Pregled po CROSBI profilu: Aleksandra Huić (CROSBI Profil: 24477, MBZ: 309191)
Pronađeno 192 radova
-
1.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Šimunović, Mara;Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Huić, AleksandraMotivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.Ioverno, Salvatore; Huić, AleksandraRisk and protective factors associated with bullying victimization experiences among LGBTQI students in Croatia // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 97-98 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Lopes, Diniz; Rodrigues, David L.; Huić, AleksandraRelationship commitment of Portuguese lesbian and gay individuals: Examining the role of cohabitation and perceived social support // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 95-96 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Huić, Aleksandra; Kamenov, Željka; Jelić, MargaretaSTIGMATIZING LG RELATIONSHIPS – WHAT DETERMINES ATTITUDES TOWARD SAME-SEX PARENTING // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 94-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rodrigues, David L.; Camposano, Gustavo A.; Lopes, Diniz; Huić, AleksandraMONOMORMATIVITY VS HETERONORMATIVITY: IMPLICATIONS FOR THE PERCEPTION OF PARTNERS IN A RELATIONSHIP // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 93-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Razum, Josip; Huić, Aleksandra; Glavak Tkalić, RenataProblematično i zdravo intenzivno igranje videoigara: kvalitativno istraživanje na adolescentima // 23. Dani psihologije u Zadru / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 20-20 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Huić, AleksandraChildren’s participation rights in schools – teachers’ beliefs and practices // Kriminologija & socijalna integracija: časopis za kriminologiju, penologiju i poremećaje u ponašanju, 30 (2022), 2; 145-166 doi:10.31299/ksi.30.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Krpanec, Eta; Huić, AleksandraPovezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 39-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Krpanec, Eta; Huić, AleksandraPovezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Huić, AleksandraPoučavanje usmjereno na učenike i upravljanje razredom kod učitelja i nastavnika – odnos sa slikom djeteta i podržavanjem participativnih prava djece // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 37-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Huić, AleksandraFormativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika biologije, online
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
16.Huić, A.Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika latinskog jezika
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
17.Huić, A.Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Državni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
18.Huić, A.Poučavanje i vrednovanje usmjereno na učenike // Državni skup za nastavnike srpske nacionalne manjine Agencije za odgoj i obrazovanje
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
19.Pađen, Helena; Huić, AleksandraMedijacijski učinak samoefikasnosti u odnosu između znanja nastavnika o homoseksualnosti i pružanja podrške homoseksualnim učenicima // Psihologijske teme, 30 (2021), 2; 185-204 doi:10.31820/pt.30.2.2 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Huić, Aleksandra; Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTeachers' job commitment during the COVID-19 pandemic – the protective role of motivation for online teaching, digital competencies, and social support in schools // Current Trends in Psychology 2021 - book of abstracts
Novi Sad, 2021. str. 72-73 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Huić, AleksandraTransformational leadership and instructional quality during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 181-202 doi:10.5559/di.30.2.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Razum, Josip; Huić, AleksandraExamining the effects of gaming: possible ways of moving forward // 9th European Congress of Methodology - EAM 2021
Valencia, Španjolska, 2021. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Kamenov, Željka; Mehulić, Jasmina; Huić, Aleksandra#mi možemo jednako – Prisutnost rodne neravnopravnosti i diskriminacije u školskom okruženju iz učeničke perspektive // Knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
25.Rodrigues, David L.; Lopes, Diniz; Huić, AleksandraWhat Drives the Dehumanization of Consensual Non‑Monogamous Partners? // Archives of sexual behavior, 1 (2021), x; x-x doi:10.1007/s10508-020-01895-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Huić, Aleksandra; Matković, Hana GretaZnanje srednjoškolaca o homoseksualnoj orijentaciji i sklonost diskriminaciji homoseksualnih osoba // Kriminologija & socijalna integracija, 28 (2020), 2; 198-235 doi:10.31299/ksi.28.2.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Mamula, Maja; Hojt Ilić, Antonia; Mihaljević, Kristina; Drožđan-Kranjčec, Anamaria; Boullet Dejana; Bićanić, Jelena; Huić, Aleksandra; Čarpović, Tanja; Grujić Tomas, Nada; Kelek Sabolić, Ivana et al.Radionice za prevenciju seksualnog nasilja nad i među djecom i mladima // Seksualno nasilje nad i među djecom i mladima / Mamula, Maja (ur.).
Zagreb: Ženska soba – Centar za seksualna prava, 2020. str. 79-122 -
28.Kamenov, Željka; Huić, Aleksandra; Mehulić, Jasmina; Kobas Dešković, DijanaŠto možemo, a što ne možemo jednako? Kvalitativno istraživanje rodnih stereotipa među učenicima osnovne i srednje škole // 22. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU - Knjiga Sažetaka
Zadar, 2020. str. 94-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Pađen, Helena; Huić, AleksandraSamoefikasnost kao medijator znanja nastavnika o homoseksualnim osobama i pružanja podrške homoseksualnim učenicima // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2019. str. 44-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Ujević, Manuela; Huić, AleksandraStavovi odgojitelja o poučavanju znanosti u vrtiću i njihova povezanost sa stavovima prema rodnim ulogama // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2019. str. 46-46 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Huić, Aleksandra; Jeđud Borić, Ivana; Širanović, AnaNurturance vs. Self-determination – what Croatian citizens believe about child rights // Savremeni trendovi u psihologiji Knjiga sažetaka
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2019. str. 184-185 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Kamenov, Željka; Huić, Aleksandra; Jelić, MargaretaSkrivanje seksualne orijentacije i mentalno zdravlje LGB osoba u Hrvatskoj - provjera modela manjinskog stresa // Savremeni trendovi u psihologiji 2019 - knjiga sažetaka
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2019. str. 56-57 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Rodrigues, David L.; Huic, Aleksandra; Lopes, Diniz; Kumashiro, MadokaRegulatory focus in relationships and conflict resolution strategies // Personality and individual differences, 142 (2019), 1; 116-121 doi:10.1016/j.paid.2019.01.041 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Kamenov, Željka; Huić, Aleksandra; Jelić, MargaretaAttitudes towards gay and lesbian parental rights among heterosexual Croatian citizens: the effect of traditional gender- role attitudes // Revija za sociologiju, 49 (2019), 2; 231-251 doi:10.5613/rzs.49.2.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
35.Osmak Franjić, Davorka; Borić, Ivana; Širanović, Ana; Huić, AleksandraUloga učitelja u ostvarivanju participativnih prava djece // Učitelji budućnosti
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
36.Huić, Aleksandra; Kranželić, Valentina; Širanović, Ana; Osmak Franjić, Davorka; Borić, IvanaKontekstualne odrednice aktivne participacije učenika u školi // 24. međunarodni psihologijski znanstveni skup: Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB 2019)
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
37.Borić, Ivana; Širanović, Ana; Huić, Aleksandra; Kranželić, ValentinaThe meaning and influence of Student Councils in schools – can we overcome formality? // Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities
Rijeka, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
38.Huić, Aleksandra; Kranželić, Valentina; Širanović, AnaMetodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 100-147 -
39.Huić, A.Znanje i stavovi o homoseksualnim osobama te osjećaj samoefikasnosti i pružanje podrške za temu homoseksualne orijentacije u školi – razlike između nastavnika i stručnih suradnika // 4. Dani obrazovnih znanosti / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 56-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
40.Huić, A.Evaluacija intervencija – kako znamo da su naši postupci učinkoviti? // Državni skup psihologa Agencije za odgoj i obrazovanje
Varaždin, Hrvatska, 2018. (radionica, neobjavljeni rad, stručni) -
41.Huić, A.Kockanje mladih u RH – ozbiljnost problema kod srednjoškolaca // Državni skup psihologa Agencije za odgoj i obrazovanje
Varaždin, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
42.Huić, A.Fiksna orijentacija vs. Orijentacija usmjerena na rast i razvoj – Kako promjena načina razmišljanja može povećati motivaciju i uspjeh učenika // Stručni skup psihologa „Učiti kako učiti – nove spoznaje
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
43.Huić, Aleksandra; Kamenov, Željka; Jelić, MargaretaEfekti prikrivanja vlastite seksualne orijentacije na kvalitetu života i mentalno zdravlje LGB osoba // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - knjiga sažetaka
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 90-90 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
44.Kamenov, Željka; Huić, Aleksandra; Jelić, MargaretaOdrednice stava prema pravu na roditeljstvo lezbijki i gejeva: efekt tradicionalnog stava prema rodnim ulogama // XXI. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU - Sažeci priopćenja
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 62-62 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
45.Huic, Aleksandra; Krznaric, Tina; Kamenov, ZeljkaTime perspective, perceived stress, self- control and relationship satisfaction in heterosexual dating relationships of emerging adults // Psicologia (Associação Portuguesa de Psicologia. Em linha), 32 (2018), 1; 63-78 doi:10.17575/rpsicol.v32i1.1327 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Rodrigues, David L.; Huic, Aleksandra; Lopes, DinizRelationship commitment of Portuguese lesbian and gay individuals: examining the role of cohabitation and perceived social support // Journal of social and personal relationships, 1 (2018), 1-21 doi:10.1177/0265407518798051 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Kuterovac Jagodić, Gordana; Huić, Aleksandra; Erceg, InjaStav nastavnika prema korisnosti interneta za nastavni rad // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 194-194 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Erceg, Inja; Huić, Aleksandra; Kuterovac Jagodić, Gordana; Mehulić, JasminaStav roditelja prema regulaciji dječjeg korištenja interneta // 26. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Sažetci priopćenja / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2018. str. 175-175 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Rodrigues, David; Fasoli, Fabio; Huić, Aleksandra; Lopes, DinizWhich partners are more human? Monogamy matters more than sexual orientation for dehumanization in three European countries // Sexuality Research and Social Policy, 15 (2018), 4; 504-515 doi:10.1007/s13178-017-0290-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Huić, A.Kako pomoći svojim učenicima da promjene način razmišljanja i povećaju motivaciju i uspjeh u učenju // Stručni skup nastavnika njemačkog jezika
Trakošćan, Hrvatska, 2017. (radionica, neobjavljeni rad, stručni)