Pregled po CROSBI profilu: Tihomir Vranešević (CROSBI Profil: 29425, MBZ: 203446)
Pronađeno 122 radova
-
1.Pušić, AnaDefiniranje modela unaprijeđenog koncepta podrijetla proizvoda i usluga za potrebe uspješnog upravljanja markama kod generacije Z, 2023., doktorska disertacija, Zagreb
-
2.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Renić, MijoTESTING THE MODEL OF THE CONNECTION BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION, CUSTOMER LOYALTY AND CUSTOMIZATION // RED 2022 11th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM REGION, ENTREPRENEURSHIP, DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 834-853 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vranešević, Tihomir; Pušić, Ana; Mandić, MiroslavThe Role of Brand Origin in The Product Attitude Formation Process Among Consumers Belonging to Generation Z // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 1097-1112 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
5.Marušić, TajanaUpravljanje markama u okruženju društvenih medija, 2021., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
6.Marušić, Tajana; Vranešević, Tihomir;CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430 doi:https://.org/10.32910/ep.72.3.4 (recenziran, prethodno priopćenje, ostalo)
-
7.Vranešević Tihomir; Marušić Tajana;Challenges of Measuring Social media advertising // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020
Lisabon, Portugal, 2020. str. 455-466 doi:10.1007/978-981-33-4183-8 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
8.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavKvaliteta i koncept vrijednosti za klijente // Zbornik radova 20. međunarodni simpozij o kvaliteti „Kvaliteta-jučer, danas, sutra“ / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 55-65 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Sataić, Ivana; Vranešević, Tihomir; Mikić, MihaelaINFLUENCE OF BRANDING OF CLINICAL TRIALS IN HEALTH SECTOR ON DECISION TO PARTICIPATE IN CLINICAL TRIALS AND THEIR RECOGNITION IN CROATIAN MARKET // 8th INTERNATIONAL SCIENTIFIC SYMPOSIUM ECONOMY OF EASTERN CROATIA – VISION AND GROWTH / Leko Šimić, Mira ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 1145-1158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vranešević Tihomir; Marušić, Tajana; Družić, Marko;Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019
Ulan Bator, Mongolija, 2019. str. 60-74 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
11.Turkalj, Željko; Vraneševi Tihomir; Marušić, Tajana;Modern branding: How brands adapted to digital marketing and social media // 15th Interdisciplinary Management Research. Proceedings
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 665-679 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso)) -
12.Vranešević, Tihomir; Perić Nenad; Marušić, Tajana;Perception of Social Media as a Source of Relevant Information // Zagreb international review of economics & business, 22 (2019), 1; 133-144 doi:10.2478/zireb-2019-0016 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
13.Turkalj, Željko; Vranešević, Tihomir; Marušić, Tajana;Social media and it`s impact on classical marketing channels of communication // 14th Interdisciplinary Management Research. Proceedings.
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1225-1241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
14.Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, MiroslavUpravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent Press, 2018 (monografija)
-
15.Vranešević, TihomirAdris - jedna hrvatska priča // A Company Dedicated to Strategic Brand Management Based on Quality and Innovation / Grubić, Predrag ; Skoko, Božo (ur.).
Rovinj: Adris grupa, 2016. str. 91-151 -
16.Vranešević, TihomirUpravljanje markama. Zagreb: Accent Press, 2016 (monografija)
-
17.Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, TihomirIMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 312-318 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Tihomir VraneševićTržišna istraživanja u poslovnom upravljanju. Zagreb: Accent Press, 2014 (monografija)
-
19.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirCommunicating with customers through websites - example of leading companies in Croatia // 2014 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 382-385 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirUNDERSTANDING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IN LEADING CROATIAN COMPANIES // 23rd CROMAR CONGRESS Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. str. 386-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Mandić, Miroslav; Crnković, Ksenija; Vranešević, TihomirThe application of online focus groups in market research // Proceedings of the 1st Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2013 Scientific Conference on Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems / Vrdoljak Raguž, Ivona ; Lončar, Iris (ur.).
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2013. str. 669-679 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
22.Mulović, Ana; Vranešević, TihomirIMPORTANCE OF BRAND ARCHITECTURE STRATEGY IN REPOSITIONINIG PROCESS // 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business and Science Books of Proceedings Part 1 / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska, 2012. str. 345-349 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirSuccessful Customer Relationship Management implementation // 6th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate goverence and public policy – path to sustainable future“ / Lovorka Galetić - chairperson (Faculty of Economics and Business, Zagreb) (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Stracenski Kalauz, Maja; Vranešević, Tihomir; Tratnik, MiroslavThe perception, attitudes and behavior of Zagreb’s teens to apparel brands and their loyalty - Are Zagreb’s teens “crazy” about clothing brands? // Book of Proceedings, Part II, 1st International M-Sphare Conference For Multydisciplinarity in Science and Business, 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 523-534 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Barbir, Saša; Bosilj, Neven; Dobrinić, Damir; Gerić, Sandro; Gregurec, Iva; Hutinski, Željko; Kirinić, Valentina; Mandić, Miroslav; Mekovec, Renata; Miličić, Miroslav et al.Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011 -
26.Mandić, MiroslavUpravljanje odnosima s klijentima kao temeljna odrednica upravljanja marketingom, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
27.Stracenski Kalauz, Maja; Vranešević, Tihomir; Tratnik, MiroslavThe clothing brand loyalty of teenagers: differences between loyalty and desire to be loyal // International journal of management cases, 13 (2011), 4; 156-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirUsage of virtual communities for companies' communication with customers – a theoretical review // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. str. 343-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirThe importance of database marketing in social network advertising // International journal of management cases, 13 (2011), 4; 165-172 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Stracenski Kalauz, MajaModel mjerenja lojalnosti mlađih tinejdžera markama odjevnih predmeta, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
31.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirSocial networking as an advertising medium on the Internet // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen: International Journal of Management Cases, 2010. str. 132-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Horvat, Sandra; Pandža, Irena; Vranešević, TihomirPerceived quality as a determinant of private label success // International Journal of Management Cases - Special Issue, Vol.12, Issue 2.
Estoril, Portugal, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Horvat, Sandra; Vranešević, TihomirPrivate label management during economic crisis // Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development) / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 438-448 -
34.Grilec, AlicaMarketing u tekstilnoj i odjevnoj industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski Fakultet, Zagreb
-
35.Horvat, Sandra; Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirPromotion as an element of private brand development // International Journal of Management Cases, Special Issue, CIRCLE Conference 2009, Dornbirn Austria / Davies, Barry J. ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Dornbirn, Austrija, 2009. str. 468-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Horvat, SandraRazvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirCustomer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Pandža, IrenaPercipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Pandža, Irena; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraConsumer perceived value of banking services in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue, Vol. 10, Issue 3
Nikozija, Cipar, 2008. str. 169-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Pandža, Irena; Vranešević, TihomirMeasurement of perceived value of banking services in Croatia // ICES 2008, 4th International Conference »TRANSITIONAL CHALLENGES OF EU INTEGRATION AND GLOBALIZATION«
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
41.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment) / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 199-213 -
42.Horvat, Sandra; Vranešević, Tihomir; Pandža, IrenaPerception of private brands among student population in Croatia // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 93-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Martinović, Maja; Vranešević, TihomirModel segmentacije tržišta u nakladništvu // Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 101-113 -
44.Vranešević, Tihomir; Bogunović, Branko; Mandić, MiroslavInternationalization of SMEs in Croatia // Handbook of Research on European Business and Enterpreneurship – Towards a Theory of Internationalization / Dana, L.P. ; Welpe, I.M. ; Han, M. ; Ratten, V. (ur.).
Gloucester: Edward Elgar Publishing, 2008. str. 135-149 -
45.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, SandraBranding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86 -
46.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, SandraInovativni marketing, 2008 (monografija)
-
48.Martinović, Maja; Vranešević, TihomirModel segmentacije tržišta u nakladništvu // XX. Kongres CROMAR-a, Marketing u društvu znanja i suvremenj poslovnoj stvarnosti XX CROMAR Congress, Marketing in the knowledge society and contemporary business reality / Grbac. Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 18-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Martinović, Maja; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavQuality management of food products' private labels in Croatia // International Journal of Management Cases – Special Issue, 9 (2007), 3/4; 196-200 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Vranešević, TihomirUpravljanje markama. Zagreb: Accent Press, 2007 (monografija)
-
51.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraCBA privatne marke // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.) (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-278 -
52.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
53.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, IrenaBrand Extension Strategy // International Journal of Management Cases - Special Issue, Vol.9, Issue 3/4
Siderno, Italija, 2007. str. 283-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraRast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270 -
55.Martinović, Maja; Klarić, Andrija; Vranešević, TihomirMarka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o. // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 279-290 -
56.Kraljičković, Josip; Vranešević, Tihomir; Šubar, Gordana; Martinović, MajaStvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 223-243 -
57.Martinović, MajaSEGMENTACIJA TRŽIŠTA KAO ODREDNICA USPJEŠNA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U NAKLADNIŠTVU, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
58.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraIstraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Martinović, M.; Vranešević, T.; Mandić, M.Quality management of food products' private labels in Croatia // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, April 12, 2007. / Davies, Barry J. ; Vignali, C. ; Vranesevic, T. (ur.).
Calabria: Access Press UK, Lancashire, 2007. str. 196-200 doi:https://.org/10.5848/APBJ.2007.00021 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, SCo-branding or alliance of brands // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Vranešević, T.; Mandić, M.; Pandža, I.Brand extension strategy // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, S.Istraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, Br. 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
63.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, S.Poslovni slučaj:"CBA privatne marke" // Upravljanje markama / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-277 -
64.Grgurić, T.; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavPoslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania" // Upravljanje markama / Martinović , Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 247-257 -
65.Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retailers' competition against large store chains in Croatia // International journal of entrepreneurship & small business, 3/4 (2006), 447-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
66.Mandić, MiroslavPovezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
67.Martinović, Maja; Vranesevic, Tihomir; Vignali, ClaudioAquisition in the icecream business - Agrokor Croatia and Baldauf Hungary // International journal of entrepreneurship & small business, 3 (2006), 3/4; 366-381 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
68.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir, Palić, Mirko; Vignali, Gianpaolo“ In search of a new marketing and sales strategy in the print media business: a Balkans case” , // International journal of entrepreneurship & small business, III (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
69.Bogunović, Branko; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSME in Croatia // CIRCLE, 3rd International Consumer Behavior and Retailing Research Conference Proceedings
Zagreb, 2006. str. 361-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
70.Vranešević, T.; Bogunović, B.; Mandić, MInternationalization in Croatia // 17th DAAAM INTERNATIONAL SYMPOSIUM, "Intelligent Manufacturing & Automation: Focus on Mechatronics and Robotics", 8 - 11th November 2006, Vienna, Austria, EU - zbornik u izradi.
Beč, Austrija, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, M.; Vignali, GianpaoloIn Search of a New Marketing and Sales Strategy in the Print Media Business // International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Vol.3 (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
72.Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vignali Ryding, Daniella; Vronoti, Peri; Vrontis, Demetris; Pavičić, Jurica; Bunić, ŽeljkoRetail Fashion Marketing: The Complete Strategic Guide. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
73.Tomasević-Lisanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, Mirko; Vignali, GianpaoloIn serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), 3 (2006), 3-4; 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
74.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirBen&Jer's Ice Cream Enterprice // International Entrepreneurial Perspective Business Casses / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. -
75.Dana, Leo Paul; Vignali Ryding, Daniella; Vranešević, TihomirZena Abebe, African Woman in Israel // International Entrepreneurial Perspective, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 31-33 -
76.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirALexander Serralta, Tourism Development in Cuba // International Enterpreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 17-30 -
77.Orehovački, TihomirOsobna prodaja na primjeru internacionalnih kompanija, 2005., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
-
78.Vignali, Claudio; Vignali, Giampaolo; Vranešević, Tihomir; Vrontis, DemitriBasic Selling Skills. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2005 (monografija)
-
79.Vranešević, T.; Tomašević Lišanin, M.; Mandić, M.CBA-Association of Retail Dealers as one of the Possible Ways of defense from Large Store Chains // International Journal of Management Cases, vol.7. (2005), No.2.; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
80.Stracenski, MajaIstraživanje strukture i značaja čimbenika koji utječu na odluku o kupnji odjeće mladih, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
81.Martinović, Maja; Vranešević, TihomirExpanding Agrokor: Ledo’s acquisition of “Baldauf” in Hungary // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 61-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
82.Martinović, Maja; Vranešević, TihomirPROMOTION OF READING AND BOOKS AS A SOCIAL MARKETING ACTIVITY IN DEVELOPED COUNTRIES AND THE REPUBLIC OF CROATIA // 'An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage' / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2004. str. 1786-1797 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
83.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, Damir .Prometni koridori i njihova uloga u međusobnom povezivanju // Zbornik radova sa trećeg europskog prometnog kongresa - Prometno povezivanje europskog sjevera i juga
Opatija, Hrvatska, 2004. str. 31-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
84.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirSuvremene tendencije u razvitku marketinga - osvrt na direktni marketing // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 619-640 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
85.Dvorski, Stjepan; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirSuvremene tendencije u razvitku marketinga – osvrt na direktni marketing // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 7-8; 619-640 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
86.Pavičić, Jurica; Vranesević, Tihomir; Lovrinović, IvanStrategic Partnerships in Higher Education - In Search for Excellence: The Case of the University of Zagreb, Graduate School of Economics & Business // International Journal of Management Cases, 7 (2004), 2; 30-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
87.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, MiroslavCBA-Association of retail dealers as one of the possible ways of defence from large store chains // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
88.Martinović, M.; Vranešević, TihomirExpanding Agrokor: Ledo's acquisiton of "Baldauf" in Hungary // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 61-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Tomasevic Lisanin, M.; Vranesevic, T.; Palić, M.Acquisition in the print media sector: the case of Austrian "Styria Medien and Croatian "Večernji list" // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
90.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Pavičić, JuricaMarketing Research for the Brand Management – theoretical framework with the practical implications // CD zapis
Beograd, Srbija, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
91.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSegmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
92.Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavIstraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
93.Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio; Vrontis, DemetrisUpravljanje strateškim marketingom. Zagreb: Accent Press, 2004 (monografija)
-
94.Vranešević, Tihomir; Manidć, MiroslavCustomers as Element of the Contemporary Marketing // 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
95.Tomičić, MartinaMarketing neprofitnih organizacija, 2003., diplomski rad, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
-
96.Vranesevic, T.; Dvorski, S.; Tipurić, D.Customer Oreintation as a Term of Reference for the "New Economy" // Business Execellence: Performance Measures, Benchmarking and Best Practices in New Economy / Putnik, G. ; Gunesekaran, A. (ur.).
Braga: University of Minho, 2003. str. 317-320 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
97.Vranešević, Tihomir; Marušić, MiraMjerenje vrijednosti marke // Biochemia medica, 1 (2003), 1; 129-148 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
98.Bošnjak, Ivan; Vranešević, Tihomir; Šimunović, LjupkoIntegration and Cross-Country Diffusion of Intelligent Transport Systems in CEE // Proceedings of the 10th World Congress and Exhibition on Intelligent Transport Systems and Services
Madrid, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
99.Vignaly, Claudio; Vrontis, Demetris; Vranešević, TihomirMarketing Planning, Analysis, Tactics and Strategy. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)
-
100.Vranešević, Tihomir; Vignaly, ClaudioCustomer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)