Pregled po CROSBI profilu: Ema Petričević (CROSBI Profil: 32311, MBZ: 342061)
Pronađeno 39 radova
-
1.Tina ZemunikNeke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za prevenciju rizičnih ponašanja djece u predškolskim ustanovama, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
2.Petričević, Ema; Marić, MarijaReakcije roditelja na negativne emocije djece: uloga roditeljske emocionalne regulacije i samoefikasnosti // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
online: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 35-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Kukulj, Staša; Šarić Drnas, MarijaObilježja proaktivne uključenosti budućih učitelja i nastavnika tijekom njihovog studija // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 103-104 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning mathematics: the role of need for cognition and achievement goals // Educational Psychology, 42 (2022), 8; 1045-1064 doi:10.1080/01443410.2022.2120599 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Petričević, Ema; Pavlin-Bernardić, NinaEngagement in learning physics within the contextual model // Book of Abstracts
Dresden: TU Dresden, 2022. str. 69-69 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Petričević, EmaRad na sebi započinje radom na vlastitim mislima // 8. kongres studenata psihologije Psihozij: knjižica sažetaka i program
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 19-19 (radionica, recenziran, sažetak, stručni) -
7.Petričević, EmaKontekstualne i individualne odrednice uključenosti u učenje fizike // Psihologijske teme, 31 (2022), 2; 383-402 doi:10.31820/pt.31.2.9 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, NinaContextual and individual determinants of engagement in physics from the perspective of elementary school physics teachers // International journal of science education, 44 (2022), 9; 1399-1418 doi:10.1080/09500693.2022.2078518 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Petričević, EmaPriroda i dinamika uključenosti u učenje sa stajališta učitelja fizike // STOO2 knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 148-149 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Petričević, Ema; Marić, MarijaReakcije roditelja na negativne emocije djece: uloga roditeljske emocionalne regulacije i samoefikasnosti // STOO2 knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 150-151 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Gjerek, LucijaStavovi roditelja o uključivanju djece romske nacionalnosti u programe ranog i predškolskog odgoja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Križanović, ValeriaNeke odrednice samoefikasnosti odgojitelja za pružanje podrške djeci predškolske dobi nakon traumatskih događaja, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Marić, MarijaNeke odrednice reagiranja roditelja na negativne emocije djece, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
14.Prenđa, Suzana; Petričević, Ema; Putarek, VanjaNeke odrednice prilagodbe na pandemiju COVID-19 // Coping with crisis pathways towards resilience / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, Odjel za psihologiju, 2021. str. 165-165 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Petričević, EmaEngagement in online learning: the role of self- regulated learning and personality traits // Current trends in psychology 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 75-76 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Radić, DariaInternalizirane poteškoće kod djece predškolske dobi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Pejić, LorenaVažnost emocionalne inteligencije odgojitelja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
18.Vidak, MarijaObilježja osjetljivosti kod djece, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
19.Kurtanjek, MatejaČimbenici prilagodbe djeteta na razvod roditelja sa stajališta odgojitelja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
20.Ljubin-Golub, Tajana; Petričević, EmaUloga školske klime, crta ličnosti i stavova prema agresivnosti u predviđanju različitih vrsta međuvršnjačkog zlostavljanja // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 113-113 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Petričević, Ema; Putarek, Vanja; Pavlin-Bernardić, NinaUključenost u učenje matematike: uloga potrebe za spoznajom i ciljeva postignuća // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2020. str. 138-138 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Sokić, KatarinaPredicting academic cheating with triarchic psychopathy and cheating attitudes // Journal of Academic Ethics, 18 (2020), 4; 377-393 doi:10.1007/s10805-019-09338-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Petričević, EmaOdrednice uključenosti u učenje fizike, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
24.Petričević, Ema; Rovan, DariaEngagement for learning physics: a qualitative study of students' perspective // EAPRIL 2019 Conference - Meaningful Learning in Different Settings
Tartu, Estonija, 2019. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Petričević, Ema; Rovan, DariaUloga motivacijskih uvjerenja u procesu samoregulacije učenja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 54-55 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)