Pregled po CROSBI profilu: Nataša Renko (CROSBI Profil: 25248, MBZ: 40864)
Pronađeno 104 radova
-
1.Renko, Nataša; Brečić RužicaMarketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Školska knjiga, 2016 (monografija)
-
2.Schaer, Burkhard; Brečić Butigan, Ružica; Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Brener, Nina i Klopčić, MarijaMarket trends and consumer behaviour relating to organic products in Western Balkan Countries // Consumer attitudes to food quality products / Klopčić Marija ; Kuipers Abele, Hocquette Jean-Francois (ur.).
Wageningen: Wageningen Academic Publishers, 2013. str. 147-159 -
3.Schaer, Burkhard; Butigan, Ružica; Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Brener, Nina i Klopčić, MarijaMarket trends and consumer behaviour relating to organic products in Western Balkan Countries // Consumer attitudes to food quality products / Klopčić Marija ; Kuipers Abele, Hocquette Jean-Francois (ur.).
Wageningen: Wageningen Academic Publishers, 2013. str. 147-159 -
4.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine;Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht: Springer, 2013. str. 89-106 -
5.Renko, Nataša; Crnjak Karanović, Biljana; Matić, MateaInfluence of consumer ethnocentrism on purchase intentions: case of Croatia // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 529-544 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Barjolle, Dominique; Renko, Nataša; Butigan, RužicaDelphi methodology application in organic food sector in Croatia // Proceedings of the 37th Macromarketing Conference
Berlin: Freie Universitat Berlin, 2012. str. 58-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Sredl, Katherine; Butigan, Ružica; Renko, NatašaIntergenerational Influence and Rituals – Children's Behaviour With New School Year // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 44-73 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko SandaThe development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method // Proceedings of VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference
Buenos Aires, Argentina, 2011. str. 862-878 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Đurić, DankoKonkurentske prednosti ekoloških proizvoda u maslinarstvu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Karlović, AnaAnaliza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Horvatiček, BrankaMarketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Renko, Nataša; Šustić, Ivona; Butigan, RužicaDesigning marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 376-385 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak KrešimirLa strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours: Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011. str. 371-388 -
14.Shultz, Clifford J.II; Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, NatašaWhen Policies and Marketing Systems Explode: An Assesment of Food Marketing in the War-Ravaged Balkans and Implications for Recovery, Sustainable Peace, and Prosperity // Macromarketing (four-volume set) / Shapiro, Stanley J. ; Tadajewski, Mark ; Shultz, Clifford J. II (ur.)., 2010. str. 419-451
-
15.Vuletić, AntePrimjena Delphi metode u marketingu ekološke hrane RH, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Katalenić, GoranaSpecifičnosti ponašanja potrošača voća na primjeru seoske populacije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteThe impact of network structure on the marketing mix of SME’s: The Case of Croatia // 12th West Lake International Conference on Small and Mid-sized Business
Hangzhou, Kina, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Perica, SabinaPotrošnja ekološke hrane u mediteranskim zemljama, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Pastuović, MajaTržište ekološke hrane na primjeru zemalja Zapadnog Balkana, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Klišanin, InesPrimjena fokus grupe u ispitivanju stavova gradske populacije o potrošnji voća, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteMarketing Strategy for Small Business Growth in Croatia // International Journal of Management Cases / Gianpaolo Vignali (ur.).
Estoril, Portugal: Accent Press, 2010. str. 287-288 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
22.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteStrategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica: University of Zenica, 2010. str. 361-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, TeaUnderstanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 309-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Renko, NatašaMarketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)
-
25.Hrvatsko -engleski poslovni rječnik / Špiljak, Višnja ; Ivir, Vladimir (ur.). Zagreb: Masmedia, 2009 (rjecnik)