Pregled po CROSBI profilu: Ivan Ružić (CROSBI Profil: 31738, MBZ: 338325)
Pronađeno 32 radova
-
1.Popek Biškupec, Petra; Ružić, IvanConfronting the Inflationary Pressures of Introducing the Euro with the Effects of Negative External Shocks // Folia Oeconomica Stetinensia, 23 (2023), 1; 195-207 doi:10.2478/foli-2023-0010 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Balaban, Igor, Bađari, Josipa, Ružić, IvanaEvaluating Learners’ Reactions to an Online Training Programme: A Case Study of Maldives National University // Proceedings of the 46th ICT and Electronics Convention MIPRO 2023 / Karolj, Skala (ur.).
Rijeka: MIPRO, 2023. str. 986-991 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Ružić, Drago; Ružić, Ivan; Popek Biškupec, PetraPredictions of generation “Z” on the significance of gastronomic tourism in the postcovid period // Ruralni turizam: kvaliteta, održivost, uključivost : zbornik radova = Rural tourism: quality, sustainability, inclusiveness : conference proceedings / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.).
Zagreb, 2022. str. 62-73 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Budić, Hrvoje; Horvat, Đuro; Ružić, IvanIct in Education Development // Proceedings of the 33rd International DAAAM Virtual Symposium ''Intelligent Manufacturing & Automation'' / Katalinic, Branko (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2022. str. 017-023 doi:10.2507/33rd.daaam.proceedings.003 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Popek Biškupec, Petra; Herman, Suzana; Ružić, IvanTHE MACROPRUDENTIAL MEASURES FOR MITIGATING THE EFFECTS OF THE PANDEMIC CRISIS IN TOURISM ECONOMIES // Business, Management and Economics Engineering, 20 (2022), 1; 79-95 doi:10.3846/bmee.2022.15738 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Galić, Matej; Ružić Ivan; Horvat, TomislavPartnerships in modern procurement systems as the basis for companies’ stability and growth in crisis and unpredictable circumstances // EU and Comparative Law Issues and Challenges Series ECLIC / Duić, Dunja ; Petrašević, Tunjica (ur.).
Osijek: Pravni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 746-765 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lacković, Ivana; Ružić, IvanIzazovi komunikacije u uvjetima pandemije COVID-19 (stručno visokoškolsko obrazovanje: relacija nastavnik – student) // Radovi desete međunarodne znanstveno-stručna konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID- a 19" = Conference Proceedings of the 10th Par International Scientific-Professional Leadership Conference Leadership After COVID-19
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR Rijeka, 2021. str. 42-55 (poster, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Ružić, Ivan; Popek Biškupec, PetraASSESSMENT OF THE PANDEMIC SHOCK ON THE TOURISM SECTOR - THE CASE OF CROATIA // TOURISM CHALLENGES AMID COVID-19
Vrnjačka Banja, Srbija, 2021. str. 247-262 doi:10.52370/TISC21247IR (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Stilin, Žarko; Banožić, Mario; Ružić, IvanInfluence of political marketing in digital environment on voters regarding their education // Journal of Business Paradigms, 5 (2020), 1; 4-20 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Stilin, Žarko; Žunić, Jerko; Ružić, IvanKorištenje alata e-marketinga u kampanji // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science (IJMBS), 5 (2019), 8; 5-12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Stilin, Žarko; Ružić, Ivan; Žunić JerkoImpact of political marketing in digital environment on gender (does political marketing in digital environment impact more women or men?) // 15th International Conference on Interdisciplinary Management Research (IMR 2019)
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 932-949 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Ružić, IvanKorozija metala u morskoj vodi, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
-
13.Barilović, Zlatko; Vrečko, Igor; Popović, Goran; Skledar Matijević, Ana; Ružić, Ivan; Balog, Antal; Funda, Dragutin; Kobrehel, KristinaElaborat prijedloga studijskog programa: Specijalistički diplomski stručni studij Projektni menadžment – dislocirani studij Osijek, 2018. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
14.Stilin, Žarko; Mesić, Jasen; Ružić, IvanThe Influence of e-marketing on Voters // Interdisciplinary Management Research XIV
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1244-1257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Vučevac, Sanja; Hadrović Zekić, Blaženka; Ružić, IvanMarketing aspects of tourism development in Osijek-Baranja County // 1st INTERNATIONAL TOURISM MARKETING CONFERENCE: Generations in Tourism / Törőcsik, Mária ; Gonda, Tibor ; Csóka, László ; Csapó, János ; Gerdesics, Viktória ; Mátyás, Judit ; Pavluska, Valéria ; Raffay, Zoltán ; Hegedüs, Réka (ur.).
Pečuh: Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, 2018. str. 457-466 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, StojankaA COMPARATIVE ANALYSIS OF TRADITIONAL AND E- MARKETING POTENTIALS IN THE BAKING INDUSTRY // Proceedings of the 8th INTERNATIONAL CONGRESS FLOUR – BREAD ‘15 and 10th CROATIAN CONGRESS OF CEREAL TECHNOLOGISTS / Koceva Komlenić, D (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek & ICC – International Association for Cereal Science and Technology, 2016. str. 234-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Ružić, Ivan; Bosnić, Irena; Kelić, IvanRiver cruise as tourism product: marketing approach // Interdisciplinary Management Research XII / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Postgraduate Studies, 2016. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, StojankaTechnology-driven e-marketing model of Croatian tourism product with an emphasis on web 2.0 potentials // Marketing Insights From a Changing Environment / Bruno Grbac, Dina Lončarić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar, Marko Grünhagen (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 24-51 -
19.Galić, Matej; Banac, Tamara; Ružić, IvanMenadžerski ugovor - prava i dužnosti menadžera unutar organizacije s posebnim naglaskom na trgovačka društva // Zbornik radova Menadžment
Zagreb, 2014. str. 798-807 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Ružić, IvanThe Power of Social Network Apps: Photo-Contest Based Application Study // International Conference Interdisciplinary Management Research X / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate Studies “Management”, Hochschule Pforzheim University, 2014. str. 871-882 doi:10.13140/2.1.2491.8085 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić, IvanOnline And Offline Media Effectiveness Based On Shopping Center Communication Objectives // Proceedings of the International Conference “An Enterprise Odyssey: Leadership, Innovation and Development for Responsible Economy” / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zagreb: Faculty od Economics & Business Zagreb, 2014. str. 1195-1207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Dukić, Branimir; Dukić, Stojanka; Ružić, IvanModel for Implementing Marketing in Religious Organisation in a Virtual Enviroment // Responsibility and sustainability, 2 (2014), 3; 27-41 (podatak o recenziji nije dostupan, original articles, znanstveni)
-
23.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić; IvanUsability And Functionality Evaluation Of The Most Profitable Croatian Companies’ Web Sites // 2nd international M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business & Science / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris ; Plantić Tadić, Dijana (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2013. str. 290-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Dukić, Stojanka; Dukić, Branimir; Ružić, IvanModel optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 2(26) (2013) (2013), 428-453 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić, IvanMOBILE RESPONSIVE WEB DESIGN IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY // Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Lovran: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR – Croatian Marketing Association, 2013. str. 347-356 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, Stojanka;A model of harmonizing the optimal E-marketing of Croatian tourism product with the development of information and communication technologies // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 357-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Ružić, Ivan; Biloš, Antun; Kelić, IvanAnalysis of use of tourist board web sites in the Republic of Croatia // Book of proceedings / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2012. str. 495-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Drašković, Nikola; Ružić, Ivan; Andrlić, BerislavA Preliminary Study of Consumers and Brand Managers’ Perceptions of Food Branding in Croatia: Two Sides of the Same Coin // Proceedings of the 3rd International Conference Vallis Aurea / Katalinić, Branko (ur.).
Beč : Požega: DAAAM International, Veleučilište u Požegi, 2012. str. 235-245 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Ružić, Ivan; Biloš, Antun; Kelić, IvanSocial Media Marketing The new trends in marketing // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges, International Conference Mostar / Markić, Brano (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Bosna i Hercegovina, 2011. str. 407-420 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Ružić, Drago; Andrlić, Berislav; Ružić, IvanWeb 2.0 promotion techniques in hospitality in hospitality industry // International Journal of Management Cases, 13 (2011), 310-320 (recenziran, članak, znanstveni)
-
31.Andrlić, Berislav; Ružić, IvanWeb Wine Marketing: Theory and Practice // Proceedings of the 2nd International Conference „Vallis Aurea“: Focus on Regional Development
Požega, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Andrlić, Berislav; Ružić, IvanEffect of e-marketing on consumer behaviour in hospitality // Zbornik radova Tourism & Hospitality Industry 2010
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 692-706 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)