Pregled po CROSBI profilu: Sanja Stamenić (CROSBI Profil: 27121, MBZ: 299223)
Pronađeno 5 radova
-
1.First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, SanjaBranding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season / Zadel, Z. ; Smolčić Jurdana, D. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 291-306 doi:10.20867/tosee.05.29 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Stamenić, SanjaThe Challenges of the International Market (author: Bruno Grbac) // Ekonomska istraživanja, 24 (2011), 3; 170-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
3.Stamenić, SanjaUtjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Grbac, Bruno; Stamenić, SanjaThe Analysis of Brand Character on the Child Cosmetic Market // INCODE - International Innovation Conference for Co-operation Development / Fojtik, J. (ur.).
Pečuh: Faculty of Business and Economics at University of Pecs, 2008. str. 251-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Stamenić, SanjaStvaranje marke čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu dječje kozmetike, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka