Pregled po CROSBI profilu: Iva Buljubašić (CROSBI Profil: 32091, MBZ: 342353)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaEmpirical Study of the Effectiveness of Unconventional Theatre Marketing Activities Targeting Generation Y // Ekonomski vjesnik, XXXIII. (2020), 2; 421-435 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Buljubašić, IvaUTJECAJ INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA RAZVOJ KAZALIŠNE PUBLIKE GENERACIJE Y U REPUBLICI HRVATSKOJ // South Eastern European journal of communication, 2 (2020), 1; 17-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, Iva; Ivić, MarijaProject management education in Croatia: A focus on the IT sector needs // Management, 25 (2020), 1; 255-278 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Bestvina Bukvić, Ivana; Borić Cvenić, Marta; Buljubašić, IvaCOMPARATIVE ANALYSIS OF THE IMPACT FACTORS INFLUENCING THE CINEMA AND THEATRE ATTENDANCE AND THEIR BUSINESS PERFORMANCE // Media, culture and public relations, 8 (2017), 1; 56-71 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Buljubašić, Iva; Borić, Marta; Hartmann Tolić, IvanaUtjecaj promocije u kreativnim industrijama - Slučaj posjećenosti muzeja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 29 (2016), 109-124 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Buljubašić, Iva; Ham, Marija; Pap, AnaFACTORS INFLUENCING THE IMPLEMENTATION OF UNCONVENTIONAL MARKETING IN CULTURAL INSTITUTIONS – EVIDENCE FROM CROATIA // Scientific Annals of Economics and Business, 63 (2016), 2; 247-272 doi:10.1515/aicue-2016-0020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Buljubašić, Iva; Borić, MartaThe impact of promotion in franchising // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, god.XXVII, br. 2/2014. (2014), 285-296 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Karić, Marijan; Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, IvaIstraživanje primjene modela ocjene opravdanosti ulaganja u kapitalne projekte // Ekonomski vjesnik, XXVI (2013), 1/2013; 174-188 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Buljubašić, Iva; Čenan, StellaDizajn i oglašavanje // Književna revija (Osijek), 59 (2019), 1; 73-81 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
-
1.Buljubašić, Iva; Vidačković, Krešimir; Ageljić, IvanaStorytelling kao marketinški alat u automobilskoj industriji – studija slučaja: Mercedes Benz // Globalisation and Regional Identity 2020
Osijek, 2021. str. 81-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAn Empirical Examination of Promotional Activities in Croatian Theatres // Movements European Realites: New Developing Trends
Osijek, 2021. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Buljubašić, IvaEXPLORING THE MOTIVES OF YOUNG AUDIENCE FOR THEATRE ATTENDANCE // 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA" FOCUS ON: RESEARCH & INNOVATION / Katalinic, Branko (ur.).
Požega : Beč, 2020. str. 129-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Buljubašić, IvaUtjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji // EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
Banja Luka, 2020. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Mlinarević, Korenlija; Majić, Kristijan Ivan; Buljubašić, IvaUloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma // Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 321-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaThe Effectiveness of Unconventional Marketing in Theaters: Top Management Theaters Perspective // 9th Region Entrepreneurship Development / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 130-142 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Buljubašić, Iva; Mijoč, Josipa; Jobst, IvanaAN EMPIRICAL EXAMINATION OF PROMOTIONAL ACTIVITES IN CROATIAN THEATRES // MOVEMENTS EUROPEAN REALITIES - New Developing Trends
Osijek, 2019. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Lesinger, Gordana; Buljubašić, IvaTHE BOUNDARY BETWEEN NEWS CONTENT AND NATIVE ADVERTISING – IS IT CLEAR? // Megatrends and Media - Digital Universe 2019
Trnava, 2019. str. 628-645 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Buljubašić, IvaGerila marketing kao sredstvo komunikacije s publikom kulturnih događanja // Globalizacija i Regionalni Identitet 2018
Osijek, Hrvatska, 2018. str. 199-209 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubasić, IvaFINANCIAL AND MARKETING PERSPECTIVES OF A CROWDFUNDING // Economic and Social Development, 26th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Building Resilient Society" / Potocan, Vojko ; Kalinic, Vojko ; Vuletic, Ante (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw, Poland ; University North, Croatia, 2017. str. 353-363 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Buljubašić, Iva; Jurić, IrenaPotencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek: Studio HS, 2016. str. 141-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Buljubašić, Iva; Medić, ManeUloga oglašavanja u razvoju kazališnog života Osijeka u vrijeme J.J Strossmayera // Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - Europski realiteti
Osijek: Odjel za kulturologiju u Osijeku, 2016. str. 124-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, Iva; Lesinger, GordanaInfluence of Advertising space sales on information media content and financial performance of Croatian National TV stations // International Scientific Conference Megatrends and Media 2016: Critique in Media, Critique of Media, Faculty of Mass Media / Petranová, Dana ; Magál, Slavomír (ur.).
Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. str. 214-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Mihaljević, Jasminka; Borić, Marta; Buljubašić IvaThe place of books and libraries in the framework of cultural and creative industries of the new age // 5th International Scientific Symposium ECONOMY OF EASTERN CROATIA - VISION AND GROWTH / Anka Mašek Tonković (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. str. 243-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Buljubašić, IvaUTJECA NEKONVENCIONALNOGA OGLAŠAVANJA NA RAD INSTITUCIJA KULTURA U GRADU OSIJEKU // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XI
Osijek, 2015. str. 1097-1105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Bestvina Bukvić, Ivana; Karačić, Domagoj; Buljubašić, IvaKarakteristike ocjene opravdanosti ulaganja u investicijske projekte u poljoprivredi // Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 109-114 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Buljubašić, Iva; Borić, Marta; Bodražić, BojanCulture and tourism as major catalyst in creating competitive and multicultural city identity // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH X / Urban Bacher ; Dražen Barković ; Karl – Heinz Dernoscheg ; Maja Lamza - Maronić ; Branko Matić ; Norbert Pap ; Bodo Runzheimer, (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate Studies “Management” Hochschule Pforzheim University, 2014. str. 929-938 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Buljubašić, Iva; Bestvina Bukvić, Ivana; Bodražić, BojanINFORMAL LEARNING AS THE FORM OF EXTENDING KNOWLEDGE IN THE AREA OF FINANCIAL MANAGEMENT // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH IX / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl – Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 493-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Biuk, Domagoj; Buljubašić, Iva; Lesinger, Gordana.Influential aspects of political communication with emphasis on local elections 2017 // Interdisciplinary management research / Barković, Dražen et. al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 166-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Buljubašić, Iva; Kotrla, DianaMARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
Osijek, 2018. str. 738-747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Buljubašić, Iva; Nobilo, Ivana; Jambrenčina, EnaSOCIAL MEDIA MARKETING: IMPLEMENTATION OF GUERRILLA MARKETING AMONG INSTAGRAM INFLUENCERS // MEGATRENDS AND MEDIA HOME OFFICETAINMENT
Trnava, 2021. str. 366-377 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Buljubašić, IvaTHE HISTORY OF THEATRE ADVERTISING IN REPUBLIC OF CROATIA // MEGATRENDS AND MEDIA - On the Edge
Trnava, 2020. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Lesinger, Gordana; Buljubašić, IvaTHE BOUNDARY BETWEEN NEWS CONTENT AND NATIVE ADVERTISING – IS IT CLEAR? // MEGATRENDS AND MEDIA Digital Universe / Bučková, Zuzana (ur.).
Trnava: Faculty of Mass Media Communication University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2019. str. 628-644 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Buljubašić, Iva; Tolušić, Marija; Jurić, IrenaANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 597-608 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Zelić, JosipFotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija, 2022., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek
-
1.Borić Cvenić, Marta; Buljubašić Iva; Tolušić MarijaThe Economic Impacts of the European Capitals of Culture on Regional Development and Tourism, 2018. (međunarodna recenzija, ostali članci/prilozi).