Pregled po CROSBI profilu: Maja Vujičić (CROSBI Profil: 29628, MBZ: 314304)
Pronađeno 90 radova
-
1.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirContributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 185-203 doi:10.22598/mt/2021.33.2.185 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vujičić, Maja; Vujičić-Tomić, Brankica; Klarić, MiaMeeting Halfway – Comparison Between Cost-Based and Demand-Based Pricing Methods // UTMS Journal of economics, 10 (2019), 2; 215-225 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Atlija, DavidPremier League Marketing in Croatia, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Zinaja, AlenZavaravajuće oglašavanje, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirUse of Functional Magnetic Resonance Imaging in Marketing Research in Croatia // Marketing as a Pillar of Success - Competitiveness, Co-creation and Collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Brežnjak, AnamarijaZaštita potrošača u segmentu marketing usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Bujan, AleksandraOglašavanje poduzeća na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Tominac, MartinaKvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Ojurović, JasnaZadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja- primjer Hrvatskog zavoda za zdravtsveno osiguranje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Ciler, MarinoMarketing plan i pozicioniranje poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Rudec, MarijaNadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja- primjer poduzeća TVIN d.o.o., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Gretić, MajaZadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Škarjak, ManuelaEtika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Posavec, MajaRazvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Slavić, ViktorDigital advertising- email as a channel of communication, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Pereša, NatašaMarketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Orak, SaraDonošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Čiča, IvaUloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Vujičić, MajaZadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Dragičević, MarijaUtjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Ribić, AndreaKoncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Čović, JelenaImidž hotelskog poduzeća, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Pupić-Bakrač, MartaPozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, MajaMusic, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation // Ekonomski vjesnik, 28 (2015), S.I.; 71-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)