Pregled po CROSBI profilu: Dubravka Sinčić Ćorić (CROSBI Profil: 31994, MBZ: 237641)
Pronađeno 55 radova
-
1.Pološki Vokić, Nina; Tkalac Verčič, Ana; Sinčić Ćorić, DubravkaStrategic internal communication for effective internal employer branding // Baltic Journal of Management, 18 (2023), 1; 19-33 doi:10.1108/BJM-02-2022-0070 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Sinčić Ćorić, Dubravka; Mihotić, LucijaBank's brand personality // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. - Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021, 247-270
Osijek, Hrvatska, 2021. str. 247-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Tregear, Angela; Sayed, Maysara; Brennan, Mary; Brečić, Ružica; Colić Barić, Irena; Lučić, Andrea; Bituh, Martina; Ilić, Ana; Sinčić Ćorić, Dubravka; Tsakiridou, Efthimia et al.Measuring and comparing the carbon footprints of different procurement models for primary school meals: analysis of cases across five european countries // Public food procurement for sustainable food systems and healthy diets / FAO, Alliance of Bioversity International and CIAT and Editora da UFRGS (ur.).
Rim: Organizacija za prehranu i poljoprivredu Ujedinjenih naroda (FAO) ; Bioversity International, 2021. str. 286-302 doi:10.4060/cb7960en -
4.Sinčić Ćorić, Dubravka; Babić, LucijaISTRAŽIVANJE PRAKSE HRVATSKIH PODUZEĆA U RAZVOJU I UPRAVLJANJU MARKOM POSLOVNE USLUGE // Ekonomski pregled, 72 (2021), 4; 571-596 doi:10.32910/ep.72.4.4 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Sinčić Ćorić, Dubravka; Tomić, JelenaUtjecaj demografskih obilježja potrošača na prihvaćenost marketinga općeg dobra // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 41-59 doi:10.22598/zefzg.2021.1.41 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Sinčić Ćorić, DubravkaODRŽIVI MARKETING NA TRŽIŠTIMA POSLOVNE (B2B) POTROŠNJE // International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (2021), 11; 27-35 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Sinčić Ćorić, DubravkaFactors Influencing Organisational Buying Decisions in the Manufacturing Industry: Are Products and Services Procurement Different? // Zagreb International Review of Economics & Business, 24 (2021), 1; 99-111 doi:10.2478/zireb-2021-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Pološki Vokić, Nina; Tkalac Verčič, Ana; Sinčić Ćorić, DubravkaStrategic Internal Communication for Effective Internal Employer Branding // EUPRERA 2021 Congress „The Camino of strategic communication: (re)discovering the human element in public relations in unpredictable times”
Pamplona, Španjolska, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Sinčić Ćorić, Dubravka; Špoljarić, AnjaThe origins of internal communication and employer branding in marketing theories // Communication management review, 6 (2021), 1; 30-45 doi:10.22522/cmr20210163 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
10.Brečić, Ružica; Sinčić Ćorić, Dubravka; Lučić, Andrea; Gorton, Matthew; Filipović, JelenaLocal food sales and point of sale priming: evidence from a supermarket field experiment // European Journal of Marketing, ahead-of-print (2021), ahead-of-print; 1-22 doi:10.1108/ejm-07-2019-0604 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Tkalac Verčič, Ana; Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, NinaMeasuring internal communication satisfaction: validating the internal communication satisfaction questionnaire // Corporate communications: An International Journal, 26 (2021), 3; 589-604 doi:https://www.emerald.com/insight/content//10.1108/CCIJ-01-2021-0006/full/html (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Sinčić Ćorić, Dubravka; Lučić, Andrea; Brečić, Ružica; Šević, Aleksandar; Šević, ŽeljkoAn Exploration of Start-ups’ Sustainable Marketing Orientation (SMO) // Industrial marketing management, 91 (2020), 176-186 doi:10.1016/j.indmarman.2020.09.002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, Nina; Tkalac Verčič, AnaDoes good internal communication enhance life satisfaction? // Journal of Communication Management, 24 (2020), 4; 363-376 doi:10.1108/JCOM-11-2019-0146 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, Nina; Tkalac Verčič, AnaShiny happy people: Are satisfaction with life and internal communication related? // 21st Euprera Annual Congress "Joy - Using strategic communication to improve the quality of life"
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Pološki Vokić, Nina; Obadić, Alka; Sinčić Ćorić, DubravkaGender Equality in the Workplace – Macro and Micro Perspectives on the Status of Highly Educated Women. Cham: Palgrave Macmillan, 2019 (monografija) doi:10.1007/978-3-030-18861-0
-
16.Ružica, Brečič; Dubravka Sinčić Ćorić; Andrea Lučić; Matthew Gorton; Jelena FilipovićPromoting Sales of Local Foods in Grocery Retail Chains: Evidence From a Field Experiment // 47th European Marketing Academy Conference PEOPLE MAKE MARKETING
Glasgow: UNIVERSITY OF STRATHCLYDE, GLASGOW, UK, 2018. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Tkalac Verčič, Ana; Sinčić Ćorić, DubravkaThe relationship between reputation, employer branding and corporate social responsibility // Public relations review, 44 (2018), 4; 444-452 doi:10.1016/j.pubrev.2018.06.005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Sinčić Ćorić, Dubravka; Brečić, Ružica; Šimunjak, MajaReaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media : The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections // Medijske studije, 8 (2018), 16; 61-77 doi:10.20901/ms.8.16.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Šimunjak, Maja; Sinčić Ćorić, Dubravka; Brečić, RužicaPolitical Impression Management Through Direct and Mediated Communication: The 2014/2015 Croatian Presidential Elections // Društvena istraživanja, 26 (2017), 4; 539-560 doi:10.5559/di.26.4.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, Dubravka; Obadić, AlkaTo be or not to be a woman? – Highly educated women’s perceptions of gender equality in the workplace // Revija za socijalnu politiku, 24 (2017), 3; 253-276 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Sinčić Ćorić, Dubravka; Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Kurnoga, NatašaOrganizational buying decision approaches in manufacturing industry : developing measures and typology // Journal of business & industrial marketing, 32 (2017), 2; 227-237 doi:10.1108/JBIM-10-2014-0214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Sinčić Ćorić, Dubravka; Šimunjak, Maja; Brečić, RužicaLike me? Share me! The usage of social media in presidential elections // 7th EMAC Regional Conference 2015
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Sinčić Ćorić, D., Matić, N.Sustainability marketing in Croatia // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko. (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 110-128 -
24.Sinčić Ćorić, Dubravka; Murphy, P. E., Brečić, RužicaThe role of marketing mix elements in corporate ethics statements // Proceedings of the 6th EMAC REGIONAL CONFERENCE “Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues” / Adamantios Diamantopoulos, Bodo B. Schlegelmilch, Arnold Schuh and Udo Wagner (ur.).
Beč, Austrija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Sinčić Ćorić, Dubravka; Jelić, DomagojApplicability of Keller's brand equity model in the B2B chemical market // Ekonomska istraživanja, 28 (2015), 1; 1006-1017 doi:10.1080/1331677X.2015.1100841 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Sinčić Ćorić, Dubravka; Dropuljić, MarijaConsumers’ attitudes towards cause-related marketing // Analele stiintifice ale Universitatii "Al. I. Cuza" din Iasi. Ştiinţe economice, 62 (2015), 3; 343-356 doi:10.1515/aicue-2015-0023 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Sinčić Ćorić, Dubravka; Murphy, Patrick; Brečić, RužicaThe role of marketing mix elements in corporate ethics statements // PROCEEDINGS OF THE 6TH EMAC REGIONAL CONFERENCE “Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues” / Diamantopoulos, A-., Schlegelmilch, B.B., Schuh, A., Wagner, U. (ur.).
Beč, 2015. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoTechnological intensity and buying decision-making approaches in manufacturing sector // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
London : Delhi, 2015. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Sinčić Ćorić, Dubravka; Roglić, MarinaOsobnost luksuzne modne marke // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 66 (2015), 2; 138-155 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
30.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, SunčanaUnderstanding organizational buying behavior: the need for reconciliation // Proceedings of the 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
Atena, 2014. str. 841-848 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Sinčić Ćorić, DubravkaThe Status of Lobbying in Croatia // International advances in economic research, 20 (2014), 4; 411-423 doi:10.1007/s11294-014-9492-x (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Sinčić Ćorić, Dubravka; Vuković, IvanAnaliza tiskovnih i internetskih objava o lobiranju u Hrvatskoj // Društvena istraživanja, 21 (2012), 2(116); 545-567 doi:10.5559/di.21.2.13 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
33.Nada Kaurin Knežević Dubravka Sinčić ĆorićStavovi mlađe populacije o lobiranju // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 281-297 (recenziran, članak, znanstveni)
-
34.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kaurin, NadaStavovi mlađe populacije o lobiranju // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 281-297 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša; Dropuljić, MarijaThe effects of cause and donation size of cause-Related marketing program on consumers’ intention to buy // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 831-850 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša; Dropuljić, MarijaThe effects of cause and donation size of cause-Related marketing program on consumers’ intention to buy // Maketing challenges in new economy
Pula, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, SandraA Literature Analysis of Contemporary Research In Business-to-Business Branding // 6th International Conference 2010 "Thought Leaders in Brand Management"
Lugano, 2010. str. 1293-1302 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Tkalac Verčič, Ana; Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, NinaPriručnik za metodologiju istraživačkog rada - Kako osmisliti, provesti i opisati znanstveno i stručno istraživanje
Zagreb: MEP Consult, 2010 -
39.Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, SandraBranding in Business-to-Business Context: A Literature Review // The 3rd International Scientific Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference
Maribor, 2009. str. 253-260 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kovačić, ElviraUnutarnja percepcija identiteta poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 11; 616-633 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, NinaThe Roles of Internal Communications, Human Resource Management and Marketing Concepts in Determining Holistic Internal Marketing Philosophy // Zagreb international review of economics & business, 12 (2009), 2; 87-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, NatašaUtjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
43.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, DubravkaExploring the cognitive-affective nature of destination image formation // 38th EMAC Conference Marketing & The Core Discipline: Rediscovering references
Nantes, Francuska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
44.Tkalac Verčič, Ana; Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, DubravkaRazvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom // Društvena istraživanja, 18 (2009), 1-2; 175-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Sinčić Ćorić, Dubravka; Vorkapić, IvaIstraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 339-351 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Ozretić Došen, Đurđana; Sinčić DubravkaOkruženje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 29-50 -
47.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
48.Sinčić, DubravkaFuture research as a basis for the proactive marketing : scenarios of the telecommunication industry // EMAC Conference "Flexible marketing in an unpredictable world" (36 ; 2007)
Reykjavík, Island, 2007. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
49.Pološki Vokić, Nina; Sinčić, Dubravka; Tkalac Verčič, AnaHuman Capital as Source of Croatian Competitiveness // Global Business & Economics Anthology / Kantarelis, Dimitri (ur.).
Danver (MA): Business & Economics Society International, 2006. str. 48-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Obadić, Alka; Pološki Vokić, Nina; Sinčić, DubravkaThe Importance of Education for Countries and Enterprises Competitiveness - Croatian Macro and Micro Indicators // Sixt International Conference - Enterprise in Transition / Zlatan Reić (ur.).
Split : Bol, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)