Pregled po CROSBI profilu: Jelena Mušanović (CROSBI Profil: 30509, MBZ: 327371)
Pronađeno 28 radova
-
1.Minor, Katarzyna; Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Bratec, MihaVisual Social Media Communication of Italian Luxury Hotels and the Pandemic: An AI-Assisted Content Analysis // Information and Communication Technologies in Tourism 2023 / Ferrer-Rosell, Berta ; Massimo, David ; Berezina, Katerina (ur.).
Johannesburg, Južnoafrička Republika: Springer, 2023. str. 148-153 doi:10.1007/978-3-031-25752-0_16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Mušanović, Jelena; Dorčić, JelenaTopic modelling of Croatian five-star hotel brands posts on Facebook using Latent Dirichlet Allocation // ECONOMICS AND BUSINESS OF THE POST COVID-19 WORLD / Drezgić, Saša ; Host, Alen ; Tomljenović, Marko ; Živković, Saša (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 161-179 -
3.Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Gregorić, MajaCorporate communication on social media: a case study before and during pandemic COVID-19 // Corporate Communications: An International Journal (2023) doi:10.1108/CCIJ-07-2022-0085 (međunarodna recenzija, online first)
-
4.Buzan, Elena; Debicka, Olga; Dadić Fruk, Lorena; Iacolina, Laura; Dorčić, Jelena; Mušanović, Jelena; Maškarin Ribarić, Helga; Urzi, FelicitaChallenges of rapid transition to online education - evidence from six European countries // Educational Alternatives, 20 (2022), 129-135 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Čuić Tanković, Ana; Mušanović, JelenaExploring direct and indirect effects of sustainability communication on destination reputation // Journal of Destination Marketing & Management, 25 (2022), 100729, 10 doi:10.1016/j.jdmm.2022.100729 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Milutinovic, Verica; Musanovic, Jelena; Beric, DejanStakeholders’ perceptions of competitive tourism destination: empirical evidence from Serbia // Tourism review, 77 (2022), 2; 413-426 doi:10.1108/TR-02-2021-0092 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Musanovic, Jelena; Folgieri, Raffaella; Gregoric, MajaSentiment analysis and multimodal approach applied to social media content in hospitality industry // 6th International scientific conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 533-544 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Baldigara, TeaSentiment analysis of social media content in Croatian hotel industry // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 37-57 doi:10.31784/zvr.9.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Mušanović, JelenaModeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 8 (2020), 1; 77-101 doi:10.31784/zvr.8.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Bait, Miriam; Baldigara, Tea, Komšić, JelenaWeb advertising messages in Croatian tourism: exploring qualitative and quantitative perspectives // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Creating Innovative Tourism Experiences: The Way to Extend the Tourist Season / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 31-45 doi:10.20867/tosee.05.26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Dorcic, Jelena; Komsic, Jelena; Markovic, SuzanaMobile technologies and applications towards smart tourism – state of the art // Tourism review, 74 (2019), 1; 82-103 doi:10.1108/tr-07-2017-0121 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Dorčić, Jelena; Komšić, JelenaOnline reputation and tourism destination competitiveness – conceptual model development and pilot testing // Information and communication technologies in tourism 2017, Proceedings of the international conference in Rome, Italy, January 24-26 / Schegg, Roland ; Stangl, Brigitte (ur.).
Cham: Springer, 2017. str. 545-558 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ivanović, Slobodan; Perman, Luka; Komšić, JelenaEvaluating successful strategies in creation of innovative services in hospitality // 23th International Congress Tourism and Hospitality Industry - Trends and Challenges / Maškarin Ribarić, Helga ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 109-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Komšić, Jelena; Dorčić, JelenaTourism destination competitiveness and online reputation: Conceptualization and literature framework analysis // 23th International Congress Tourism and Hospitality Industry - Trends and Challenges - Congress proceedings / Maškarin Ribarić, Helga ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, Opatija, 2016. str. 144-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Marković, Suzana; Komšić, Jelena; Dorčić, JelenaMeasuring service quality in Croatian restaurants: application of DINESERV scale // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 131-161 -
16.Valčić, Iva; Komšić, Jelena; Simpson, Christopher NigelInvestigating theme park service quality by using modified THEMEQUAL model // Sustainable Tourism, Economic Development and Eastern Europe 2015 / Ateljević, Irena ; Damijan, Jože ; Dwyer, Larry ; Gomezelj Omerzel, Doris ; Kavčić, Slavka ; Li, Gang ; Lončarić, Dina ; Marković, Suzana ; Maškarin Ribarić, Helga ; Nemec Rudež, Helena ; Sibila Lebe, Sonja ; Vodeb, Ksenija ; Žabkar, Vesna (ur.).
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 453-466 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Komšić, Jelena; Valčić, IvaInvestigating Television News Service Quality Dimensions: A Factor Analysis Approach // The Possible Positive Aspects of Economic Crisis / Hair, Joe ; Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran (ur.).
Zagreb: Institut za inovacije, 2015. str. 109-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Komšić, Jelena; Valčić, IvaService quality measurement of Croatian Television News: An application of the modified SERVQUAL model // International journal of marketing and technology, 5 (2015), 2; 38-50 (recenziran, članak, znanstveni)
-
19.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaGuests's Expectations Measurement in the Croatian Restaurant Industry // Marketing in a Dynamic Environment - Academic and Practical Insights
Lovran, Hrvatska: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 307-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Marković, Suzana; Komšić, Jelena; Štifanić, MihaelaMeasuring service quality in city restaurant settings using DINESERV scale // Recent Anvances in Business Management & Marketing
Dubrovnik, Hrvatska: WSEAS Press, 2013. str. 176-181 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaMuseum service quality measurement using the HISTOQUAL model // Crisis - a Challenge of Sustainable Tourism Development?
Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 201-216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Blažević, Branko; Peršić, Milena; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora; Stipanović, Christian; Alkier Radnić, Romina; Jelušić, Adriana; Krstinić Nižić, Marinela; Rudan, Elena; Soldić Frleta, Daniela; Komšić, JelenaIstraživanje turizma destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012 (monografija)
-
23.Blažević, Branko; Peršić, Milena; Marković, Suzana; Smolčić Jurdana, Dora; Stipanović Christian; Alkier Radnić, Romina; Jelušić, Adriana; Krstinić, Nižić, Marinela; Rudan, Elena; Soldić Frleta, Daniela et al.Istraživanje turizma destinacije. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012 (monografija)
-
24.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Car, Tomislav; Komšić, JelenaCONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA // Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Negotia, 57 (2012), 4; 27-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaMjerenje kvalitete usluga wellnessa: case study // Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Solin, Hrvatska: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 571-584 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaWho are wellness customers? An empirical study in the Croatian hotel industry // Naše gospodarstvo(Our economy), 58 (2012), 1-2; 24-34 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaWho are wellness customers? An empirical study in the Croatian hotel industry // Advances in Tourism Marketing Conference: Transforming experiences - Tourism marketing from both sides of the counter ; Book of extended structured abstracts / Sonja Sibila Lebe (ur.).
Maribor: Multidisciplinary Research Institute Maribor, 2011. str. 97-98 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaService quality measurement in wellness tourism: An application of SERVQUAL scale // International Conference ENCUENTROS "Tourism and Quality of Life" - book of abstracts
Portorož: Faculty of Tourism Studies - Turistica, 2010. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)