Pregled po CROSBI profilu: Nensi Segarić (CROSBI Profil: 25424, MBZ: 270941)
Pronađeno 12 radova
-
1.Brkić-Vejmelka, Jadranka; Segarić, NensiMišljenja mladih o prilikama i preprekama u ostvarivanju zadovoljavajućeg života u Hrvatskoj // 8. Dani Ante i Šime Starčevića: Suvremeni kocept domovine / Vrcić-Mataija, Sanja ; Balenović, Katica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, 2023. str. 50-51 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Segarić, Nensi; Pejdo, Ana; Brkić-Vejmelka, JadrankaRazvoj turizma u Općini Starigrad - stanje i perspektive // Starigrad - Paklenica / Uglešić, Ante ; Šikić, Zoran ; Tomić, Marijana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Općina Starigrad, 2022. str. 495-506 -
3.Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, NensiKako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice: primjer projekta Eko dani Prirodoslovno-grafičke škole u Zadru // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 203-217 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.(Brkić-Vejmelka, Jadranka; Segarić, Nensi)Aktivnosti učitelja za razumijevanje globalnih promjena // Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Sanja Vrcić-Mataija, Ines Cvitković-Kalanjoš (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru Odjel za nastavničke studije u Gospiću, 2021. str. 474-488 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, NensiSustainable development from the perspective of geography education // European Journal of Geography, 9 (2018), 1; 121-132 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, NensiKako učiti i promišljati održivi razvoj - primjer dobre prakse // Održivi razvoj i odgojno-brazovni sustav Hrvatske / Vican, D. ; Petani, R. ; Miočić, M. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Dječji vrtić "Radost", Zadar, 2017. str. 433-440 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Pejdo, Ana; Segarić, Nensi; Brkić-Vejmelka, JadrankaKako kreativni školski projekti potiču ekološku osjetljivost učenika i lokalne zajednice na primjeru projekta „Eko dani“ Prirodoslovno- grafičke škole u Zadru // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojnoobrazovnom sustavu“
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Pejdo, Ana; Brkić-Vejmelka, Jadranka; Segarić, NensiSustainable development from the perspective of Geography Education // EUROGEO 2017 Key challenges for geographical education
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. 20-20 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
9.Brkić-Vejmelka, Jadranka; Pejdo, Ana; Segarić, NensiKako učiti i promišljati održivi razvoj - primjer dobre prakse // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2016. str. 43-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Segarić, NensiBaština kao temelj razvoja održivog turizma: iskustvo turističkih djelatnika u Starigradu- Paklenici // Godišnjak Titius : godišnjak za interdisciplinarna istraživanja porječja Krke, Zbornik Baština i razvoj, 6-7 (2014), 6-7; 119-134 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Segarić, NensiUloga lokalne zajednice u provođenju održivog razvoja turizma // Razvoj i okoliš - perspektive održivosti / Rukavina, Izvor ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za sociologiju, 2011. str. 109-109 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Segarić, NensiPretpostavke održivog razvitka turizma na primjeru mjesta Kukljica na otoku Ugljanu, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb