Pregled po CROSBI profilu: Aleksandra Huić (CROSBI Profil: 24477, MBZ: 309191)
Pronađeno 192 radova
-
1.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Šimunović, Mara;Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Huić, AleksandraMotivirajući i demotivirajući nastavnički stilovi // Stručni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.Ioverno, Salvatore; Huić, AleksandraRisk and protective factors associated with bullying victimization experiences among LGBTQI students in Croatia // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 97-98 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Lopes, Diniz; Rodrigues, David L.; Huić, AleksandraRelationship commitment of Portuguese lesbian and gay individuals: Examining the role of cohabitation and perceived social support // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 95-96 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Huić, Aleksandra; Kamenov, Željka; Jelić, MargaretaSTIGMATIZING LG RELATIONSHIPS – WHAT DETERMINES ATTITUDES TOWARD SAME-SEX PARENTING // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 94-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rodrigues, David L.; Camposano, Gustavo A.; Lopes, Diniz; Huić, AleksandraMONOMORMATIVITY VS HETERONORMATIVITY: IMPLICATIONS FOR THE PERCEPTION OF PARTNERS IN A RELATIONSHIP // 3rd International Conference on LGBT+ Psychology and Related Fields Book of Abstracts
Lisabon, 2022. str. 93-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Razum, Josip; Huić, Aleksandra; Glavak Tkalić, RenataProblematično i zdravo intenzivno igranje videoigara: kvalitativno istraživanje na adolescentima // 23. Dani psihologije u Zadru / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 20-20 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Huić, AleksandraChildren’s participation rights in schools – teachers’ beliefs and practices // Kriminologija & socijalna integracija: časopis za kriminologiju, penologiju i poremećaje u ponašanju, 30 (2022), 2; 145-166 doi:10.31299/ksi.30.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Huić, Aleksandra; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović Štetić, VesnaNASTAVNIČKI STILOVI MOTIVIRANJA STUDENATA – PROVJERA KRUŽNOG MODELA U VISOKOŠKOLSKOM KONTEKSTU // 23. Dani Psihologije u Zadru Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka ; Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2022. str. 75-75 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Krpanec, Eta; Huić, AleksandraPovezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 39-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Krpanec, Eta; Huić, AleksandraPovezanost bavljenja debatom i političke participacije: medijacijski učinak političkog znanja i identifikacije s grupom debatanata kod učenika srednjih škola // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Huić, AleksandraPoučavanje usmjereno na učenike i upravljanje razredom kod učitelja i nastavnika – odnos sa slikom djeteta i podržavanjem participativnih prava djece // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 37-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Huić, AleksandraFormativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika biologije, online
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
16.Huić, A.Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Aktiv nastavnika latinskog jezika
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
17.Huić, A.Formativno vrednovanje usmjereno na učenike // Državni skup za psihologe Agencije za odgoj i obrazovanje
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
18.Huić, A.Poučavanje i vrednovanje usmjereno na učenike // Državni skup za nastavnike srpske nacionalne manjine Agencije za odgoj i obrazovanje
online, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
19.Pađen, Helena; Huić, AleksandraMedijacijski učinak samoefikasnosti u odnosu između znanja nastavnika o homoseksualnosti i pružanja podrške homoseksualnim učenicima // Psihologijske teme, 30 (2021), 2; 185-204 doi:10.31820/pt.30.2.2 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Putarek, Vanja; Pavlin-Bernaridć, Nina; Huić, Aleksandra; Vlahović-Štetić, VesnaHigh school mathematics teachers’ methods, of teaching, assessment and motivating students: a qualitative study // Savremeni trendovi u psihologiji 2021
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Huić, Aleksandra; Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTeachers' job commitment during the COVID-19 pandemic – the protective role of motivation for online teaching, digital competencies, and social support in schools // Current Trends in Psychology 2021 - book of abstracts
Novi Sad, 2021. str. 72-73 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Huić, AleksandraTransformational leadership and instructional quality during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 181-202 doi:10.5559/di.30.2.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Razum, Josip; Huić, AleksandraExamining the effects of gaming: possible ways of moving forward // 9th European Congress of Methodology - EAM 2021
Valencia, Španjolska, 2021. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Kamenov, Željka; Mehulić, Jasmina; Huić, Aleksandra#mi možemo jednako – Prisutnost rodne neravnopravnosti i diskriminacije u školskom okruženju iz učeničke perspektive // Knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
25.Rodrigues, David L.; Lopes, Diniz; Huić, AleksandraWhat Drives the Dehumanization of Consensual Non‑Monogamous Partners? // Archives of sexual behavior, 1 (2021), x; x-x doi:10.1007/s10508-020-01895-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)