Pregled po CROSBI profilu: Milica Vučković (CROSBI Profil: 32960, MBZ: 350262)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Odak Krasić, Stana; Volarević, Marija; Vučković, MilicaHow do Croatian tourist boards promote destinations online? Content analysis of Facebook communication of tourist boards in Croatia // Reflections on Mediteranean : Mediterranean Issues, Book 2 / Jurčević, Katica ; Kaliterna-Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar ; Sveučilište Vern ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; EMAN, 2019. str. 419-432 -
1.Nenadić, Iva; Vučković, MilicaDezinformacije. Edukativna brošura i vježbe za razumijevanje problema dezinformacija
Zagreb: Agencija za elektroničke medije i UNICEF, 2021 -
1.Vučković, MilicaPoliticizing, Personalizing, and Mobilizing in Online Political Communication: Drivers and Killers of Users’ Engagement // International Journal of Communication, 13 (2023), 3033-3053 doi:1932–8036/20230005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Vučković, MilicaHaters vs. lovers on Facebook: Sentiment analysis of user’s comments // Suvremene teme, 12 (2021), 1; 27-48 doi:316.472.3:004.738.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Vučković, Milica; Odak Krasić, Stana; Volarević, MarijaKomunikacija hrvatskih političara na Instagramu za vrijeme pandemije COVID-19: prema kome, kako i s kojim učinkom? // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 59-82 doi:10.22572/mi.27.2.3 (recenziran, članak, znanstveni)
-
4.Vučković, Milica; Oblak Črnič, TanjaEmotionalization and Privatization of Political Communication on Facebook // Medijske studije, 11 (2021), 22; 3-23 doi:10.20901/ms.11.22.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Bovan, Kosta; Kovačić, Marko; Vučković, MilicaBeing mainstream, being radical: how do young people understand radicalism in Croatia // Šolsko polje, 29 (2018), 5-6; 59-58 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Bebić, Domagoj; Vučković, Milica; Eraković, DijanaEUens – The Rise of a New Identity Driven by Social Media // Medijske studije, 8 (2017), 15; 23-38 doi:10.20901/ms.8.15.3 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Bebić, Domagoj; Vučković, MilicaFacebook usage by mayors in Central and Southeastern Europe // Medijske studije, 4 (2013), 8; 32-44 doi:K 004.738:321.7(4-11) (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Bebić, Domagoj; Vučković, Milica; Zenzerović, BernardOn-line participation in Croatia: Moving beyond citizens' cynicism. The case of the City of Pula // European Journal of ePractice, 16 (2011), 42-58 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Vučković, MilicaPersonalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine // Političke analize, 7 (2016), 27; 11-15 (članak, stručni)
-
2.Vučković, MilicaPolitičke kampanje i internet na parlamentarnim izborima u Hrvatskoj 2015. godine // Političke analize, 6 (2015), 24; 19-22 (članak, stručni)
-
1.Bebić, Domagoj; Vučković, Milica; Volarević, MarijaCommunicating the Crisis: The European Commission on Social Media During the Economic Crisis in the European Union // The Future of Information Sciences: INFuture2015: e- Institutions - Openness, Accessibility, and Preservation - Proceedings / Anderson, K., Duranti, L., Jaworski, R. et al. (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Filozofski fakultet u Zagrebu : Sveučilište u Zagrebu, 2015. str. 77-86 doi:10.17234/INFUTURE.2015.10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Bebić, Domagoj; Vučković, MilicaE-Government and e-Participation: City Web Sites – the Case of Croatia // INFuture2011: Information Sciences and e-Society - Proceedings / Billenness, C. ; Hemera, A. ; Mateljan, V. et al. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 147-156 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Grbeša Zenzerović, Marijana; Vučković, MilicaE-uprava i društvene mreže: kako nove tehnologije mijenjaju odnose vlada s građanima i korisnicima // Forum za javnu upravu: Uprava u digitalno doba. Transformacijski potencijal e-uprave za veću učinkovitost i odgovornost / Musa, Anamarija (ur.).
Zagreb: Zaklada Friedrich Ebert i Institut za javnu upravu, 2017. str. 33-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Skočak, NinaAnaliza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
-
2.Vuković, MarijaObilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020., 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet političkih znanosti, Zagreb