Pregled po CROSBI profilu: Neven Šerić (CROSBI Profil: 27618, MBZ: 284496)
Pronađeno 152 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Jurišić, Marijana; Melović, Marica; Marušić, FilipaMarketinške strategije u turizmu i ugostiteljstvu. Split Hrvatska: Redak, 2023 (monografija)
-
2.Stojanović-Jakšić, Anđela; Šerić, Neven; Mijušković, MilenaThe Montenegrin Bridges and Their Valorization. Podgorica: Univerzitet Mediteran Podgorica ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, 2020 (monografija)
-
3.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, Neven; Miljušković, MilenaThe Montenegrin Bridges and Their Valorization. Podgorica: Univerzitet Mediteran Podgorica, 2020 (monografija)
-
4.Šerić, Neven; Dadić, Mario; Radas, AnteLogistika hotelskog poslovanja. Split: Redak, 2020 (monografija)
-
5.Šerić, Neven; Peronja, Ivan; Marušić, FilipaUpravljanje razvojem specijaliziranog turističkog proizvoda. Split: Redak, 2020 (monografija)
-
6.Šerić Neven; Jakšić Stojanović Anđela; Jerkunica AlenUpravljanje marketingom hotela. Split: Redak ; Aspira, 2019 (monografija)
-
7.Šerić, Neven; Stojanović, Jakšić, Anđela; Jerkunica, AlenUpravljanje marketingom hotela. Split: Redak, 2019 (monografija)
-
8.Šerić, Neven; Melović, Boban; Perišić, MateUpravljanje markom u poduzetništvu. Split: Redak, 2019 (monografija)
-
9.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenThe Montenegrin Lighhouses as Destination Icons. Podgorica: Univerzitet Mediteran Podgorica, 2018 (monografija)
-
10.Šerić, Neven; Ljubica, JasenkoMarket research methods in the sports industry. Bingley: Emerald Group Publishing, 2018 (monografija)
-
11.Šerić, NevenMarketing društvenog poduzetništva I dio. Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani, 2018 (monografija)
-
12.Šerić, Neven; Vitner Marković, Silvija; Rakušić Cvrtak, KatjaBrendiranje za poduzetnike. Split : Karlovac: Redak ; Veleučilište u Karlovcu, 2017 (ostalo)
-
13.Šerić, Neven; Jerkunica, Alen; Jasenko, LjubicaIstraživanje tržišta u sportu i sportskoj industriji. Split: Redak, 2017 (monografija)
-
14.Šerić, Neven; Vitner Marković, Silvija; Rakušić Cvrtak, KatjaBrendiranje za poduzetnike. Split : Karlovac: Redak ; Veleučilište u Karlovcu, 2017 (ostalo)
-
15.Šerić, NevenUpravljanje proizvodom. Split: Redak, 2016 (monografija)
-
16.Šerić, Neven; Luetić, AnteSuvremena logistika. Split: Redak, 2016 (monografija)
-
17.Šerić NevenUpravljanje proizvodom. Split: Redak, 2016 (monografija)
-
18.Šerić Neven; Luetić AnteSuvremena logistika. Split: Redak, 2016 (monografija)
-
19.Šerić, Neven; Jurišić, MarijanaIstraživanje tržišta za turističke subjekte. Split: Redak, 2014 (bibliografija)
-
20.Šerić, Neven; Vojković, MatkoSpearfishing techniques, 2014 (prirucnik)
-
21.Šerić, Neven; Vojković, MatkoTehnike podvodnog ribolova 2. dio. Split: Slobodna Dalmacija, 2013 (prirucnik)
-
22.Šerić, Neven; Vojković, MatkoTehnike podvodnog ribolova 1. dio. Split: Slobodna Dalmacija, 2013 (prirucnik)
-
23.Šerić Neven, Žagar DarioKorčula. Zagreb: NAVA DLG, 2011 (monografija)
-
24.Neven Šerić, Dario ŽagarLjepote hrvatskog Jadrana. Zagreb: Mozaik knjiga, 2011 (monografija)
-
25.Šerić NevenPodvodni ribolov na Jadranu II dio. Split: Marjan tisak, 2007 (monografija)
-
26.Šerić NevenPodvodni ribolov na Jadranu 1. dio. Split: Marjan tisak, 2007 (monografija)
-
27.Šerić, NevenBiserna ogrlica - Pučinski otoci srednjeg Jadrana. Split: Marjan tisak, 2006 (ostalo)
-
28.Šerić NevenPodvodni ribolov na Jadranu. Split: Marjan tisak, 2004 (monografija)
-
29.Šerić, NevenKamena Svjetla. Split: Marjan tisak, 2004 (ostalo)
-
1.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, AnđelaLighthouse tourism // Encyclopedia of Tourism Management and Marketing / Buhalis, Dimitrios (ur.)., 2022. str. 52-55
-
2.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenValorization and Promotion of Montenegrin Bridges Through Implementation of ICT Technologies // Advances in Materials Processing and Manufacturing Applications / Amar Patnaik, Ernst Kozeschnik, Vikas Kukshal (ur.).
Singapur: Springer, 2021. str. 87-93 doi:10.1007/978-981-16-0909-1 -
3.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenSports and Health as Cornerstones of Tourism Development: Case Study of Montenegro // Sports Science and Human Health - Different Approaches / Marinho, Daniel Almeida ; Neiva, Henrique ; Johnson, Christopher (ur.).
London : Delhi: IntechOpen, 2020. str. 294-308 doi:10.5772/intechopen -
4.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenValorization of Montenegrin Lighthouses as Destination Icons Through Different Forms of Multimedia Arts // New Technologies, Development and Application III / Karabegović I. (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 939-946 -
5.Šerić, Neven; Jerković, Martina; Bučić, KarmenMogućnosti kreiranja turističke marke zaobalne destinacije Svilaja Moseć // Zbornik radova Župa Ogorje - Putovima života i vjere između Svilaje i Moseća / Kapitanović, Vicko (ur.).
Split: Odsjek za povijest Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 467-486 -
6.Šerić, NevenSporedne turističke vrste i dopunske djelatnosti nautičkog turizma // Nautički turizam Hrvatske / Luković Tihomir (ur.).
Split: Redak, 2015. str. 259-274 -
7.Šerić, NevenMarketing nautičkog turizma // Nautički turizam Hrvatske / Luković Tihomir (ur.).
Split: Redak, 2015. str. 139-144 -
8.Crnjak Karanović, Biljana; Šerić, Neven; Miočević, DarioOčekivana kretanja na prodajnom i nabavnom tržištu // Mogućnosti restrukturiranja Aluminij d.d. Mostar / Kružić, Dejan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. str. 121-148 -
9.Rakušić, Katja; Šerić, NevenCruising Routes and Differentiation // Cruise Tourism and Society: A Socio-economic Perspective / Papathanassis, Alexis ; Luković, Tihomir ; Vogel, Michael (ur.).
Berlin: Springer, 2012. str. 115-126 doi:10.1007/978-3-642-32992-0 -
10.Šerić NevenBrendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije // Brendiranje otoka istočnog Jadrana u funkciji jačanja identiteta turističke destinacije / Biljana Crnjak Karanović...et al. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 291-307 -
11.Šerić, Neven; Pepur, Mario; Kalinić, StjepanImage management in the function of target brand positioning tourism destination // Marketing challenges in new economy / Matijašić, Robert ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 161-176 doi:UDK 339.138:338>(063)(048) -
12.Šerić, Neven; Karačić, SilvanaDeterming the receptive capacity of tourist destinations in the context of the environmental sensitivity of the micro location // Social and cultural implications of multiculturalism / Matas, Gordan (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Hrvatsko-kanadsko akademsko društvo, 2011. str. 89-101 -
13.Mihić, Mirela; Šerić, NevenRazmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 45-54 -
14.Šerić, NevenPodmorje otoka Brača // Brački zbornik br.22 / Šimunović, Ivo (ur.).
Supetar : Split: Brački zbornik ; Naklada Bošković, 2007. str. 521-532 -
1.Luković, Tihomir; Gračan, Daniela; Zec, Damir; Jugović, Alen; Petrinović, Ranka; Šerić, Neven; Milošević-Pujo, Branka; Asić, Antun; Horak, Siniša; Marušić, Zrinka et al.Nautički turizam Hrvatske
Split: Redak, 2015 -
2.Šerić, NevenTržišno poslovanje maloga poduzeća / Buble Anton, Dulčić Želimir (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2009 -
3.Šerić NevenRazvoj i dizajn proizvoda i upravljanje markom / Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2009 -
1.Melović, Marica; Baynazoglu, Mehmet Emin; Šerić, NevenFamily businesses in tourism the use of digital technologies in times of uncertainty and crisis // Journal of family business management, 1 2022 (2022), 1-15 doi:10.1108/JFBM-06-2022-0086 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Bagarić, LidijaTHE INFLUENCE OF THE SECURITY PERCEPTION OF A TOURIST DESTINATION ON ITS COMPETITIVENESS AND ATTRACTIVENESS // Journal Proceedings of the Faculty of Economics in East Sarajevo, (2022), 24; 33-44 doi:10.7251/ZREFIS22240363S (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Bagarić, LidijaUtjecaj percepcije sigurnosti turističke destinacije na njenu konkurentnost i privlačnost // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, 24 (2022), 33-44 doi:10.7251/ZREFIS22240363S (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Bulović, Nenad; Šerić, NevenCreating a brand on the identity of a sports club: Preliminary report creating a brand on te identity of a sports club // Sport Mont, 10 (2021), 2; 65-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Šerić, Neven; Bagarić, Lidija; Jakšić Stojanović, Anđela; Keković, NevenaTesting of the model of creating a specialized tourist product for post-COVID time // Transactions on maritime science, 10 (2021), 2; 526-538 doi:10.7225/toms.v10.n02.021 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Bentyn, Zbiniew; Šerić, Neven; Luetić, AnteDevelopment of Croatian enterprises strategies based on logistics performance of a country // Ekonomski vjesnik, 1 (2020), 2020; 133-149 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Šerić, Neven; Mihanović, Ante; Tolj, AnteModel for the Development of a Specialized Dark Tourist Product // Transactions on maritime science, 9 (2020), 2; 324-330 doi:10.7225/toms.v09.n02.014 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Zbigniew, Bentyn; Neven, Šerić; Ante, LuetićDevelopment of business strategies based on logistics performance of the republic of Croatia // Ekonomski Vjesnik / Econviews, 1 (2020), 1; 133-149 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Šerić, Neven; Mihanović, Ante; Tolj, AnteModel for the Development of a Specialized Dark Tourist Product // Transactions on maritime science, 9 (2019), 2; 324-330 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Prorok, Vesna; Šerić, Neven; Peronja, IvanAnalysis of overall and pure technical efficiency of tourism in Europe // Transactions on maritime science, 8 (2019), 2; 219-229 doi:10.7225/toms.v08.n02.007 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Šerić, NevenIskustva priključenja male post tranzicijske zemlje ekonomskoj integraciji poslovni slučaj Republike Hrvatske // Proceedings of the Faculty of Economics in East Sarajevo, 2019 (2019), 19; 4, 11 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, Neven; Perišić, Mate55. Marketing management of the lighthouse heritage in the function of strenghtening the national identity on the global tourism market: Stone Lights (Croatia) and the art of the lighthouses (Montenegro) // Proceedings of the Faculty of Economics in East Sarajevo, 2019 (2019), 19; 83-98 doi:10.7251/ZREFIS 1919083 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
13.Janković, Marija; Jakšić Stojanović, Anđela; Vukilić, Borko; Šerić, Neven; Ibrahimi, AgronBranding of protected areas and National Parks A case study of Montenegro // African journal of hospitality, tourism and leisure, 8 (2019), 2; 1-9 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
14.Janković, Marija; Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenMontenegro as a high-quality health tourism destination: Trends and Perspectives // African Journal of Hospitality Tourism and Leisure, 8 (2019), 3; 1-9 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
15.Šerić, Neven; Marušić, FilipaTourism Promotion of Destination for Swedish Emissive Market // Advances in economics and business, 7 (2019), 1; 1-8 doi:10.13189/aeb.2019.070101 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
16.Škorić, Saša; Favro, Srećko; Šerić, NevenStrategic guidelines for the development of marinas in the segment of mega-yachts in the republic of Croatia // International Scientific Journal Turizam, 22 (2018), 4; 158-167 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
17.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenBrand Identity of Montenegro through Verbal and Visual Elements of its Logo // Journal of Marketing Development and Competitiveness, 12 (2018), 4; 134-144 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
18.Melović, Boban; Šerić, Neven; Djokaj, Anton; Mitrović, SlavicaMogućnosti i ograničenja brendiranja Kotora kao crnogorske turističke destinacije // Proceedings of the Faculty of economics in east Sarajevo, Journal of Economics and Business, 2 (2018), 2; 187-194 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Šerić, NevenPotential and recommended model of development of dark tourist content in integrated destination bidding // Proceedings of the Faculty of economics in east Sarajevo Journal of Economics and Business, 2 (2018), 2; 13-19 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Šerić, Neven; Ljubica, Jasenko; Jerković, MartinaEvaluation of the tourist resort strategic management model in the eastern Adriatic litoral // Conference proceedings 11. International Conference Challenges of Europe - Growth, Competitivness and Inequalities, 1 (2015), 273-290 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Šerić, Neven; Jurišić, MarijanaMetodološki pristup i model analize prepoznavanja turističkih trendova // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu, 10/2015 (2015), 47-54 doi:10.7251/ZREFIS (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Neven Šerić; Silvija Vitner Marković; Svemir Tamari TutnjevićProposed Concept of Segmentation of Traditional Japanese Emissive Market for Managing Tourist Promotion of Mediterranean Countries // Scientific Annals of the "Alexandru Ioan Cuza" University of Iaşi. Economic Sciences, 63 (2015), 3; 313-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Šerić, Neven; Jerković, Martina; Bučić, KarmenTesting of inland destinations tourist brand design model // Tourism in South East Europe …, 1 (2015), 3; 415-427 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
24.Šerić, Neven; Jurišić, Marijana; Petričević DujeNeuromarketing potential for tourist destination brand positioning // Tourism in South East Europe …, 1 (2015), 3; 429-439 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
25.Šerić, NevenBranding strategy for specialized tourist product // Advances in management, 7 (2014), 1; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
26.Šerić, Neven; Rozga Ante; Luetić, AnteRelationship between Business Intelligence and Supply Chain Management for Marketing Decisions // Universal journal of industrial and business management, 2 (2014), 2; 31-35 doi:10.13189/ujibm.2014.020202. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Šerić, NevenManagement of the national touristic brand: the role of the branding strategy in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue, CIRCLE Conference, vol.13 Issue 4, 13 (2011), 4; 6-11 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Šerić, Neven; Vitner Marković, SilvijaBrand management in the practice of cross-border tourist destinations // Academica turistica, 4 (2011), 2; 89-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Šerić Neven; Luković TihomirMarketing and environment management for tourism: Croatian experiences // Academica turistica, 3 (2010), 1-2; 73-80 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
30.Šerić, Neven; Maljić, Vinko; Perišić, MateModelling of marketing strategies for the single markets vs marketing strategy for the global market case study mobiExplore // Perspectives of innovations, economics & business, 4 (2010), 1; 63-65 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
31.Šerić Neven; Petričević DujeRizici neuravnoteženoga razvoja elemenata marketinškog spleta – poslovni slučaj stečaj tvrtke Wonder Trade // Review for law and economics, Law faculty of Mostar, University in Mostar, Godina X (2009), 1-2; 10-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Šerić Neven, Luković TihomirTheoretic strategy bases of sustainable economic developement of Bosnia and Herzegovina // Review for law and economics, Law faculty of Mostar, University in Mostar,, Godina 9 (2008), Br.1.; 53-81 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
33.Luković, Tihomir; Šerić, NevenPrimjena BDP (Build primary demand) modela razvoja tržišne strategije tranzicijskih tržišta // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 16 (2007), 1; 99-110 (recenziran, članak, znanstveni)
-
34.Šerić, Neven; Mihić, MirelaEtika i društvena odgovornost - slabosti i snage na tržištima zemalja u tranziciji // Enterprise in transition, VII (2007), 105-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Šerić, NevenPlastični otpad – karcinom života u moru, rijekama i jezerima // Hrvatska vodoprivreda, I (2020), 231; 88-92 (članak, stručni)
-
2.Šerić, NevenUtjecaj klimatskih promjena na podmorje istočnog Jadrana // Hrvatska vodoprivreda, I (2020), 230; 101-104 (članak, stručni)
-
3.Šerić, NevenInovativan kružni koncept upravljanja dualnom destinacijskom ikonom Podstrane Od legende Kralja Arthura do povijesne ličnosti Artoriusa Luciusa Kasta // Podstranska revija, XVIII (2019), 37; 10-12 (članak, stručni)
-
4.Šerić, Neven; Batalić, MihaelaMarketinško upravljanje informacijama u funkciji jačanja privlačnosti turističke destinacije // Podstranska revija, XVII (2018), 36; 12-15 (članak, stručni)
-
5.Šerić, NevenLucije Ertorije Kast iskoristiva platforma kreiranja vrijedne destinacijske ikone Podstrane // Podstranska revija, XVI (2017), 34; 10-13 (članak, stručni)
-
6.Šerić, NevenRealizacija II Faze složenog investicijskog projekta Kamena Svjetla - sanacija i revitalizacija svjetioničarskih zgrada bez ljudske posade // Gospodarstvo i Okoliš, XVI (2008), 90; 3-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Pranić, Ljudevit; Šerić, NevenProfessional-Development Needs in Croatia's Marine Tourism Industry: Harbormasters Identify the Management Skills that Require Improvement // Tourism in marine environments, 7 (2010), 1; 29-38 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Luković, Tihomir; Šerić, NevenTheoretic basement of strategy of sustainable economy in Bosnia and Herzegovina // Revija za pravo i ekonomiju, 98 (2008), 32-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Šerić, Neven; Perišić, Mate; Kuliš, BernardaUtjecaj koncepcija upravljanja sigurnošću destinacije na dojmove turista // Proceedings of XI Jahorina Business Forum / Božić, Radomir ; Đerić, Branko (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Pale, 2022. str. 221-230 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Ćurčin, Natalija; Šerić, Neven; Zović, Tomislav; Seser, TomislavThe influence of agricultural product attributes on customer loyalty: a business example from the practice of family farms (OPG) // III. međunarodni znanstveno-stručni skup, Inovacije i agrobiznis: Kružna ekonomija i održivost
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Bagarić, LidijaModel kreiranja specijaliziranog turističkog proizvoda za post covid vrijeme // X Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem Jahorinski poslovni forum 2021: Jugoistočna Evropa u vrtlogu krize 2020, disruptivnih inovacija, politika i mjera za održivi privredni rast - zbornik radova / Božić, Radomir (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Pale, 2021. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Peronja, IvanTestiranje modela logističkog upravljanja destinacijom u funkciji održivog i odgovornog turističkog razvoja // Zbornik radova IX.Naučne konferencije sa međunarodnim učešćem, Jahorinski poslovni forum 2020. / Božić, Radomir (ur.).
Lahti: Ekonomski fakultet Pale, 2020. str. 337-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Šerić, Neven; Jakšić Stojanović, Anđela; Peronja, Ivan64. Testiranje modela logističkog upravljanja destinacijom u funkciji održivog i odgovornog turističkog razvoja // Zbornik radova: Jahorina Business Forum 2020, IX Naučna konferencija sa međunarodnim učešćem, 23 – 25 Mart, 2020. Godine / Božić, Radomir (ur.).
Pale: Univerzitet Istočno Sarajevo, 2020. str. 337-347 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Šerić, Neven; Bentyn, Zbigniew; Luetić, AnteDevelopment of Croatian enterprises strategies based on the logistics performance of a country // Proceedings of the International Conference Challenges of Europe
Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Melović, Boban; Milović, Nikola; Djokaj, Anton; Šerić, NevenBrendiranje gradova u svjetlu evropskih integracija – empirijsko istraživanje u Crnoj Gori // Proceedings VIII Scientific conference with international participation – Business Forum 2019, Jahorina
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2019. 2, 10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Šerić, NevenIskustva priključenja male post tranzicijske zemlje ekonomskoj integraciji: poslovni slučaj Republike Hrvatske // Proceedings VIII Scientific conference with international participation – Business Forum 2019, Jahorina
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2019. 4, 9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenThe art of the lighthouses – Montenegrin lighthouses as destination icons // IAI ACADEMIC CONFERENCE PROCEEDINGS Education and Social Sciences Conference Business and Economics Conference 2019 / Milena, Aspostolovska Stepanoska (ur.).
Skopje: Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, Republic of N. Macedonia, 2019. str. 81-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Melović, Boban; Šerić, Neven; Djokaj, Anton; Mitrović, SlavicaMogućnosti i ograničenja brendiranja Kotora kao crnogorske turističke destinacije // Proceedings VII Scientific conference with international participation – Sustainable tourism and institutional environment
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2018. str. 187-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Šerić, NevenPotential and recommended model of development of dark tourism content in integrated destination bidding // Proceedings VII Scientific conference with international participation – Sustainable tourism and institutional environment
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2018. str. 13-19 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Pivčević, Smiljana; Kuliš, Zvonimir; Šerić, NevenThe pull factors of tourism demand: a panel data analysis for Latin American and Caribbean countries // Proceedings 23rd International Congress Tourism and Hospitality Industry (THI 2016)
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 319-333 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Šimundić, Blanka; Kuliš, Zvonimir; Šerić, NevenTourism and Economic Growth: An Evidence for Latin American and Caribbean Countries // Tourism and Hospitality Industry 2016 - Congress Proceedings / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 457-469 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Šerić, Neven; Ljubica, Jasenko; Jerković, MartinaEvaluation of the tourist resort strategic management model in the eastern Adriatic litoral // Conference proceedings 11. International Conference Challenges of Europe Growth, Competitivness and Inequalities / Pavić, Ivan (ur.).
Split: EF Split, 2015. str. 273-290 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Šerić, Neven; Jerković, Martina; Bučić, KarmenTesting of inland destinations tourist brand design model // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2015. str. 415-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Šerić, Neven; Jurišić, Marijana; Petričević DujeNeuromarketing potential for tourist destination brand positioning // ToSee 3nd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015 / Janković, Sandra ; Smočić Jurdana Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2015. str. 429-439 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Šerić, Neven; Jerkić, IvanPrimjenjivost gerilskog marketinga u e-poslovanju // Conference proceedings 15.th Paneuropean shipping conference 2014. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko Švicarsko društvo Split, 2015. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Šerić, Neven; Režić, JuricaKruzing turizam, mogućnosti i rizici za mediteransku zemlju // Conference proceedings 15.th Paneuropean shipping conference 20./21. November 2014. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko Švicarsko društvo Split, 2015. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Šerić, Neven; Jerkić, IvanPrimjenjivost gerilskog marketinga u e-poslovanju // Paneuropean shipping conference / Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan (ur.).
Split, Hrvatska: Hrvatsko- Švicarsko društvo Split, 2014. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Šerić, Neven; Meža, PeterImpact of organizational culture on product management performance – case study on domestic appliance industry // III REDETE: Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies, 2014. Conference proceedings, / Kondić, Novak ; Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of economics, University of Banja Luka, 2014. str. 432-440 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Šerić, Neven; Uglešić, DankoThe marketing strategies for market niches during recession // III REDETE: Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies 2014. Conference proceedings / Kondić, Novak ; Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of economics Banja Luka, University of Banja Luka, 2014. str. 327-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Šerić, Neven; Meža, PeterDestination Branding through the perception of the tourist: Case from Croatia // MakeLearn 2014: Human Capital without Bordesrs Knowledge and Learning fo Quality of Life, International conference 2014. / Dermol Valerij, Smrkolj Marko (ur.).
Celje: ToKnowPress, 2014. str. 77-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Šerić, Neven; Trebješanin, DaniloRepozicioniranje nautičke turističke ponude Republike Hrvatske // Conference proceedings 13.th Paneuropean shipping conference 2012. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko Švicarsko društvo Split, 2013. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Šerić, NevenEko komponenta - sastavnica nautičkog turističkog proizvoda // Paneuropean shipping conference / Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko- Švicarsko društvo Split, 2013. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Šerić, Neven; Rakušić, KatjaImpact characteristics of cruising routes to its differentiation in a cruising tourism // 1st International scientific forum ISF 2013, 12 – 14 December 2013. Tirana, Albania, Proceedings vol.2.
Tirana: European scientific institute (ISI), 2013. str. 67-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Rozga, Ante; Luetić, Ante; Šerić, NevenBusiness Intelligence and Supply Chain Management // The 6th International Conference on Information Technology (IEEE 6th) "Cloud Computing" : proceedings
Amman: IEEE 6th, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Šerić, Neven; Babić, Mate; Uglešić, DankoUtjecaj lokalnog stanovništva na imidž turističke destinacije // RT-SEE-2012, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerizite u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 437-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Šerić, NevenBrendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu // RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 428-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Šerić, Neven; Petričević, Duje; Maljić, VinkoThe importance of identity in creating the national tourism supply // 3nd International Conference Vallis Aurea proceeidings
Požega: Polytechnic of Pozega, Croatia & DAAAM international Vienna, 2012. str. 933-937 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Šerić, Neven; Petričević, Duje; Vitner Marković, SilvijaManaging cross border cooperation - the foundation of creating a recognizable tourist brand // 2nd International Scientific Conference REDETE 2012
Banja Luka: Ekonomski fakultet Banja Luka, 2012. str. 845-852 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Šerić, Neven; Luetić, AnteBusiness intelligence – platform for management strategy in cruise supply chain // 3rd International Cruise conference, Dubrovnik 16- 18 may 2011., Proceedings 3rd International Cruise Conference: Cruise & society – the other side of growth 2011.
Dubrovnik: CAAS Dubrovnik, University of Zagreb CRS Croatia Germany, 2011. str. 131-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Šerić, NevenThe testing of strategic model of positioning of a new tourist product (Lighthouse tourism) on the global tourist market // 3rd International Cruise conference, Dubrovnik 16-18 may 2011
Dubrovnik: CAAS Dubrovnik, University of Zagreb CRS Croatia Germany, 2011. str. 121-130 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Šerić, Neven; Luković, TihomirBasic development models in marina – locality correlation in the Mediterranean // 1st International conference on marine and maritime affairs, 4-5 april 2011
Plymouth: University of Plymouth UK, 2011. str. 107-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Šerić, NevenRebranding hrvatske brodogradnje na globalnom tržištu // Paneuropean shipping conference / Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan (ur.).
Split, Hrvatska: Hrvatsko- Švicarsko društvo Split, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Šerić, Neven; Žilić, Ivana; Kalinić, StjepanThe testing of strategic model of positioning of a new product from the country in transition on the global market, // 1st REDETE: Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies, Faculty of Economics, University of Banja Luka, Bosnia and Herzegovina, 2011. Conference proceedings / Kondić, Novak ; Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of economics, University of Banja Luka, 2011. str. 322-327 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Šerić, Neven; Borovac Zekan, Senka; Rakušić, KatjaUsing social networks in a small business entrepreneurship // 1stREDETE: Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies, Faculty of Economics, University of Banja Luka, Bosnia and Herzegovina, 2011. Conference proceedings / Kondić, Novak ; Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of economics, University of Banja Luka, 2011. str. 414-421 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Vitner Marković, Silvija; Šerić, NevenManaging brand of cross-border tourist destinations: case study cross-border cooperation KARLOVAC COUNTY (CRO) – SOUTHEAST SLOVENIA (SLO) // Economic Integrations, Competition and Cooperation / prof. dr. sc. Vinko Kandžija (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2011. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Šerić, Neven; Pepur, Mario; Kalinić, StjepanIMAGE MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF TARGET BRAND POSITIONING TOURISM DESTINATION // 22nd CROMAR Congress Marketing Challenges in New Economy / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: EF Rijeka, 2011. str. 810-830 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Šerić, Neven; Luković, TihomirThe activation of all nautical coridors on the Adriatic sea in purpose of the mediterian's image RH // 2nd International Conference Vallis Aurea, Požega september 2010.
Beč: Polytechnic of Pozega, Croatia & DAAAM international Vienna, Austria, 2010. str. 1287-1291 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Šerić, Neven; Perišić, MateThe evaluation model of the sustainable receptive capacity in touristic lighthouse buildings // Interdisciplinary Management Research VI, Osijek- Poreč 2010.
Osijek: JJ Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2010. str. 186-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Šerić, NevenModel of developing marketing strategy for nautical tourism of Croatia // Paneuropean shipping conference / Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan (ur.).
Split, Hrvatska: Hrvatsko- Švicarsko društvo Split, 2010. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Šerić, Neven; Meža, PeterThe role of product management in the global crisis –case study in domestic appliance industry // 3rd Marketing Theory challenge in transitional societies 24th-25th of September 2009. Maribor, Slovenia
Maribor: Conference Marketing Theory challenge in transitional societies, 2009. str. 189-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Šerić, Neven; Luković, TihomirModeling of the marketing strategy on tourism destination with a special ambience value // The International Tourism Research Conference “Sustainable Tourism Development” 25-27 November 2008
Stockholm: The International Tourism Research Conference, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Šerić, Neven; Šižgorić, Viktorija; Perišić, MateMarketing i upravljanje okolišem // 10th Paneuropean shipping conference : proceedings / Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan (ur.).
Split: Croatian Swiss Association = Hrvatsko-Švicarsko društvo, 2009. str. xx-yy (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Šerić, Neven; Talijančić, Jasminka; Perišić, MateIdentity of national heritage in function of specialised tourist offer of Croatia // 3rd Critical Tourism Studies Conference Connecting Academies of Hope, Zadar 2009, Conference proceedings
Zadar: 3rd Critical Tourism Studies Conference Connecting Academies of Hope, 2009. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Šerić, Neven; Luetić, AnteBusiness intelligence platform for judging evaluation of risk associated with acceptance of international projects // Conference proceedings 9.th Paneuropean shipping conference 2008. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko Švicarsko društvo Split, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Šerić, Neven; Luetić, AnteBussines intelligence u funkciji upravljanja nabavnim lancem // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, međunarodni znanstveni skup, Osijek, studeni 2008. / Rundsheimer, Bodo ; Kliewer, Natalia ; Mulej, Matjaž et all. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 167-184 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Šerić, Neven; Luković, TihomirThe importance of nautical tourism ports for the economy of the republic of Croatia // 7.Paneuropean shipping conference, 2006. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko švicarsko društvo Split, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Šerić, NevenPonašanje potražnje na nautičkom tržištu Republike Hrvatske // PROCEEIDINGS PANEUROPSKA KONFERENCIJA SPLIT 2006. / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko švicarsko društvo Split, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Šerić, Neven; Favro, SrećkoCREATING OF MARKET FACTORS IN SHIPPING // 6th PANEUROPEAN SHIPPING CONFERENCE / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Split: Hrvatsko švicarsko društvo Split, 2005. str. 71-79 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Šerić, NevenGlobal Marketing in preservation of natural resources in specialised segments of Tourism in Croatia // First European yacht tourism congress Rogoznica, may 2002. godine / Markovina Roko, Beroš Slobodan (ur.).
Rogoznica: Hrvatsko Švicarsko društvo Split, 2002. str. 15-25 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Šerić, Neven; Ikač, Mirogoj; Vidović, ZrinkaDisposal of waste water in ecologically sensitive environment of lighthouses // 44th International Symposium, Conference proceedings ELMAR 2002. / Kos Tomislav (ur.).
Zadar: Elmar Conference, 2002. str. 135-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Šerić, Neven; Marušić, FilipaManaging of tourism promotion on Swedish emissive market // Reconciling the traditional and contemporary – the new integrated communication / Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 238-259 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Luković, Tihomir; Šerić, NevenDiferencirani marketinški pristup – put ka održivoj strategiji nautičkog turizma RH // 7. Paneuropski pomorski simpozij / Knežević, Ivan (ur.).
Split: Croatian Paneuropean Union Split, 2006. str. 86-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenThe benefits of introduction of concept of service learning in higher education institutions in Montenegro // IAI Academic Conference Proceedings / Milena, Aspostolovska Stepanoska (ur.).
Skopje: Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, Republic of N. Macedonia, 2019. str. 68-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Šerić, NevenGeneza nestajanja brodogradnje u Republici Hrvatskoj // E - Proceedings of Paneuropean Shipping Conference / Šerić, Neven ; Markovina, Roko (ur.).
Split: Hrvatsko Švicarsko društvo ; Pomorski Institut Split, 2018. str. 1-10 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenBrand Identity of Montenegro through Verbal and Visual Elements of its Logo // Conference proceedings International Symposium on advancements in tourism, recreation & Sports sciences / Taki Can, Metin ; Aydın, Zibel ; Hilmi Rafet, Yüncü ; Saye Nihan, Çabuk (ur.).
Podgorica: Mediterranean University Podgorica, 2018. str. 9-9 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Šerić, NevenPublicitet i njegov potencijal u stvaranju povoljnog imidža financijske institucije // Zbornik radova Marketing države – Marketing hrvatske države XVII Kongres CROMAR Hrvatske / Rocco, Fedor (ur.).
Pula : Zagreb: EF Pula EF Zagreb, 2001. str. 313-318 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Kursan Milaković, Ivana; Šerić, Neven; Brkan, AnaTowards consumer behaviour outcomes and brand identification through consumer brand engagement (CBE) // The 14th International Conference ''Challenges of Europe: Design for the Next Generation''
Bol, Hrvatska, 2023. str. 1-18 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Jakšić Stojanović, Anđela; Šerić, NevenMontenegrin Lighthouses as future destination icons // Conference proceedings International Science Conference SER 2018 "New trends and best practices in socioeconomic research“ / Professor Veselin DRASKOVIC, Montenegro, and Associate Professor Yurij BILAN, Poland (ur.).
Igalo : Herceg Novi: Economic Laboratory for Transition Research, Podgorica, Montenegro, Center for Sociological Research Szczecin, Poland, Adriatic University Bar, Faculty of Mediterranean Business studies Tivat, Montenegro ; and University Mediterranean, Podgorica, Montenegro, 2018. str. 45-46 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Katja Rakušić CvrtakUloga neopipljivih čimbenika percipirane vrijednosti u funkciji jačanja lojalnosti financijskoj instituciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet ; Sveučilišni odjel za stručne studije, Split
-
2.Luetić, AntePoslovna inteligencija i upravljanje opskrbnim lancem, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
1.Bilić, Lovre; Kuliš, Zvonimir : Kursan Milaković, Ivana; Ljubica, Jasenko; Petričević, Duje; Radić, Josip; Šerić, Neven; Uglešić, DankoPlastični otpad, reciklaža i proizvodnja plastičnih granula i filamenta za 3D printere, 2019. (domaća recenzija, elaborat/studija).
-
2.Buble, Marin; Crnjak-Karanović, Biljana; Derado, Dražen; Domljan, Vjekoslav; Dulčić, Želimir; Filipović, Ivica; Filipović, Davor; Glamuzina, Mia; Kružić, Dejan; Lovrinčević, Marina et al.Mogućnosti restrukturiranja Aluminij d.d. Mostar, 2013. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).