Pregled po CROSBI profilu: Tena Velki (CROSBI Profil: 29084, MBZ: 309876)
Pronađeno 192 radova
-
1.Matijašić-Bodalec, Dubravka; Bajan, Antun; Šolić, Krešimir; Mamić, Petra; Velki, Tena; Bajan, Nikola; Milostić-Srb, Andrea; Srb, Nika; Fosić, Igor; Čukljek, Snježana; Đorđević, Slavica.The connection between daily/general stress experience and risky Internet behaviour among students of health and non-health studies // Acta clinica Croatica (2023) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
2.Velki, Tena; Miočić, MarijanaApplying TAM (Technology Acceptance Model) to Predict Effective ICT Use of Preschool Teachers during the COVID-19 Pandemic // MIPRO 2023, 46th ICT and Electronics Convention: Proceedings / Skala, K. (ur.).
Rijeka: Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology – MIPRO, 2023. str. 583-588 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Velki, TenaPredstavljanje novog studijskog programa „Poslijediplomski specijalistički studij Inkluzivnog odgoja i obrazovanja“ // 29. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 244-244 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
4.Velki, TenaPrikaz projekta „Omogućimo socijalnu uključenost starijih osoba u općini Draž – briga za kvalitetan život osoba starije životne dobi“ // 29. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinaca i zajednice / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Radnić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
5.Velki, Tena; Bjelobrk, Vladimir; Stanić, Ivana; Romstein, Ksenija.Mogućnosti poslijediplomskog obrazovanja za psihologe i druge stručne suradnike - predstavljanje novog studijskog programa Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Knjiga sažetaka : IX. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Milić, Marija ; Tomašić Humer, Jasmina ; Vrdoljak, Gabrijela. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 11-11 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Velki, TenaPrevencija vršnjačkog nasilja – uspješnost programa iz znanstvene perspektive // Okrugli stol pravobraniteljice za djecu pod nazivom „Vršnjačko nasilje u školi – od prevencije do reakcije: Možemo li bolje?
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
7.Velki, Tena; Šolić, Krešimir; Žvanut, BoštjanCross-cultural validation and psychometric testing of the Slovenian version of the Croatian Behavioral-Cognitive Internet Security Questionnaire // Elektrotehniški vestnik, 89 (2022), 3; 103-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Velki, TenaPsychologists as information-communication system users: Is this bridge between informationcommunication and behavioral science enough to prevent risky online behaviors? // MIPRO 2022 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Opatija, Hrvatska, 2022. str. 1196-1200 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaPozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174 doi:.org/10.5559/di.31.1.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Dubovicki, Snježana; Velki, TenaMethodological Particularities in Research on Contemporary Childhood in Croatia: A Pedagogical– Psychological Perspective // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 91-104 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Ružić, ValentinaSlaganje procjena roditelja i odgojitelja za različita područja razvoja predškolaca // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1139-1169 doi:10.15516/cje.v23i4.4241 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Velki, TenaRoditeljski nadzor kao zaštitni faktor kod utjecaja pretjeranog korištenja interneta na socio-emocionalni razvoj djece // Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience: Book of abstracts / Pačič-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Odjel za psihologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, GordanaPružanje podrške srednjoškolcima s posebnim potrebama u vrijeme pandemije COVID-19 iz perspektive stručnih suradnika // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 - knjiga sažetaka / Živančević Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 165-167 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Pekić, Jasmina; Milovanović, Ilija; Velki, Tena; Kodžopeljić, JasminaApplication of Control-value theory in the context of online learning at universities in Serbia: the mediating role of academic emotions // Current trends in psychology: Book of abstracts / Živančević Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 74-75 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Velki, Tena; Milić, Marija; Lučić, KlaraRelationship between problematic gaming and emotional intelligence and empathy in early adolescence // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 67 (2021), 1; 63-81 doi:10.32903/zs.67.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Manojlović; DejanaRazlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
17.Štimac, Maja; Romstein, Ksenija; Velki, TenaArchives of Disease in Childhood // Archives of disease in childhood, 106 (2021), 2; 202-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Velki, Tena; Šolić, KrešimirPsyhological Aspects of Risky Online Behavior // 44th international convention on information, communication and electronic technology / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 18-18 (radionica, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
19.Trnak, DajanaOdnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
20.Velki, Tena; Milić, MarijaStress as a mediator between risk and protective factors and online risky behaviors in adolescents // Primenjena psihologija, 14 (2021), 2; 149-171 doi:10.19090/pp.2021.2.149-171 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Velki, Tena; Romstein, KsenijaValidacija i standardizacija hrvatske verzije ASQ-3 na uzorku djece u dobi od tri do pet godina // Paediatria Croatica, 65 (2021), 2; 95-101 doi:10.13112/PC.2021.15 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Dubovicki, Snježana; Velki, TenaMetodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Grafikart d.o.o., Zadar, 2021. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaRoditeljske procjene djetetovih razvojnih odstupanja // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 89-89 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaImportance of adequate screening tools for preschoolers: testing ASQ-3 on Croatian population // 7th SWS International Scientific Conference on Social Sciences - ISCSS 2020
Beč, Austrija, 2021. str. 41-48 doi:10.5593/sws.iscss.v2020.7.2/s05.05 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Kovačić, EminaTeachers’ self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary school pupils // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2020), 3; 141-161 doi:10.26529/cepsj.746 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Velki, Tena; Šolić, KrešimirRazvoj instrumenta za istraživanje socijalnog inženjeringa u populaciji studenata: Bihevioralno-kognitivni upitnik internetske sigurnosti (BKUIS) // Policija i sigurnost, 29 (2020), 4; 341-355 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Užarević, Zvonimir; Ivanišević, Zrinka; Velki, Tena; Mlinarević, Vesnica; Nikolašević, Vedrana; Matijević, Nikola; Matijević, MarkoKnowledge on Pre-Hospital Emergency Management of Tooth Avulsion among Croatian Kindergarten Teachers // Collegium antropologicum, 44 (2020), 3; 133-138 doi:10.5671/ca.44.3.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Brust Nemet, Maja; Velki, TenaOdnos nekih demografskih i razrednih karakteristika te školske klime i socijalne podrške prema stresu učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 501-515 doi:10.31192/np.18.3.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Velki, Tena; Ivanković, MarliesBenefits and dangers of the Internet from the perspective of parents of primary school students // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 66 (2020), 1; 43-53 doi:10.32903/zs.66.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Lučič, KlaraOdnos igranja različitih vrsta računalnih igara s emocionalnom inteligencijom u kasnom djetinjstvu i adolescenciji, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
31.Ivanković, MarliesRoditeljska percepcija opasnosti na internet, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
32.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaHomeroom Teachers' Strategies of Positive and Negative Disciplining of Pupils with Attention Deficit Disorder // END- International conference on education and new deveploments: Book of abstracts / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 38-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Velki, TenaMultivarijatno višerazinsko modeliranje: mogućnosti primjene u društvenim znanostima
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 -
34.Velki, TenaInformation Security Risks in e-Learning: Human Error Perspective // Online conference ICT-20 @ COVID-19: What have we learned and done so far: social, medical and educational aspect of the COVID-19 pandemic
Hrvatska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Stanić, Ivana; Telarović, Dorotea; Vladović, Sanja; Štimac, MajaIzazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu // KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
36.Šolić, Krešimir; Velki, Tena; Pucer, Patrik; Žvanut, BoštjanTranslation and validation of the BCISQ onto Slovenian language - preliminary results // Medicinska informatika 2019 - Zbornik radova 14. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku / Ilakovac, Vesna ; Erceg, Marijan (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2019. str. 37-37 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, stručni) -
37.Velki, TenaUsporedba prevalencije i predikcije vršnjačkog nasilja sa vršnjačkim zlostavljanjem // Ljetopis socijalnog rada, 26 (2019), 3; 363-390 doi:10.3935/ljsr.v26i3.218 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Velki, Tena; Šolić, KrešimirDevelopment and Validation of a New Measurement Instrument: The Behavioral Cognitive Internet Security Questionnaire (BCISQ) // International journal of electrical and computer engineering systems, 10 (2019), 1; 19-24 doi:10.32985/ijeces.10.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Velki, Tena; Milić, MarijaStress as trigger for risky online behavior in adolescents // XVII. International conference Cyberspace: List of abstracts / Polčák, Radim ; Míšek, Jakub ; Šmahel, David ; Loutocký, Pavel (ur.).
Brno: Masaryk University and the European Academy of Law and ICT, 2019. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Vinković, AdelaOdnos roditeljskog ponašanja i navika upotrebe digitalnih uređaja kod djece predškolske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
41.Velki, Tena; Šolić, KrešimirPredstavljanje sveučilšnog udžbenika Izazovi digitalnog svijeta // 27. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Izazovi digitalnog svijeta, knjiga sažetaka
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 234-234 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
42.Velki, TenaRizična ponašnja računalnih korisnika u digitalnom svijetu // 27. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Psihologija i digitalni svijet, knjiga sažetaka / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Osijek: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 25-28 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Izazovi digitalnog svijeta / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (Sveučilišni udžbenik)
-
44.Velki, TenaRizična ponašanja mladih kao korisnika informacijsko-komunikacijskih sustava // 32. Kongres primijenje psihologije: Knjiga sažetaka / Bogdan, Andreja ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2019. str. 14-14 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Velki, Tena; Dubovicki, Snježana; Užarević, ZvonimirSelf-evaluated ADHD Symptoms as Risk Adaptation Factors in Elementary School Children // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28 (2019), 3; 503-522 doi:10.5559/di.28.3.0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Herman, LjerkaUporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
47.Šolić, Krešimir; Velki, Tena; Kralik, Kristina; Borić Letica, IvanaInternet usage among secondary school pupils as predictor of cyberbullying // Book of Abstracts: Health of children and adolescents / Vinkler, Jonatan (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem, 2019. str. 138-139 doi:10.26493/978-961-7055-73-3 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Velki, TenaAttitudes about inclusive education in high schools: differences in student, parent and teacher opinions // Education and training as basis for future employment / Matanović, Damir ; Uemura, Arata (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek & Faculty of Economics, Wakayama University, 2019. str. 65-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Velki, TenaCan we use same predictors for boys vs girls peer aggression? // Primenjena psihologija, 12 (2019), 2; 205-233 doi:10.19090/pp.2019.2.205-233 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Brust Nemet, Maja; Velki, TenaSome demographic, personal and class characteristics as predictors of school climate // Education and New Development, 1 (2019), 17-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Velki, Tena; Vlah, Nataša; Kovačević, IrenaTeachers' educational and misbehavior management strategies in working with primary school students with attention deficits // Education and New Developments, 2 (2019), 321-325 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
52.Brust Nemet, Maja; Velki, TenaSome Demographic, Personal and Class Characteristics as Predictors of School Climate // Education and New Developments - Book of abstract / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2019. str. 4-5 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Velki, Tena; Vlah, Nataša; Kovačević, IrenaTeachers' educational and misbehavior management strategies in working with primary school students with attention deficits // Education and New Developments - Book of abstract / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2019. str. 126-126 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
54.Šolić, Krešimir; Pleša, Mateo; Velki, Tena; Nenadić, KrešimirAwareness About Information Security And Privacy Among Healthcare Employees // Southeastern European medical journal, 3 (2019), 1; 21-28 doi:10.26332/seemedj.v3i1.88 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Velki, Tena; Mayer, Axel; Norget, JuliaDevelopment of a New International Behavioral- Cognitive Internet Security Questionnaire: Preliminary Results from Croatian and German samples // MIPRO 2019. Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2019. str. 1410-1413 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Velki, Tena; Romstein, KsenijaUser Risky Behavior and Security Awareness through Lifespan // International journal of electrical and computer engineering systems, 9 (2019), 2; 9-16 doi:10.32985/ijeces.9.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
57.Velki, Tena; Vrdoljak, GabrijelaGender as a moderator and age as a mediator variable in predicting the school adjustment based on self-evaluated symptoms of ADHD // Primenjena psihologija, 12 (2019), 1; 65-83 doi:10.19090/pp.2019.1.65-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Užarević, Zvonimir; Mlinarević, Vesnica; Velki, Tena; Ivanišević, ZrinkaKnowledge on pre-hospital emergency management of tooth avulsion among educators in kindergartens in eastern Croatia // International Conference on Healthcare & Life-Science Research / Mehta, Rohini, A. (ur.).
Dubai: LIFE: International Journal of Health and Life-Sciences, 2018. str. 15-16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
59.Velki, TenaPriručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi: za učitelje, roditelje i asistente u nastavi. Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018 (prirucnik)
-
60.Velki, Tena; Romstein, KsenijaNacionalno istraživanje rizičnog ponašanja i znanja računalnih korisnika // Priručnik za informacijsku sigurnost i zaštitu privatnosti / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 37-70 -
61.Priručnik za informacijsku sigurnost i zaštitu privatnosti / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018 (Sveučilišni udžbenik)
-
62.Velki, TenaPrikaz rezultata nacionalnog istraživanja o informacijskoj sigurnosti u sklopu projekta „Safer Internet Centre Croatia“ // Knjiga sažetaka: Digitalna sigurnost i privatnost / Romstein, Ksenija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 6-7 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
63.Dubovicki, Snježana; Mlinarević, Vesnica; Velki, TenaIstraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 3; 595-611 doi:10.31192/np.16.3.11 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
64.Velki, Tena; Romstein, KsenijaPriručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018 -
65.Velki, TenaPriručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje // Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Sveti Martin na Muri: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. (ostalo, domaća recenzija, stručni) -
66.Velki, TenaPrilagodba načina rada u obrazovanju djece s ADHD-om // Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem: Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
Osijek, Hrvatska, 2018. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
67.Velki, TenaVerifying the ecological model of peer aggression on Croatian students // Psychology in the schools, 55 (2018), 10; 1302-1320 doi:10.1002/pits.22178 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
68.Lešić, MirelaPrimjena učiteljevih strategija rada i metodičkih postupaka u radu s djecom s teškoćama pažnje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
69.Babić Pezo, Ana; Velki, TenaThe practice of inclusive education in Croatia // Children's rights in educational settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgeniya (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2018. str. 25-43 -
70.Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgeniya (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2018 (monografija)
-
71.Kovačević, IrenaStavovi učitelja i disciplinski postupci u radu s djecom s teškoćama pažnje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
72.Velki, TenaKarakteristična rizična ponašanja i znanja srednjoškolaca kao korisnika informacijskih sustava // XXI. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU: Sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 102-102 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
73.Romstein, Ksenija; Velki, Tena; Košuta Petrović, Maja; Štimac, MajaInterdisciplinarna koordinacija i rana intervencija: preliminarni rezultati istraživačkog projekta „Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju“ // Međunarodna konferencija "Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji"
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
74.Velki, TenaUtjecaj računalnih igara na dječji razvoj // Igra u nastavi
Osijek, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni) -
75.Tatrević, Mateja; Romstein, Ksenija; Velki, TenaPovezanost simptoma ADHD-a sa socio-emocionalnom prilagodbom osnovnoškolaca // VII. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici: SAŽECI PRIOPĆENJA / Jakopec, Ana ; Pribisalić, Dalia ; Krupić, Dino (ur.).
Osijek, 2018. str. 58-58 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
76.Dubovicki, Snježana; Mlinarević, Vesnica; Velki, TenaResearch of Future Teachers in the Light of Scientific Paradigms // Teaching, Education & Learning / Yalamova, Rossitsa M. ; Ravichandran, K. (ur.).
Dubai: PEOPLE: International Journal of Social Sciences, 2018. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Velki, Tena; Užarević, Zvonimir; Dubovicki, SnježanaADHD symptoms as problematic adaptation factors in elementary school children // Teaching, Education & Learning / Yalamova, Rossitsa M. ; Ravichandran, K. (ur.).
Dubai: PEOPLE: International Journal of Social Sciences, 2018. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
78.Velki, Tena; Šolić, Krešimir; Gorjanac, Vanja; Nenadić, KrešimirEmpirical study on the risky behavior and security awareness among secondary school pupils - validation and preliminary results // MIPRO proceedings / Biljanovi, Petar (ur.).
Opatija: Mipro, 2017. str. 1496-1500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Ramljak, Tomislav; Herceg Pakšić, Barbara; Romstein, Ksenija; Velki, TenaMapa puta borbe protiv seksualnog i drugih oblika nasilja nad djecom na internetu u Bosni i Hercegovini
Sarajevo: Save the Children, 2017 -
80.Velki, Tena; Romstein, KsenijaAkademsko, emocionalno i socijalno funkcioniranje djece suspektne na ADHD // Klinička psihologija, 10 (2017), 1-2; 35-58 doi:10.21465/2017-KP-1-2-0003 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
81.Romstein, Ksenija; Velki, TenaPomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 1; 151-158 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
82.Velki, Tena; Duvnjak, IvanaEfekti socijalnoga konteksta na povezanost uporabe medija s nekim aspektima razvoja djece // Psihologijske teme, 26 (2017), 3; 481-508 doi:.org/10.31820/pt.26.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
83.Anić, MateaRoditeljska uključenost u školovanje i adolescentske vršnjačke odnose, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
84.Burušić, JosipaRazlikuju li se roditelji, učenici i nastavnici u stavovima prema osobama s tjelesnim teškoćama, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
85.Tatarević, MatejaPovezanost socio-emocionalnog odnosa i simptoma ADHD-a, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
86.Krulić Kuzman, Kristina; Velki, Tena; Takšić, VladimirVažnost emocionalne inteligencije u objašnjenju problematike vršnjačkoga nasilja // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 419-438 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
87.Velki, TenaPredstavljanje Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Sažeci priopćenja 25. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / Ćubela Adorić, Vera ; Franc, Renata ; Kalebić Maglica, Barbara ; Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zadar: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017. str. 214-215 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
88.Velki, Tena; Duvnjak, Ivana; Milić, MarijaCharacteristics of parental conflict as predictors of adolescents’ self-efficacy // Conference Proceedings of the 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts: Psychology and Psychiatry, 2 (2017), 3; 59-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
89.Velki, TenaPsihološke teorije starenja // Znanstveni simpozij "O starosti i starenju"
Đakovo, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
90.Velki, TenaAttitudes about inclusive education in high schools: differences in student, parent and teacher opinions // International Conference "Education and training as basis for future employment"
Wakayama, Japan, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
91.Budetić, Vedran; Velki, Tena; Župan, DariaOdnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio- emocionalni razvoj adolescenata. // Kineziološke kompetencije u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč, 2017. str. 127-131 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
92.Velki, Tena; Vrdoljak, GabrijelaGender as Moderator and Age as Mediator Variables in Prediction of School Adjustment by Symptoms of ADHD // BOOK OF ABSTRACTS : The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb / Hržica, Gordana ; Jeđud Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2017. str. 35-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
93.Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, GordanaTesting the moderating role of social context on media violence effect in the case of peer aggression among adolescents // Studia psychologica, 59 (2017), 1; 34-49 doi:10.21909/sp.2017.01.729 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
94.Velki, Tena; Bačmaga, Ines; Juka, IvanaVršnjačko zlostavljanje u osječkim školama i mjere prevencije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 2; 27-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
95.Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, GordanaMožemo li na temelju prediktora tradicionalnoga vršnjačkog nasilja predviđati elektroničko vršnjačko nasilje? // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 4; 523-545 doi:10.5559/di.25.4.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
96.Brust Nemet, Maja; Velki, TenaThe Social, Emotional and Educational Competences of Teachers as Predictors of various Aspects of the School Culture // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 4; 1087-1119 doi:10.15516/cje.v18i4.2006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
97.Šimić, DajanaMotivacija za učenje stranog jezika u razrednoj nastavi, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
98.Velki, Tena; Romstein, KsenijaPovezanost samoprocijenjenih simptoma ADHD-a s agresivnim ponašanjem i sudjelovanjem u vršnjačkom nasilju učenika osnovnoškolske dobi // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52 (2016), 2; 30-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
99.Vrdoljak, Gabrijela; Velki, TenaPersonality traits, goal orientations and learning strategies // International conference MINDfulness 2016 »Be Mindful, Teach Mindfully, Teach Mindfulness« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2016. str. 53-66 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Kurtović, KristinaStrah predškolske djece od liječnika, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek