Pregled po CROSBI profilu: Marina Đuranović (CROSBI Profil: 32467, MBZ: 345312)
Pronađeno 66 radova
-
1.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudents’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25 doi:10.23947/2334-8496-2022-11-1-15-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaPerceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2023. str. 133-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaOsnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaRelationship between the principal support, self–efficacy, collective efficacy and teacher commitment in primary school // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 4; 1271-1282 doi:10.13187/ejced.2022.4.1271 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Opić, Siniša; Kokanović, Tihana; Đuranović, MarinaPercepcija roditelja, odgajatelja i učitelja o spremnosti djeteta za školu. // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2) - in memoriam prof. emer. dr. sc. Milanu Matijeviću / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 2, 17 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Lucin, MarinaTowards the different: A case study of a Syrian asylum seeker in Croatian school context // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 5; 708-723 doi:10.33225/pec/22.80.708 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vragović, AnicaA critical incidents analysis – Children's school readiness // Cypriot journal of educational sciences, 17 (2022), 6; 2061-2075 doi:10.18844/cjes.v17i6.7498 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaThe role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 51-69 doi:10.18690/rei.15.1.51-69.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStudent evaluation of online teaching quality, their own engagement and success expectancy in the future // International journal emerging technologies in learning, 17 (2022), 4; 135-147 doi:10.3991/ijet.v17i04.27517 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Brčić, FilipSamoprocjene studenata o kompetencijama za odgojno- obrazovnu inkluziju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima., 2021. str. 504-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, TomislavaFlipped Learning – Pedagogic dilemmas. // Contemporary Educational Researches Journal, 11 (2021), 4; 138-146 doi:10.18844/cerj.v11i4.5463 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
13.Maras, Nevenka; Đuranović, Marina; Soldo, RužicaCORRELATION BETWEEN STUDENTS' ACADEMIC ACHIEVEMENT AND THEIR MEMBERSHIP IN A HIGH SCHOOL SPORTS CLUB // EDULEARN21 / Gómez Chova, L ; López Martínez, A ; Candel Torres, I (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 11016-11024 doi:10.21125/edulearn.2021.2286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudent misbehaviour, teacher self-efficacy, burnout and job satisfaction: Evidence from Croatia // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 4; 657-673 doi:10.33225/pec/21.79.657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Malogorski Jurjević, Martina; Đuranović, Marina; Olčar, DianaChallenges of online teaching during the COVID-19 pandemic // Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference / Lubkina, Velta ; Danilane, Liga ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 330-339 doi:10.17770/sie2021vol2.6205 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Đuranović, Marina; Opić, Siniša; Klasnić, IrenaTEACHER EDUCATION STUDENTS' SELF-ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR COOPERATION WITH PARENTS // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Strods, Gunars ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 105-118 doi:10.17770/sie2021vol1.6215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Maras, Nevenka; Soldo, Ružica; Đuranović, MarinaStudents' self-efficiacy in the virtual mathematics classroom // Journal of Educational Sciences & Psychology, XI(LXXIII) (2021), 1; 66-78 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Kokanović, Tihana; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaCroatian parents’ perceptions of preschool children's social competences during the 2020 COVID-19 pandemic // Sharing the Passion for Learning / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 244-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaDijete, odgoj i obitelj. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (ostalo)
-
20.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaPeer Cooperation between Students and Teacher Support in Different School Subjects Classes. // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 3; 21-36 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaStudents’ attitudes towards mathematics and their perceptions of teacher support, enthusiasm, classroom management and their own behavior // Journal of Educational Sciences & Psychology, X (LXXII) (2020), 2; 61-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Đuranović, Marina: Klasnić, Irena; Maras, AndrejPopustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece. // Vrijednosne orijentacije novih naraštaja / Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, IrenaPoticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Božurić, MonikaSAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
25.Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaKoronakriza – izazovi odgoja u kriznim situacijama // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 167-185 -
26.Miljković, Dubravka; Đuranović, Marina; Vidić TomislavaOdgoj i obrazovanje - iz teorije u praksu. Zagreb: IEP-D2 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (ostalo)
-
27.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Ninčević, MarjanIzazovi prijelaza iz vrtića u školu - možemo li bolje? // Mobilnost / Borsos, Éva ; Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu ; Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2019. str. 120-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Ninčević, MarjanPerception of Teaching Practice of Croatian Students of Educational Faculties // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 101-120 doi:10.15516/cje.v21i0.3456 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Đuranović, MarinaClassroom Quality in Final Forms of Lower Secondary Education: Demographic Differences and Connection with Target Learning Orientations // Croatian Journal of Education = Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 11-44 doi:10.15516/cje.v21i1.3384 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Maras, Nevenka; Đuranović, Marina; Lapat, GoranAktivno učenje kao preduvjet cjelovitoga razvoja učenika // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO: Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 171-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Ninčević, MarjanChallenges of transition from kindergaten to school - can we do better? // Mobility
Subotica, Srbija, 2019. str. 11-11 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
32.Miljković, Dubravka; Đuranović, Marina; Vidić, TomislavaOdgoj i obrazovanje - iz teorije u praksu / Miljković, Dubravka (ur.).
Zagreb: IEP-D2 i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 -
33.Čunović, Doris; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaPrevalencija aktivnosti slobodnog vremena učenika osnovnoškolske dobi // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan-Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 361-373 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Tavas, Dejana; Đuranović, MarinaSuradnja roditelja i učitelja nekad i danas // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 269-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Ninčević, MarjanPercepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije - knjiga sažetaka
Petrinja, Hrvatska, 2018. str. 31-31 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
36.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaEFFECTIVE SCHOOL DISCIPLINE – THE PRECONDITION FOR SUCCESSFUL TEACHING // SOCIETY, INTEGRATION, EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Ušča, Svetlana ; Zvaigzne, Anda (ur.).
Rēzekne: REZEKNE ACADEMY OF TECHNOLOGIES: Faculty of Education, Language and Design, 2018. str. 229-239 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Ciprić, AmalijaNastavne metode u nastavi Solfeggia, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb
-
38.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Klasnić, DragoSOS Children’s Village Lekenik – A positive Example of Alternative Care for Children and Youth // New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 4 (2017), 6; 11-16 doi:10.18844/prosoc.v4i6.2906 (recenziran, članak, znanstveni)
-
39.Šimleša, Iva; Đuranović, MarinaAutistično dijete u predškolskoj ustanovi // Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja – mogućnosti i izazovi / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša ; Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 302-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Pančić, Kristina; Đuranović, MarinaKreativnost učitelja u primarnom obrazovanju // Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost / Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 127-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Opić, ValentinaA child with Down syndrome - Challenge for families, kindergartens and schools // New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 3 (2017), 5; 32-41 doi:10.18844/prosoc.v3i5.2002 (recenziran, članak, znanstveni)
-
42.Lapat, Goran; Opić, Siniša; Đuranović, MarinaRoditeljsko viđenje škole za net-generacije // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 315-337 -
43.Anjoš, HelenaNastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
44.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaPovezanost školskog uspjeha i rizičnih ponašanja srednjoškolaca na Internetu // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 263-281 (recenziran, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
45.Đuranović, MarinaRisk behavior of students on the Internet // New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2 (2016), 4; 78-85 (recenziran, članak, znanstveni)
-
46.Opić, Siniša; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaTeenagers and the internet – age differences in risky behaviour // Pedagoška obzorja, 31 (2016), 3-4; 142-155 (recenziran, znanstveni rad, znanstveni)
-
47.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Braičić, ZdenkoThe assessment of students’ cooperation and teachers’ support – the students’ perspective // Pedagoška obzorja, 31 (2016), 2; 86-100 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Malbašić, Ana-MarijaGender differences in the manifestation of risky forms of adolescents' behavior on the internet // Journal of Psychological and Educational Research, 24 (2016), 1; 84-100 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
49.Đuranović, Marina; Opić, SinišaThe Activities of Students in Leisure Time in Sisak-Moslavina County (Republic of Croatia) // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 13-23 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
50.Franić, Josipa; Đuranović, MarinaIntegracija učenika s teškoćama u razvoju u redovne razredne odjele // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 607-617 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Braičić, Zdenko; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaTeaching and Learning Methods and Practices in Science and Social Studies Lessons // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2015), Sp.Ed.No.1; 83-95 doi:10.15516/cje.v17i0.1524 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
52.Markanjević, Anita; Đuranović, MarinaPrava djece u obiteljskom i odgojno-obrazovnom kontekstu // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 187-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Opić, Siniša; Đuranović, MarinaLeisure Time of Young Due to Some Socio- demographic Characteristics // Procedia: social & behavioral sciences, 159 (2014), (2014); 546-551 doi:http://ac.els-cdn.com/S1877042814065525/1-s2.0-S1877042814065525-main.pdf?_tid=1ce5162e-9642-11e4-8e97-00000aacb35d&acdnat=1420617322_e201aa85c0af29a78d573af54bd8ee03 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
54.Đuranović, MarinaRizično socijalno ponašanje adolescenata u kontekstu vršnjaka // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1-2; 119-132 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
55.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaInterkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak? // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 83-89 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Đuranović, Marina; Opić, ValentinaMogućnosti prevencije rizičnih ponašanja djece predškolske dobi // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 101-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
57.Đuranović, MarinaObitelj i vršnjaci u životu adolescenata // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 1-2; 31-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
58.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Lapat, GoranPedagoške kompetencije učitelja u primarnom obrazovanju // Život i škola ; Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, VXI (2013), 29; 34-44 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
-
59.Đuranović, Marina; Opić, SinišaSocijalna agresivnost učenika u primarnom obrazovanju // Croatian Journal of Education, 15 (2013), 3; 777-799 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
60.Đuranović, MarinaUtjecaj vršnjaka na rizično socijalno ponašanje učenika, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
61.Đuranović, MarinaOtvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 81-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Pejić, Marinko; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaProblemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka // 11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 345-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaKritički osvrt na kurikulum nastave matematike u kurikulumu primarnog obrazovanja // Kurikulum ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 109-121 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Đuranović, MarinaSocijalna kompetencija učitelja u suvremenoj školi // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 174-181 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Đuranović, MarinaKurikulum pedagoške kompetencije učitelja, 2006., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
66.Đuranović, MarinaKomparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja // Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 63-74 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)