Pregled po CROSBI profilu: Jasmina Dlačić (CROSBI Profil: 26065, MBZ: 281265, ORCID: 0000-0002-3592-1876)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaTrendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
-
1.Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.). Essex: Pearson Education, 2016 (monografija)
-
2.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
1.Kuzmanić, Antonio; Dlačić, JasminaDeterminants of a sports fans’ loyalty to a sports club // Economics and business of the post Covid-19 world / Drezgić, Saša ; Host, Alen ; Tomljanović, Marko ; Žiković, Saša (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. str. 515-534 -
2.Šeškar, Ema; Dlačić, Jasmina; Torbarina, MatiaProblematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača // Hrana i Zajednica / Vretenar, Nenad ; Murić, Ema (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 150-165 -
3.Dlačić, Jasmina; Petrinić, Toni; Milfelner, BorutIdentifying Influence of Supplier Benefits on Collaboration Between Partners // Computational and Experimental Approaches in Materials Science and Engineering. Proceedings of the International Conference of Experimental and Numerical Investigations and New Technologies, CNNTech 2019. / Mitrovic, Nenad ; Milosevic, Miloš ; Mladenović, Goran (ur.).
Heidelberg: Springer, 2020. str. 275-287 doi:10.1007/978-3-030-30853-7_16 -
4.Jadrić, Ivana; Dlačić, Jasmina; Ružić, DragoInternet marketing approaches in promotion of higher education institutions // EMAN 2019 – Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2019. str. 181-192 -
5.Dlačić, Jasmina; Ograjenšek, Irena; Robertson, Robert; Ozbay, Dilara; Pupović, Amra; Sevšek , MetaThe current state of e-commerce in construction industry and implications for JUB // Shaping the future : Opportunities and challenges of e-commerce globally and in Slovenia / Domadenik, Polona ; Koman, Matjaž ; Redek, Tjaša (ur.).
Ljubljana: Časnik Finance, 2018. str. 123-136 -
6.Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaPlaniranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 101-110 -
7.Dlačić, Jasmina; Micevski, Milena; Kadić- Maglajlić, SelmaDeveloping green attitudes among young consumers – Ensuring environmentally friendly behaviour // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.).
Essex: Pearson Education, 2016. str. 85-109 -
8.Dlačić, Jasmina; Vranić, FrankoMarketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji // Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 343-353 -
9.Vranić, Franko; Dlačić, JasminaKonzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 241-260 -
1.Marčinko Trkulja, Željka; Dlačić, Jasmina; Primorac, DinkoExploring the Importance of Consumer Engagement for Successful Sports Club Projects // European Project Management Journal, 13 (2023), 1; 37-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, MarinaPotrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 74 (2023), 2; 173-207 doi:10.32910/ep.74.2.1 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Kuzmanić, Antonio; Dlačić, Jasmina; Milfelner, BorutService recovery satisfaction and commitment in the context of spectator sport industry: Study on Croatian football league consumers // Central European Business Review, 12 (2023), 2; 1-23 doi:10.18267/j.cebr.321 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Marčinko Trkulja, Željka; Dlačić, Jasmina; Primorac, DinkoSocial Identity Dimensions as Drivers of Consumer Engagement in Social Media Sports Club // Journal of risk and financial management, 15 (2022), 10; 15100458, 15 doi:10.3390/jrfm15100458 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Kadic-Maglajlic, Selma; Dlacic, Jasmina; Zabkar, Vesna“We Go Together”: Understanding social cause-related purchase intentions of young adults // Journal of business research, 140 (2022), 130-142 doi:10.1016/j.jbusres.2021.10.072 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Dlačić, Jasmina; Franulović, Ana Maria; Sredl, Katherine C.Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z // Sarajevo business and economics review, 39 (2021), 77-93 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaMemorable tourism experiences inspired by the beauty of nature // Tourism and hospitality management, 27 (2021), 2; 315-337 doi:10.20867/thm.27.2.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Malc, Domen; Selinšek, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, BorutExploring the emotional side of price fairness perceptions and its consequences // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 1-18 doi:10.1080/1331677X.2020.1860790 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Milfelner, BorutAnalysing the relationship between hotel's internal marketing and employee engagement dimensions // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 50-65 doi:10.22598/mt/2020.32.spec-issue.49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Suštar, NataliLoyalty trends and issues in tourism research // Tourism and hospitality management, 26 (2020), 1; 133-155 doi:10.20867/thm.26.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Laškarin Ažić, Marina; Dlačić, Jasmina; Galičić, VladoTesting different loyalty types in a destination // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 1; 97-112 doi:10.22598/mt/2020.32.1.97 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Chareewan, Sukanya; Grunhagen, Marko; Pološki Vokić, Nina; Dlačić, JasminaDifferences in Work Expectations of Generation Y and Generation Z: An Empirical Investigation in Croatia // Journal of business, industry, and economics, 25 (2020), Spring; 1-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Grunhagen, Marko; Mumdžiev, Nada; Harča, Barbara; Milenković-Kerković, Tamara; Dlačić, JasminaFranchising in the Balkans: History, Status and Challenges // Journal of marketing channels, 26 (2020), 1; 1-27 doi:10.1080/1046669X.2019.1646188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Milfelner, Borut; Dlačić, Jasmina; Snoj, Boris; Selinšek, AleksandraImportance of Innovation Resources for Market Orientation – Financial Performance Link: Mediating Role of Proactive Market Orientation // Naše gospodarstvo, 65 (2019), 4; 1-13 doi:10.2478/ngoe-2019-0015 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Kadic-Maglajlic, Selma; Arslanagic-Kalajdzic, Maja; Micevski, Milena; Dlacic, Jasmina; Zabkar, VesnaBeing engaged is a good thing: Understanding sustainable consumption behavior among young adults // Journal of business research, 104 (2019), 644-654 doi:10.1016/j.jbusres.2019.02.040 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaThe role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers // Ekonomska istraživanja, 32 (2019), 1; 2252-2268 doi:10.1080/1331677X.2019.1645713 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Sapic, Srdjan; Filipovic, Jovana; Dlacic, JasminaConsumption in fast-food restaurants in Croatia and Serbia // British food journal, 121 (2019), 8; 1715-1729 doi:10.1108/BFJ-04-2018-0264 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoOdrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Jovanović, Milica; Dlačić, Jasmina; Okanović, MilanDigitalization and society’s sustainable development – Measures and implications // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 36 (2018), 2; 905-928 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, MarinExploring relationship quality in the hospitality industry // Tourism and hospitality management, 24 (2018), 2; 287-306 doi:10.20867/thm.24.2.3 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, AndrijanaImproving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it? // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 103-121 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, MarinaWhat makes summer vacation experience memorable? an empirical study from Croatia // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 6 (2018), 1; 67-80 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Dlačić, Jasmina; Damnjanović, Vesna; Ribarić, IvaImproving learning through case study competitions: Challenges for teachers and students // Ekonomski vjesnik, 30 (2017), 1; 99-113 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Gaube, TomažPametni telefoni: novi mejnik v naprednih programih zvestobe? // Akademija MM, 13 (2016), 26; 39-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Anić, Ivan-Damir; Dlačić, Jasmina; Jelenc, LaraOdrednice kompulzivne kupnje : slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj // Privredna kretanja i ekonomska politika, 25 (2016), 1; 7-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, MatejaPobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, XXV (2016), 1; 47-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Pleše, Marija; Dlačić, JasminaCreating a promotional message: Exploring the role of nonverbal communication in advertising // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 41-54 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Varga, Anja; Dlačić, Jasmina; Vujičić, MajaRepurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 14 (2014), 2; 229-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Dlačić, Jasmina; Kežman, ElvedinaExploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market // Economic and business review, 16 (2014), 2; 121-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, SelmaThe role of gender and situational factors in wine consumption of generation Y // South East European Journal of Economics and Business, 8 (2013), 1; 48-56 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, SanjaExploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling // Total quality management & business excellence, 25 (2013), 1/2; 141-157 doi:10.1080/14783363.2013.824713 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, ŽeljkoCommunication with market segments – travel agencies’ perspective // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 1; 49-64 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
33.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaRelationship commitment, relational equity and company image in customer loyalty development // Ekonomska istraživanja, 25 (2012), 2; 503-524 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaDigital marketing strategy of Accor Hotels; shaping the future of hospitality // Tourism and hospitality management, 26 (2020), 1; 233-244 (recenziran, teaching case study, ostalo)
-
2.Dlačić, JasminaBook review: The Routledge Handbook of Consumer Behaviour in Hospitality and Tourism (Edited by Saurabh Kumar Dixit) // Tourism and hospitality management, 23 (2017), 2; 297-299 (recenziran, prikaz, stručni)
-
3.Pisnik, Aleksandra; Dlačić, Jasmina; Milfelner, BorutThe Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 28 (2016), 2; 191-212 doi:10.22598/mt/2016.28.2.191 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Dlačić, JasminaGrbac, B.: B2B Marketing // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 27 (2015), 1; 137-138 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
5.Dlačić, JasminaGrbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 32 (2014), 2; 431-433 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
6.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaMacinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 2; 301-304 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
7.Dlačić, JasminaPonašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje: osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja (autori: Bruno Grbac, Dina Lončarić) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 1; 231-233 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Dlačić, Jasmina; Hrelja, Petra; Slivar, IvaIn - Destination Motivation and Behavior of Young Generations of Tourists // 42nd EBES CONFERENCE - LISBON Proceedings
Lisabon: EBES i ISCTE IUL - Instituto Universitario de Lisboa, 2023. str. 1005-1015 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Cegur Radović, Tihana; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaEnvironmentally responsible behavior of camping tourists - scale validation // Economic and Social Development, 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development : Book of Proceedings / Ružić, Vlatka ; Šutić, Branislav ; Učkar, Dean (ur.).
Varaždin, 2022. str. 159-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Dlačić, JasminaEngagement during studies – Exploring the influence of student engagement on pro-environmental behaviour // Higher education institution as a driver of change and a catalyst for innovation - Proceedings / Aleksić-Maslać, Karmela (ur.).
Zagreb: MATE, 2021. str. 64-79 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Dlačić, JasminaGroundwork for higher educational institutions – Assessing perceived service quality // Reinventing higher education / Aleksić-Maslać, Karmela ; Vranešić, Philip (ur.).
Zagreb: MATE, 2021. str. 63-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Dlačić, Jasmina; Dmitrović, Veljko; Damnjanović, VesnaSaradnja u projektima sa ključnim kupcima – važnost uticaja percipirane vrednosti u razvoju onosa // Proceedings XXIV International Congress on Project Management / Obradović, Vladimir (ur.).
Beograd: Serbian Project Management Association – IPMA Serbia, 2020. str. 67-73 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Damnjanović, Vesna; Dlačić, Jasmina; Janjić, MilenMarket positioning of the AI chatbot Weaver in banking // XVII. International symposium SymOrg 2020 - "Business and Artificial Intelligence" / Starčević, Dušan ; Marinković, Sanja (ur.).
Beograd: University of Belgrade, Faculty of organizational sciences, 2020. str. 564-571 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Dlačić, Jasmina; Črnjar, Kristina; Lazarić, MarinInvesting in hotel employees as element of marketing network: relationship marketing perspective // Economic and Social Development, 59th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development / Baracskai, Zoltan ; Gregurec, Iva ; Odeljan, etra (ur.).
Lahti: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Croatia ; University North, Croatia ; Faculty of Management University of Warsaw, Poland ; Mohammed V University in Rabat, Morocco ; Polytechnic of Medimurje in Cakovec, Croatia, 2020. str. 85-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Jadrić, Ivana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoAnalysing influences on service quality in higher educational institutions: Role of students’ intrinsic and extrinsic motivators // 9th International Scientific Symposium „Region, Entrepreneurship, Development” / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1032-1046 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Grünhagen, Marko; Nada Mumdžiev; Barbara Harča; Tamara Milenković-Kerković; Jasmina DlačićFranchising in the Balkans: History, Status and Challenges // 33rd Annual Conference of the International Society of Franchising
Beč, Austrija, 2019. str. 1-37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marčinko Trkulja, Željka; Dlačić, Jasmina; Tomše, DenisExploring the impact of consumer identification with users of the sports club social network // Economic and Social Development, 49th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Building Resilient Society", Book of proceedings / Dukić, Darko ; Studzieniecki, Tomasz ; Gržinić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North, Koprivnica ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Mohammed V University in Rabat ; Polytechnic of Medimure in Cakovec, 2019. str. 512-521 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Pisnik, AleksandraAttracting young travellers to a tourist destination: Exploring Millennials’ dreams // 5th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Conference proceedings / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana , Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2019. str. 405-417 doi:10.20867/tosee.05.54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Mejtoft, Thomas; Cripps, Helen; Berglund, Stefan; Dlačić, Jasmina; Torbarina, MatiaInternationalization of students' learning using online technology: Lessons learned // 32nd Bled eConference Humanizing Technology for a Sustainable Society / Pucihar, Andreja ; Kljajič Borštnar, Mirjana ; Bons, Roger ; Seitz, Jurgen ; Cripps, Helen ; Vidmar, Doroteja (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2019. str. 1099-1107 doi:10.18690/978-961-286-280-0.59 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Bagarić, LidijaExploring the relationship between satisfaction with tourism services, revisit intention and life satisfaction // Economic and Social Development, 41st International Scientific Conference on Economic and Social Development, Book of Proceedings / Tosovic Stevanovic, Aleksandra ; Trifunovic, Dragana ; Maloletko, Alexander (ur.).
Beograd: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / Megatrend University, Belgrade, Serbia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2019. str. 122-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Milosavljević, Miloš; Đurić, Kristina; Dlačić, JasminaThe efficiency of online content in political campaigns // XVI. International Symposium SymOrg 2018 - Doing business in the digital age: Challenges, approaches and solutions / Žarkić Joksimović, Nevenka ; Marinković, Sanja (ur.).
Beograd: University of Belgrade, Faculty of organizational sciences, 2018. str. 973-979 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Dlačić, Jasmina; Črnjar, Kristina; Lazarić, MarinLinking internal marketing and employee engagement in the hospitality industry // Proceedings of 7th International Scientific Symposium „Economy of eastern Croatia – vision and growth” / Mašek Tonković, Anka ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: University of J.J. Strossmayer in Osijek, Faculty of Economics, 2018. str. 785-794 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaExploring millennials' memories: setting the course for destinations' attractiveness // Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 202-213 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Pap, Ana; Dlačić, Jasmina; Ham, MarijaWhat makes the theatre audience return? The role of engagement in predicting future behavior. // Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. str. 423-435 doi:10.20867/tosee.04.38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaCo-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction // Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. str. 321-334 doi:10.20867/tosee.04.43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Kos Kavran, Andrijana; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaAugmented reality experiential marketing in tourism // 5. međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 224-233 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Damnjanović, Vesna; Dlačić, JasminaPerceived Students' Benefits of Case Study Learning in Marketing: Comparative Analysis of Croatia and Serbia // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. str. 252-268 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Palmić, Loreta; Dlačić, JasminaFashion blogs – redefining fashion marketing // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. str. 85-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; Lončarić, DinaTransition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer? // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 809-829 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Dlačić, Jasmina; Hlača, Daria; Jelenc, LaraGeneration Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education // Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management", / Mala, Denisa ; Minarova, Martina (ur.).
Banska Bistrica: Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici, 2015. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Črnjar, Kristina; Dlačić, JasminaCritical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises // MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life / Dermol, Valerij ; Smrkolj, Marko ; Ðaković, Goran (ur.).
Bangkok : Celje : Lublin: ToKnowPress, 2014. str. 977-984 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, MilenaGeneration Z: Generation of Green Consumer Values // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 188-202 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Ferenčić, Matea; Dlačić, JasminaDo subliminal messages have any influence on customer perception? // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 568-579 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, AnaThe pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective // 23rd CROMAR Congress "Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights" : Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ; CROMAR, Croatian Marketing, 2013. str. 595-610 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaGeneration Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender? // Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.).
Sarajevo: University of Sarajevo, School of Economics and Business, 2012. str. 806-821 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, JasminaPersonal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers // Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.).
Portorož: Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2012. str. 600-609 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Dlačić, Jasmina; Kadić-Maglajlić, Selma; Vranić, FrankoAttitudes towards wine consumption: a comparative study of two countires // Proceedings - 22nd CROMAR Congress: Marketing challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrila u Puli, Odijel za ekonomiju i turizam ; CROMAR, 2011. str. 229-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Grbac, Bruno; Dlačić, JasminaNew relationships on the business-to-business market // Advances in Business-Related Scientific Research Conference (ABSRC) 2011 Conference Proceedings / Antončič, Boštjan (ur.).
Koper: Edukator, 2011. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Golik Klanac, Nataša; Ćuković, Ksenija; Dlačić, JasminaConflicts in user perceptions of value of websites in the shipping industry // 26th IMP Conference: Business networks - Globality, Regionality, Locality
Budimpešta: Corvinus University of Budapest, Hungary ; IMP Group, 2010. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Črnjar, Kristina; Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, IrenaImportance of Knowledge Management and Employees in Achieving a Customer-Oriented Organization // Knowledge and business challenge of globalization: proceedings of the 1st international scientific conference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercijalne in poslovne vede, 2009. str. 59-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Dlačić, Jasmina; Vranić, FrankoMeđuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, IvanaThe Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia // 8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, 2009. str. 353-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Bašan, Lorena; Dlačić, JasminaImpact of business environment factors on tourist enterprises // Conference proceedings of the 28th international conference on organizational science development, New technologies, new challenges = Nove tehnolgije, novi izzivi / Rajkovič, V. ; Ferjan. M. ; Kern, T. ; Paape, B. (ur.).
Kranj: Modrena organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2009. str. 100-108 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaCustomer orientation, customer satisfaction and performance : The case of Croatia // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference Proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Dlačić, Jasmina; Fatur Krmpotić, IrenaConsumer Loyalty in the Concept of Intellectual Capital // Zbornik 24. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti Sinergija metodologij = proceedings of the 24th International Conference on Organizational Science Development Synergy of methodologies / Kaluža, Jindřich ; Kljajić, M. ; Rajkovič, V. ; Paape, B. ; Šikula, M. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2005. str. 832-838 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Dlačić, Jasmina; Fatur, IrenaEmployee Loyalty as a Factor of Improving Human Capital // Proceedings of the 23rd International Scientific Conference on Organizational Science Development : Management, knowledge and EU / Florjančič, Jože ; Jesenko, J. ; Drakulić, M. ; Paape, B. ; Kaluža, J. ; Ljubič, T. ; Leskovar, R. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2004. str. 64-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Dlačić, JasminaKoncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2002. str. 41-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaEmployee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, JasminaMarketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Grünhagen, Marko; Flight, Richard L.; First Komen, Ivana; Dlačić, JasminaIntrinsic vs. Extrinsic Motivations in Collaborative Consumption: Goal Alignment of Consumers and Service Providers // Proceedings of the 9th International Research Symposium on Service Management (IRSSM9)
Ljubljana: Faculty of Economics University of Ljubljana, 2018. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, AndrijanaImproving quality of life through co-creating tourist experience –what has experience marketing to do with it? // 25th CROMAR Congress - Marketing as a pillar of success - Competitiveness, co-creation and collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: CROMAR ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, 2017. str. 17-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Dlačić, Jasmina; Pleše, MarijaConsumer motivation for charity donations –health as communication campaign target // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement
Osijek: University of J.J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaMeasuring customer orientation: applying customers' approach // EBR 2nd Annual conference 2012
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 18-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Pleše, Marija; Dlačić, JasminaNonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Madlberger, Maria; Stipetić, Maja; Dlačić, JasminaForming Affect, Behavior, and Cognition with Gamification: The Case of an Austrian Tourism Advergame // Data driven X — Turning Data into Value – Proceedings of Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2018 / Drews, Paul ; Funk, Burkhardt ; Niemeyer, Peter ; Xie, Lin (ur.).
Lüneburg: Leuphana Universität Lüneburg, 2018. str. 1095-1098 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Kos Kavran, AndrijanaUloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Dlačić, JasminaCustomer orientation and loyalty in mobile telecommunciations, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Ljubljana
-
1.Dlačić, JasminaOrijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima, 2005., magistarski rad, Ekonomska fakulteta, Ljubljana
-
1.Bortek, IvanaProblematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Mihaljević, IvanaUtjecaj mikro influencera u kampanjama, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Udiljak, MarinaZdrave prehrambene navike potrošača i zeleni proizvodi, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Trbojević, AndreaSvijest potrošača o iskorištavanju životinja u industrijama, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Čiča, IvaMarketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Posavec, MajaUloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Dabac, MarijaZadovoljstvo kupaca programima lojalnosti u drogerijama, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Frankulin, MateaUtjecaj boja na kupovne odluke potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Glavičić, NinaMARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Krunić, AnaUTJECAJ BOŽIĆNOG DUHA NA EMOCIJE POTROŠAČA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Dujmović, LucianaUTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Šugar, ManuelaTHE RISE OF INFLUENCER MARKETING IN THE BEAUTY INDUSTRY, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Topić, DajanaBlockchain tehnologija i lojalnost potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Modrić, NataliaScent brandings: case of shoe stores, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Pejaković, IvanaStudents ecological awareness, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Šebalj, KatarinaVolontiranje-uzroci i posljedice, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Dević, MirtaIstraživanje ponašanja mladih potrošača uz ekološke izazove, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Šeškar, EmaProblematika bacanja hrane s aspekta mladih potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Slavić, ViktorMeđuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Karamarko, TomislavEtička razmatranja korištenja piratskih verzija programa, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Makovac, GabrijelaDigitalni marketing boutique hotela, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Palčić, SanjaPromocijske strategije u ugostiteljstvu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Mamić, DariaUtjecaji na zadovoljstvo potrošača prilikom konzumiranja kave, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Potočnjak, MateaInternal marketing in hospitality industry, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Bajčić, ValentinoUtjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
26.Primorac, SaraNavike volontiranja mladih u Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Glavina, MartinaMeđusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Harča, BarbaraFranchising in the Balkans, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Katanar, IvanaOdređivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Keser, TeaPrilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
31.Babić, MarijaUtjecaj na odlučivanje o kupnji ekoloških proizvoda, 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Hajdinjak, EvaRadio i društvene mreže:Radio Rijeka na Facebook-u, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
33.Jurčić, IvaRelationship between internal marketing and employees' emotional intelligence, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
34.Baždarić, IvanaPovezanost očekivanja potrošača i cijene smještajnog objekta, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
35.Bajčić, ValentinoUtjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Ragus, DariaPonašanje potrošača pripadnika generacije Z, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Škarjak, ManuelaEtika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
38.Šebalj, KatarinaMarketing filma, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
39.Mihaljević, IvanaKupovanje krivotvorene robe, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
40.Ćustić, AnitaŠirenje turističkog iskustva online medijima, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
41.Posavec, MajaRazvijenost internet trgovine u Republici Hrvatskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Slavić, ViktorDigital advertising- email as a channel of communication, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
43.Mužić, MateaAnalyzing the impacts on the consumers' choice of fast food restaurant: the country-of-origin effect, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Krijan, MaricaMotivacija za poduzetnički pothvat, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.Petrović, MarkoIstraživanje percepcije trgovačkih centara i povezanost sa kvalitetom života potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
46.Šorli, DenisSponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
47.Jurić, ZlatkaKupovina u franšiznim restoranima brze prehrane, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
48.Smokvina, KristinaIdentifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Vukdragović, MiaUtjecaj situacijskih čimbenika na zadovoljstvo potrošača wellness uslugom, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Bažon, SaraPovezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
51.Sterpin, EnaPersuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
52.Stipetić, MajaGamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
53.Sentić, IvanaUloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
54.Rašeta, BorjanUsporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
55.Tomljenović, BarbaraPonašanje tinejdžera kao potrošača, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
56.Dragičević, MarijaUtjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
57.Ribić, AndreaKoncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
58.Čović, JelenaImidž hotelskog poduzeća, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
59.Drobnjak, LjiljanaMotivacija pojedinca za poduzetnički pothvat, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
60.Blažina, DeaEmocionalna inteligencija i održivi turizam, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
61.Pupić-Bakrač, MartaPozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
62.Pavletić, IvonaMarketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
63.Radoš, KrešimirEmocionalna inteligencija u specifičnim oblicima turizma, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
64.Flegar, SanjaKorištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
65.Hodžić, RafaelaMotivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
66.Topić, DavidKomunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
67.Škrgulja, RenatoPovezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
68.Barić, MarkoNeprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Pajić, KarloMarketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
70.Klobučar, BarbaraUtjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
71.Krbavac, RahelaIzgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
72.Varga, AnjaStvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
73.Trošić, IvanaUtjecaji i posljedice impulzivne kupovine, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
74.Žakić, LorenaElementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
75.Palmić, LoretaUloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
76.Gušćić, KristinaMarketing miks u hotelijerstvu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
77.Radović Pevec, AlenkaMarketinške manifestacije, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
78.Vidas, IvanaPlaniranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina", 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
79.Peričić, MarijanaMarketing miks poduzeća za proizvodnju kave, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
80.Cecić, IrenaUtjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
81.Babić, AnamarijaUtjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
82.Ferenčić, MateaVažnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
83.Marinović, SandraUtjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
84.Lekavski, MatejaUloga emocija u marketinškoj komunikaciji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
85.Pleše, MarijaNeverbalna komunikacija u oglašavanju, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
86.Franović, MartinaMarketinške komunikacije putem društvenih medija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
87.Berić, MartinaOrganizacija turnira, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
88.Dadić, MagdalenaMarketinška komunikacija na turističkom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
89.Kresić, MateaIzlazak inovacija na međunarodno tržište, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
90.Krišković, TinaAnaliza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
91.Večerinović, HelgaEkološka osvještenost generacije Z: Mogu li postati zeleni potrošači?, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
92.Prendivoj, AntonelaUtjecaj marke na odabir proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
93.Vukelić, SandroMarketing miks i interni marketing u uslužnom poslovnom subjektu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
94.Zec, MarinaIstraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
95.Šoštarić, AnaPovezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
96.Oštrić, TeaUpravljanje markom turističke destinacije, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka