Pregled po CROSBI profilu: Hrvoje Jakopović (CROSBI Profil: 31207, MBZ: 335774)
Pronađeno 36 radova
-
1.Jakopović, HrvojeKorisnici kao sukreatori imidža turističkih destinacija // Komuniciranje o sigurnosti i kreiranje prostora u umreženom svijetu / Zorko, Marta (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 77-95 -
2.Pakozdi, Ivan; Jakopović, Hrvoje; Kanajet, KarloVirtualni sastanci tijekom pandemije bolesti COVID- 19: komunikacijski obrasci i prakse u poduzećima u Hrvatskoj // Sociologija i prostor, 59 (2021), 3(222); 371-392 doi:10.5673/sip.59.3.2 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Jakopović, Hrvoje; Beck BorisSpot “Puna života” – razvijanje hetero – i autopredožbi u svrhu stvaranja imidža turističke destinacije // Kretanja - Europski realiteti / Oraić Tolić, D. ; Bestvina Bukvić, I. ; Đukić, M. ; Đurđević Babić, I. ; Ileš, T. ; Gomez Lopez, J. ; Michel, B. ; Nedzinskaite, R. ; Carmen, M. ; Santamaria, S. ; Pavić, Ž. ; Ribeiro, M. I. ; de Pinho, B. ; Mendelová, D. ; Višňovský, J. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Universidad Complutense Madrid ; Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave ; Stuttgart Media University ; Vytautas Magnus University ; Polytechnic Institute of Porto - School of Education (IPP, ESE), 2021. str. 232-249 -
4.Zorko, Marta; Jakopović, Hrvoje; Cesarec, IvanaThe Image of Geolocations in a Virtual Environment: the Case Studies of Indonesia and Croatia on Google Trends // Politička misao : Croatian political science review, 58 (2021), 2; 160-183 doi:10.20901/pm.58.2.07 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Tomljanović, Maria; Jakopović, HrvojeHibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.).
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150 -
6.Kanajet, Karlo; Jakopović, HrvojeIzvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr // Medijska istraživanja, 25 (2019), 1; 55-81 doi:.org/10.22572/mi.25.1.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Living in Crisis Mode - Time to Reconsider Definition, Meaning and Practice? / Verhoeven, Piet ; Jugo, Damir ; Jakopović, Hrvoje ; Ciboci, Lana (ur.). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2018 (zbornik)
-
8.Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje; Gluvačević, DejanChallenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Jakopović, HrvojePredicting the Strength of Online News Frames // Interdisciplinary Description of Complex Systems: INDECS, 15 (2017), 3; 209-221 doi:.org/10.7906/indecs.15.3.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Jakopović, HrvojeEmployer branding through CSR and survey // Economic and Social Development. 20th International Scientific Conference on Economic and Social Development. Book of Proceedings / Yongqiang, Li ; Hunjet, Anica ; Rončević, Ante (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; City of Prague ; Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland ; University North, Koprivnica, Croatia, 2017. str. 620-629 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Luša, Đana; Jakopović, HrvojeWebsites as a Government Tool of Public Diplomacy: Framing the Issue of Unemployment // Teorija in praksa, 54 (2017), 2; 284-306 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Jakopović, Hrvoje; Mikelić Preradović, NivesIdentifikacija online imidža organizacija temeljem analize sentimenata korisnički generiranog sadržaja na hrvatskim portalima // Medijska istraživanja, 22 (2016), 2; 63-82 doi:10.22572/mi.22.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Starčić, Ema; Jakopović, HrvojeEvaluation and Measurement Among Croatian Public Relations Professionals // Communication management review, 1 (2016), 2; 42-59 doi:10.22522/cmr20160214 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Jakopović, HrvojeRazotkrivanje online imidža „prosječnih” restorana na TripAdvisoru // Medijske studije, 7 (2016), 13; 102-119 doi:10.20901/ms.7.13.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPassengers' trust in information sources: examples of Croatian transport organizations // Economic and Social Development – 13th International Scientific Conference on Economic and Social Economic Development Book of Proceedings / Vrankić, Ilko ; Tomić, Daniel (ur.).
Varaždin: VADEA, 2016. str. 252-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Peruško, Zrinjka; Bebić, Domagoj; Čuvalo, Antonija; Jakopović, Hrvoje; Nenadić, Iva; Perišin, Tena; Vozab, DinaProceedings of the CEECOM2015 8th Central and Eastern European Media and Communication Conference: The Digital Media Challenge, 2015. (ostalo).
-
17.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPrimjena uokvirivanja u odnosima s javnošću: izvještavanje o klimatskim promjenama kao primjer // Reconciling the Traditional and Contemporary – The New Integrated Communication, Communication Management Forum 2015. Proceedings / Verčič, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 123-142 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Jakopović, HrvojePovezanost imidža organizacije s medijskim objavama na internetu, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
19.Jakopović, HrvojeYouTube’s Role in Destination Image Creation // Journal of education, culture and society, 6 (2015), 1; 217-226 doi:10.15503/jecs20151.217.226 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Jakopović, Hrvoje; Mikelić Preradović, NivesMining Web and Social Networks for Consumer Attitudes towards Government-Owned Croatian National Airline // International journal of computers, 8 (2014), 128-135 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Skoko, Božo; Jakopović, HrvojeМожет ли он-лайн-коммуникация заменить правительству традиционную технику связи с общественностью? // Интернет, власть и политика / Omeličkin, Oleg Viktorovič ; Želtov, Viktor Vasiljevič ; Schiller, Vadim Viktorovič (ur.).
Kemerovo: Državno sveučilište u Kemerovu, 2013. str. 110-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Jakopović, HrvojeBook review - Klaus bredl, Julia Hünniger, Jakob linaa Jensen (eds), Methods for analyzing Social Media // Medijske studije, 4 (2013), 8; 82-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
23.Jakopović, HrvojeMjerenje imidža i učinaka odnosa s javnošću na društvenim mrežama – analiza Facebook stranice Love Croatia // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 3 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dean (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2013. str. 83-92 -
24.Jakopović, HrvojePrikaz knjige - Lawniczak, Ryszard (ur.) (2011) Challenges for Communication Management and Public Relations in International Mergers and acquisitions // Medijske studije, 4 (2013), 7; 130-132 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
25.Jakopović, HrvojePrikaz knjige - Hodak, Sonja i Holy, Mirela (2012) Komunikacijske Strategije magije // Medijske studije, 4 (2013), 7; 132-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)