Pregled po CROSBI profilu: Ankica Sekulić-Majurec (CROSBI Profil: 25431, MBZ: 64130)
Pronađeno 26 radova
-
1.Romstein, Ksenija; Sekulić-Majurec, A.Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Sekulić-Majurec, Ana; Romstein, KsenijaObrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Romstein, KsenijaDimenzije inkluzivne prakse u institucijskom predškolskom odgoju, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Jukić, TonćaUčiteljevo poimanje i poticanje kreativnosti u primarnom odgoju i obrazovanju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
5.Bognar, BrankoMogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
6.Cvetković-Lay, Jasna; Sekulić-Majurec, AnkicaDarovito je, što ću s njim : priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi. Zagreb: Alinea, 2008 (prirucnik)
-
7.Jurčević Lozančić, AnkaSocijalne kompetencije predškolskog djeteta u različitim institucijskim okruženjima, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
8.Sekulić-Majurec, AnkicaUloga sudionika odgojno obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma // Kurikulum : teorije, metodologija, sadržaj, struktura / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007. str. 305-331 -
9.Sekulić-Majurec, AnkicaKraj rata paradigmi pedagoških istraživanja // Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 348-364 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Sekulić-Majurec, AnkicaGlobalna dimenzija v izobraževanju otrok s posebnimi potrebami na Hrvaškem // Trajnostni razvoj v šoli in vrtcu, 1 (2007), 1-2; 35-43 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Sekulić-Majurec, AnkicaKraj rata paradigmi pedagoških istraživanja // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 348-364 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Sekulić-Majurec, AnkicaUčitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole // Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006. str. 9-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Sekulić-Majurec, AnkicaKreativno slušanje // Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006. str. 447-447 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
14.Sekulić-Majurec, AnkicaKurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Sekulić-Majurec, AnkicaSuvremeni udžbenik u virtualnom okružju // udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: školska knjiga, 2004. str. 93-98 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
16.Sekulić-Majurec, Ankica; Mužić, VladimirVladimir Mužić, 2003. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
17.Sekulić-Majurec, AnkicaEtika ustvarjalnosti // Vzgoja, IV (2002), 3; 10-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
18.Sekulić-Majurec, AnkicaŠto je novo u pedagoškom pristupu darovitoj djeci i učenicima // Poticanje darovite djece i učenika / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 46-57 (ostalo, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Sekulić-Majurec, AnkicaSome New Approaches to the Development Creativity in Classroom // High Quality Education and Creativity / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci, 2002. str. 49-59 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Sekulić-Majurec, AnkicaQuo vadis, metodologija pedagogije? // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 40-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Sekulić-Majurec, AnkicaKako provoditi postupak preskakanja razreda // Zrno (Zagreb), XIII-XIV (2001), 41-42; 52-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
22.Sekulić-Majurec, AnkicaQuo vadis, metodologija pedagogije? // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 27-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Milanović, Mirjana; Stričević, Ivanka; Maleš, Dubravka; Sekulić-Majurec, AnaSkrb za dijete i poticanje ranog razvoja djeteta u Republici Hrvatskoj. Mapa., 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
24.Milanović, Mirjana; Stričević, Ivanka; Maleš, Dubravka; Sekulić-Majurec, AnkicaEarly childhood care and development in the Republic of Croatia. Zagreb: Targa, 2000 (monografija)
-
25.Milanović, Mirjana; Stričević, Ivanka; Maleš, Dubravka; Sekulić-Majurec, AnkicaSkrb za dijete i poticanje ranog razvoja djeteta u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Targa, 2000 (monografija)