Pregled po CROSBI profilu: Mia Delić (CROSBI Profil: 31585, MBZ: 337631)
-
1.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaOdjevna industrija - suvremeni trendovi u maloprodajnoj distribuciji // Organizacija proizvodnje modne odjeće s osvrtom na planiranje i distribuciju prodaje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 185-227 -
2.Vuletić Ante; Ivandić Ela; Delić MiaBUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT IN THE INSURANCE INDUSTRY // Proceedings of The International Scientific Conference TRADE PERSPECTIVES 2022: Commodity prices and the global economy / Baković, Tomislav ; Naletina Dora, Petljak Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet i Hrvatska gospodarska komora, 2022. str. 77-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Delić, MiaBARRIERS TO ADDITIVE MANUFACTURING ADOPTION WITHIN AUTOMOTIVE INDUSTRIES // Economic and Social Development 85th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Maria Elisabete Pinto da Costa ; Maria do Rosario Anjos ; Vlasta Roska (ur.).
Porto, Portugal, 2022. str. 159-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaTehnologija 3D tiskanja u izradbi odjevnih predmeta // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 213-231 -
5.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Miličević, MarijaPotencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 195-212 -
6.Delić, MiaTechnology Adoption Models for 3DP // Managing 3D Printing - Operations Management for Additive Manufacturing / Eyers, Daniel (ur.)., 2020. str. 25-44
-
7.Knezevic, Blazenka; Skrobot, Petra; Delic, MiaBeer Brands from the Perspective of Young Consumers in Croatia, with an Emphasis on Gender Differences // New Developments in the Brewing Industry: The Role of Institutions and Ownership / Strøjer Madsen, Erik ; Gammelgaard, Jens ; Hobdari, Bersand (ur.).
Oxford: Oxford University Press, 2020. str. 25-46 -
8.Delić, Mia; Eyers, DanielThe effect of additive manufacturing adoption on supply chain flexibility and performance: an empirical analysis from the automotive industry // International journal of production economics, 228 (2020), 107689, 15 doi:10.1016/j.ijpe.2020.107689 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Delić, Mia; Knego, NikolaONLINE AND OFFLINE CHANNEL INTEGRATION: O2O COMMERCE AS A FIRST STEP TO OMNICHANNEL STRATEGY? // TRADE PERSPECTIVES 2019 Business model innovations in domestic and international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Petljak, K. (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2019. str. 181-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Eyers, Daniel; Delić, MiaOperational Excellence in Industrial Additive Manufacturing Systems // 30th Annual Conference of the Production and Operations Management Society (POMS 2019)
Washington D.C., Sjedinjene Američke Države, 2019. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
11.Delić, Mia; Eyers, Daniel; Mikulić, JosipAdditive manufacturing: empirical evidence for supply chain integration and performance from the automotive industry // Supply chain management-an international journal, 24 (2019), 5; 604-621 doi:10.1108/SCM-12-2017-0406 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Dužević, Ines; Baković, Tomislav; Delić, MiaSTIMULATING TEACHING AND LEARNING INNOVATIONS TO ENHANCE HIGHER EDUCATION QUALITY // Psolovna izvrsnost, 13 (2019), 1; 13-32 doi:10.22598/pi-be/2019.13.1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Knežević, Blaženka; Orban, Matea; Škrobot, Petra; Delić, MiaPerception of Traditional Food Products and Consumer Ethnocentrism: Evidence from Croatia // Trade Perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of International Trade / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 87-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
15.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaBrand Loyalty of Younger Adults in Beer Retail Shopping - Case of Croatia // CIET 2018 - Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2018. str. 125-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, AnaPrihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-316 -
17.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, AnaPrihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-312 -
18.Delić, Mia; Knego, Nikola; Dužević, InesMotor vehicle production and trade sector performance: the influence of Croatian motor vehicle trade on the European Union motor vehicle production trends // Theory and Applications in the Knowledge Economy / Tome, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Lisabon, 2017. str. 148-160 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Knezevic; Blazenka, Skrobot; Petra, Delic; MiaROLE OF DIGITAL COMMUNICATIONS IN SOCIAL SUPERMARKETS IN CROATIA // 10th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business / Vrontis ; Demetris, Weber ; Yaakov, Tsoukatos ; Evangelos (ur.).
Rim: EuroMed Press, 2017. str. 2098-2099 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
20.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Škrobot, PetraADDITIVE MANUFACTURING TECHNOLOGIES ADOPTION IN AUTOMOTIVE SUPPLY CHAINS – THE THEORETICAL REVIEW // Proceedings of the 17th International Scientific Conference BUSINESS LOGISTICS in Modern Management / Dujak, Davor (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 421-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Knežević, Blaženka; Škrobot, Petra; Delić, MiaBeer as a retail product category from perspective of younger adult consumers – the gender analysis // Handel Wewnętrzny, 367 (2017), 2; 156-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Knežević, Blaženka; Delić, MiaYoung Consumers’ Perception of Problems and Usefulness of Mobile Shopping Applications // Entrepreneurial Business and Economics Review, 5 (2017), 1; 43-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Dužević, InesFactors influencing customer loyalty towards Mobile Commerce – the case of young retail customers in Croatia // International Journal of Economic Perspectives, 11 (2017), 1; 1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Knego, Nikola; Delić, MiaFootwear market in the Visegrad Group countries and the Republic of Croatia // Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka ; Šimurina, Nika (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 153-174 -
25.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Ptić, KristinaCLOTHING BUYING MOTIVES AND STORE SELECTION CRITERIA – THE CASE OF CROATIAN ADOLESCENTS // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXIX (2016), 105-116 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)