Pregled po CROSBI profilu: Martina Kolar Billege (CROSBI Profil: 24529, MBZ: 298720)
Pronađeno 92 radova
-
1.Suodnos metodičke teorije i prakse 5 / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023 (zbornik)
-
2.Kolar Billege, Martina; Ivančić, GordanaDigitalni udžbenik u primarnom obrazovanju kao metodičko sredstvo u kurikulskom kontekstu // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaČitalačka pismenost kao prediktor kulturnoga razvoja // Dani hrvatske knjige i riječi: Dani Balinta Vujkova / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2022. str. 251-260 -
4.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaImplementation of Contemporary Teaching Methodology Knowledge in Order to Achieve Outcomes in Croatian Language Teaching in Primary Education // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, (2022), 15; 29-42 doi:10.38003/zrffs.15.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Suodnos metodičke teorije i prakse 4 / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (zbornik)
-
6.Kolar Billege, Martina; Budinski, Vesna; Dubovečak, Ivana; Papa, MarijaRecepcijsko-produkcijske sastavnice mikrostrukturiranoga metodičkog modela Marulićeve Judite u nastavi Hrvatskoga jezika // Marko Marulić JUDITA (1501. - 1521. - 1521.) Zbornik radova u povodu 500. obljetnice od prvotiska Judite / Brezak Stamać, Dubravka ; Listeš, Srećko ; Jozić, Željko ; Budinski, Vesna ; Miletić, Loredana ; Maleš, Tonči (ur.).
Split: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2021. str. 109-138 -
7.Kolar Billege, Martina; Banjavčić, MarijanaVažnost početnoga opismenjavanja u predškolskoj dobi // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 144-145 (2021), 26-27 (članak, stručni)
-
8.Suodnos metodičke teorije i prakse 3 / Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (zbornik)
-
9.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaPoslovice kao metodički predlošci za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda u nastavi Hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju // Dani hrvatske knjige i riječi: Dani Balinta Vujkova / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2020. str. 55-66 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 3. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
11.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u riječi. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 2. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
12.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaPrvi trag. Radna početnica za 1. razred osnovne škole – 1. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
13.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Šumiga, LidijaHrvatski jezik 3. Provjere znanja za 3. razred osnovne škole / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
14.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Josipović, Tanja; Lesić, MelitaHrvatski jezik 2. Provjera znanja za 2. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
15.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 3. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole – 2. dio. Zagreb
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
16.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 3. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole – 1. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
17.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 2. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole – 2. dio / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
18.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, NevenkaTrag u priči 2. Radni udžbenik Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole - 1. dio. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
19.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Baković, Vlatka; Kovačić, KsenijaTrag u priči 3. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
20.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Kuntin, PetraTrag u priči 2. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 2. razred osnovne škole. / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
21.Kolar Billege, Martina; Vidović, ValentinaPrimjena standardnih školskih slova u primarnome obrazovanju // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 46 (2020), 1; 111-131 doi:10.31724/rihjj.46.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Hnatko, IvonaJezična osviještenost u srodnim jezicima, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
23.Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.), 2020 (zbornik)
-
24.Kolar Billege, MartinaSadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku - metodički pristup. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
25.Kolar Billege, MartinaMuzejski predmeti kao izvori spoznaje o Prvome svjetskom ratu u primarnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj // XIV međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 338-345 -
26.Metodički pristupi odgoju i obrazovanju / Kolar Billege, Martina ; Letina, Alena (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (zbornik)
-
27.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Puh Malogorski, Nevenka; Vitlić, JosipaHrvatski jezik 4. Provjere znanja za 4. razred osnovne škole / Ivančić, Gordana (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
28.Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina; Ivančić, Gordana; Mijić, Vlatka; Puh Malogorski, Nevenka; Kuntin, Petra; Delić, ZehraMoji tragovi. Metodički priručnik za učiteljice/učitelje iz Hrvatskoga jezika za 1. razred osnovne škole
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
29.Alerić, Marko; Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaMedijsko opismenjavanje u osnovnoj školi // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 50-59 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
30.Kolar Billege, MartinaJesu li sadržaji poučavanja i ocjenjivanja povezani? // Suodnos metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 24-27 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Suodnost metodičke teorije i prakse / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.), 2019 (zbornik)
-
32.Balen, Ivana; Kolar Billege, MartinaProcjena fonološke svjesnosti djece prije polaska u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju // International Conference EDUvision 2018 »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations« / Orel, Mojca ; Jurjevič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 234-253 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
33.Kolar Billege, Martina; Blum, MonikaPravopisno znanje hrvatskoga jezika učenika četvrtoga razreda osnovne škole s obzirom na izloženost sadržaju u udžbenicima // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 2; 49-70 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Kolar Billege, Martina; Budinski, VesnaMetodički pristup nastavi hrvatskoga jezika u heterogenim skupinama hrvatske nastave u inozemstvu // Dani hrvatske knjige i riječi / Čeliković, Katarina (ur.).
Subotica: Hrvatska čitaonica ; Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata, 2018. str. 61-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Golub, Ana-MarijaRasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
36.Zeman, AntoniaPoučavanje pravopisnih sadržaja u nastavi hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju – primjena raznih metodičkih sustava, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
37.Kovač, AdelaMetodička svrha misaone karte u nastavi lektire, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
38.Turković, PaulaSuvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
39.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaMetodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 321-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Obadić, IvanaPoložaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
41.Vrdoljak Skelin, EndžiElementi praćenja jezičnoga razvoja u dječjem vrtiću, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
42.Kološ, DubravkaPoticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
43.Dolinar, KristinaVrednovanje u materinskom jeziku u alternativnim školama, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
44.Đurković, NikolinaVrste teksta u metodičkim predlošcima za poticanje čitalačke motivacije u predškolskoj dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
45.Frantal, AdrijanaIgrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
46.Hranilović, AndreaPedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
47.Blum, MonikaPrimjena pravopisnih znanja učenika četvrtog razreda s obzirom na izloženost sadržaja u udžbenicima hrvatskog jezika, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
48.Lavrnja, OriaUspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
49.Šestanović Jurašinović, IvanaRazlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Budinski, Vesna; Kolar Billege, MartinaKomunikacijski metodički sustav u nastavi Hrvatskoga jezika // Izazovi nastave Hrvatskoga jezika / Listeš, Srećko ; Grubišić Belina, Linda (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 26-35