Pregled po CROSBI profilu: Marina Đuranović (CROSBI Profil: 32467, MBZ: 345312)
Pronađeno 66 radova
-
1.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudents’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25 doi:10.23947/2334-8496-2022-11-1-15-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaPerceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2023. str. 133-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaOsnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaRelationship between the principal support, self–efficacy, collective efficacy and teacher commitment in primary school // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 4; 1271-1282 doi:10.13187/ejced.2022.4.1271 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Opić, Siniša; Kokanović, Tihana; Đuranović, MarinaPercepcija roditelja, odgajatelja i učitelja o spremnosti djeteta za školu. // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2) - in memoriam prof. emer. dr. sc. Milanu Matijeviću / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 2, 17 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Lucin, MarinaTowards the different: A case study of a Syrian asylum seeker in Croatian school context // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 5; 708-723 doi:10.33225/pec/22.80.708 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vragović, AnicaA critical incidents analysis – Children's school readiness // Cypriot journal of educational sciences, 17 (2022), 6; 2061-2075 doi:10.18844/cjes.v17i6.7498 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaThe role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 51-69 doi:10.18690/rei.15.1.51-69.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStudent evaluation of online teaching quality, their own engagement and success expectancy in the future // International journal emerging technologies in learning, 17 (2022), 4; 135-147 doi:10.3991/ijet.v17i04.27517 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Brčić, FilipSamoprocjene studenata o kompetencijama za odgojno- obrazovnu inkluziju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima., 2021. str. 504-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, TomislavaFlipped Learning – Pedagogic dilemmas. // Contemporary Educational Researches Journal, 11 (2021), 4; 138-146 doi:10.18844/cerj.v11i4.5463 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
13.Maras, Nevenka; Đuranović, Marina; Soldo, RužicaCORRELATION BETWEEN STUDENTS' ACADEMIC ACHIEVEMENT AND THEIR MEMBERSHIP IN A HIGH SCHOOL SPORTS CLUB // EDULEARN21 / Gómez Chova, L ; López Martínez, A ; Candel Torres, I (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 11016-11024 doi:10.21125/edulearn.2021.2286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudent misbehaviour, teacher self-efficacy, burnout and job satisfaction: Evidence from Croatia // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 4; 657-673 doi:10.33225/pec/21.79.657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Malogorski Jurjević, Martina; Đuranović, Marina; Olčar, DianaChallenges of online teaching during the COVID-19 pandemic // Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference / Lubkina, Velta ; Danilane, Liga ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 330-339 doi:10.17770/sie2021vol2.6205 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Đuranović, Marina; Opić, Siniša; Klasnić, IrenaTEACHER EDUCATION STUDENTS' SELF-ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR COOPERATION WITH PARENTS // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Strods, Gunars ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 105-118 doi:10.17770/sie2021vol1.6215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Maras, Nevenka; Soldo, Ružica; Đuranović, MarinaStudents' self-efficiacy in the virtual mathematics classroom // Journal of Educational Sciences & Psychology, XI(LXXIII) (2021), 1; 66-78 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Kokanović, Tihana; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaCroatian parents’ perceptions of preschool children's social competences during the 2020 COVID-19 pandemic // Sharing the Passion for Learning / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 244-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaDijete, odgoj i obitelj. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (ostalo)
-
20.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaPeer Cooperation between Students and Teacher Support in Different School Subjects Classes. // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 3; 21-36 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaStudents’ attitudes towards mathematics and their perceptions of teacher support, enthusiasm, classroom management and their own behavior // Journal of Educational Sciences & Psychology, X (LXXII) (2020), 2; 61-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Đuranović, Marina: Klasnić, Irena; Maras, AndrejPopustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece. // Vrijednosne orijentacije novih naraštaja / Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, IrenaPoticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Božurić, MonikaSAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
25.Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaKoronakriza – izazovi odgoja u kriznim situacijama // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 167-185