Pregled po CROSBI profilu: Vesna Vlahović-Štetić (CROSBI Profil: 29299, MBZ: 8214)
Pronađeno 125 radova
-
1.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
2.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Putarek, VanjaMetakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86 -
5.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings and the illusion of linearity // Contemporary Themes in Education / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 186-186 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings, conflict detection and illusion of Linearity // Psihologijske teme, 28 (2019), 1; 171-192 doi:10.31820/pt.28.1.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaZadovoljstvo poslom školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Vrdoljak, Gabrijela; Vlahović-Štetić VesnaOdnos ciljeva postignuća, strategija učenja i ocjena u srednjoškolskoj nastavi fizike // Psihologijske teme, 27 (2018), 2; 141-157 doi:10.31820/pt.27.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
10.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
11.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and outcomes of test anxiety // Stress and anxiety - coping and resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 115-126 -
12.Kozina, Mihael; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaIspitna anksioznost i percepcija nastavnog procesa: spolne razlike i odnos sa školskim postignućem // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
13.Vlahović-Štetić, Vesna; Kamenov, ŽeljkaKako ostvariti željene ishode u studijskim programima? Priručnik za sveučilišne nastavnike / Bagić, Dragan (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016 -
14.Vlahović-Štetić, Vesna; Lauri Korajlija, Anita; Pačić-Turk, LjiljanaOkrugli stol: Predstavljanje studija psihologije Filozofskog fakulteta Sveuličišta u Zagrebu, Hrvatskih studija Sveuličilišta u Zagrebu te Hrvatskog katoličkog sveučilišta // Psihšpancir
Varaždin: Društvo psihologa Varaždin, 2016. str. 18-18 (ostalo) -
15.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and consequences of test anxiety // 37th STAR Conference / Lauri Korajlija, Anita ; Begić, Dražen ; Jurin, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2016. str. 161-161 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaKonstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 110-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaProfesionalno sagorijevanje školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 461-475 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
20.Vrdoljak, GabrijelaCiljne orijentacije za učenje, ličnost i obrazovni ishodi u nastavi fizike, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
22.Ljubotina, Damir; Juničić, Nataša; Vlahović-Štetić VesnaStruktura i prediktori samoprocjene kreativnosti kod srednjoškolaca // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 369-399 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos zavisnog samopoštovanja s ciljevima postignuća i uključenošću učenika pri učenju fizike // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin BernardićUporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015. str. 00-00 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
25.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
26.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaPotreba za supervizijom školskih psiholog(inja) u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 2; 295-311 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
27.Vrdoljak, Gabrijela; Vlahović-Štetić VesnaCiljne orijentacije, strategije učenja i školsko postignuće // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb, 2014. str. 108-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja / Plut, Dijana (ur.).
Beograd: Klett, 2014 -
29.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; Ver, 2014 -
30.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
31.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
32.Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaUloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
33.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaPovezanost motivacijskih uvjerenja s ponašajnom i emocionalnom uključenosti u učenje matematike // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014 (zbornik)
-
35.Rovan, Daria; Šikić, Tomislav; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaRazvoj interesa pri učenju eksponencijalnih i logaritamskih funkcija // 2. Dani obrazovnih znanosti Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 61-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Šikić, TomislavPredicting interest and achievement in learning exponential and logarithmic functions // International Conference on Motivation 2014: Program and abstracts
Helsinki, Finska, 2014. str. 150-150 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović- Štetić, Vesna; Šikić, TomislavCiljevi postignuća i motivacijska uvjerenja pri učenju matematike // Sažetci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, A. et al (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Kuterovac Jagodić, GordanaPrimjena aplikacija razvijenih u okviru projekta ICT-AAC u podržavanju i poticanju razvoja matematičkih i čitalačkih vještina // Treći diseminacijski skup projekta "Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama" / Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 22-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
39.Vrkić, Marta; Vlahović-Štetić, VesnaUvjerenja o strategijama učenja, korištenje strategija učenja i uspjeh u studiju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 511-526 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Stančić, Zrinjka; Frey-Škrinjar, Jasmina; Car, Željka; Vlahović-Štetić, Vesna; Pibernik, JesenkaSystems of Support for Persons with Complex Communication Needs // Proceedings of the 36th International ICT Convention MIPRO 2013 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013. str. 700-704 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Ivšac Pavliša, Jasmina; Stančić, Zrinjka; Bučar, Marina; Feješ, Andrea; Klasić, Janja; Peretić, MajaA koliko dobro to stvarno radi? - evaluacija aplikacija Komunikator i Matematički vrtuljak // Zbornik sažetaka završne konferencije projekta ICT sustavi za osobe sa složenim komunikacijskim potrebama / Car, Željka (ur.).
Zagreb: Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 30-32 (predavanje, sažetak, stručni) -
43.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Ivšac Pavliša, JasminaAn evaluation of the communication application for children with special needs // EAPRIL 2012 Conference
Jyväskylä, Finska, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaSubjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Paić-Antunović, JelenaUtjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
46.Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, VesnaThe effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems // Review of psychology, 18 (2011), 1; 21-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaIluzija linearnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 47 (2011), 12-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
48.Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, ValentinIllusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaThe role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe // Psihologijske teme, 20 (2011), 1; 115-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)