Pregled po CROSBI profilu: Maja Vujičić (CROSBI Profil: 29628, MBZ: 314304)
Pronađeno 90 radova
-
1.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirContributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 185-203 doi:10.22598/mt/2021.33.2.185 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vujičić, Maja; Vujičić-Tomić, Brankica; Klarić, MiaMeeting Halfway – Comparison Between Cost-Based and Demand-Based Pricing Methods // UTMS Journal of economics, 10 (2019), 2; 215-225 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Atlija, DavidPremier League Marketing in Croatia, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Zinaja, AlenZavaravajuće oglašavanje, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirUse of Functional Magnetic Resonance Imaging in Marketing Research in Croatia // Marketing as a Pillar of Success - Competitiveness, Co-creation and Collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Brežnjak, AnamarijaZaštita potrošača u segmentu marketing usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Bujan, AleksandraOglašavanje poduzeća na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Tominac, MartinaKvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Ojurović, JasnaZadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja- primjer Hrvatskog zavoda za zdravtsveno osiguranje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Ciler, MarinoMarketing plan i pozicioniranje poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Rudec, MarijaNadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja- primjer poduzeća TVIN d.o.o., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Gretić, MajaZadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Škarjak, ManuelaEtika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Posavec, MajaRazvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Slavić, ViktorDigital advertising- email as a channel of communication, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Pereša, NatašaMarketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Orak, SaraDonošenje odluke o impulzivnoj kupnji na tržištu odjeće, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Čiča, IvaUloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Vujičić, MajaZadovoljstvo korisnika i reakcija na ciljno odabrani olfaktorni podražaj u transferu znanja, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Dragičević, MarijaUtjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Ribić, AndreaKoncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Čović, JelenaImidž hotelskog poduzeća, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Pupić-Bakrač, MartaPozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, MajaMusic, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation // Ekonomski vjesnik, 28 (2015), S.I.; 71-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Jakišić, KarlaUpravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Lorković, JosipaAnaliza formiranja cijene u hotelu "Amarilis", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Baljak, RokoUnapređenje prodaje na tržištu poslovne potrošnje na primjeru poduzeća Unichem Agro d.o.o., 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Krznarić, AnamarijaProces donošenja odluka o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Strika, RokoUtjecaj dizajna web stranice na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
31.Doričić, EniBoja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Žunić, VinkaTeorija i praksa procesa razvoja novog proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
33.Černeka, FabijanMobilni marketing, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
34.Božić, DajanaMarketinško okruženje, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
35.Černeka, KrešimirVažnost društvenih mreža u poslovanju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Saša MikulićIstraživanje karakteristika ciljnog tržišta pri prodaji srećaka - primjer Hrvatske lutrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Kovačić-Popov, AnaPlasman proizvoda na primjeru Lushes prirodne kozmetike, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
38.Varga, Anja; Dlačić, Jasmina; Vujičić, MajaRepurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 14 (2014), 2; 229-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Šepac, Marija; First Komen, Ivana; Vujičić, MajaInfluence of Music on Emotions and Perceptions Of a Healthcare Institution Quality // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing , 2014. 23-23., 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Vujičić, Maja; Kubura, EminaImpact of Ambient Scent on Perception of Product Value // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, and CROMAR, 2013. str. 650-663 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Vnučec, VedranaMarketing miks "Kezele" seoskog turizma, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Kuzmanović, MartinRazumijevanje važnosti odnosa s javnošću, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
43.Adelajda Mirković, PetraPromocija usluga turističke agencije - primjer turističke agencije Katarina line d.o.o., 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Đeverlija, SaraStvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.Stanišić, DenisGerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
46.Sablić, IvanaSklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
47.Fran, AdelaUnapređenje prodaje na primjeru centra za edukacije poduzeća "Minea", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Bjelovar
-
48.Vukobrat, KristijanUlazak proizvoda na novo tržište, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Srebrenović, IvanMarketinško okruženje "Podravke", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Šimičić, LučanoPromocijski miks u tenis klubu "Pećine", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
51.Lleshi, LeonardMarketing u socijalnom poduzeću, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
52.Kos, DarioPolitički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
53.Zubović, AdrianaUtjecaj centra zabave na rast i razvoj turističkog mjesta - Primjer "Zrća" i Grada Novalje, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
54.Blažeković, KristijanPostizanje konkurentske prednosti pomoću kreativnih načina oglašavanja, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
55.Janković, DanijelaMetode unaprijeđenja prodaje u auto salonu Zak d.o.o., 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
56.Kubura, EminaUpravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
57.Palmić, LoretaIstraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
58.Štrucelj, DinoAnaliza karakteristika proizvoda ključnih za uspjeh na tržištu - primjer proizvoda Karlovačko Radler, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
59.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaNeuromarketing - New Approach to Marketing Activities // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Odjel za ekonomiju i turizam Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012. str. 435-451 -
60.Vujičić, MajaMarketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
61.Irsak, IvanaKolaboracijski sustavi u suvremenim poduzećima, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
62.Sučevac, MarinelaPozicioniranje proizvoda na primjeru maslinova ulja "Oleum Alveus", 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
63.Stošić, IvaIstraživanje tržišta i definiranje strategije pozicioniranja novog proizvodnog programa - primjer poduzeća Pretti d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
64.Tresoglavić, NadiaRazvoj nove marke eko proizvoda poduzeća Pretti d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
65.Žepina, MarijaUloga društvenih mreža u marketingu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
66.Ferenčić, MateaPromocija utemeljena na spoznajama gerila marketinga, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
67.Mišić, BojanaMarketing u neprofitnim organizacijama - primjer udruge AIESEC, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
68.Erdeljac, TatjanaOblikovanje elemenata marketing miksa u funkciji zadovoljenja potražnje na tržištu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
69.Guščić, MarkoUtjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
70.Kundija, SanjaOblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
71.Petrović, MartinaSearch engine optimization (SEO) kao osnova internet promocije - primjer turističke agencije Aurea international, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
72.Lukajić, AleksandraPromocija u hotelijerstvu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
73.Jurić, NikolinaInternt marketing u turizmu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
74.Božić-Žgela, ŽeljkicaInternet kupovina u središnjoj Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
75.Bajrić, AldijanaGerilski marketing na primjeru poduzeća Bionade, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
76.Đedović, MirelaSuradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
77.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaDruštveni marketing i uključivanje mladih u sportsko-rekreacijske aktivnosti // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 301-312 -
78.Zadravec, JadrankaMarketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
79.Turkalj, IvanaInternet marketing u Turizmu, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
80.Krišković, SaraPozicioniranje otoka Raba- pozicioniranje prema mladima, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
81.Vrtačić, SanjaPozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
82.Berić, MarkoAfirmacija arheološkog nalazišta Monkodonja u svrhu oplemenjivanja turističke ponude, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
83.Švob, VeronikaUvođenje nove usluge iznajmljivanja modnih dodataka, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
84.Radelić, BojanaUvođenje novog proizvoda na tržište, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
85.Pintar, AnaPrimjena marketinga kroz primjer Tower centra Rijeka, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
86.Martinčić, PetraInternet marketing u Hrvatskoj, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
87.Vuković, RankoSnaga gerilskog marketinga, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
88.Grbac, Bruno; Vujičić, MajaMarketing društveno poželjnog ponašanja: čimbenik razvoja sportsko – rekreacijske aktivnosti mladih // Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
89.Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Vujičić, MajaMarketing in the Function of Encouragement of Socially Suggested Behaviour // Computers and Simulation in Modern Science / Mastorakis, Nikos ; Demiralp, Metin ; Rudas, Imre ; Bulucea, Cornelia A. (ur.).
Atena: WSEAS Press, 2009. str. 148-153 -
90.Vujičić, MajaMeđuutjecaj upravljanja markom i unapređenja kvalitete života, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka