Pregled po CROSBI profilu: Nataša Renko (CROSBI Profil: 25248, MBZ: 40864)
Pronađeno 104 radova
-
1.Renko, Nataša; Brečić RužicaMarketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Školska knjiga, 2016 (monografija)
-
2.Schaer, Burkhard; Brečić Butigan, Ružica; Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Brener, Nina i Klopčić, MarijaMarket trends and consumer behaviour relating to organic products in Western Balkan Countries // Consumer attitudes to food quality products / Klopčić Marija ; Kuipers Abele, Hocquette Jean-Francois (ur.).
Wageningen: Wageningen Academic Publishers, 2013. str. 147-159 -
3.Schaer, Burkhard; Butigan, Ružica; Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Brener, Nina i Klopčić, MarijaMarket trends and consumer behaviour relating to organic products in Western Balkan Countries // Consumer attitudes to food quality products / Klopčić Marija ; Kuipers Abele, Hocquette Jean-Francois (ur.).
Wageningen: Wageningen Academic Publishers, 2013. str. 147-159 -
4.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine;Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht: Springer, 2013. str. 89-106 -
5.Renko, Nataša; Crnjak Karanović, Biljana; Matić, MateaInfluence of consumer ethnocentrism on purchase intentions: case of Croatia // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 529-544 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Barjolle, Dominique; Renko, Nataša; Butigan, RužicaDelphi methodology application in organic food sector in Croatia // Proceedings of the 37th Macromarketing Conference
Berlin: Freie Universitat Berlin, 2012. str. 58-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Sredl, Katherine; Butigan, Ružica; Renko, NatašaIntergenerational Influence and Rituals – Children's Behaviour With New School Year // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 44-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko SandaThe development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method // Proceedings of VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference
Buenos Aires, Argentina, 2011. str. 862-878 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Đurić, DankoKonkurentske prednosti ekoloških proizvoda u maslinarstvu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Karlović, AnaAnaliza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Horvatiček, BrankaMarketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Renko, Nataša; Šustić, Ivona; Butigan, RužicaDesigning marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 376-385 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak KrešimirLa strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours: Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011. str. 371-388 -
14.Shultz, Clifford J.II; Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assesment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Macromarketing (four-volume set) / Shapiro, Stanley J. ; Tadajewski, Mark ; Shultz, Clifford J. II (ur.)., 2010. str. 419-451
-
15.Vuletić, AntePrimjena Delphi metode u marketingu ekološke hrane RH, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Katalenić, GoranaSpecifičnosti ponašanja potrošača voća na primjeru seoske populacije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteThe impact of network structure on the marketing mix of SME’s: The Case of Croatia // 12th West Lake International Conference on Small and Mid-sized Business
Hangzhou, Kina, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Perica, SabinaPotrošnja ekološke hrane u mediteranskim zemljama, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Pastuović, MajaTržište ekološke hrane na primjeru zemalja Zapadnog Balkana, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Klišanin, InesPrimjena fokus grupe u ispitivanju stavova gradske populacije o potrošnji voća, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteMarketing Strategy for Small Business Growth in Croatia // International Journal of Management Cases / Gianpaolo Vignali (ur.).
Estoril, Portugal: Accent Press, 2010. str. 287-288 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
22.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteStrategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica: University of Zenica, 2010. str. 361-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, TeaUnderstanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 309-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Renko, NatašaMarketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)
-
25.Hrvatsko -engleski poslovni rječnik / Špiljak, Višnja ; Ivir, Vladimir (ur.). Zagreb: Masmedia, 2009 (rjecnik)
-
26.Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Butigan, RužicaOrganic food marketing in Croatia - producer's perspective // International journal of management cases, 11 (2009), 3; 71-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Renko, Nataša; Sredl, KatherineWomen's possessions and social class in contemporary Zagreb // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 18 (2009), 3; 565-581 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
28.Renko, NatašaStrategije marketinga. Zagreb: Naklada Ljevak, 2009 (Udžbenik)
-
29.Renko, Nataša; Bunić, Željko; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteDoes market orientation influence employee's behaviour? : the case in Croatian manufacturing companies // Global Management Conference : proceedings
Rio de Janeiro, Brazil, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteMarketing Strategies in Oil & Gas Retailing – the Case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 2 (2008), 227-235 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Renko, Nataša; Butigan Ružica; Renko, SandaSustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia // World journal of retail business management, 2 (2008), 4; 74-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Renko, Nataša; Bunić, Željko; Vuletić, AnteInfluence of Marketing Orientation on Business Performance: The Case of Croatia // 4th International Conference An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship 2008
Cavtat, Hrvatska, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteMarketing Strategies in Oil & Gas retailing – the case of Croatia // Journal of International Scientific Publications : Economy and Business, 2 (2008) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
34.Renko, Nataša; Butigan Ružica; Vuletić, AnteCompetitive Enviroment - Development moderator of Petroleum Products Retailing in Croatia // International Journal of Management cases, 10 (2008), 3/4; 30-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, NatašaMarketing orientation, privatization and performance : evidence from a developing economy // The 13th Biennial World Marketing Congress on Marketing Theory and Practice in an Inter-functional World : proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
Verona, Italija, 2008. str. 177-181 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
37.Butigan, RužicaKonkurentsko okružje - moderator razvoja maloprodaje derivata nafte, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
38.Pecotich, Anhony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, NatašaMarketing orientation, privatization and performance: evidence from a developing economy // Marketing theory and practice in an inter-functional world: Proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
Verona: Academy of Marketing Science, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Sredl, Katherine; Renko, Nataša; Pecotich, AnthonyClass, Stratification and Women's Market Involment in Croatia // 32nd Macromarketing Conference
Sjedinjene Američke Države, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Renko, Nataša; Sredl, Katherine; Pandža, IrenaMarket Segmentation by Class and Gender in Zagreb, Croatia // CROMAR 2007
Rijeka, Hrvatska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, NatašaThe effects of executive marketing orientation, organizational structure, size and age on performance // Enterprise in transition, 1 (2007) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Renko, Nataša; Kuvačić, Dalija; Renko, SandaAnaliza empirijskog istraživanja o obiteljskom poduzetništvu u Republici Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 58 (2007), 1/2; 72-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Kuvačić, DalijaMarketing obiteljskoga poduzetništva, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
44.Brčić-Stipčević, V.; Renko, S.; Renko, N.The New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // 3rd International Conference, An Enterprise Odyssey: Integration or Disintegration, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb-Croatia
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // 3rd International Conference: An Enterprise Odyssey: Integrtion or Disintegration
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Shultz, Clifford J.Food marketing nourishes stability for former Yugoslavia // Marketing news, 39 (2005), 11; 21-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Crnjak Karanović, B.; Pecotich, Anthony; Renko, NatašaRelationship Marketing and its Impact on the Competitive Structure: The Case of Croatia // MANAGEMENT Journal of Contemporary Issues, 10 (2005), 2; 1-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Renko, NatašaStrategije marketinga. Zagreb: Naklada Ljevak, 2005 (Udžbenik)
-
49.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assessment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Journal of public policy & marketing, 24 (2005), 1; 17-59 doi:10.1509/jppm.24.1.38.63882 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Crnjak-Karanović, Biljana; Pecotich, Anthony; Renko, NatašaRelationship Marketing, Guanxi and Competition in Croatia // Proceedings Volume 16 / Byles, Charles M. (ur.).
Cancun: Association for Global Business, International Academy of Linguistics, Behavioral and Social Sciences, 2004. str. 1-12 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Pecotich, A.; Renko, Nataša; Pavičić, JuricaReinterpretation of INDUSTRUCT and M.E. Porter’ s Five Forces Model : Empirical Evidence from Criatian Buseniss Practice // Proceedings of the 2nd International Conference Enterprise Odyssey : Building competitive Advantage
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Renko, NatašaThe Interrelationship Between the Retailing Industry and the Economy in Transition - The case of Croatia // Papers of the 29th Annual Macromarketing Seminar: Macromarketing Scholarship & Education for a Global Century / Mittelstaedt, John, D. ; Shapiro, Stanley, J. (ur.).
Vancouver: The Macromarketing Society, Inc. ; The Journal of Macromarketing, 2004. str. 241-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketinška strategija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
54.Renko, Nataša; Sredl, KatherineAdvertisers and Consumers in Transition // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 3-4; 302-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
55.Renko, Nataša; Dumičić, Ksenija; Renko, FranConsumer Sample Survey Measurement on Trust and Loyalty: The Case of Croatian Banking Industry // Naše gospodarstvo, Revija za aktualna gospodarska vprašanja, Maribor, Slovenija, 1-2 (2003), 133-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
56.Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Manfredo, M.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Damjan, JanezRising from the Ashes: Food Marketing Contributions to Sustainable Peace and Prosperity in the Recovering Economies of the former Yugoslavia // Proceedings of the AMA Winter Educators' Conference / Henderson, G. ; Moore, M. (ur.).
Chicago (IL): American Marketing Assotiation, 2003. str. 262-263 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
57.Shultz, Clifford; Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Damjan, JanezThe Importance of Food Marketing to Recovering Economies: An Assesment from the Balkans // ISMD Abstracts Booklet / Shultz, Clifford ; Rahtz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: ISMD, 2003. str. 2-4 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
58.Grbac, Bruno; Meler, Marcel; Renko, NatašaWar Syndrome: Customers' Reactions in Southeastern Europe // 9th Cross Cultural Research Conference / Askegaard, Soren ; Smith, Scott M. (ur.).
Montego Bay: University of Southern Denmark, 2003. str. 2A 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Dumičić, Ksenija; Renko, Sanda; Renko, NatašaA case study of the Croatian beer market structure and performances // British Food Journal, 105 (2003), 3; 193-203 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
60.Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaAttitudes of the Croatian population toward genetically modified food // British Food Journal, 105 (2003), 3; 148-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
61.Rogale, Dubravko; Renko, Nataša; Žderić, Ivan; Ujević, DarkoIstraživanje tržišta i planiranje modne marke, unaprjeđenje proizvodnje s financijskim pokazateljima tvornice JQL d.o.o. Ludbreg, 2003. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
62.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketing. Zagreb: Naklada Ljevak, 2003 (monografija)
-
63.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Tim; Renko, Nataša; Damjan, JanezThe Importance of Food Marketing to Recovering Economies: An Assessment from the Balkans // New Visions of Marketing and Development: Globalization, Transformation, and Quality of Life / Shultz, Clifford ; Ratz, Don ; Speece, Mark (ur.).
Bangkok: Arizona State University ; Bangkok University Thailand, 2003. str. 2-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Renko, Nataša; Nikolašević, Sandra; Pavičić, JuricaThe market information system and state support for the market of agricultural products in Croatia // British Food Journal, 107 (2002), 7; 543-571 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
65.Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaAssesing the Perception and Attitudes of the Croatian Population toward Genetically Modified Food and the level of their Protection // Macromarketing in the Asia Pacific Century / Cadeaux, Jack ; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: SAGE Publishing, 2002. str. 355-365 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
67.Renko, Nataša; Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaEvaluation of advertising effectiveness - a case from Croatian business practice // Naše gospodarstvo, 46 (2001), 5-6; 710-726 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Rukavina, AnaDevelopment of the Small Business Sector in the Regions of Croatia Affected by the War // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; James, Martin (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 87-108 -
69.Pavičić, Jurica; Renko, Nataša; Alfirević, NikšaThe Role of Competitive Analysis and marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector-Theoretical Background and Empirical Evidence // Foueth International Conference on Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
70.Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Thor, Eric; Marquardt, RaymondExport Development Policy: The Marketing of of U.S. Food products in Balkans and Black Sea Region and Implication for Regional Harmony // "Marketing Theory and Applications", 2001 AMA Winter Educators' Conference, Vol. 12 / Krishnan, Ram ; Viswanathan, Madhu (ur.).
Chicago (IL): AMA-American Marketing Association, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
71.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Brčić Stipčević Vesna; Renko, Nataša; Delić, SandaThe Areas and Scope of Consumer Protection in the Republic of Croatia // Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford ; Grbac, Bruno (ur.).
Lovran: Arizona State University and University of Rijeka, 2000. str. 230-242 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tomašević Lišanin, Marija; Alfirević NikšaStanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Juri, Božidar; Renko, NatašaManaging of Communication Strategy // Informatologija, 33 (2000), 3-4; 181-186 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
75.Renko, Nataša; Tomašević Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaGlobal E-Commerce as a Potential Local Threat to Developing and Transitional Countries // Global Entrepreneurship for the New Millenium / Koveos, Peter ; Lim, Gary (ur.).
Syracuse (NY): Syracuse University, 2000. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
76.Renko, Nataša; Shultz, Clifford; Pavičić, JuricaFundamental Issues in Democracy and Professional Re-Education: A Framework for Change in Transition Economies // Third Conference of the International Society for Quality of Life Studies / Cohen, Judy (ur.).
Girona: Universitat de Girona, 2000. str. 387-390 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Juri, Božidar; Renko, NatašaManaging of Communication Strategy // Informatologia, 33 (2000), 3-4; 181-186 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, ostalo)
-
78.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, AnaMarketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", 2000. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
79.Renko, Nataša; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaStrateške odrednice elektronički integriranog poslovanja (e-Businessa) // Računovodstvo, revizija i financije, 10 (2000), 8; 109-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
80.Renko, Nataša; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaStrateške odrednice elektronički integriranog poslovanja (e-Businessa) // Računovodstvo, revizija i financije, // (2000), 8; 109-115. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
81.Pavičić, JuricaUpravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
82.Renko, Nataša; Delić, Sanda; Škrtić, MaricaBenchmarking u strategiji marketinga. Zagreb: MATE, 1999 (monografija)
-
83.Renko, NatašaPoložaj i uloga malog gospodarstva u RH, 1999. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
84.Delić, Sanda; Renko, NatašaMetoda Benchmarkinga: Primjer industrije prirodnog plina // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 5-6; 485-501 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
85.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMerkmale des strategischen Krisenmanagements in Wohltaetigkeitsorganisationen in Kroatien // EU-INTEGRATION UND KRISEMANAGEMENT / Belak, Janko (ur.).
Maribor: MER Evrocenter, 1999. str. 68-70 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
86.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyDevelopment of Entrepreneurship in Croatia: Problems and Challenges // Third International Conference on Enterprise in Transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 521-525 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
87.Renko, Nataša; Bratko, Stjepan; Pavičić, JuricaMarketing in Education of Adult Population in the Transition Countries - The Case of Croatia // Third International Conference on Enterprise in Transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 366-370 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
88.Renko, NatašaIspitivanje javnog mnijenja // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 197-206 -
89.Renko, NatašaIstraživanje tržišta u poslovnom i industrijskom marketingu // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 163-196 -
90.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyHumanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies // Tržište, 10 (1998), 1-2; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
91.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, AnaThe Development of Advertising in Croatia: Challenges for the Future // Advertising in Croatia: Meeting the Challenge of Change / Holmes, John ; Keller, Goroslav (ur.).
Zagreb: International Advertising Association, 1998. str. 65-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
92.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Ferdebar, DavorInternet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
93.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyThe Role of Humanitarian Organization and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Daša // Marketing Challenges in Transition Economies / Lascu, D. ; Catoiu, I. ; Dholakia, N. ; Grossbart, S. (ur.).
Mangalia: International Sociaty for Marketing and Development, 1997. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
94.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketing poslovnih ideja - prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 12; 15-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
95.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaCreation and Development of Marketing Concept in Croatia and the Role of Transition // Enterprise in transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 655-660 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
96.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaSpecifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 177-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
97.Renko, Nataša; Marić, Goran; Previšić, JozoAnaliza tržišta novina u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 48 (1997), 12; 915-933 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
98.Njavro, Đuro; Renko, NatašaPoložaj umirovljenika u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 48 (1997), 12; 898-915 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
99.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, JuricaSocioeconomic Transition and Enterprise Development: Scenario from Croatia // 22nd Annual Macromarketing Conference / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norwegian School of Economics and Business Administration, 1997. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaAnaliza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)