Pregled po CROSBI profilu: Tamara Kisovar-Ivanda (CROSBI Profil: 24001, MBZ: 301651)
-
1.Kisovar-Ivanda, TamaraMuzej kao pokretač suvremene paradigme personalizacije u obrazovanju // Sodobni izzivi teorije in prakse muzejske pedagogike / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: EDUCA izobraževanje Nova Gorica, 2023. str. 8-14 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Krmpotić, LucijaIndividualizacija procesa učenja u primarnom obrazovanju u suradnji sa zavičajnim muzejom u Bjelovaru, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
-
3.Kisovar-Ivanda, TamaraCHILDREN'S INTEGRAL COGNITION OF THEIR OWN ENVIRONMENT AND THE TREND OF CONTENT FRAGMENTATION IN THE SUBJECT NATURE AND SOCIETY // Nova promišljanja o djetinjstvu/Rethinking Childhood / Cindrić, Maja, Ivon, Katarina, Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 365-375 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kisovar-Ivanda, TamaraTHE MUSEUM-SCHOOL MENTORING MODEL AND PERSONALIZATION OF EDUCATION // Journal of Elementary Education, 15 (2022), 59-75 doi:10.18690/rei.15.Spec.%20Iss..59-75.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Kisovar Ivanda, Tamara; Đira, MarinaDigitalne izložbe u svjetlu personalizacije visokoškolskog obrazovanja // V. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Škole/vrtići in muzeji/galerije. Sodobni izzvi teorije in prakse muzejske pedagogike. 22. in 23. april 2022. Pokrajinski muzej Koper ter Primorski muzej Sergej Mašera Piran. / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: EDUCA Izobraževanje Nova Gorica, 2022. str. 189-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Kisovar Ivanda Tamara; Letina, Alena; Braičić, ZdenkoIstražujemo naš svijet 4, radna bilježnica prirode i društva u 4. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2021 -
7.Kisovar Ivanda, Tamara; Letina, Alena; Braičić, ZdenkoIstražujemo naš svijet 4, udžbenik prirode i društva u 4. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2021 -
8.Kisovar Ivanda, Tamara; Letina, AlenaIstražujemo naš svijet 2 - priručnik za učitelje uz udžbenik prirode i društva za 2. razred osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
9.Letina, Alena; Kisovar Ivanda, TamaraIstražujemo naš svijet 1, priručnik za učitelje uz udžbenik prirode i društva za prvi razred osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
10.Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; Braičić, ZdenkoIstražujemo naš svijet 3, radna bilježnica prirode i društva u 3. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
11.Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; Braičić, ZdenkoIstražujemo naš svijet 3, udžbenik prirode i društva u trećem razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
12.Kisovar Ivanda, Tamara; Letina, AlenaIstražujemo naš svijet 2 - radna bilježnica prirode i društva u 2. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
13.Kisovar Ivanda, Tamara; Letina, AlenaIstražujemo naš svijet 2 - udžbenik prirode i društva u drugom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2020 -
14.Nenadić Bilan, Diana; Kisovar-Ivanda, TamaraMuzejska pedagoška djelatnost u kontekstu tranzicije iz predškolske u školsku ustanovu // E-zbornik. III. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: EDUCA izobraževanje Nova Gorica, 2019. str. 306-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; De Zan, IvanIstražujemo naš svijet 1 - radna bilježnica prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019 -
16.Letina, Alena; Kisovar Ivanda, Tamara; De Zan, IvanIstražujemo naš svijet 1- udžbenik prirode i društva u prvom razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019 -
17.Kisovar-Ivanda, Tamara; Sipos, JuditThe Significance of Multilingual Textbooks in Education of the Burgenland Croatian Minority in Austria and Hungary // Zbornik prispevkov konference EDUvision 2018. / Orel, Mojca ; Jurjevič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 301-308 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.(Ćwirynkało, Katarzyna, Gregory, Jess L., Żyta, Agnieszka, Arciszewska, Aleksandra) Ćwirynkało, Katarzyna, Kisovar-Ivanda, Tamara, Gregory, Jess L., Żyta, Agnieszka, Arciszewska, Aleksandra, Zrilić, SmiljanaAttitudes of Croatian and Polish elementary school teachers towards inclusive education of children with disabilities // Attitudes of Croatian and Polish elementary school teachers towards inclusive education of children with disabilities, 53 (2017), 2; 252-264 doi:10.31299/hrri (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Kisovar-Ivanda, TamaraIgra u nastavi // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 125(152) (2017), 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
20.Bursać, Luči; Dadić, Josipa; Kisovar-Ivanda, TamaraUČENIČKIM SAMOVREDNOVANJEM DO KVALITETNIH UČENIČKIH POSTIGNUĆA // Magistra Iadertina, 11 (2017), 1; 73-88 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Kisovar Ivanda, TamaraModeli obrazovne potpore pripadnicima hrvatskih povijesnih iseljeničkih zajednica // Drugi hrvatski iseljenički kongres / Bencetić, Lidija (ur.).
Samobor: TOP DAN d.o.o., 2016. str. 57-57 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Kisovar-Ivanda, TamaraOd individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 313-324 -
23.Kisovar-Ivanda, TamaraOd individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 313-324 -
24.Kisovar-Ivanda, Tamara; Nenadić-Bilan, DianaInterrelationship between a child's selection of museum contentsand the level of pedagogical modelling of activities inthe kindergarten environment // Early Childhood Education - International Research Report / Varga, László (ur.).
Šopron: Benedek Elek Faculty of Pedagogy, University of Sopron, 2015. str. 87-109 doi:10.18133/NYMEBPK.2015.01 -
25.Kisovar-Ivanda, TamaraThematic Analysis of the Children’s Drawings on Museum Visit: Adaptation of the Kuhn’s Method // World journal of education, 4 (2014), 3; 60-67 doi:10.5430/wje.v4n3p60 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)