Pregled po CROSBI profilu: ivan kelic (CROSBI Profil: 30764, MBZ: 330971)
Pronađeno 39 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Turkalj, Davorin; Kelić, Ivan; Štimac, HelenaLifelong learning perspectives and effects in the aging society segment through the utilization of digital technologies // Aging Society: Rethinking and Redesigning Retirement / Barković Bojanić, Ivana ; Erceg, Aleksandar (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 301-315 -
1.Kelić, IvanSTAVOVI KORISNIKA PREMA VIRUTALNIM GLASOVNIM ASISTENTIMA // CroDiM, 4 (2021), 1; 35-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Štimac, Helena; Kelić, Ivan; Bilandžić, KarlaHow Web Shops Impact Consumer Behavior? // Tehnički glasnik - Technical journal, 15 (2021), 3; 350-356 doi:10.31803/tg-20201217132524 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Erceg, Aleksandar; Kelić, Ivan; Biloš, AntunEvaluation of franchise system websites: the evidence from Croatia // Engineering Management in Production and Services, 13 (2021), 1; 27-38 doi:10.2478/emj-2021-0002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Kelić, Ivan; Erceg, Aleksandar; Čandrlić Dankoš, IvanaIncreasing tourism competitiveness: Connecting Blue and Green Croatia // Journal of tourism and services, 11 (2020), 20; 132-149 doi:10.29036/jots.v11i20.138 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Erceg, Aleksandar; Damoska Sekuloska, Jovanka; Kelić, IvanBlockchain in the Tourism Industry—A Review of the Situation in Croatia and Macedonia // Informatics, 7 (2020), 1; 1, 16 doi:10.3390/informatics7010005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Kelić, IvanIMPLEMENTACIJA OPĆE UREDBE O ZAŠTITI PODATAKA PRI EU: PRELIMINARNA ANALIZA AKTUALNIH ISTRAŽIVAČKIH NAPORA I IZAZOVA // CroDiM : International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kelić, Ivan; Stilin, Žarko; Tolušić, ZdravkoImpact of political marketing in digital environment on voters regarding theirarea of residence // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science (IJMBS) of M-Sphere, 6 (2019), 9; 41-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Ružić, Drago; Bosnić, Irena; Kelić, IvanMarketing communication in the river cruise industry // International journal of multidisciplinarity in business and science, 4 (2018), 5; 67-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Kelić, IvanMobile Learning Usage and Preferences of Vocational Secondary School Students: The cases of Austria, the Czech Republic, and Germany // Naše gospodarstvo, 63 (2017), 1; 59-69 doi:10.1515/ngoe-2017-0006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Kelić, IvanKontrolirani eksperiment stope otvaranja u marketinškim kampanjama putem e-pošte // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 28 (2016), 1; 93-109 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Turkalj, Davorin; Biloš, Antun; Kelić, IvanIntegration of Croatian farmers in the EU information society – issues and implications // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXVIII - posebno izdanje (2015), 41-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Biloš, Antun; Kelić, IvanMarketing aspects of social networks // Ekonomska istraživanja, 2 (2012), 153-171 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Štimac, Helena; Bilandžić, Karla; Kelić, IvanWho really shapes Generation Z? // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business University of Zagreb, 2022. str. 1077-1088 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Kelić, IvanMišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 219-225 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Bušić, Karmen; Kelić, Ivan; Stipić, IgorIMPACT OF INFLUENCERS ON ONLINE PRODUCT PURCHASES // Interdisciplinary Management Research XVII / Barković, D ; Heinz Dernoscheg, K. (ur.). (ur.).
Opatija: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 1153-1167 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kelić, IvanEconomic Potential of Mobile Entertainment as an Advertisement Channel // Mipro proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 1495-1500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Erceg, Aleksandar; Biloš, Antun; Kelić, IvanFranchising in the digital era - what lies ahead // Economic and Social Development 72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Digital Transformation and Business" / Zavrl, Ivana ; Vuković, Dijana ; Cerović, Ljerka (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2021. str. 53-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Štefanović, Krešimir; Stipić, Igor; Kelić, IvanTHE ROLE OF INTERNET MARKETING – A CASE STUDY ON THE EXAMPLE OF CROATIAN WOOD INDUSTRY // Proceedings of Interdisciplinary Management Conference XVI - IMR 2020 / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl Heinz ; Erceg, Aleksandar ; Glavaš, Jerko ; Papp, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.). (ur.).
Opatija: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 322-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Štimac, Helena; Kelić, Ivan; Banožić, MarioImpact of Influence Marketing on Attitudes of Tourist Service Users // Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference: Education Excellence and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges / Soliman, Khalid S. (ur.).
Sevilla: International Business Information Management Association, 2020. str. 12745-12754 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Erceg, Aleksandar; Kelić, Ivan; Oberman Peterka, SunčicaFranšiza u hotelijerstvu // Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva i Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. str. 331-337 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kelić, Ivan; Turkalj, Davorin; Biloš, AntunDESTINATION BRANDING: MEASURING TOURIST PERCEPTION OF DESTINATION BILJE, EASTERN SLAVONIA // International Scientific Symposium Region, Entrepreneurship, Development (RED) / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 241-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ćorluka, Goran; Vukušić, Ana; Kelić, IvanMeasuring tourism seasonality: application and comparison of different methods // Tourism and Hospitality Industry / Milohnić, Ines ; Jurdana Smolčić , Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 55-63 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kelić, Ivan; Turjak, Sofija; Unukić, IvanaGLOBAL AGRICULTURAL ENVIRONMENT AND CROATIAN AGRICULTURAL CHALLENGES – CAN BRANDING HELP? // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XIV / Barković, Dražen ; Crnković, Boris ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Papp, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.).
Opatija: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 1667-1679 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Kelić Ivan; Štimac, Helena; Brščić KristinaTOURIST MOBILE LOYALTY APPLICATIONS: UNDERSTANDING Y GENERATION SATISFACTION // 4 th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Rijeka: University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, Croatia, 2017. str. 227-241 doi:10.20867/tosee.04.37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ružić, Drago; Kelić, Ivan; Ćavar ValentinaThe importance of understanding mobile marketing and tourist mobile applications // Interdisciplinary Management Research XIII / Bacher, Urban et al. (ur.).
Opatija: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 459-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Kelić, IvanMICRO-MOMENTS OF USER EXPERIENCE: AN APPROACH TO UNDERSTANDING ONLINE USER INTENTIONS AND BEHAVIOR // Integradet Marketing Challenges of big data technology / Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva (ur.).
Zagreb: CRODMA Croatian Direct Marketing Association, 2016. str. 67-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Kelić, Ivan; Biloš, Antun; Pucar, MarinIDENTIFICATION AND USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN THE PROMOTION OF CROATIAN TOURISM // 5th International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2016. str. 259-266 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Ružić, Ivan; Bosnić, Irena; Kelić, IvanRiver cruise as tourism product: marketing approach // Interdisciplinary Management Research XII / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Postgraduate Studies, 2016. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Biloš, Antun; Turkalj, Davorin; Kelić, IvanAnalysis and possibilities of online promotion of tourism of Eastern Croatia // 4. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj ; 4th International Scientific Symposium - Economy of eastern Croatia - vision and growth / Tonković, Maček, A (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015, 2015. str. 37-46 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić, IvanOnline And Offline Media Effectiveness Based On Shopping Center Communication Objectives // Proceedings of the International Conference “An Enterprise Odyssey: Leadership, Innovation and Development for Responsible Economy” / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zagreb: Faculty od Economics & Business Zagreb, 2014. str. 1195-1207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Pajnić, Goran; Bošnjaković, Davor; Kelić, IvanTHE POTENTIAL OF MOBILE APPLICATIONS IN ORGANIZATION AND PROMOTION // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH X INTERDISZIPLINÄRE MANAGEMENTFORSCHUNG X / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl - Heinz ; Lamza - Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.). (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Postgraduate studies, 2014. str. 296-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić; IvanUsability And Functionality Evaluation Of The Most Profitable Croatian Companies’ Web Sites // 2nd international M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business & Science / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris ; Plantić Tadić, Dijana (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2013. str. 290-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Biloš, Antun; Ružić, Ivan; Kelić, IvanMOBILE RESPONSIVE WEB DESIGN IN CROATIAN HOTEL INDUSTRY // Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Lovran: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR – Croatian Marketing Association, 2013. str. 347-356 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Ružić, Drago; Biloš, Antun; Kelić, IvanSOCIAL NETWORK ADOPTION AMONG CROATIAN MOST PROFITABLE COMPANIES // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH IX, INTERDISZIPLINÄRE MANAGEMENTFORSCHUNG IX / Ulrich, Jautz ; Turkalj, Željko (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate Studies “Management”, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 815-823 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Ružić, Ivan; Biloš, Antun; Kelić, IvanAnalysis of use of tourist board web sites in the Republic of Croatia // Book of proceedings / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2012. str. 495-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Ružić, Drago; Biloš, Antun; Kelić, IvanDevelopment of mobile marketing in Croatian tourism using location-based services // Tourism & Hospitality Industry 2012, New Trends in Tourism and Hospitality Management / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 151-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Kelić, IvanSocial media marketing as part of integrated marketing communications in creating brand // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, U. ; Barković, D. ; Dernoscher, K.H. ; Lamza-Maronić, M. ; Matić, B. ; Pap, N. ; Runzheimer, B. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 951-960 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Turkalj, Davorin; Kelić, Ivan; Rašić, JurajYouth Perception on 5G Networks in Osijek // MIPRO 2020 - 43rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO)
Opatija, Hrvatska, 2020. str. 1341-1346 doi:10.23919/MIPRO48935.2020.9245398 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)