Pregled po CROSBI profilu: Gloria Vickov (CROSBI Profil: 29118, MBZ: 270024)
Pronađeno 38 radova
-
1.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaPisanje na (engleskome kao) stranome jeziku u ranoj školskoj dobi. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2022 (monografija)
-
2.Mediteran kao identitetska odrednica: jezik, književnost, kultura i novi mediji : knjižica sažetaka / Vickov, Gloria ; Brešan Ančić, Tanja ; Lasić, Josip (ur.), 2021 (zbornik sažetaka)
-
3.Jakupčević, EvaDiskursne oznake u govoru nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb doi:10.17234/diss.2021.7779
-
4.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaIn a Nutshell: an Analysis of Thesis Abstracts of Croatian University Students in L2 English // Croatica et Slavica Iadertina, 16 (2020), 2; 313-335 doi:10.15291/csi.3244 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaIntercultural competence and L1 culture in prospective early EFL teacher education // Teachers and teacher educators: Education and professional development for early language learning
Lisabon, Portugal, 2020. str. 42-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Vickov, GloriaIstraživanja diskursnih oznaka u pisanju na engleskome kao stranom jeziku // Lingua Montenegrina: časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja, XIII(2) (2020), 26; 173-195 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Vickov, GloriaDiskursne oznake u teorijskom trokutu (s osvrtom na engleski jezik) // Lingua Montenegrina, XIII/1 (2020), 25; 107-137 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaDiscourse Marker Clusters in the Classroom Discourse of Native and Non-Native EFL Teachers // International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19 (2020), 3; 310-328 doi:10.26803/ijlter.19.3.17 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaIn a nutshell: the quality of thesis abstracts of Croatian students // XVIII AELFE Conference Envisioning the future in academic and professional languages: emerging trends in teaching and research
Pamplona, Španjolska, 2019. str. 12-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Kovač, Mirjana Matea; Vickov, GloriaThe influence of pre-task planning on speed and breakdown fluency // Journal for Foreign Languages, 11 (2019), 1; 87-102 doi:10.4312/vestnik.11.87-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Kovač, Mirjana Matea; Vickov, GloriaThe Influence of Pre-Task Planning on Speed and Breakdown fluency // Vestnik za tuje jezike/ Journal for foreign languages, 11 (2019), 1; 87-102 doi:10.4312/vestnik.11.87-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Kovač, Mirjana Matea; Vickov, GloriaThe impact of immediate task repetition on breakdown fluency // Govor : časopis za fonetiku, 35 (2018), 2; 139-160 doi:10.22210/govor.2018.35.09 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Vickov, Gloria; Jakupčević, EvaDiscourse Markers in Non-Native EFL Teacher Talk // Studies in second language learning and teaching, 7 (2017), 4; 649-671 doi:10.14746/ssllt.2017.7.4.5 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Vickov, GloriaBenefits of the EduPlan/EX software platform in managing teaching processes // Acta Medica Academica, 45 (2016), 2; 178-179 doi:10.5644/ama2006-124.177 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, ostalo)
-
15.Vickov, GloriaHrvatska kultura u učenju stranog jezika. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016 (monografija)
-
16.Vickov, GloriaDiscourse marker acquisition and out-of-school activities: evidence from EFL writing // TEM Journal, 4 (2015), 2; 207-218 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Jakupčević, Eva; Vickov, GloriaNative and Non-native Teachers´ Use of English Discourse Markers // European Second Language Association (EUROSLA 24) : Abstracts
York: European Second Language Association, 2014. str. 179-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Jakupčević, Eva; Vickov, GloriaNative and Non-native Teachers´ Use of English Discourse Markers, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
19.Vickov, GloriaIncorporating L1 culture into Primary EFL: Research into the EFL Teachers´ Perspective // Early Foreign Language Learning and Teaching: Perspectives and Experience / Gačić, Milica i Šamo, Renata (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 142-154 -
20.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the acquisition of L2 discourse markers // Language as information : proceedings from the CALS conference 2012 / Peti-Stantic, Anita ; Stanojevic, Mateusz-Milan (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2014. str. 71-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Kostović-Vranješ, Vesna; Vickov, GloriaInterdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15 (2013), 3; 823-848 (recenziran, članak, stručni)
-
22.Vickov, GloriaUporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku / Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 363-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Vickov, GloriaIstraživanja diskursnih oznaka u govorenju na engleskom kao stranom jeziku // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 271-289 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Vickov, GloriaCroatian Cultural and National Identity in Early Foreign Language Learning and Teaching // ECNSI - 2011 5th International Conference on Advanced and Systematic Research
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
25.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the L2 acquisition of discourse markers // EUROSLA 21
Stockholm: Stockholm University ; Riksbankens Jubileumsfond, 2011. str. 77-78 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)