Pregled po CROSBI profilu: Vesna Vlahović-Štetić (CROSBI Profil: 29299, MBZ: 8214)
Pronađeno 125 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vlahović-Štetić, VesnaDaroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005 (monografija)
-
2.Bilić, Vesna Vesela; Gajger, Vesna; Fajdetić, Majda; Zebić, Seka; Shita, Vilhelma; Prskalo, Ivan; Blagović, Ana; Sorić, Izabela; Vlahović-Štetić, Vesna; Burcar, Željko et al.Izbor tema za satove razrednih odjela. Zagreb: Naklada Ljevak, 2005 (prirucnik)
-
3.Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, PredragUčitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. Zagreb: IEP, 2003 (prirucnik)
-
4.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, VlastaKladim se da možeš...: psihološki aspekti početnog poučavanja matematike. Zagreb: Udruga roditelja Korak po korak, 1998 (ostalo)
-
1.22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014 (zbornik)
-
2.Stanje i potrebe nadarenih učenika u Hrvatskoj / Arambašić, Lidija ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Lauri Korajlija, Anita (ur.). Zagreb: FF Press, 2006 (monografija)
-
1.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86 -
2.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
3.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
4.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and outcomes of test anxiety // Stress and anxiety - coping and resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 115-126 -
5.Vlahović Štetić, VesnaIshodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48 -
6.Vlahović-Štetić, VesnaTeorijski pristupi darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 13-22 -
7.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, VlastaObrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 69-91 -
1.Vlahović-Štetić, Vesna; Kamenov, ŽeljkaKako ostvariti željene ishode u studijskim programima? Priručnik za sveučilišne nastavnike / Bagić, Dragan (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016 -
1.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja / Plut, Dijana (ur.).
Beograd: Klett, 2014 -
2.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; Ver, 2014 -
3.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, NinaDaroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008 -
4.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović-Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; VERN, 2003 -
1.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings, conflict detection and illusion of Linearity // Psihologijske teme, 28 (2019), 1; 171-192 doi:10.31820/pt.28.1.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Vrdoljak, Gabrijela; Vlahović-Štetić VesnaOdnos ciljeva postignuća, strategija učenja i ocjena u srednjoškolskoj nastavi fizike // Psihologijske teme, 27 (2018), 2; 141-157 doi:10.31820/pt.27.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Ljubotina, Damir; Juničić, Nataša; Vlahović-Štetić VesnaStruktura i prediktori samoprocjene kreativnosti kod srednjoškolaca // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 369-399 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vrkić, Marta; Vlahović-Štetić, VesnaUvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 511-526 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, VesnaThe effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems // Review of psychology, 18 (2011), 1; 21-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaIluzija linearnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 47 (2011), 12-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
9.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe // Psihologijske teme, 20 (2011), 1; 115-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Mišurac Zorica, IrenaStudentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2; 385-397 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Rajter, MiroslavIllusion of linearity in geometry: Effect in multiple-choice problems // Mathematical thinking and learning, 12 (2010), 1; 54-67 doi:10.1080/10986060903465871 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaImaju li medvjedići jednak broj bombona? Konceptualno razumijevanje osnovnih svojstava zbrajanja // Suvremena psihologija, 12 (2009), 1; 99-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, LidijaChildren's solving of mathematical word problems: The contribution of working memory // Review of Psychology, 15 (2008), 1-2; 35-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaSelf-concept of high school students with various level of mathematical giftedness // Studia Psychologica, 50 (2008), 2; 169-178 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, VesnaModeli učenja odraslih i profesionalni razvoj // Ljetopis socijalnog rada, 14 (2007), 2; 283-310 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Vlahović-Štetić, Vesna; Nadilo, Marija; Pavlin-Bernardić, NinaBrojenje: stječemo li prije načela ili vještinu? // Suvremena psihologija, 9 (2006), 1; 21-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Vlahović-Štetić, VesnaPrimjerenost nastave matematike dobi učenika // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, 6 (2005), 24; 17-24 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
18.Arambašić, Lidija; Vlahović-Štetić, Vesna; Severinac, AnaJe li matematika bauk? Stavovi, uvjerenja i strah od matematike kod gimnazijalaca // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (2005), 80; 1081-1102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Vlahović-Štetić, Vesna; Zekić, IvanaRezoniranje adolescenata u linearnim i nelinearnim zadacima proporcionalnosti // Suvremena psihologija, 7 (2005), 2; 215-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Mendek, ŽeljkaThe role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems // Review of psychology, 11 (2004), 1-2; 25-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Vlahović-Štetić, VesnaPsihologija učenja i poučavanja matematike // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, 4 (2003), 15; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
22.Vizek-Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Keresteš, Gordana; Kuterovac-Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaPet ownership in childhood and socio-emotional characteristics, work values and professional choices in early adulthood // Anthrozoos, 14 (2001), 4; 224-231 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Vlahović-Štetić, Vesna, Kišak, Melita; Vizek- Vidović, VlastaUspješnost rješavanja problemnih matematičkih zadataka - provjera matematičko-logičkog modela // Suvremena psihologija, 3 (2000), 1-2; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Silić, Berislava; Vlahović-Štetić, Vesna; Slaviček, MelanijaIdentifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja // Napredak (Zagreb), 140 (1999), 3; 319-329 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek-Vidović, Vlasta; Arambašić, LidijaMotivational characteristics in mathematical achievement: A study of gifted high-achieving, gifted underachieving and non-gifted pupils // High Ability Studies, 10 (1999), 1; 37-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Miura, Irene T.; Okamoto, Yukari; Vlahović-Štetić, Vesna; Kim, Chungsoon C.; Han, Jong HyeLanguage supports for children's understanding of numerical fractions: Cross-national comparisons. // Journal of Experimental Child Psychology, 74 (1999), 4; 356-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Bratko, DenisPet ownership, type of pet and socio-emotional development of school children // Anthrozoos, 12 (1999), 4; 211-217 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Vlahovic-Štetić, Vesna; Kovačić, SuzanaKognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi // Društvena istraživanja, 8 (1999), 4; 563-577 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Vlahović-Štetić, VesnaWord-problem solving as a function of problem type, situational context and drawing // Studia Psychologica, 41 (1999), 1; 49-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, Vesna; Petrak, OliveraNeke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1999), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, Lidija; Slaviček, MelanijaKonativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5(30-31); 619-634 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Žužul, Miomir; Keresteš, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaSkala za procjenu dječjeg agresivnog i prosocijalnog ponašanja // Primijenjena psihologija, 11 (1990), 77-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Šarić, Jandre; Raboteg-Šarić, Zora; Vlahović-Štetić, VesnaRadne vrijednosti, profesionalne namjere i školski uspjeh učenika u završnom razredu osnovne škole // Revija za psihologiju, 19 (1989), 1-2; 17-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Grgin, Tomislav; Vlahović-Štetić, Vesna; Raboteg-Šarić, ZoraRadne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 25 (1986), 2; 75-88 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaZadovoljstvo poslom školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaProfesionalno sagorijevanje školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 461-475 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaPotreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 2; 295-311 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
6.Vlahović-Štetić, VesnaMatematika za život // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 24 (2009), 2-5 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
7.Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović Štetić, VesnaNeke karakteristike Upitnika zrelosti za izbor zanimanja // Primijenjena psihologija, 10 (1989), 4; 293-298 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Stančić, Zrinjka; Frey-Škrinjar, Jasmina; Car, Željka; Vlahović-Štetić, Vesna; Pibernik, JesenkaSystems of Support for Persons with Complex Communication Needs // Proceedings of the 36th International ICT Convention MIPRO 2013 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013. str. 700-704 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vlahović-Štetić, VesnaMatematički darovita djeca: što ih možemo poučiti i što bismo mogli naučiti od njih? // Proceeding of the International scientific colloquium Mathematics and children (How to teach and learn mathematics) / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 208-216 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Prišćan, Sonja; Horvat, Danijela; Hoić-Božić, Nataša; Pervan, Petar; Vlahović-Štetić, VesnaResults of the CARNet programme "Educational Projects" // Proceedings of the 25th International Conference on Information Technology Interfaces ITI 2003 / Budin, Leo ; Lužar-Stiffler, Vesna ; Bekić, Zoran ; Hljuz Dobrić, Vesna (ur.).
Zagreb: SRCE University Computing Center Universitiy of Zagreb, 2003. str. 267-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Vlahović-Štetić, Vesna; Vojnović, NarcisaRad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja // Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku / Pađen, Barbara (ur.).
Sisak: Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009. str. 47-58 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
2.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings and the illusion of linearity // Contemporary Themes in Education / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 186-186 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Kozina, Mihael; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaIspitna anksioznost i percepcija nastavnog procesa: spolne razlike i odnos sa školskim postignućem // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
5.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and consequences of test anxiety // 37th STAR Conference / Lauri Korajlija, Anita ; Begić, Dražen ; Jurin, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2016. str. 161-161 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaKonstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 110-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos zavisnog samopoštovanja s ciljevima postignuća i uključenošću učenika pri učenju fizike // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin BernardićUporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015. str. 00-00 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Vrdoljak, Gabrijela; Vlahović-Štetić VesnaCiljne orijentacije, strategije učenja i školsko postignuće // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb, 2014. str. 108-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
12.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaPovezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Rovan, Daria; Šikić, Tomislav; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaRazvoj interesa pri učenju eksponencijalnih i logaritamskih funkcija // 2. Dani obrazovnih znanosti Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 61-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Šikić, TomislavPredicting interest and achievement in learning exponential and logarithmic functions // International Conference on Motivation 2014: Program and abstracts
Helsinki, Finska, 2014. str. 150-150 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović- Štetić, Vesna; Šikić, TomislavCiljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike // Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, A. et al (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Kuterovac Jagodić, GordanaPrimjena aplikacija razvijenih u okviru projekta ICT-AAC u podržavanju i poticanju razvoja matematičkih i čitalačkih vještina // Treći diseminacijski skup projekta "Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama" / Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 22-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
17.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Ivšac Pavliša, Jasmina; Stančić, Zrinjka; Bučar, Marina; Feješ, Andrea; Klasić, Janja; Peretić, MajaA koliko dobro to stvarno radi? - evaluacija aplikacija Komunikator i Matematički vrtuljak // Zbornik sažetaka završne konferencije projekta ICT sustavi za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama / Car, Željka (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 30-32 (predavanje, sažetak, stručni) -
18.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaSubjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. str. 99-99 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
20.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaPreschool children's understanding of basic addition principles // Book of abstracts - EARLI 2009
Amsterdam, Nizozemska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria i Arambašić, LidijaStavovi, uvjerenja i strah od matematike kod učenika osnovne škole // 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka, Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, 2009. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKonceptualno znanje o zbrajanju: analiza dječjih interpretacija osnovnih svojstava zbrajanja // XVI. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 92-92 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2007. str. 122-122 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
24.Rajter, Miroslav; Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, NinaIllusion of linearity: Effect in multiple-choice problems // Developing Potentials for Learning: 12th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction / Csapó, Ben ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budimpešta: EARLI, Graduate School of Education, University of Szeged, Faculty of Arts, 2007. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Vlahović-Štetić, VesnaDjeca i matematika - što odrasli mogu naučiti // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa : knjiga sažetaka = 17th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : abstracts / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju , Hrvatsko psihološko društvo, 2005. str. 16-16 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
26.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, LidijaDječje rješavanje problemskih matematičkih zadataka: doprinos radnog pamćenja // XVII. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2005. str. 83-83 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
27.Vlahović-Štetić, Vesna; Mendek, Željka; Rovan, DariaThe role of students' age, problem type and situational context in solving mathematical word problems // 11th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Constantinou, C.P ; Demetriou, D ; Evagorou, M ; Kofteros, A ; Michael, M ; Nicolaou, Chr ; Papademetriou, D ; Papadouris, N. (ur.).
Lahti: University of Ciprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria; Arambašić, LidijaUčenički uradak u matematici - doprinos stavova i matematičke anksioznosti // XVI. Dani Ramira Bujasa / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić Seršić Darja (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2003. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
29.Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaSelf-concept of mathematically gifted and non-gifted high school students: The effect of achievement level // 10th European Conference for Research on Learning and Instruction - Abstracts / Mason, Lucia ; Andreuzza, Silvia ; Arfe, Barbara ; Del Favero, Laura (ur.).
Padova: Cooperativa Libraria Editrice Università di Padova (CLEUP), 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Vlahović-Štetić, Vesna; Lauri Korajlija, Anita; Pačić-Turk, LjiljanaOkrugli stol: Predstavljanje studija psihologije Filozofskog fakulteta Sveuličišta u Zagrebu, Hrvatskih studija Sveuličilišta u Zagrebu te Hrvatskog katoličkog sveučilišta // Psihšpancir
Varaždin: Društvo psihologa Varaždin, 2016. str. 18-18 (ostalo) -
2.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Ivšac Pavliša, JasminaAn evaluation of the communication application for children with special needs // EAPRIL 2012 Conference
Jyväskylä, Finska, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, ValentinIllusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaThe role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Vlahović-Štetić, VesnaPraćenje i vrednovanje: što nam je cilj // Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
Split, Hrvatska, 2008. (plenarno, neobjavljeni rad, stručni) -
1.Putarek, VanjaMetakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Vrdoljak, GabrijelaCiljne orijentacije za učenje, ličnost i obrazovni ishodi u nastavi fizike, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Rački, ŽeljkoLongitudinalno istraživanje razvoja kreativnosti osnovnoškolske djece, 2010., doktorska disertacija, FILOZOFSKI FAKULTET, ZAGREB
-
4.Pavlin-Bernardić, NinaStrategije rješavanja matematičkih zadataka: provjera modela dječjeg odabira i otkrivanja strategija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
5.Šverko, IvaProfesionalni interesi u funkciji dobi i spola: evaluacija sfernog modela, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Rački, ŽeljkoKreativnost osnovnoškolske djece u različitim područjima u funkciji dobi, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Žižek, TatjanaRješavanje problemskih matematičkih zadataka u funkciji predznanja i vrste zadataka, 2005., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Pinter, DarkoVideo igre i agresivno ponašanje djece, 2003., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Paić-Antunović, JelenaUtjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Valentin LapaineIluzija linearnosti u zadacima višestrukog izbora, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Samardžija, TenaRazvijenost nekih načela brojenja kod djece predškolske dobi, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Lucić, SilvijaRazumijevanje osnovnih principa zbrajanja kod vrtićke djece, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
5.Rickert, DariaRazvoj dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
6.Bušac, MirjanaStavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
7.Čizmić, AnđelkaIspitivanje povezanosti matematičkog samopoimanja, straha od matematike i matematičkog postignuća, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
8.Rajter, MiroslavIspitivanje jačine izraženosti iluzije linearnosti kod učenika srednjih škola, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
9.Škrljac, NikolinaUspješnost brojenja s obzirom na dob, veličinu skupa i raspored u skupu, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
10.Krznarić, MarijaUsporedba uspješnosti dječjeg rješavanja problemskih matematičkih zadataka u dvije vremenske točke istraživanja, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
11.Nadilo, MarijaBrojenje i prepoznavanje pravilnosti brojenja kod djece, 2005., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Mendek, ŽeljkaUspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole, 2004., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Gliha, MarijaOsnovni principi zbrajanja kod predškolske djece i učenika prvog razreda osnovne škole, 2004., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
14.Severinac, AnaStavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja, 2003., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
15.Zekić, IvanaDječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
2.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
3.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, NinaUtvrđivanje i vrednovanje studentskog postignuća, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
4.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUčenje, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
5.Reberšak (Drvodelić), Maja; Vranković, Biljana; Muraja, Jasmina; Vlahović Štetić, Vesna; Brajković, Sanja; Kolić-Vehovac Svjetlana; Jovanović, Jadranka; Župa, Sanja; Marjanović, Vesna; Krajčić, Iva et al.Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).