Pregled po CROSBI profilu: Marina Laškarin Ažić (CROSBI Profil: 31305, MBZ: 331823)
Pronađeno 26 radova
-
1.Rašan, Dora; Laškarin Ažić, MarinaVirtual vs. Live Conferences: Measuring the Participants Memorable Conference Experience // Conference proceedings of 8th International Scientific Conference – ERAZ 2022 -Pelected papers / Bevanda, Vuk ; Heliodoro, Paula ; Tomljanović, Marko (ur.).
online, 2022. str. 97-106 doi:10.31410/ERAZ.S.P.2022.97 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Laškarin Ažić, Marina; Rašan, Dora; Prahin, IvaMeasuring the quality of working conditions and behavioral intentions of seasonal hospitality workers in Croatia // Tourism: An International Interdisciplinary Journal, 70 (2022), 3; 369-382 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Laškarin Ažić, Marina; Suštar, NataliLoyalty to holiday style: motivational determinants // Tourism review, 77 (2022), 1; 10.1108, 18 doi:10.1108/TR-06-2020-0254 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
4.Rašan, Dora; Laškarin Ažić, MarinaMeasuring students' memorable conference experience and behavioural intentions // ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe
Opatija, Hrvatska, 2021. str. 657-672 doi:10.20867/tosee.06.44 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Laškarin Ažić, MarinaIstraživanje profila turista prema motivima dolaska i lojalnosti stilu odmora // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 189-202 (recenziran, pregledni rad, ostalo)
-
6.Laškarin Ažić, Marina; Galičić, VladoImpact of tourists’ socio-demographic factors and number of previous visits on attitudinal loyalty: simultaneous testing of three loyalty types // Interdisciplinary Management Research XVI / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Erceg, Aleksandar ; Glavaš, Jerko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate doctoral Study Program in Management, Hochschule Pforzheim University, Germany, Croatian Academy of Sciences and Arts, 2020. str. 424-436 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Suštar, NataliLoyalty trends and issues in tourism research // Tourism and hospitality management, 26 (2020), 1; 133-155 doi:10.20867/thm.26.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Galičić, VladoTesting different loyalty types in a destination // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 1; 97-112 doi:10.22598/mt/2020.32.1.97 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Suštar, Natali; Laškarin Ažić, MarinaMeasuring tourism seasonality across selected Mediterranean countries // EBEEC 2019 Economies of the Balkan and eastern European countries
Bukurešt: KnE Social Sciences, 2020. str. 216-229 doi:10.18502/kss.v4i1.5990 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Laškarin Ažić, Marina; Bačić, PetraMotivations for sharing negative experiences through online review sites among different generations // European journal of tourism research, 26 (2020), 2607, 16 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Laškarin Ažić, MarinaZadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće // UT : ugostiteljstvo i turizam : stručna revija za turizam, 66 (2018), Ožujak; XX-XX (popularan rad, stručni)
-
12.Laškarin Ažić, MarinaUpravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018 -
13.Laškarin Ažić, MarinaThe impact of hotel employee satisfaction on hospitability performance // Tourism and hospitality management, 23 (2017), 1; 105-117 doi:10.20867/thm.23.1.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
14.Galičić, Vlado; Laškarin, MarinaPrincipi i praksa turizma i hotelijerstva. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016 (monografija)
-
15.Laškarin, MarinaMenadžment zadovoljstva gosta u hotelijerstvu primjenom programa loyalty, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
16.Laškarin, Marina; Galičić, VladoImpact of Electronic Guest Relationship Management (e- GRM) on Brand Loyalty: The Case of Croatian Hotels // International Journal of Economics and Management Engineering, 9 (2015), 5; 1653-1657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Galičić, Vlado; Laškarin, MarinaInternal marketing in the hotel industry // Tourism and Hospitality Industry / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2014. str. 297-311 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Laškarin, MarinaManaging psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment // Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 578-586 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Laškarin, MarinaDEVELOPMENT OF LOYALTY PROGRAMMES IN THE HOTEL INDUSTRY // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 1; 109-123 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Laškarin, MarinaManaging the cultural offering and guest spending in the hotel // Proceedings in Advanced Research in Scientific Areas
Žilina, 2012. str. 898-906 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Galičić, Vlado; Laškarin MarinaThe internet impact on the quality of delivering the bologna process // zbornik radova s 19th International Scientific Conference «Society and Technology 2012
Lovran, 2012. str. 84-92 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Laškarin, MarinaWEB COMMUNICATION MANAGEMENT IN HOTEL MARKETING // Informatologia, 45 (2012), 4; 314-322 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
23.Galičić, Vlado; Laškarin, MarinaEmployee structure by professional education and age in the Croatian hospitality Industry, // Tourism and Hospitality Industry 2012.
Opatija: Fakultet za menadžmet u turizmu i ugostiteljstvu, 2012. str. 281-291 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Galičić, Vlado; Laškarin, MarinaPutevi do zadovoljnoga gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012 (prirucnik)
-
25.Galičić, Vlado, Laškarin, MarinaUpravljanje elementima sustava usluživanja u ugostiteljstvu // Informatologia, 44 (2011), 3; 221-226 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)