Pregled po CROSBI profilu: Barbara Rončević Zubković (CROSBI Profil: 26821, MBZ: 273450)
-
1.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaA path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic // INTED2023 Proceedings / Chova, Luis G. ; Martínez, Chelo G. ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6470-6470 doi:10.21125/inted.2023.1717 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić RosandaSuočavanje s (post)pandemijskim izazovima - Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 479-501 -
3.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaŠto možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? - knjiga sažetaka / Odak, Ivana i sur. (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu ; Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2022. str. 113-114 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Stilin, Dora; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaKorištenje digitalne tehnologije i emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno- matematičkih predmeta // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 132-132 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPrimjena digitalne tehnologije kod nastavnika različitih profila pristupa poučavanju i digitalnih kompetencija // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Janković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 112-112 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
6.Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraRemote teaching during the COVID-19 pandemic in Croatia: a comparison of teachers’ experiences depending on prior school participation in digital technologies implementation project // INTED2022 conference proceedings / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 7053-7062 doi:10.21125/inted.2022.1786 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraEffects of collaboration and informing students about overconfidence on metacognitive judgment in conceptual learning // Metacognition and Learning, 17 (2022), 1; 87-116 doi:10.1007/s11409-021-09275-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Pahljina-Reinić, RosandaThe role of experience during playing bullying prevention serious game: effects on knowledge and compassion // Behaviour & information technology, 41 (2022), 2; 401-415 doi:10.1080/0144929x.2020.1813332 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of using teaching scenarios on students' motivation, emotion and performance // EAPRIL 2021 ONLINE Book of abstracts "LEARNING IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0"
online, 2021. str. 20-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić Rosanda,Teachers’ digital competencies and training workshops as predictors of the ICT use in teaching // ''Learning in the age of industry 4.0'', Book of abstracts, EAPRIL 2021 ONLINE
online, 2021. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Skočić Mihić, Sanja; Martan, Valentina; Rončević Zubković, BarbaraEducational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study // Reading & Writing Quarterly, 37 (2021), 1-21 doi:10.1080/10573569.2021.1972879 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Panijan, HelenaBeliefs about motivation and the use of motivational regulation strategies in student teachers // Earli SIG 16 - Metacognition
online, 2021. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaAge and gender differences in mathematics learning during school transition // International journal of school & educational psychology, Advanced online publication (2021), 1-14 doi:10.1080/21683603.2021.1934206 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina - Reinić, Rosanda; Kolić - Vehovec Svjetlana; Bažon MartinaRazlike između učenika različitih profila ciljnih orijentacija u uvjerenjima o djelovanju i dobrobiti // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2020. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
15.Pahljina - Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić - Vehovec, Svjetlana; Bažon, MartinaProfili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije kod studenata nastavničkih studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
16.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDigitalne kompetencije nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 119-142 -
17.Šuran, MorenaAkademski optimizam u predikciji radne angažiranosti, zadovoljstva studijem i akademskog uspjeha, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
18.Strbad, DoraDoživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
19.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUčinak primjene scenarija poučavanja na afektivne i specifične kognitivne ishode učenja učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 143-168 -
20.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, RosandaIKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192 -
21.Rončević Zubković, Barbara; Ožbolt, DinoIskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 63-91 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of serious game for changing students' behaviour in bullying situation // Journal of computer assisted learning, 36 (2020), 3; 323-334 doi:10.1111/jcal.12402 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja // Psihologijske teme, 28 (2019), 3; 681-700 doi:10.31820/pt.28.3.12 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaCreativity-related digital competencies in gifted and average students // Book of Abstracts: 1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Faculty of Education Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2019. str. 56-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
25.Niemivirta, Markku; Brandmo, Christian; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraA cross-cultural comparison of the pattering of achievement goal orientations // 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. Book of Abstracts EARLI 2019
Aachen: RWTH Aachen University, 2019. str. 5-5 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Kolić-Vehovec, Svjetlana, Smojver-Ažić, Sanja, Martinac Dorčić, Tamara, Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of a serious game for changing students’ behaviour in bullying situation: A multi-method approach // Book of abstracts, XVI European congress of psychology
Moskva: Moscow University Press, 2019. str. 1567-1567 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Ožbolt, DinoEvaluacija provedbe LIADO programa za likovno darovite učenike osnovne škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
28.Pahljina-Reinić Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdnos ciljnih orijentacija i emocija postignuća učenika srednjih škola // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Smojver-Ažić, Sanja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraUloga doživljaja tijekom igranja u analizi učinkovitosti ozbiljne računalne igre usmjerene na prevenciju vršnjačkog nasilja // Knjiga sažetaka - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Sveti Martin na Muri: Hrvatski planinarski savez, 2018. str. 214-214 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Vuković, AnjaUčinci scenarija poučavanja na motivaciju, emocije i znanje učenika // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 75-76 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaOdrednice uspješnosti čitanja tijekom osnovne škole: Kako prevenirati neuspjeh? // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: Izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 95-95 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina- Reinić Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdnos ciljnih orijentacija i korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije kod učenika gimnazija // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 101-101 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Smojver- Ažić, SanjaPrimjena ozbiljne računalne igre s ciljem zaštite žrtve vršnjačkog nasilja // 4. dani obrazovnih znanosti/ 4th days of educational sciences “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 87-87 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaMediating role of perceived benefits and risks of ICT use in relation between approaches to teaching and ICT teaching activities // EDULEARN18 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 7172-7172 doi:10.21125/edulearn.2018.1692 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of informing students in individual and cooperative learning conditions about overconfidence // 8th International Biennial Conference of EARLI SIG 16 Metacognition / Karlen, Y. i suradnici (ur.).
Zürich: University of Zurich, 2018. str. 56-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaStudents’ math performance: The role of motivation, learning strategies and metacognitive judgments // 16th International Conference on Motivation
Århus, Danska, 2018. str. 16-16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDobne i spolne razlike u motivaciji i strategijama učenja matematike u periodu tranzicije iz osnovne u srednju školu // XXI. Dani psihologije u Zadru / 21st Psychology Days in Zadar
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Kolic-Vehovec, Svjetlana; Roncevic Zubkovic, Barbara; Martinac Dorcic, Tamara; Smojver- Azic, Sanja; Catalina Ortega, Carlos AlbertoApplying psychological principles in design of a serious anti-bullying game within e- confidence project // EDULEARN18 Proceedings 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma de Mallorca, Španjolska: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 4440-4440 doi:10.21125/edulearn.2018.1114 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
39.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraPromatrači u situacijama vršnjačkog nasilja: Što određuje pomaganje žrtvi? // 21. dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela-Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 64-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPredictors of ICT Use in Teaching in Different Educational Domains // European Journal of Social Sciences Education and Research, 11 (2017), 2; 154-154 doi:10.26417/ejser.v11i2.p145-154 (članak, znanstveni)
-
41.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Maglica, Barbara; Smojver- Ažić, Sanja; Pahljina-Reinić, RosandaAttitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom // Suvremena psihologija, 19 (2016), 1; 37-47 doi:10.21465/2016-SP-191-03 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraIndividual differences in patterns of achievement goals and affect: Effect on motivation, cognition and achievement // 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MOTIVATION 2016 The Odyssey to the Ithaca: Motivated persons, challenging contexts. Book of Abstracts / Gonida, E.N. (ur.).
Solun: Aristotle University of Thessaloniki, 2016. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
43.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraThe effect of individual and cooperative learning on conceptual change and metacognitive confidence judgments // Metacognition 2016. Proceedings of the 7th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Molenaar, I. ; Droop, M. ; Van den Hurk, M. ; Kielstra, J. (ur.).
Nijmegen: Radboud University Nijmegen, 2016. str. 60-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraFacilitating conceptual change in students’ understanding of operant conditioning principles: The role of individual and cooperative learning // Review of psychology. Special section: 12th Alps Adria Psychology Conference / Buško, V. (ur.).
Jasrebarsko : Zagreb: Naklada Slap, 2016. str. 71-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraTočnost metakognitivne procjene znanja matematike, strategije učenja i postignuće // 24.GKHP: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja. Knjiga sažetaka. / Pokrajac-Bulian, A. ; Miletić, I. ; Juretić, J. ; Lopižić, J. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2016. str. 186-186 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraEpistemološka uvjerenja i konstruktivno poravnanje u visokoškolskom obrazovanju // 3. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 3rd DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja/ Educational Change: Challenges and Expectations. Knjiga sažetaka / Book of Abstracts / Jugović, I. (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 66-67 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Mohorić, Tamara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Kalebić Maglica, Barbara; Takšić, VladimirStudents' attitudes towards ICT in learning and their perceived digital competence // Excellence, Innovation, Creativity in Basic and Higher Education and Psychology / Taisir Subhi Yamin (ur.).
Rijeka, 2016. str. 42-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Vrbljančević, AnitaStavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu iPad-a u nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
49.Kolić-Vehovec, Svjelana; Kalebić Maglica, Barbara; Martinac Dorčić, Tamara; Miletić, Irena; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Smojver-Ažić, Sanja; Sušanj, Zoran; Takšić, VladimirPreliminarni rezultati istraživanja učinaka pilot projekta „e-Škole“: stavovi učenika i nastavnika u 20 škola // Zbornik radova CARNetove korisničke konferencije - CUC 2015
Dubrovnik, Hrvatska, 2015. str. - (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
50.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraThe determinants of business students' achievement and perceived learning-outcomes // 2015 International symposium on education and psychology / Chien-Kuo Li ; Ta-Wei Hung (ur.).
Kuala Lumpur: Knowledge Association of TaiwaN, 2015. str. 274-274 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)