Pregled po CROSBI profilu: Martina Kolar Billege (CROSBI Profil: 24529, MBZ: 298720)
Pronađeno 92 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Kolar Billege, MartinaSadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku - metodički pristup. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
2.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaŠto, zašto, kako u poučavanju hrvatskoga jezika.. Zagreb: Profil ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (prirucnik)
-
1.Suodnos metodičke teorije i prakse 5 / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023 (zbornik)
-
2.Suodnos metodičke teorije i prakse 4 / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (zbornik)
-
3.Suodnos metodičke teorije i prakse 3 / Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (zbornik)
-
4.Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.), 2020 (zbornik)
-
5.Metodički pristupi odgoju i obrazovanju / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (zbornik)
-
6.Suodnost metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.), 2019 (zbornik)
-
1.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaČitalačka pismenost kao prediktor kulturnoga razvoja // Dani hrvatske knjige i riječi: Dani Balinta Vujkova / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2022. str. 251-260 -
2.Kolar Billege, Martina; Budinski, Vesna; Dubovečak, Ivana; Papa, MarijaRecepcijsko-produkcijske sastavnice mikrostrukturiranoga metodičkog modela Marulićeve Judite u nastavi Hrvatskoga jezika // Marko Marulić JUDITA (1501. - 1521. - 1521.) Zbornik radova u povodu 500. obljetnice od prvotiska Judite / Brezak Stamać, Dubravka ; Listeš, Srećko ; Jozić, Željko ; Budinski, Vesna ; Miletić, Loredana ; Maleš, Tonči (ur.).
Split: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2021. str. 109-138 -
3.Kolar Billege, MartinaMuzejski predmeti kao izvori spoznaje o Prvome svjetskom ratu u primarnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj // XIV međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 338-345 -
4.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaKomunikacijski metodički sustav u nastavi Hrvatskoga jezika // Izazovi nastave Hrvatskoga jezika / Listeš, Srećko ; Grubišić Belina, Linda (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 26-35 -
5.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaNeusklađenost sadržaja zadataka za provjeru znanja učenika i obrazovnih postignuća s temeljnim ciljem nastavnog programa za Hrvatski jezik u primarnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj // Kakovost in ocenjevanje znanja / Devjak, Tatjana ; Saksida, igor (ur.)., 2017. str. 123-135
-
6.Bežen, Ante; Kolar Billege, MartinaBogoslav Šulek i naziv knjige za početno učenje hrvatskoga jezika // Bogoslav Šulek a jeho filologicke dilo / i njegov filološki rad / Krejči, Pavel ; Krejčova, Elena (ur.).
Brno: Česká asociace slavistů ; Ústavem slavistiky Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a Bulharským kulturním institutem v Praze, 2016. str. 81-94 -
7.Bežen, Ante; Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaRecepcija teksta na novoštokavskoj ikavici (govoru bunjevačkih Hrvata u Bačkoj) kod učenika štokavaca i kajkavaca u Hrvatskoj // Dani Balinta Vujkova - Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica, 2014. str. 24-40 -
8.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaMikrostrukturirani model metodičke interpretacije teksta narodne književnosti iz sakupljačkog opusa Balinta Vujkova // Dani Balinta Vujkova - Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica, 2014. str. 11-23 -
9.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaProcjena fonološke svjesnosti učenika prvoga razreda kao preduvjet za početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku // XI. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2013. str. 221-231 -
10.Aladrović Slovaček, Katarina; Kolar Billege, MartinaOcjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A. ; Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 15-29 -
1.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 3. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
2.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u riječi. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 2. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
3.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaPrvi trag. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 1. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
4.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 3. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole – 2. dio. Zagreb
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
5.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 3. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole – 1. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
6.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 2. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole – 2. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
7.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 2. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole - 1. dio. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
1.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Baković, Vlatka; Kovačić, KsenijaTrag u priči 3. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
2.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Kuntin, PetraTrag u priči 2. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
3.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Kuntin, Petra; Delić, ZehraMoji tragovi. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 1. razred osnovne škole
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
1.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Šumiga, LidijaHrvatski jezik 3. Provjere znanja za 3. razred osnovne škole / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
2.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Josipović, Tanja; Lesić, MelitaHrvatski jezik 2. Provjera znanja za 2. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
3.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Puh Malogorski, Nevenka; Vitlić, JosipaHrvatski jezik 4. Provjere znanja za 4. razred osnovne škole / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
4.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Diković, Marina; Ivančić, Gordana; Kolar Billege, Martina; Veronek Germadnik, SašaP kao početnica metodički priručnik
Zagreb: Profil International, 2014 -
5.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Diković, Marina; Ivančić, Gordana; Kolar Billege, MartinaPriča o jeziku 4 metodički priručnik
Zagreb: Profil International, 2014 -
6.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Delić, Suzana; Diković, Marina; Ivančić, Gordana; Kolar Billege, MartinaPriča o jeziku 3 metodički priručnik
Zagreb: Profil International, 2014 -
7.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Diković, Marina; Ivančić, Gordana; Kolar Billege, Martina; Veronek Germadnik, SašaPriča o jeziku 2 metodički priručnik
Zagreb: Profil International, 2014 -
8.Budinski, Vesna; Delić, Suzana; Diković, Marina; Ivančić, Gordana; Kolar Billege, MartinaPriča o jeziku 3
Zagreb: Profil International, 2014 -
9.Budinski, V.; Ivančić, G.; Diković, M.; Kolar Billege, M.Priča o jeziku 4
Zagreb: Profil, 2009 -
10.Budinski, V.; Ivančić, G.; Diković, M.; Kolar Billege, M.Priča o jeziku 4
Zagreb: Profil, 2009 -
11.Budinski, V.; Ivančić, G.; Diković, M.; Delić, S.; Kolar Billege, M.Priča o jeziku 3
Zagreb: Profil, 2009 -
1.Kolar Billege, Martina; Ivančić, GordanaDigitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaImplementation of Contemporary Teaching Methodology Knowledge in Order to Achieve Outcomes in Croatian Language Teaching in Primary Education // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (2022), 15; 29-42 doi:10.38003/zrffs.15.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kolar Billege, Martina; Vidović, ValentinaPrimjena standardnih školskih slova u primarnome obrazovanju // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 46 (2020), 1; 111-131 doi:10.31724/rihjj.46.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Kolar Billege, Martina; Blum, MonikaPravopisno znanje hrvatskoga jezika učenika četvrtoga razreda osnovne škole s obzirom na izloženost sadržaju u udžbenicima // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 2; 49-70 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Kolar Billege, Martina; Jurić, Kata s. AmabilisDuhovni aspekt kao komponenta ocjelovljenja odgoja i obrazovanja // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 3; 291-304 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Kolar Billege, MartinaNeusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 399-418 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Kolar Billege, Martina; Banjavčić, MarijanaVažnost početnoga opismenjavanja u predškolskoj dobi // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 144-145 (2021), 26-27 (članak, stručni)
-
1.Alerić, Marko; Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaMedijsko opismenjavanje u osnovnoj školi // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 50-59 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
2.Kolar Billege, MartinaOdabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 105-124 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Kolar Billege, MartinaTeachers’ Opinions of the Teaching Methodology for Standard School Scripts in Initial Reading and Writing in the Croatian Language // Croatian Journal of Education, 17 (2015), 2; 411-435 doi:10.15516/cje.v17i2.1796 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
1.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaPoslovice kao metodički predlošci za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda u nastavi Hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju // Dani hrvatske knjige i riječi: Dani Balinta Vujkova / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2020. str. 55-66 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Kolar Billege, MartinaJesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani? // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 24-27 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaMetodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu // Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2018. str. 61-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaMetodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 321-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaMetodički poticaju Dragutina Rosandića za uspostavljanje suodnosa početnoga čitanja i pisanja i kulture pisanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru ; Odjel za nastavničke studije u Gospiću, 2017. str. 473-482 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaOd zavičajnoga govora do standardnoga hrvatskog jezika uz primjenu metodičkoga instrumentarija u digitalnome udžbeniku // Dani Balinta Vujkova - Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska Čitaonica, 2016. str. 73-85 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Gazdić-Alerić, Tamara; Alerić, Marko; Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaČitanje kao višefunkcionalna kompetencija / Branje kot večfunkcionalna kompetenca // Mednarodni posvet, Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno- izobraževalnih inštitucij 2016 / Devjak, Tatjana ; Saksida, Igor (ur.).
Ljubljana, 2016. str. 9-21 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaPredstavljanje hrvatskoga jezika novom školskom grafijom u metodičkome kontekstu // XII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2015. str. 329-338 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kolar Billege, MartinaOcjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj // Sodobni pristopi poučevanja novih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2012. str. 387-405 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaMjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole // X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, Pečuh, Mađarska, 2012. str. 301-312 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaRazine jezičnih predvještina učenika u hrvatskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole (nečitač, polučitač i čitač) - inicijalno istraživanje // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 89-104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Aladrović-Slovaček, Katarina; Kolar Billege, MartinaOcjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskome jeziku // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i ECNSI, Zagreb, 2011. str. 15-30 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Kolar Billege, MartinaKvantitativni pokazatelji postignuća u čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda // Konferencijski zbornik Drugoga međunarodnoga specijaliziranog znanstvenog skupa Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 382-398 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Bežen, Ante; Kolar Billege, MartinaZastupljenost pisanih i tiskanih slova u rukopisnim tekstovima učenika osnovne škole // Konferencijski zbornik Drugoga međunarodnoga znanstvenog skupa Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb, 2008. str. 436-449 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Bežen, Ante; Budinski, Vesna; Urek, Sanja; Kolar, MartinaKorpus dječjega pisanoga jezika na kraju prvoga razreda osnovne škole // Inovacije u učinkovitijem odgojno-obrazovnom radu : zbornik radova 9. škole učitelja Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007. str. 77-83 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Balen, Ivana; Kolar Billege, MartinaProcjena fonološke svjesnosti djece prije polaska u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju // International Conference EDUvision 2018 »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations« / Orel, Mojca ; Jurjevič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 234-253 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Budinski, Vesna; Urek, Sanja; Kolar MartinaMaterinski jezik u osnovnoj školi u Hrvatskoj i u nekim europskim zemljama // Četvrti hrvatski slavistički kongres. Zbornik sažetaka / Samardžija, Marko (ur.).
Zagreb: Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva, 2006. str. 286-287 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
1.Kolar Billege, MartinaMetodički pristup određivanju sadržaja poučavanja i kognitivnih ishoda učenja za nastavni predmet Hrvatski jezik u primarnom obrazovanju, 2014., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
1.Kolar Billege, MartinaStavovi učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik – područje jezik u 4. razredu osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
1.Hnatko, IvonaJezična osviještenost u srodnim jezicima, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
2.Golub, Ana-MarijaRasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
3.Zeman, AntoniaPoučavanje pravopisnih sadržaja u nastavi hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju – primjena raznih metodičkih sustava, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
4.Kovač, AdelaMetodička svrha misaone karte u nastavi lektire, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
5.Turković, PaulaSuvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Obadić, IvanaPoložaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
7.Vrdoljak Skelin, EndžiElementi praćenja jezičnoga razvoja u dječjem vrtiću, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Kološ, DubravkaPoticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
9.Dolinar, KristinaVrednovanje u materinskom jeziku u alternativnim školama, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
10.Đurković, NikolinaVrste teksta u metodičkim predlošcima za poticanje čitalačke motivacije u predškolskoj dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Frantal, AdrijanaIgrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Hranilović, AndreaPedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Blum, MonikaPrimjena pravopisnih znanja učenika četvrtog razreda s obzirom na izloženost sadržaja u udžbenicima hrvatskog jezika, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
14.Lavrnja, OriaUspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
15.Šestanović Jurašinović, IvanaRazlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
16.Jukić, NikolinaPoložaj ruke i pisaljke u početnome pisanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Pernar, MatejaSvrha diktata i učestalost primjene u nastavi Hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
18.Sentić, GabrijelaElementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
19.Matanović Marević, MarinaPravopisna rješenja u udžbenicima za Hrvatski jezik u primarnom obrazovanju, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
20.Stančin, IvanaMetodički pristup suvremenoj dječjoj poeziji s motivom obitelji, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
21.Karažija, AnicaOcjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole, 2014., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
22.Dalić, AnaZaključno ocjenjivanje u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
23.Gorupec, FilipMišljenje učitelja o važnosti medijske kulture u nastavi Hrvatskoga jezika, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Paska, MajaRazvojni smjerovi metodike materinskog jezika u Hrvatskoj i Njemačkoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb