Pregled po CROSBI profilu: Marko Paliaga (CROSBI Profil: 26620, MBZ: 272774)
Pronađeno 17 radova
-
1.Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Paliaga, MarkoEMPLOYER BRANDING: AN INVESTIGATION INTO THE DIFFERENCES IN PERCEPTION OF THE ATTRACTIVENESS DIMENSIONS AMONG GENERATION Z MEMBERS IN CROATIA // Conference Proceedings of the 10th International Scientific Conference "Finance, Economics and Tourism - FET 2022" / Družić, Gordan ; Benazić, Dragan ; Učkar, Dean ; Afrić Rakitovac, Kristina ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Croatian Academy of Sciences and Arts (HAZU), 2023. str. 29-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Ružić, Erik; Paliaga, Marko; Benazić, DraganMeasuring the relationship between Internal Marketing and Job Satisfaction, Motivation and Customer Orientation in Utility (Municipal) Services // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, 2015. str. 269-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Paliaga, Marko; Fočo, Almin; Barilović, ZlatkoResearch of Possible Role of Urban Marketing in Attracting Foreign Direct Investment (FDI) in Cities of Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the 22nd International CROMAR Congress „Marketing Challenges in New Economy“ / Križman Pavlović, D., Benazić, D. (ur.).
Pula: Odjel za ekonomiju i turizam Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 592-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Fočo, Almin; Paliaga, MarkoProjekt primjene urbanog marketinga u funkciji ekonomskog razvoja Sarajeva // Projekti i projektni menadžment / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Skledar, Nikola ; Vojnović, Savo (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2011. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Paliaga, Marko; Strunje, Željko; Pezo, HrvojePrimjena internog marketinga u poduzećima Republike Hrvatske // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 19 (2010), 2; 211-223 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranInflusso del marketing urbano e della creazione di un marchio (brand) cittadino sullo sviluppo economico locale delle unità d'autogoverno della Repubblica di Croazia // Ricerche sociali - Centro di ricerche storiche Rovigno, 1 (2010), 17; 117-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Paliaga, Marko; Franjić, Zoran; Strunje, ŽeljkoMetodologija ocjene vrijednosti gradskih brandova // Ekonomska istraživanja, 23 (2010), 2; 102-111 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranInfluence of urban marketing and city branding on the development of local economy in units of local self goverment in the republic of croatia // 3rd International Conference on Destination Branding and Marketing / Leonardo A.N.Dioko, Xiang LI (ur.).
Macao, Kina: Institute for Tourism Studies, Macao, 2009. str. 72-72 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Paliaga, Marko; Franjić, Zoran; Flego, MuljikaGreen marketing in Croatia – research of experience and effects on the establishment of environmentally and socially responsible business // Rethinking marketing in a global economy / Terrence H. Witkowski (ur.).
Kristiansand: University of Agder, 2009. str. 259-271 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Sošić, Lido; Butula, Sonja; Puorro, Andrea; Sošić, Marko; Sošić, Katja; Paliaga, Marko; Kristijan, Gallo; Damir ČizmekSTUDIJA O UTJECAJU NA OKOLIŠ GOLF KOMPLEKSA S. MARKO - ROVINJ, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
11.Paliaga, MarkoBranding i konkurentnost gradova:vizija napretka kroz razliku. Pula: Vlastita naklada, 2008 (prirucnik)
-
12.Paliaga, Marko; Franjić, ZoranTime management for the needs of sale // Redefining business horizons / Shay, B.S. ; Ranjan Jayanthi ; Thakur, Rajiv R. ; Nicolas, Stephen (ur.).
Lahti: Macmillan publishers India, 2008. str. 206-216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Paliaga, Marko; Uravić, LenkoIntegralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 3; 77-87 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Paliaga, MarkoBranding i konkuretnost hrvatskih gradova, 2007., doktorska disertacija, Odsjek za ekonomiju i turizam, Pula
-
15.Marko PaliagaStrateško planiranje i Outsourcing-budućnost hrvatskih komunalnih poduzeća // Ekonomska istraživanja, 20 (2007), 1; 83-99 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Sošić, Lido; Aničić, Branka; Puorro, Andrea; Sošić, Katja; Paliaga, Marko; Čakić, Davor; Niki Fachin,Golf kompleks Vrnjak, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
17.Paliaga, Marko; Ivan, ŠverkoIstraživanje imidža gradova u funkciji marketinga gradova // Marketing države-Marketing hrvatske države / Fedor Rocco (ur.).
Zagreb: Fedor Rocco, Cromar, 2001. str. 185-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)