Pregled po CROSBI profilu: Marija Tomašević-Lišanin (CROSBI Profil: 28454, MBZ: 189864)
Pronađeno 119 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Kadić-Maglajlić, Selma; Drašković, Nikola; Tomašević Lišanin, MarijaPrincipi prodaje i pregovaranja. Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019 (Udžbenik)
-
3.McDonald, MalcomMarketinško planiranje. Zagreb: Masmedia, 2004 (Prijevod)
-
4.Tomašević Lišanin; MarijaBankarski marketing. Zagreb: Novi informator, 1997 (monografija)
-
1.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, KristinaVažnost učinkovite prodajne edukacije za tržišnu uspješnost i konkurentnost // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 225-238 -
2.Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150 -
3.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoSustainable Demand Management in Plitvice Lakes National Park, Croatia // Event Management and Sustainability / Raj, R. & Musgrave, J. (ur.).
Wallingford: CABI Publishing, 2009. str. 206-221 -
4.Tomašević Lišanin, MarijaPlaniranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 279-317 -
5.Tomašević Lišanin, MarijaProdaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277 -
6.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaMr. Hudaverdi Dalkin, Fast Food in Istanbul // International entrepreneurial perspective : businees cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 95-97 -
7.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirBen&Jer's Ice Cream Enterprice // International Entrepreneurial Perspective Business Casses / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. -
8.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Gianpaolo VignaliMr. Richard Branson & The Aviation Opportunity // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 78-82 -
9.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaEli's Jungle in Israel // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 62-64 -
10.Dana, Leo Paul; Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, TihomirALexander Serralta, Tourism Development in Cuba // International Enterpreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 17-30 -
11.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoDistribucija // Marketing, 2. dopunjeno i izmjenjeno izdanje / Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 289-309 -
12.Tomašević Lišanin Marija; Palić, MirkoDistribucija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
1.Tomašević Lišanin, Marija; Kadić-Maglajlić, Selma; Drašković, NikolaPrincipi prodaje i pregovaranja / Tomašević Lišanin, Marija (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 -
1.Tomašević Lišanin, MarijaPoslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja
Zagreb: HUPUP, 2010 -
2.Tomašević Lišanin, M.Profesionalna prodaja i pregovaranje
Zagreb: HUPUP, Hrvatska udruga profesionalaca u prodaji, 2010 -
3.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
1.Tomasevic Lisanin, Marija; Razum, Andrea; Marić, NinaSkills and negotiation behaviour of Croatian Businessmen // International journal of sales, retailing and marketing, 4 (2015), 4; 168-178 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Posavčević, DraženRevitalizing Brand Cedevita // International journal of management cases, 13 (2011), 2; 53-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Tomašević Lišanin, MarijaUloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Tomašević, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, KristinaSales training techniques in Croatia // International Journal of management cases, 11 (2009), 101-111 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, MarijaPerformance evaluation of distribution channels for retail financial services // World journal of retail business management, 1 (2007), 3; 122-139 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Palić, M.; Tomašević Lišanin, M.Retail Sector In Croatia : Growth Fueled By Marketing Innovations // International Journal of Management Cases, 9 (2007), 3/4; 348-359 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Vranešević, Tihomir; Tomašević-Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retailers' competition against large store chains in Croatia // International journal of entrepreneurship & small business, 3/4 (2006), 447-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir, Palić, Mirko; Vignali, Gianpaolo“ In search of a new marketing and sales strategy in the print media business: a Balkans case” , // International journal of entrepreneurship & small business, III (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, M.; Vignali, GianpaoloIn Search of a New Marketing and Sales Strategy in the Print Media Business // International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Vol.3 (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Tomasević-Lisanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, Mirko; Vignali, GianpaoloIn serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), 3 (2006), 3-4; 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vranešević, T.; Tomašević Lišanin, M.; Mandić, M.CBA-Association of Retail Dealers as one of the Possible Ways of defense from Large Store Chains // International Journal of Management Cases, vol.7. (2005), No.2.; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, Ivan; Palić, MirkoNon-financial Issues of Mergers and Acquisitions: Cases from Croatian Banking Sector // The journal of American Academy of Business, Cambridge, 1 (2004), 2; 230-239 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoUpravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: Teorijsko - praktični aspekti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XVI (2004), 1/2; 17-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, M.Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 17-28. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, MiroslavCBA-Association of retail dealers as one of the possible ways of defence from large store chains // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Tomasevic Lisanin, M.; Vranesevic, T.; Palić, M.Acquisition in the print media sector: the case of Austrian "Styria Medien and Croatian "Večernji list" // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 15-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaranje - poslovni proces koji dodaje vrijednost // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 2 (2004), 1; 143-158 (recenziran, članak, znanstveni)
-
1.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaračka moć, od čega se sastoji i kako njome upravljati? // Poslovni savjetnik, 65 (2010), 6-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Tomašević Lišanin, MarijaFinancijski marketing - komunikacija ili više od toga // Marketing.UP, 2004 (2004), 15; 48-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaMrežni marketing i suvremena tehnologija // Računovodstvo, revizija i financije, // (2003), 9; 95-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Tomašević Lišanin, MarijaLica i naličja mrežnog marketinga // Poslovni magazin, 2003 (2003), 1/2003; 28-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Tomašević Lišanin, MarijaTelefonska prodaja // Marketing.UP, 2002 (2002), 8; 6-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Grubišić, Lucija; Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoComparison of Negotiation Behavior of Croatian Negotiators in Relation to Selected EU Trade Partners // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 962-977 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija; Gajdek, DeaGreen marketing communications in the function of sustainable development // 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Research Advancements in National and Global Business Theory and Practice / Vrontis, D. ; Weber, Y. ; Tsoukatos, E. (ur.).
Valletta: EuroMed Press, 2018. str. 185-198 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Tomašević Lišanin, Marija; Lučić, AndreaGrowing your own food – analysis of urban gardening practices and characteristics. // Proceedings of the 41st Annual Macromarketing Confrence / ur. Cambell, Claudy & O’Driscoll (ur.).
Dublin, Irska, 2016. str. 147-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Tomašević Lišanin, Marija; Galfi, Albert; Palić, MirkoRole of the New Media as a Distribution Channel for Accommodation Services in Tourism // 1st Croataian Direct Marekting Association Conference : Integrated Marketing - Challenges of Big Data Technology : Book of Papers Theme / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2016. str. 111-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Razum, Andrea; Tomasevic Lisanin, Marija; Brecic RuzicaThe Citizen-Consumer - Exploring the characteristics, motivating factors and barriers of responsible consumption // Marketing theory and practice - Building bridges and fostering Collaboration / Mikić, Mirela (ur.).
Split, 2015. str. 201-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoSustainability Marketing: The case of Croatia // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Clifford Shultz II, Loyola University Chicago Raymond Benton, Loyola University Chicago Olga Kravets, Bilkent University (ur.).
Chicago (IL), 2015. str. 798-804 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Majstrović, Petar; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, MarijaImpact of Sales Trainings on Sales Results of a Croatian Companies // 2014 M-Sphere Conference Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: M-Sphere, 2015. str. 229-240 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Tomašević Lišanin, Marija; Klarić, Svjetlana; Palić, MirkoChallenges of meat distribution in HoReCa Channel in Croatia // International Journal of Sales, Retailing & Marketing
Darwen: Accent Press, 2014. str. 118-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, MarijaSustainable Marketing – a Necessity or a Hype? // Zbornik radova s XXII. Kongresa CROMAR-a: Marketing in a Dynamic Environment – Practical and Academic Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Razum, AndreaPerception of contemporary sales profession // Proceedings of 3rd International Conference Vallis Aurea / Katalinić, Branko (ur.).
Beč : Požega: DAAAM International, Veleučilište u Požegi, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, KristinaBehaviour-based and outcome-based salesforce performance and sales management control system in Croatian sales organizations // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tomasevic Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Prodan IgorThe usage of interactive communication tools in the sales proces on the real estate market in Croatia // ABSRC 2012 Venice Conference Proceedings / Boštjan Antočić (ur.).
Koper, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Li, YifanPersonal and cultural values as a determinant of future work and consuming behavior of an individual // Proceedings of the 12th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development / Jayachandran, C. ; Seshardi, Sudhi (ur.).
Singapur: SGBED, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, MarijaMotivational Incentives for Developing Salesforce performance in Emerging Markets // Creativity, Innovation, Entrepreneurship and Technology Management - The 2011 Summer International Conference on Asia Pacific Business Innovation and Technology Manegement / Liao, Jerry CH ; Wu, Gary KJ (ur.).
Peking: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., IEEE Press, 2011. str. 245-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, Marija; Razum, AndreaSales Trining Reallity ans Challenges in Croatian Companies // EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Bauer, Andras ; Agardi, Irma (ur.).
Budimpešta: D-Plus Kft, 2010. str. 188-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Ozimec, KristinaUtjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, AndreaFashion brands loyalty in the times of economic crisis // International Journal of Management Cases, Special Issue: 7th International CIRCLE Conference 2010 Vol. 12, Issue 2 / Davies, B.J. & Vignali. C. (ur.).
Estoril, Portugal: Accent Press, 2010. (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Urch, DraženEvaluation of Sales Training programmes in Croatian companies // International Journal of management Cases / Davies, B.J. & Vignali, C. (ur.).
Estoril, Portugal: Asecc Press UK 2010, 2010. str. 718-727 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, MarijaRetailing innovation and marketing performance of grocery retailers in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: CIRCLE Conference 2009
Vorarlberg, Austrija, 2009. str. 272-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Rosić, MajaSpecialized seminars as an element of sales promotion tool in IT enterprises in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: 5th CIRCLE Conference
Nikozija, Cipar, 2008. str. 52-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Meštrović, RenataSustainable Demand Management in National Parks: Example of Plitvice Lakes National Park // Conference Proceedings of An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1536-1556 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, KristinaIzazovi upravljanja održivom potražnjom u Parku prirode Papuk // 1st International Conference “ Valis Aurea” : Focus on regional development, Conference Proceedings / Katalinić, B. (ur.).
Požega, 2008. str. 959-968 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.; Čižmešija, MDeterminants Affecting Student's Selection of Higher Education Institution - Example of the Faculty of Economics and Business Zagreb // Economy & Business, International Scientific Publications, Vol. 1, Science Invest, Bourgas, Bugarska
Burgas, Bugarska, 2007. str. 584-597 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Lovrinović, I.Selling Financial Services through Postal Offices in Croatia:Opportunities and Challenges // 26th International conference on Organizational Science Development, Slovenia, Portorož, Book Of Abstracts, University of Maribor, Conference Proceedings
Portorož, Slovenija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.Retail Sector in Croatia: Growth Fueled by Marketing Innovations // The 4th International Customer Behavior and Retailing Research Conference - CIRCLE, Locri, Italy, April 11-14, 2007, Book of Abstracts
Locri, Italija, 2007. str. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Tomašević Lišanin, M.; Jakovčević, D.; Palić, M.Distribution of Financial Services through Post Office Network // The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference-CIRCLE, Ekonomski fakultet Zagreb, 2006, Conference Proceedings
Zagreb, 2006. str. 243-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, Ivan; Palić, MirkoPrilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru // XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Previšić, J. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 323-336 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoKo-opetitivni marketinški pristup zaštiti okoliša i gospodarenju otpadom u Republici Hrvatskoj // Zbornik skupa: XVIII Kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR: Marketing infrastrukture hrvatskog gospodarstva / Radić, T. & Vlahović, D. (ur.).
Split: Hrvatska zajednica Udruga za marketing - RUM CROMAR Split, 2004. str. 155-170 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Tomašević Lišanin, Marija; Najdanović, ZoranRetail Bank Selection Criteria in Republic of Croatia // International Conference An Enterprice Odyssey "Economics and Business in the New Millennium 2002" : proceedings / Sharma, Soumitra ; Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics and Business, University of Zagreb, 2002. str. 1870-1880 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaranje kao element osobnog i poslovnog uspjeha // “Požežani Požežanima” / Budić, Ivan (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2009. str. 12-19 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Kovač, IvanEffects of recession on the marketing strategies of Croatian companies // XXI CROMAR Congress "Marketing as a factor of sustainable development" - Book of Abstracts / Turkalj, Ž. & Kesić, T. (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet i CROMAR, 2009. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Tomašević-Lišanin, Marija, Jakovčević, Drago, Palić, MirkoDistribution of Financial Services through Post Office Network // Conference Proceedings: The 3rd International Proceeding of the The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference – ; CIRCLE / Vranesevic, Tihomir ; Vignali, Claudio (ur.).
Zagreb, 2006. str. 243-260 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
1.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Srpak, SuzanaUsing social media in building relationships with clients in retail banking // 10th EBES Conference
Istanbul, Turska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Marić NinaSkills and Negotiation Behavior of Croatian Businessmen // The 8th International CIRCLE Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, ostalo) -
1.Razum, AndreaOdrživi makreting kao odrednica poslovne uspješnosti, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
2.Gregurec, IvaNovi pristupi izravnoga marketinga kao čimbenika zadovoljstva i lojalnosti potrošača, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
3.Palić, MirkoUtjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Razum, AndreaTeorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje, 2011., magistarski rad, Ekonomoski fakultet Zagreb, Zagreb
-
2.Radić, VanjaSpecifičnosti prodaje i pregovaranja na tržištu stambenih nekretnina, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakulet, Zagreb
-
3.Šurina Hanzl, GabrijelaUčinkovitost prodajnog tima u farmaceutskoj industriji, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Palić, MirkoVrednovanje maloprodajnih kanala distribucije financijskih usluga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Draganić, MatejaUpravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Bogdan, AnaSpecifičnosti marketinga turističe destinacije s naglaskom na prodaju, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Jakešević, PavoUtjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Udovičić, RenataUtjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Vranjić, IvanaMotiviranje prodajnog osoblja u poduzeću HŽ Cargo d.o.o, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Tikvić, MiaIzgradnja marke poslodavca, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Švađumović, MatejaPostizanje ravnoteže privatnog i poslovnog života u prodajnim zanimanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonmski fakultet, Zagreb
-
8.Kuntić, MajaZeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Jotić, KatarinaSpecifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Franjković, VedranaProfesionalni razvoj u prodaji i marketingu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Drašković, SonjaDruštvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Tramišak, PetraZadovoljstvo korisnika postprodajnim uslugama u autoindustriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Vargović, JasminaUtjecaj zadovoljstva kupaca na marketing usmenom predajom, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Benjak, FilipTelemarketing kao alat usluživanja kupaca u telekomunikacijskom sektoru, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Rezović, RužicaSuvremene mogućnosti unapređenja online prodaje, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Poljak, TihanaProblemi fluktuacije prodajnog osoblja i načini njihovog rješavanja, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Klić, MarkoOBILJEŽJA USPJEŠNIH PRODAJNIH AGENATA NA TRŽIŠTU NEKRETNINA, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Škunca, TeaUtjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Posavčević, DraženRevitalizacija marke na primjeru Cedevite, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Matić, IvaKanali prodaje u djelatnosti osiguranja u Republici Hrvatskoj, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Prajdić, VedranSponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Prodan, IgorInteraktivna komunikacija i prodaja na tržištu nekretnina, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Marić, NinaKreativnost kao element poslovnog pregovaranja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Šipek-Glavač, NikolinaElementi uspješne prodajne prezentacije na primjeru Croatia osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Vidaković, AnitaMarketinški miks bankarskih usluga na primjeru Hypo Alpe Adria Bank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Buljbašić, SandraMarketing u bankarstvu na primjeru Zagrebačke banke, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Radić, MarijaOsobna prodaja financijskih usluga na primjeru Raiffeisenbank, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Prpić, IvanDistribucija osiguranja na primjeru Croatia Osiguranja, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Vrljić, AndrijanaMotivacija prodajnog osoblja na primjeru Uniqua osiguranja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Luketić, LornaOsobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
31.Majić, IvaMarketinški mix osiguravajućeg društva na primjeru društva Euroherc, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Tomašević Lišanin, MarijaRat cijenama dovest će do propasti proizvodnje, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
2.Tomašević Lišanin, MarijaSve zahtjevniji kupci traže novi tip prodajnog menadžmenta, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
3.Tomašević Lišanin, MarijaPet istina i zabluda o prodaji i prodavačima, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
4.Tomašević Lišanin, MarijaBudućnost tvrtke ovisi o prodavačima", Kvalitetna edukacija u konačnici rezultira boljim poslovanjem, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
5.Tomašević Lišanin, MarijaDoživljaj kupnje važniji od cijena, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).