Pregled po CROSBI profilu: Morana Fudurić (CROSBI Profil: 24419, MBZ: 305453, ORCID: 0000-0002-7710-5842)
Pronađeno 38 radova
-
1.Fuduric, Morana; Varga, Akos; Horvat, Sandra; Skare, VatroslavThe ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of Business Research, 142 (2022), 221-241 doi:10.1016/j.jbusres.2021.12.033 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Ozretić Došen, Đurđana; Fudurić, Morana; Horvat, SandraChallenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297 doi:10.1016/j.jbusres.2022.01.077 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
3.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
4.Krupka, Zoran; Fudurić, Morana; Dropulić, BrankaPlaniranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388 -
5.Pavičić, Jurica; Fudurić, MoranaSegmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 207-240 -
6.Kolak, Ana-Marija; Horvat, Sandra; Fudurić, MoranaUloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
7.Fudurić, MoranaRelationship Orientation in Social Media: Literature Review and Conceptualization // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 69-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Vakeel, Khadija Ali; Fudurić, Morana; Malthouse, Edward C.Extending variety seeking to multi-sided platforms: Impact of new retailer listing // Journal of retailing and consumer services, 59 (2021), 102382, 9 doi:10.1016/j.jretconser.2020.102382 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (zbornik)
-
10.Manojlović, Jelena; Fudurić, MoranaPovezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 35-50 doi:10.22598/zefzg.2020.2.35 (recenziran, članak, znanstveni)
-
11.Društveno korisno učenje u praksi / Vorberger, Ksenija ; Fudurić, Morana ; Ježić, Trpimir Jeronim ; Borovnjak, Saša (ur.). Zagreb: Održivi razvoj zajednice (ODRAZ), 2020 (prirucnik)
-
12.Fudurić, Morana; Malthouse, Edward C.; Lee, Mi HyunUnderstanding the drivers of cable TV cord shaving with big data // Journal of Media Business Studies, 17 (2020), 1; 1-18 doi:10.1080/16522354.2019.1701363 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Malthouse, Edward Carl; Kamyab Hessary, Yasaman; Ali Vakeel, Khadija; Burke, Robin; Fudurić, MoranaAn Algorithm for Allocating Sponsored Recommendations and Content: Unifying Programmatic Advertising and Recommender Systems // Journal of advertising, 48 (2019), 4; 366-379 doi:10.1080/00913367.2019.1652123 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Vidić, GabrijelaUtjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu, 2019., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Fudurić, Morana; Malthouse, Edward C.; Viswanathan, VijayKeep it, shave it, cut it: A closer look into consumers’ video viewing behavior // Business horizons, 61 (2018), 1; 85-93 doi:10.1016/j.bushor.2017.09.008 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Jurietti, Emanuela; Mandelli, Andreina; Fudurić, MoranaHow do virtual corporate social responsibility dialogs generate value? A case study of The Unilever Sustainable Living Lab // Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 24 (2017), 5; 357-367 doi:10.1002/csr.1407 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Pavičić, Jurica; Fudurić, MoranaMitovi o marketingu i menadžmentu u školama, 2017. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
18.Fudurić, Morana; Mandelli, AndreinaCorporate and non-profit social media policies: a content analysis // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 29 (2017), 1; 7-22 doi:10.22598/mt/2017.29.1.7 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Najev Čačija, Ljiljana; Fudurić, Morana; Dragnić, DašaBenchmarking // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 297-322 -
20.Fudurić, Morana; Drašković, NikolaOsnove upravljanja i odlučivanja: izdvojena područja // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 35-89 -
21.Fudurić, MoranaTowards a Typology of Social Media Strategies // The UCLA Anderson Business and Information Technologies (BIT) Project. A Global Study of Technology and Business Practice (2016) / Mangal, Vandana ; Mandelli, Andreina ; Karmarkar, Uday ; La Rocca, Antonella (ur.).
Singapur: World Scientific Publishing, 2016. str. 187-201 -
22.Fudurić, MoranaTowards a typology of social media strategies // The UCLA Anderson Business and Information Technologies (BIT) / Mangal, Vandana (ur.).
Singapur: World Scientific Publishing, 2016. str. 187-201 doi:10.1142/9789814733564_0010 -
23.Mandelli, Andreina; Rum, Claudia; Fudurić, MoranaMoney in brand-blogger relations: Sin or virtue? // SLEEPING (WITH THE) MEDIA PROCEEDINGS OF THE 22ND INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, Dejan ; Tkalac Verčič, Ana ; Sriramesh, Krishnamurthy (ur.).
Bled, 2016. str. 98-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Fudurić, Morana; Mandelli, AndreinaRelationship orientation in social media: construct and measurement // EMAC 2015: Collaboration in research / Warlop, L. ; Muylle, S. (ur.).
Leuven: KU Leuven, 2015. str. 91-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Fudurić, MoranaCorporate vs. non-profit social media guidelines: an empirical evaluation // Digital Publics: New Generation, New Media, New Rules PROCEEDINGS OF THE 21TH INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, D. ; Tkalac Verčič, A. ; Sriramesh, K., White, J. (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, 2015. str. 38-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)