Pregled po CROSBI profilu: Morana Drakulić (CROSBI Profil: 32119, MBZ: 342002)
Pronađeno 11 radova
-
1.Drakulić, MoranaMind the Gap: Age-Related Differences in Students' Perceptions of English Foreign Language Teacher and Motivation // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 2; 267-291 doi:10.26529/cepsj.1025 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Krstović, Jasna; Drakulić, MoranaDid Cinderella Arrive at the Ball? Implications of Contemporary European Education Policies on the Prospects of Early Childhood Education and Care // International Journal of Humanities Social Sciences and Education, 6 (2019), 3; 40-49 doi:10.20431/2349-0381.0603006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Drakulić, MoranaWishes and realities:the comparison of students' perspectives on good and actual English language teacher competences and characteristics // International Journal of English Language Teaching, 7 (2019), 2; 87-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Drakulić, MoranaExploring the Relationship between Students’ Perceptions of the Language Teacher and the Development of Foreign Language Learning Motivation // Theory and Practice in Language Studies, 9 (2019), 4; 364-370 doi:10.17507/tpls.0904.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Drakulić, MoranaYoung Learners’ Perceptions on Effective Foreign Language Teacher Characteristics – A Qualitative Study from Croatia // EDUvision 2018 »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations« / Orel, Mojca ; Jurjevič, Stanislav (ur.).
Ljubljana, 2018. str. 284-300 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Drakulić, MoranaThe ‘Unforgettable’ Experience of Foreign Language Anxiety // Journal of Education Culture and Society, 1 (2015), 1; 120-128 doi:10.15503/jecs20151.120.128 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Drakulić, MoranaForeign Language Teacher Competences as Perceived by English Language and Literature Students // Journal of Education, Culture and Society, 1 (2013), 1; 158-165 doi:10.15503/jecs20131-158-165 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Drakulić, MoranaRazvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 359-368 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Vidović, Ester; Drakulić, MoranaTeaching the Concept of Singularity and Plurality of Nouns within English Lessons to Children of an Early Age // Dvanaesti dani Mate Demarina: Suvremene strategije učenja i poučavanja / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 943-959 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vidović, Ester; Krstović, MoranaKratke narativne vrste u udžbenicima engleskoga jezika za osnovnu školu // Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević- Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 401-410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
11.Krstović, MoranaUčitelj u školi po mjeri učenika // Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 251-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)