Pregled po CROSBI profilu: Daša Dragnić (CROSBI Profil: 31845, MBZ: 339135)
Pronađeno 14 radova
-
1.Najev Čačija, Ljiljana; Mikulić, Davorka; Dragnić, DašaToward a model of relationship between the overall and the destination attributes satisfaction // Management, 25 (2020), 2; 67-81 doi:10.30924/mjcmi.25.2.4 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Pivčević, Smiljana; Dragnić, Daša; Mikulić, Davorka; Najev Čačija, Ljiljana; Petrić, LidijaStrateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022, 2017. (elaborat/studija).
-
3.Dragnić, Daša; Najev Čačija, Ljiljana; Pivčević SmiljanaBALANCING EFFICIENCY AND EFFICACY BY SEGMENTATION: THE CASE OF TOURISM DESTINATION SPLIT // International Conference CHALLENGES OF EUROPE: INNOVATIVE RESPONSES FOR RESILIENT GROWTH AND COMPETITIVENESS
Split: Faculty of Economics in Split, 2017. str. 451-469 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Najev Čačija, Ljiljana; Fudurić, Morana; Dragnić, DašaBenchmarking // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 297-322 -
5.Najev Čačija, Ljiljana, Fudurić, Morana; Dragnić, DašaBenchmarking // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 297-322 -
6.Dragnić, Daša; Najev Čačija, Ljiljana; Marasović, IvanaImpact of internal and external factors on SMEs marketing strategy and performance in crisis // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.).
Harlow: Pearson Education, 2015. str. 199-232 -
7.Dragnić, Daša; Najev Čačija, Ljiljana; Vulić, DorisInformatički alati za upravljanje znanjem kupaca // pravljanje organizacijskim promjenama i znanjem / Alfirević, Nikša ; Garbin Praničević, Daniela ; Talaja, Anita (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 211-226 -
8.Najev Čačija, Ljiljana; Dragnić, DašaUpravljanje znanjem u neprofitnim organizacijama // Upravljanje organizacijskim promjenama i znanjem / Alfirević, Nikša ; Garbin Praničević, Daniela ; Talaja, Anita (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 143-152 -
9.Najev Čačija, Ljiljana; Dragnić, DašaJavni sektor u gospodarstvu znanja // Upravljanje organizacijskim promjenama i znanjem / Alfirević, Nikša ; Garbin Praničević, Daniela ; Talaja, Anita (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 117-126 -
10.Dragnić, DašaImpact of Internal and External Factors on Performance of Fast-growing Small and Medium Businesses // Conference Proceedings / Mrnjavac, Željko, Muštra, Vinko (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2013. str. 287-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Dragnić, DašaDynamics of Internal and External Environment and It's Impact on Marketing Strategy // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, 2013. str. 76-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Dragnić, DašaModeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
13.Marasović, Ivana; Crnjak Karanović, Biljana; Dragnić, DašaThe Impact of Crisis on Marketing Strategy Components - An Overviw of Empirical Evidence // 22nd CROMAR Congress: Marketing Challenges in New Economy, Congress Proceedings / Danijela Križman Pavlović, Dragan Benazić (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 518-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Dragnić, DašaMarketing Activities of Small Business Entities in Croatia: The Case of Splitsko-dalmatinska County // Management : journal of contemporary management issues, 14 (2009), 1; 39-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)