Pregled po CROSBI profilu: Zrinka Ristić Dedić (CROSBI Profil: 25265, MBZ: 264042)
Pronađeno 50 radova
-
1.Trbus, Marina; Silić Matasić, Berislava; Osmak Franjić, Davorka; Brosig Stasny Iva; Rajhvajn Bulat, Linda; Ristić Dedić, ZrinkaŠto nam treba da bi nam djeca u školama bila dobro? Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice // 29. godišnja konferencija psihologa, Hrvatsko psihološko društvo
Tuhelj, Hrvatska, 2022. str. 227-227 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
2.Baketa, Nikola; Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisJednaki i jednakiji: perspektive ravnatelja o državnoj maturi i mogućnostima ostvarivanja visokoškolskih aspiracija učenika strukovnih i gimnazijskih programa u Hrvatskoj // Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 223-251 doi:10.5613/rzs.50.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisRoditeljske srednjoškolske aspiracije za djecu iz perspektive učenika pri kraju osnovnog obrazovanja // Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 161-188 doi:10.5613/rzs.50.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaMetodologija istraživanja prijelaza iz srednjeg u visoko obrazovanje – Upotreba nacrta miješanog modela // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 15-33 -
5.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisŽelje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje – Uvodna razmatranja // Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019. str. 7-12 -
6.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaVrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 221-236 -
7.Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca / Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris (ur.). Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2019 (monografija)
-
8.Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Erceg, Inja; Košutić, Iva; Kuterovac Jagodić, Gordana; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Šabić, JosipObrazovanje kao cilj, želja i nada. Završno izvješće znanstveno istraživačkog projekta „Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene“, 2019. (izvještaj).
-
9.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaMetodološki priručnik za izradu kurikuluma: područja kurikuluma, međupredmetne teme, predmeti. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018 (prirucnik)
-
10.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaCjelovita kurikularna reforma: Izvorne ideje i procesi. Zagreb: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2018 (monografija)
-
11.Šabić, Josip; Matić, Jelena; Košutić, Iva; Ristić Dedić, ZrinkaDoes perceived parents' and teacher's support affect students' self-efficacy? // EARLI SIG 18 & 23 conference "Towards sustainable school improvement through rigorous research" - The Book of Abstracts
Groningen, Nizozemska, 2018. str. 10-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Ristić Dedić, Zrinka; Matić, Jelena; Košutić, IvaObrazovne aspiracije u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: učenička perspektiva // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju ; Medicinska naklada d.o.o., 2017. str. 73-73 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Šabić, Josip; Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisObrazovne aspiracije učenika osnovnih škola i njihovih roditelja u četiri županije: populacijska perspektiva // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju i Medicinska naklada d.o.o., 2017. str. 74-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Radanović, Ines; Garašić, Diana; Lukša, Žaklin; Ristić-Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Sertić Perić, MirelaUnderstanding of photosynthesis concepts related to students’ age // Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future ; Part 1: Learning science: Conceptual understanding (Part_1_eBook 18 MB) / Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A., & Hahl, K. (ur.).
Helsinki: University of Helsinki, 2016. str. 271-277 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ristić Dedić, Zrinka; Matić, Jelena; Ančić, BrankoIndeks inkluzije u hrvatskom obrazovnom kontekstu: Razlike u pogledima učenika, roditelja i školskog osoblja // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / Iris Marušić (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaPostati student u Hrvatskoj. Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2014 (monografija)
-
17.Ristić Dedić, ZrinkaMetacognitive Knowledge in Relation to Inquiry Skills and Knowledge Acquisition Within a Computer-Supported Inquiry Learning Environment // Psihologijske teme, 23 (2014), 1; 115-141 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisAnaliza sadržaja i rezultata ispita državne mature iz Matematike 2009./2010. - 2011./2012. // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 14 (2013), 54; 4-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
19.Jokić, Boris; Soldo, Andrea; Ristić Dedić, ZrinkaPrivate tutoring and social equity in Croatia and Bosnia & Herzegovina : a comparative qualitative study // Private tutoring across the Mediterranean : power dynamics and implications for learning and equity / Bray, Mark ; Mazawi, Andre E. ; Sultana Ronald G. (ur.).
Rotterdam : Boston (MA) : Taipei: Sense, 2013. str. 11-27 -
20.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaConceptual framework of the decision concerning the use of private tutoring services // Emerging from the shadow : a comparative qualitative exploration of private tutoring in Eurasia / Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Network of Education Policy Centers (NEPC), 2013. str. 21-32 -
21.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, BorisEquity issues related to the use of private tutoring services // Emerging from the shadow : a comparative qualitative exploration of private tutoring in Eurasia / Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Network of Education Policy Centers (NEPC), 2013. str. 265-301 -
22.Ristić Dedić, Zrinka; Jokić, Boris; Kazimzade, ElminaWider societal sphere and the decision concerning the use of private tutoring // Emerging from the shadow : a comparative qualitative exploration of private tutoring in Eurasia / Jokić, Boris (ur.).
Zagreb: Network of Education Policy Centers (NEPC), 2013. str. 239-263 -
23.Ristić Dedić, ZrinkaIstraživačko učenje kao sredstvo i cilj prirodoznanstvenog obrazovanja: psihologijska perspektiva // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 258-275 -
24.Bezinović, Petar; Marušić, Iris; Ristić Dedić, ZrinkaOpažanje i unapređivanje školske nastave. Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2012 (prirucnik)
-
25.Bezinović, Petar; Ristić Dedić, ZrinkaŠkolske ocjene, matematičko samopoimanje i situacijska očekivanja kao odrednice uspješnosti na nacionalnom ispitu iz matematike // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu i Hrvatsko psihološko društvo, 2011. str. 15-15 (predavanje, sažetak, znanstveni)