Pregled po CROSBI profilu: Marija Andraka (CROSBI Profil: 32038, MBZ: 128842)
Pronađeno 106 radova
-
1.Hanžić Deda, SilvijaMeđujezična fonološka osjetljivost u početnom opismenjavanju, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb doi:10.17234/diss.2022.8528
-
2.Vrček, KarlaEarly foreign language acquisition: An overview of theory and research, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
3.Juratek, MarijaPrimary English language teaching: A comparison of Japan and Croatia, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
4.Banko, Tihana; Andraka, MarijaGender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed? // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 63-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Prugovečki, HelenaThe Relationship Between Shyness, Willingness to Communicate, and Foreign Language Anxiety, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Magerl, MartaTeaching foreign language and culture: An analysis of Croatian Primary School curricula, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
7.Vikić-Topić, EmaCroatian translation of Michael Coleman’s Internet Detectives - Net Bandits: A look at translation strategies, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Andraka, MarijaStrani jezik, udžbenik i kultura. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
9.Andraka, Marija; Narančić Kovač, SmiljanaNaših prvih 25 godina: predgovor // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 7-11 -
10.Špančić, DubravkaRazvijanje međukulturne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi engleskog jezika, 2019., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Forjan, AnamariaTRANSLATING CULTURE–SPECIFIC ITEMS IN THE STORY OF DOCTOR DOLITTLE, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Andraka, MarijaRazvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 81-92 -
13.Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (monografija)
-
14.Andraka, MarijaHorizontalna i vertikalna kohezija jezično- komunikacijskog područja - uloga okvirnih i predmetnih kurikula te referentnih standarda // Učenje i poučavanje stranih jezika u hrvatskome obrazovnom sustavu
Zagreb, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
15.Andraka, Marija; Milković, IvanaLost (and Found) in Indirect Translation: The Case of Frog and Toad // Beyond the Canon (of Children's Literature) / Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zadar: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Sveučilište u Zadru, 2019. str. 51-51 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Andraka, MarijaO razvoju međukulturne kompetencije u nastavi stranoga jezika // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 292-302 -
17.Andraka, MarijaDinamika prevođenja talijanske dječje književnosti na hrvatski u 20. stoljeću // Prijevodi dječje književnosti: pogled iz Hrvatske / Narančić Kovač, Smiljana ; Milković, Ivana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 225-251 -
18.Andraka; MarijaPinokio u hrvatskim prijevodima: strategije prenošenja kulturnoga konteksta // Libri et liberi: časopis za istraživanje dječje književnosti i kulture, 8 (2019), 1; 55-75 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Ević, IvonaLanguage Learning Anxiety: A Factor in Foreign Language Learning, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
20.Andraka, Marija; Velčić, FranjoCreski narodnjak Marko Buničić (1884.-1964.) u vrtlogu triju režima // II znanstveno-stručni skup "Creski anali: od starine do našega doba"
Cres, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
21.Combaj, NicoleDeveloping intercultural competence in teaching English as a foreign language, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
22.Karagić, ValentinaChildren with language and/or speech disorder and reading comprehension in EFL, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
23.Krištofić, EvaRaising cultural awareness in the primary foreign language classroom, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Andraka, MarijaTranslating Italian children’s literature into Croatian // Translation and transfer in children’s literature:: The Croatian perspective. Part I. Breaking the Path
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
25.Andraka, MarijaTranslating Italian Children's Literature into Croatian // Colloquium: Translation and transfer in children's literature: The Croatian perspective
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
26.Vučković, VanjaA look at education in India and Croatia: A case study, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
27.Bujanić, AntonelaLanguage Learning Strategies Promoting Learners` Reading Skills, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
28.Rozmarić, PetraTotal Physical Response in teaching English to young learners, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
29.Katarina KljunićTeacher Talk: An Analysis of Language in the EFL Classroom, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
30.Maksimović, GoranWriting tasks in the English language – textbooks and the curriculum, 2017., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
31.Andraka, MarijaTrends in translating Italian children's literature into Croatian in the 20th century // Literature, Translation, and Mediation by and for Children: Gender, Diversity, and Stereotype
Bertinoro, Italija, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
32.Andraka, MarijaCultural context adaptation strategies in the retranslation of Pinocchio: from Italian to Croatian // The Child and the Book International Conference: Interdisciplinary Links between Children’s Literature and the Arts. A Book of Abstracts / [Minguez Lopez, Xavier ] (ur.)
Valencia, Španjolska, 2017. str. 18-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Tonković, JosipaVocabulary games in teaching EFL to young learners, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
34.Gruban, IvanaE-Learning in Primary English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
35.Sočec, DarijaThe role of EFL coursebooks in raising pupils' cultural awareness: a comparative analysis, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
36.Kranjec, ValentinaStudent-teachers’ perspective on the age factor in teaching and learning EFL, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Uagreb
-
37.Beš, PetraComparing Chinese and Croatian Learners of English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
38.Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, MarijaPotrebe izobrazbe voditelja programa engleskog jezika – hrvatska i strana iskustva // 1. simpozij Odjela za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva: Materinski i strani jezik u vrtićkoj dobi
Zagreb, Hrvatska, 2016. (ostalo, neobjavljeni rad) -
39.Gruban, IvanaE-learning in primary English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
40.Tonković, JosipaVocabulary games in teaching EFL to young learners, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
41.Andraka, Marija; Jurković, AnkicaPotiču li udžbenici za rano učenje stranog jezika razvoj strategija učenja vokabulara? // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 1; 29-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Andraka, MarijaRepresentations of Professions in EFL Coursebooks // English Studies from Archives to Prospects: Volume 2 – Linguistics and Applied Linguistics / Zovko Dinković, Irena ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016. str. 311-324 -
43.Peroš, NikolinaMATERIALS AND STRATEGIES PROMOTING SELF-ESTEEM IN TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, 2015., diplomski rad, diplomski, UČITELJSKI FAKULTET, Zagreb
-
44.Perhot, ZvonkaInterdisciplinarity and the MI Theory in EFL, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
45.Strelar, PetraMetacognitive strategies in teaching EFL to young learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
46.Andraka, Marija; Bilić-Štefan, MilkaForeign language learning in the Croatian preschool context, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
47.Cindrić, Ivana; Andraka, Marija; Bilić-Štefan, MilkaRazvijanje svijesti studenata o učiteljskim kompetencijama uz pomoć Europskog portfolija za obrazovanje učitelja // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2015), 2; 117-136 doi:10.15516/cje.v17i0.1523 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Brekalo, IvanaPerception of English Language Phonology in Early FL Learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
49.Vuk, ŽeljkaPronunciation activities in EFL textbooks for young learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Bilić-Štefan, Milka; Cindrić, Ivana; Andraka, MarijaImpact of the Teaching Practice Course on Student Teachers' Self-Awareness // Early Foreign Language Learning and Teaching: perspectives and Experience / Gačić, Milica ; Šamo, Renata (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 56-71 -
51.Anja KnezovićAuthentic materials in teaching pronunciation to young learners, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
52.Zalar, Diana; Balić Šimrak, Antonija; Rupčić, StjepkoIzlet u muzej na mala vrata - prema teoriji slikovnice. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (monografija)
-
53.Andraka, MarijaRepresentations of professions in EFL coursebooks // NGLISH STUDIES AS ARCHIVE AND AS PROSPECTING (80 Years of English Studies in Zagreb)
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
54.Cindrić, Ivana; Andraka, Marija; Bilić Štefan, MilkaRaising students’ awareness of teaching competences by means of the European Portfolio for Student Teachers of Languages // TEPE 2014 - Overcoming Fragmentation in Teacher Education Policy and Practice
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
55.Andraka, MarijaKultura i međukulturnost u hrvatskim osnovnoškolskim udžbenicima engleskog jezika, 2014., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
56.Cindrić, Ivana; Andraka, Marija; Bilić-Štefan, MilkaKompetencije učitelja engleskog jezika iz perspektive studenata-učitelja: percepcija važnosti i stjecanja // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje/Croatian Journal of Education, Vol.16 ; No.1/2014, 16 (2014), 11-42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
57.Petra HusnjakDeveloping Pronunciation and Intonation with Young Learners of English as a Foreign Language, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
58.Golac, DoraDEVELOPING PUPILS’ SPEAKING SKILLS IN ELT, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
59.Andraka, MarijaHow not to teach grammar // Stručni skup za učitelje i nstavnike engleskog jezika
Gospić, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
60.Golac, DoraDeveloping pupils' speaking skills in ELT, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
61.Belina, IrenaTeaching English through drama art and music, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
62.Junković, IvanaMother tongue avoidance strategies in teaching English to young learners, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
63.Koren, MajaInterdisciplinarity and multiple intelligences in English language teaching, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
64.Vojnić, AnjaTrends in early second/foreign language research, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
65.Jelica MrzljakTextbook activities promoting pupils' thinking skills, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
66.Devčić, IvaTHE AGE FACTOR IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
67.Gašpert, MatejaA TOPIC-BASED APPROACH TO TEFL: FOOD ACROSS THE CURRICULUM, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
68.Cesar, ValentinaTEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS WITH LEARNING DISABILITIES, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
69.Šlat, JelenaCulture in EFL materials for young learners, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
70.Andraka, MarijaFrom Stereotypes and Culture Bumps to Cultural Awareness // Annual HUPE Conference
Opatija, Hrvatska, 2012. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
71.Jug, BernardaTeaching English as a Foreign Language in Composite Classes, 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
72.Andraka, MarijaRaising Pupils' Intercultural Awareness by Means of the European Language Portfolio in Croatian Primary Schools // Introducing the European language Portfolio into Croatian and French Foreign Language Classrooms. From Language Use to Language Awareness / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: FF Press, 2012. str. 147-160 -
73.Boc, ValentinaCREATIVE STRATEGIES IN MOTIVATING YOUNG LEARNERS OF EFL, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
74.Jurković, AnkicaVOCABULARY ACTIVITIES IN CROATIAN EFL TEKTBOOKS, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
75.Papak, KristinaEXTERNAL EVALUATION AND EARLY FOREIGN LANGUAGE LEARNING, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
76.Bilić-Štefan, Milka; Cindrić, Ivana; Andraka, MarijaTHE IMPACT OF THE TEACHING PRACTICE COURSE ON STUDENT-TEACHER SELF-AWARENESS // Early Foreign Languages Learning and Teaching:Research into Early Foreign Languages Learning and Teaching: Experience and Perspectives
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, sažetak, ostalo) -
77.Sokač, MartinaThe Picture Book in EFL, 2011., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
78.Andraka, Marija; Banko, Tihana; Milković, IvanaEnglish Box 3: Workbook - vježbenica engleskog jezika za treći razred osnovne škole, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
79.Andraka, Marija; Banko, Tihana; Milković, IvanaEnglish Box 3: Pupil's Book - udžbenik engleskog jezika za treći razred osnovne škole, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
80.Andraka, Marija; Cindrić, Ivana; Ćurković, NatalijaAnaliza rezultata ispita iz Engleskoga jezika u 4. i 8. razredu osnovne škole // Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama - engleski i njemački jeziki / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 37-58 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
81.Bilić-Štefan Milica; Cindrić Ivana; Andraka MarijaThe Teaching Practice Course: Aims, Learning outcomes, Evaluation // ECNSI 2010 Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMSJ-4)
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
82.Andraka, Marija; Milković, Ivana; Kralj, Mirjana SunčicaEnglish Box 2: Workbook / Domišljanović, damir (ur.).
Zagreb: Alfa, 2010 -
83.Andraka, Marija; Milković, Ivana; Kralj, Mirjana SunčicaEnglish Box 2 : Pupil's Book : udžbenik engleskog jezika za drugi razred osnovne škole / Domišljanović, Damir (ur.).
Zagreb: Alfa, 2010 -
84.Andraka, Marija; Kralj, Mirjana Sunčica; Lauš, IvanaEnglish Box 1 : Metodički priručnik za nastavu engleskog jezika za prvi razred osnovne škole / Domišljanović, Damir (ur.).
Zagreb: Alfa, 2009 -
85.Andraka, Marija; Kralj, Mirjana Sunčica; Lauš, IvanaEnglish box 1 : workbook : vježbenica engleskog jezika za prvi razred osnovne škole / Domišljanović, Damir (ur.).
Zagreb: Alfa, 2009 -
86.Farkaš, DarijaTypes of feedback in the EFL classroom, 2009., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
87.Vuksan, RenataSelf-assessment and the European Langugae Portfolio, 2009., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
88.Andraka, Marija; Kralj, Sunčica; Lauš, IvanaEnglish Box 1 : Pupil's Book / Domišljanović, Damir (ur.).
Zagreb: Alfa, 2009 -
89.Andraka, MarijaStarting Early: The Croatian Experience // Novosti na področju poučevanja tujih jezikov in medkulturnega in medjezikovnega uzaveščanja na zgodnji stopnji
Ljubljana, Slovenija, 2008. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
90.Antonić, TanjaMotivation-building activities in FL teaching, 2008., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
91.Vukin, FrankaCoursebook Analysis: A comparison of two second-grade coursebooks, 2008., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
92.Andraka, Marija; Dagarin Fojkar, MatejaEvaluation of Teacher Training Programmes for Primary Teachers of English: A Comparative Study // Teaching modern languages to young learners: teachers, curricula and materials / Nikolov, Marianne ; Mihaljevic Djigunovic, Jelena ; Mattheoudakis, Marina ; Lundberg, Gun ; Flanagan, Tanya (ur.).
Strasbourg : Graz: Council of Europe / European Centre for Modern Languages., 2007. str. 9-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
93.Babić, BiljanaMetacognitive learning strategies and students' learning preferences, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
94.Hođa, IvanaGames and game-like activities in teaching English as a foreign laguage, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
95.Kuštović, SanjaEfficient Classroom Management Techniques in EFL, 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
96.Dagarin, Mateja; Andraka, MarijaEvaluation of teacher training programmes for primary teachers of English - A comparative study // Teaching modern languages to young learners - teachers, curricula and materials / Nikolov, Marianne ; Mihaljević Djigunović, Jelena ; Mattheoudakis, Marina ; Lundberg, Gun ; Flanagan, Tanya (ur.).
Graz: European Centre for Modern Languages ; Vijeće Europe, 2007. str. 9-20 -
97.Andraka, Marija; Petravić AnaRazvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika // Dijete i jezik danas / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu - Središte u Čakovcu, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2007. str. 27-48 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
98.Andraka, Marija; Jurela-Jarak, Ingrid; Lešaja, Vlasta; Pavičić, Višnja; Sironić-Bonefačić, Nives; Stepinac, Alice; Strelec-Jugec, BlaženkaEuropski jezični portfolio za učenike i učenice od 11 do 15 godina u Republici Hrvatskoj (priručnik)
Zagreb: Školska knjiga, 2006 -
99.Krištić, ZrinkaAssessment in early foreign language learning, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
100.Petravić, Ana; Andraka, MarijaKatalog znanja vještina i sposobnosti/ nacionalni obrazovni standard za strane jezike iz perspektive autora // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 1; 31-49 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)