Pregled po CROSBI profilu: Vesna Vlahović-Štetić (CROSBI Profil: 29299, MBZ: 8214)
Pronađeno 125 radova
-
1.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
2.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Putarek, VanjaMetakognitivno rezoniranje u matematičkom kontekstu, 2020., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaKognitivni aspekti samoregulacije učenja // Kompetencija Učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 73-86 -
5.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings and the illusion of linearity // Contemporary Themes in Education / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 186-186 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaMetacognitive feelings, conflict detection and illusion of Linearity // Psihologijske teme, 28 (2019), 1; 171-192 doi:10.31820/pt.28.1.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaZadovoljstvo poslom školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Vrdoljak, Gabrijela; Vlahović-Štetić VesnaOdnos ciljeva postignuća, strategija učenja i ocjena u srednjoškolskoj nastavi fizike // Psihologijske teme, 27 (2018), 2; 141-157 doi:10.31820/pt.27.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaPersonality and engagement in learning physics: the mediating effect of achievement goals // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 205-215 -
10.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaStudents' engagement in learning physics: a subject-specific approach // 20th Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 193-203 -
11.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and outcomes of test anxiety // Stress and anxiety - coping and resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 115-126 -
12.Kozina, Mihael; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaIspitna anksioznost i percepcija nastavnog procesa: spolne razlike i odnos sa školskim postignućem // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
13.Vlahović-Štetić, Vesna; Kamenov, ŽeljkaKako ostvariti željene ishode u studijskim programima? Priručnik za sveučilišne nastavnike / Bagić, Dragan (ur.).
Zagreb: FF Press, 2016 -
14.Vlahović-Štetić, Vesna; Lauri Korajlija, Anita; Pačić-Turk, LjiljanaOkrugli stol: Predstavljanje studija psihologije Filozofskog fakulteta Sveuličišta u Zagrebu, Hrvatskih studija Sveuličilišta u Zagrebu te Hrvatskog katoličkog sveučilišta // Psihšpancir
Varaždin: Društvo psihologa Varaždin, 2016. str. 18-18 (ostalo) -
15.Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, Vesna; Kozina, MihaelPredictors and consequences of test anxiety // 37th STAR Conference / Lauri Korajlija, Anita ; Begić, Dražen ; Jurin, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2016. str. 161-161 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 1; 107-129 doi:10.5559/di.25.1.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Petričević, Ema; Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos perfekcionizma, ličnosti učenika i ciljeva postignuća s uključenošću učenika pri učenju fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 111-111 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Pavlin-Bernardić, Nina; Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Petričević, Ema; Vlahović-Štetić, VesnaKonstrukcija i validacija Skale uključenosti u nastavu fizike // XX. Dani psihologije u Zadru / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 110-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Kolega, Maja; Vlahović-Štetić, VesnaProfesionalno sagorijevanje školskih psiholog(inj)a u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 461-475 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
20.Vrdoljak, GabrijelaCiljne orijentacije za učenje, ličnost i obrazovni ishodi u nastavi fizike, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
22.Ljubotina, Damir; Juničić, Nataša; Vlahović-Štetić VesnaStruktura i prediktori samoprocjene kreativnosti kod srednjoškolaca // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 369-399 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Putarek, Vanja; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaOdnos zavisnog samopoštovanja s ciljevima postignuća i uključenošću učenika pri učenju fizike // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin BernardićUporaba tehnologije u edukaciji djece: Prikaz mogućnosti primjene aplikacija razvijenih u okviru ICT-AAC projekta za podržavanje i poticanje razvoja matematičkih i čitalačkih vještina u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Zbornik u izradi / Teodora Dubrović (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2015. str. 00-00 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
25.Pavlin-Bernardić, Nina; Kuterovac Jagodić, Gordana; Vlahović-Štetić, VesnaPoticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)