (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
8.Prugovečki, HelenaThe Relationship Between Shyness, Willingness to Communicate, and Foreign Language Anxiety, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
9.Kovaček, RenataUSVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
10.Milanović, JulijaThe importance of learners´ and teachers´ motivation in EFL learning, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Vuković, GlorijaLanguage Learning Strategies and Young EFL Learners, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Fiket, IvonnaPoredbeni prikaz neologizama u seriji romana o Harryju Potteru, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Sviben, MateaPre-Service EFL Teachers and Multiple Intelligences, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
14.Mađarić, EnaPre-service EFL Teachers and Emotional Intelligence, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
15.Mikulec, Alenka; Subotić, SinišaStudents’ Assessment of Difficulty and Preferences Regarding L2 Language Skills // UZRT 2018: Empirical Studies in Applied Linguistics / Geld, Renata ; Letica Krevelj, Stela (ur.).
Zagreb: FF Press, 2020. str. 150-162 -
16.Cindrić, Ivana; Mikulec, AlenkaPre-Primary Foreign Language Teacher Competences // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / Billege, Martina Kolar (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 144-145 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
17.Mikulec, Alenka; Vuić, BožicaThe Relationship between L1 and L2 Reading Comprehension and Language and Reading Proficiency at the Tertiary Level // Journal of language and education, 5 (2019), 4; 54-65 doi:10.17323/jle.2019.9773 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Mikulec, AlenkaObrazovanje učitelja engleskoga jezika u primarnom obrazovanju u Petrinji // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija (English in Primary Education: Development and Principles of the Zagreb Study Programme) / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 73-77 -
19.Filipović, Jelena; Mikulec, Alenka; Cindrić, IvanaThe Use of Speaking Strategies by Pre‑Service EFL Teachers // ELOPE: English Language Overseas Perspectives and Enquiries, 16(2) (2019), 15-31 doi:10.4312/elope.16.2.15–31 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Filipović, JelenaTHE USE OF SPEAKING STRATEGIES BY PRE-SERVICE EFL TEACHERS, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
21.Šamo, Renata; Mikulec, Alenka; Marušić Vučković, KatarinaNEOLOGISMS AND (E)FL READING COMPREHENSION // Learning from the past for the future: Literacy for all / Pøhler, Lis (ur.).
Kopenhagen: Landsforeningen af Læsepædagoger, 2019. str. 77-77 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
22.Mikulec, Alenka; Šamo, RenataReading diary as a tool for EFL reading from the self-monitoring perspective // Language and its Effects. Proceedings from the CALS Conference 2017 / Brala-Vukanović, Marija ; Memišević, Anita (ur.).
Berlin: Peter Lang, 2019. str. 59-72 -
23.Panijan, Nikolina; Mikulec, AlenkaNew Media Use in EFL Learning and Teaching // 17th MATE DEMARIN DAYS Education – the Future of Civilization
Petrinja, Hrvatska, 2018. (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
24.Šamo, Renata; Mikulec, AlenkaEFL Reading Metacomprehension from the Developmental Perspective: A Longitudinal Case Study // Journal of language and education, 4 (2018), 1; 105-116 doi:10.17323/2411-7390-2018-4-1-105-116 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Radić, IvanaLanguage games in EFL teaching, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb