Pregled po CROSBI profilu: Irena Burić (CROSBI Profil: 23884, MBZ: 286713)
Pronađeno 121 radova
-
1.Parmač Kovačić, Maja; Burić, Irena; Jakšić, Krešimir; Penezić, ZvjezdanFour-Wave Random-Intercept Cross-Lagged Analysis // EAWOP Congress The future is now: the changing world of work - Book of abstracts
Katovice, 2023. str. 925-926 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Wang, Hui; Burić, IrenaA diary investigation of teachers’ emotional labor for negative emotions: Its associations with perceived student disengagement and emotional exhaustion // Teaching and Teacher Education, 127 (2023), 1-12 doi:10.1016/j.tate.2023.104117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Balaž, Barbara; Burić, IrenaProfesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu // 1. konferencija školskih psihologa: Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Chang, Mei-Lin; Burić, Irena; Wang, HuiEditorial: Teachers' emotion regulation and emotional labor: Relationships with teacher motivation, well-being, and teaching effectiveness // Frontiers in Education, 7 (2022), 01-03 doi:10.3389/feduc.2022.1062498 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
5.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Jakšić, Krešimir; Balaž, Barbara; Butković, Ana; Penezić, ZvjezdanVažnost osobina ličnosti u objašnjenju profesionalne dobrobiti nastavnika // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Šimunović, Mara;Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Šimunović, MaraKako je odnos između nastavnika i učenika povezan s učeničkim emocijama postignuća? // 5. Dani obrazovnih znanosti: Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima - knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Burić, Irena; Butković, Ana; Jakšić, Krešimir, Kim, Lisa; Parmač Kovačić, MajaTeacher personality and teacher efficacy: investigating the incremental value of personality facets // 23. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 164-164 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Burić, Irena; Frenzel, AnneTeacher Emotions and Teaching Quality: A Two-Study Investigation // ISPA Conference 2022
Leuven, Belgija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Butković, Ana; Burić, Irena; Jakšić, Krešimir; Parmač Kovačić, Maja; Šimunović, MaraTeacher Personality and Teaching Quality: An Analysis at the Facet Level // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 211-211 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Burić, IrenaDoubly Latent Multilevel Structural Equation Modeling: An Overview of Main Concepts and Empirical Illustration // Methodology for Multilevel Modeling in Educational Research / Khine, Myint Swe (ur.).
Singapur: Springer, 2022. str. 99-118 doi:10.1007/978-981-16-9142-3_6 -
13.Burić, Irena; Šimunović, Mara; Balaž, BarbaraWork–family conflicts and teacher commitment during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis of emotional exhaustion and psychological capital // Educational Psychology (2022) doi:10.1080/01443410.2022.2091750 (međunarodna recenzija, online first)
-
14.Burić, Irena; Mornar, MirtaTeacher dispositional affectivity, emotional labor, and self-efficacy: A longitudinal analysis // Current Psychology (2022) doi:10.1007/s12144-022-03029-7 (međunarodna recenzija, online first)
-
15.Burić, Irena; Zuffianò, Antonio; López-Pérez, BelenLongitudinal relationship between teacher self-efficacy and work engagement: Testing the random-intercept cross-lagged panel model // Contemporary educational psychology, 70 (2022), 1-11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Dumančić, Dino; Martinović, Anna; Burić, IrenaDear Diary: An Exploration of L2 Teachers’ Emotional Experiences // Journal for the Psychology of Language Learning, 4 (2022), 2; 1-23 doi:10.52598/jpll/4/2/7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTransformacijsko vodstvo i radna uspješnost nastavnika u vrijeme pandemije COVID-19: uloga samoefikasnosti i digitalne pismenosti // 22. Dani psihologije u Zadru – knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2021. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Huić, Aleksandra; Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTeachers' job commitment during the COVID-19 pandemic – the protective role of motivation for online teaching, digital competencies, and social support in schools // Current Trends in Psychology 2021 - book of abstracts
Novi Sad, 2021. str. 72-73 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
20.Burić, IrenaUloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika // 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
Hrvatska, 2021. str. 10-10 (plenarno, recenziran, sažetak, znanstveni) -
21.Martinović, Anna; Burić, IrenaL2 Motivation: The Relationship Between Past Attributions, the L2MSS, and Intended Effort. // Journal for Foreign Languages, 13 (2021), 1; 409-426 doi:10.4312/vestnik.13.409-426 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Huić, AleksandraTransformational leadership and instructional quality during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 181-202 doi:10.5559/di.30.2.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Burić, Irena; Kim, Lisa E.; Hodis, FlaviuEmotional labor profiles among teachers: Associations with positive affective, motivational, and well-being factors // Journal of Educational Psychology, 113 (2021), 6; 1227-1243 doi:10.1037/edu0000654 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Burić, Irena; Kim, Lisa E.Job satisfaction predicts teacher self-efficacy and the association is invariant: Examinations using TALIS 2018 data and longitudinal Croatian data // Teaching and Teacher Education, 105 (2021), 103406, 11 doi:10.1016/j.tate.2021.103406 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Frenzel, Anne C.; Daniels, Lia; Burić, IrenaTeacher emotions in the classroom and their implications for students // Educational Psychologist, 56 (2021), 4; 250-264 doi:10.1080/00461520.2021.1985501 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
26.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanOsobni i kontekstualni čimbenici emocionalne iscrpljenosti školskih ravnatelja tijekom pandemije COVID-19 // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 203-225 doi:10.5559/di.30.2.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Šimunović, Mara; Balaž, Barbara; Burić, IrenaDoes teacher affect mediate the relationship between psychological capital and instructional quality during the COVID-19 pandemic? // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 - knjiga sažetaka
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 73-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Burić, Irena; Šimunović, Mara; Balaž, BarbaraKonflikti obiteljske i radne uloge i odanost profesiji kod nastavnika tijekom pandemije COVID-19: moderirana medijacijska analiza emocionalne iscrpljenosti i psihološkog kapitala // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 94-94 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Burić, Irena; Doolan, Karin; Barada, Valerija; Krolo, Krešimir; Tonković, ŽeljkaStudent vulnerability amidst the COVID-19 pandemic: Europe-wide insights // ECER 2021 : European Conference on Educational Research - abstracts
online: European Educational Research Association, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Dumančić, DinoSecond Language Teacher Motivation: The Role of Emotions and Emotion Regulation, 2021., doktorska disertacija, Zagreb
-
31.Doolan, Karin; Barada, Valerija; Burić Irena; Krolo, Krešimir; Tonković, Željka; Napier, Robert; Darmanin, MartinaStudent life during the Covid-19 pandemic lockdown: Europe-wide insights, 2021. (izvještaj).
-
32.Burić, Irena; Frenzel, AnneTeacher emotional labour, instructional strategies, and students’ academic engagement: a multilevel analysis // Teachers and Teaching, 27 (2021), 5; 335-353 doi:10.1080/13540602.2020.1740194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Burić, IrenaKako obraditi podatke? Statistička analiza kvantitativnih podataka // Znanstveno istraživanje u psihologiji: vodič za početnike / Slišković, Ana ; Burić, Irena (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. str. 160-213 -
34.Burić, Irena; Kim, Lisa; Hodis, FlaviuEMOTIONAL LABOR PROFILES AMONG TEACHERS: ASSOCIATIONS WITH POSITIVE AFFECTIVE, MOTIVATIONAL AND WELL-BEING OUTCOMES // 22nd Psychology Days in Zadar: Book of Abstracts
Zadar, Hrvatska, 2020. str. 86-86 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Kim, Lisa; Burić, IrenaEXAMINATION OF THE INVARIANCE AND TEMPORAL ORDERING OF SELF-EFFICACY AND JOB SATISFACTION USING TALIS 2018 AND LONGITUDINAL TEACHER DATA // 22nd Psychology Days in Zadar: Book of Abstracts
Zadar, Hrvatska, 2020. str. 106-106 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Znanstveno istraživanje u psihologiji: vodič za početnike / Slišković, Ana ; Burić, Irena (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020 (prirucnik)
-
37.Burić, IrenaTeachers’ Emotions and Emotion Regulation: An Overview of Contemporary Research Findings // 21st Psychology Days in Zadar: Book of Selected Proceedings / Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020. str. 5-16 -
38.Burić, Irena; Moè, AngelicaWhat makes teachers enthusiastic: The interplay of positive affect, self-efficacy and job satisfaction // Teaching and teacher education, 89 (2020), 103008, 10 doi:10.1016/j.tate.2019.103008 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Burić, Irena; Kim, LisaTeacher self-efficacy, instructional quality, and student motivational beliefs: An analysis using multilevel structural equation modeling // Learning and instruction, 66 (2020), 101302, 12 doi:10.1016/j.learninstruc.2019.101302 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Kim, Lisa; Burić, IrenaTeacher self-efficacy and burnout: Determining the directions of prediction through an autoregressive cross-lagged panel model // Journal of educational psychology, 112 (2020), 8; 1661-1676 doi:10.1037/edu0000424 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Svezak 10 / Ćubela Adorić, Vera ; Burić, Irena ; Macuka, Ivana ; Nikolić Ivanišević, Matilda ; Slišković, Ana (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2020 (prirucnik)
-
42.Burić, Irena; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTeachers’ Emotions and Self-Efficacy: A Test of Reciprocal Relations // Frontiers in psychology, 11 (2020), 1650, 14 doi:10.3389/fpsyg.2020.01650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Mornar, Mirta; Burić, IrenaDispositional Affectivity, Emotional Labor and Teacher Self-Efficacy: A Longitudinal Analysis // 22. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni) -
44.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Vidaković, Marina; Penezić, ZvjezdanEmocije, zadovoljstvo poslom i želja za napuštanjem posla kod učitelja: test recipročnih odnosa // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice, Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 157-157 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Burić, Irena; Moè, AngelicaWHAT MAKES TEACHERS ENTHUSIASTIC? THE INTERPLAY OF POSITIVE AFFECT, SELF-EFFICACY AND JOB SATISFACTION // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 150-150 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Vidaković, Marina; Ombla, Jelena; Burić, IrenaPostraumatski rast majki prijevremeno rođene djece // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup: Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice, Knjiga sažetaka.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 166-166 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, ZvjezdanUnderstanding teacher well-being: a cross-lagged analysis of burnout, negative student-related emotions, psychopathological symptoms, and resilience // Educational Psychology, 39 (2019), 9; 1136-1155 doi:10.1080/01443410.2019.1577952 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Burić, Irena; Frenzel, Anne C.Teacher anger: New empirical insights using a multi-method approach // Teaching and Teacher Education, 86 (2019), 102895, 11 doi:10.1016/j.tate.2019.102895 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
49.Burić, IrenaThe role of emotional labor in explaining teachers' enthusiasm and students' outcomes: A multilevel mediational analysis // Learning and Individual Differences, 70 (2019), 1; 12-20 doi:10.1016/j.lindif.2019.01.002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, ZvjezdanA two-wave panel study on teachers’ emotions and emotional-labour strategies // Stress and health, 35 (2019), 1; 27-38 doi:10.1002/smi.2836 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Slišković, Ana; Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe relations between Principal support and work engagement and burnout: Testing the role of teachers’ emotions and educational level // WORK-A Journal of Prevention Assessment & Rehabilitation, 64 (2019), 2; 203-215 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
52.Burić, IrenaTeachers’ emotions and emotion regulation strategies // 19th Conference on Personality: Book of Abstracts
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 24-24 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Burić, IrenaUčitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju // XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 7-7 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
54.Buri, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, IvanaEmotional spillover in classrooms: A multilevel mediational analysis of teachers' emotions, emotional labor strategies and students' affective experiences // BOOK OF ABSTRACTS: 19th Conference on Personality (ECP 19)
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
55.Komšo, Tatjana; Burić, Irena; Vidaković, MarinaSUBJEKTIVNA DOBROBIT: ULOGA EMOCIONALNE KOMPETENTNOSTI I DIMENZIJA PRIVRŽENOSTI // Suvremena psihologija, 21 (2018), 1; 57-73 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
56.Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Svezak 9 / Slišković, Ana ; Burić, Irena ; Ćubela Adorić, Vera ; Nikolić, Matilda ; Tucak Junaković, Ivana (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018 (prirucnik)
-
57.Burić, Irena; Slišković, AnaOldenburški upitnik sagorijevanja // Zbirka psihologijskih skala i upitnika, svezak 9 / Slišković, Ana ; Burić, Irena ; Ćubela Adorić, Vera ; Nikolić, Matilda ; Tucak Junaković, Ivana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 13-20 -
58.Slišković, Ana; Burić, IrenaKratka skala otpornosti // Zbirka psihologijskih skala i upitnika, svezak 9 / Slišković, Ana ; Burić, Irena ; Ćubela Adorić, Vera ; Nikolić, Matilda ; Tucak Junaković, Ivana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 7-12 -
59.Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, IvanaA mixed-method approach to the assessment of teachers’ emotions: Development and validation of the Teacher Emotion Questionnaire // Educational Psychology: An International Journal of Experimental Educational Psychology, 38 (2018), 3; 325-349 doi:10.1080/01443410.2017.1382682 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
60.Burić, Irena; Macuka, IvanaSelf-Efficacy, Emotions and Work Engagement Among Teachers: A Two Wave Cross-Lagged Analysis // Journal of Happiness Studies, 19 (2018), 7; 1917-1933 doi:10.1007/s10902-017-9903-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
61.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, LucijaUloga strategija emocionalnog napora u objašnjenju izgaranja nastavnika // Suvremena psihologija, 20 (2017), 2; 151-163 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Burić, Irena; Cvijetović, Josipa; Macuka, IvanaLičnost, radna angažiranost i zadovoljstvo poslom –posredujuća uloga razočaranosti u obrazovni sustav // Suvremena psihologija, 20 (2017), 1; 7-22 doi:10.21465/2017-SP-201-01 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
63.Slišković, Ana; Burić, Irena; Bubić, Lucija; Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Macuka, IvanaEmocionalni napor, profesionalno sagorijevanje i želja za napuštanjem profesije kod nastavnika osnovnih i srednjih škola // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 211-212 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
64.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Sorić, IzabelaTestiranje recipročnosti odnosa između strategija emocionalne regulacije i emocija nastavnika nakon kontrole dispozicijske afektivnosti // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 120-120 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
65.Burić, Irena; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaSelf-efficacy, work-related emotions and desire to quit in teaching occupation: A test of reciprocal relations // European Association of Work and Organizational Psychology 2017 ; Enabling Change through Work and Organizational Psychology
Dublin, Irska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
66.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanTeachers’ self-efficacy and well-being: Examining the central role of emotional processes // 15th European Congress of Psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
67.Macuka, Ivana; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna iskustva učitelja kao prediktori njihova mentalnoga zdravlja // Psihologijske teme, 26 (2017), 2; 355-375 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
68.Macuka, Ivana; Burić, Irena; Batur, IvanaEmocionalne odrednice iscrpljenosti i zadovoljstva poslom predmetnih učitelja // Društvena istraživanja, 26 (2017), 2; 227-248 doi:10.5559/di.26.2.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
69.Slišković, Ana; Burić, Irena; Macuka, IvanaThe voice of Croatian elementary school teachers: qualitative analysis of the teachers’ perspective on their profession // Teachers and Teaching, 23 (2017), 5; 518-531 doi:10.1080/13540602.2016.1206521 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
70.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaThe Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement // Learning and individual differences, 54 (2017), 126-134 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.024 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
71.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaRegulating Emotions in the Teacher’s Workplace: Development and Initial Validation of the Teacher Emotion-Regulation Scale // International journal of stress management, 24 (2017), 3; 217-246 doi:10.1037/str0000035 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
72.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaTeachers' emotions and subjective well-being: The mediating role of emotional labor strategies // AAPC16 – 12th Alps-Adria Psychology Conference
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
73.Burić, Irena; Penezić, Zvjezdan; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPersonality and work engagement among high-school teachers: The mediating role of negative emotions // 18th European Conference on Personality
Temišvar, Rumunjska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
74.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Penezić, ZvjezdanThe mediating role of teachers' emotions and burnout in explaining the relationship between perceived principal support and work engagement: testing the structural equivalence across educational levels // 37th STAR Conference
Zagreb, Hrvatska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
75.Marić, Martina; Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna regulacija i zadovoljstvo poslom i životom kod učitelja: posredujuća uloga emocionalnih iskustava // XX. Dani psihologije
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
76.Macuka, Ivana; Burić, Irena; Slišković, AnaEmocionalna iskustva nastavnika kao prediktori njihovog mentalnog zdravlja // XX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Burić, Irena; Macuka, Ivana; Slišković, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, IzabelaEmocionalna regulacija, emocije i psihološka dobrobit učitelja: provjera medijacijskog modela // XX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
78.Slišković, Ana; Burić, Irena; Knežević, IvanaZadovoljstvo poslom i sagorijevanje na poslu kod učitelja : važnost podrške ravnatelja i radne motivacije // Društvena istraživanja, 25 (2016), 3; 371-392 doi:10.5559/di.25.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
79.Burić, Irena; Slišković, AnaSkala strategija emocionalnog napora // Zbirka psihologijskih skala i upitnika, svezak 8 / Tucak Junaković, Ivana ; Burić, Irena ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 55-61 -
80.Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Svezak 8 / Tucak Junaković, Ivana ; Burić, Irena ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Slišković, Ana (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 (prirucnik)
-
81.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanEmotion regulation in academic domain: Development and validation of the academic emotion regulation questionnaire (AERQ) // Personality and individual differences, 96 (2016), 138-147 doi:10.1016/j.paid.2016.02.074 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
82.Burić, IrenaThe role of social factors in shaping students' test emotions: a mediation analysis of cognitive appraisals // Social Psychology of Education, 18 (2015), 4; 785-809 doi:10.1007/s11218-015-9307-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
83.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, IvanaA kako se učitelji osjećaju? Kvalitativna analiza pojavnosti i izvora emocionalnih iskustava predmetnih učitelja // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
84.Burić, Irena; Slišković, Ana; Macuka, Ivana; Sorić, IzabelaPercepcija učiteljske profesije u Hrvatskoj iz perspektive predmetnih učitelja – kvalitativna analiza // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
85.Macuka, Ivana; Burić, IrenaŠKOLSKI USPJEH MLAĐIH ADOLESCENATA: VAŽNOST ULOGE OSOBNIH I OBITELJSKIH ČIMBENIKA // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 24 (2015), 4; 487-507 doi:10.5559/di.24.4.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
86.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRazvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 83-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
87.Burić, IrenaUloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 35-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
88.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPosredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
89.Sorić, Izabela; Burić, IrenaAnksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 38-38 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
90.Tucak Junaković, Ivana; Nekić, Marina; Burić, IrenaUsamljenost i preferirana samoća kao prediktori samoprocjene zdravlja odraslih // Medica Jadertina, 43 (2013), 1-2; 11-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
91.Macuka, Ivana; Burić, IrenaVALIDACIJA SKALE DJEČJE PERCEPCIJE SUKOBA MEĐU RODITELJIMA // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), 2; 42-53 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
92.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaBig Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions // Psihologijske teme, 22 (2013), 2; 325-349 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
93.Macuka, Ivana; Nekić, Marina; Burić, IrenaOdrednice emocionalne regulacije dječaka i djevojčica // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažetci radova
Zagreb, Hrvatska, 2013. (poster, sažetak, ostalo) -
94.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaDoprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 250-250 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
95.Tucak Junaković, Ivana; Nekić, Marina; Burić, IrenaUsamljenost i preferirana samoća u relaciji sa samoprocjenom zdravlja odraslih // Drugi sarajevski dani psihologije: Knjiga sažetaka
Sarajevo: Filozofski fakultet u Sarajevu, Odsjek za psihologiju, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
96.Macuka, Ivana; Burić, IrenaŠkolsko postignuće mlađih adolescenata: važnost uloge osobnih i obiteljskih čimbenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova
Zadar, Hrvatska, 2012. (poster, sažetak, ostalo) -
97.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanTHE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst: Universita Degli Studi di Trieste, 2012. str. 230-231 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
98.Slišković, Ana; Maslić Seršić, Darja; Burić, IrenaIzvori stresa u radu nastavnika u visokom obrazovanju // Psihologijske teme, 21 (2012), 1; 83-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
99.Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement // Learning and individual differences, 22 (2012), 4; 523-529 doi:10.1016/j.lindif.2012.03.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
100.Macuka, Ivana; Smojver-Ažić, Sanja; Burić, IrenaPosredujuća uloga emocionalne regulacije u odnosu roditeljskog ponašanja i prilagodbe mlađih adolescenata // Društvena istraživanja, 21 (2012), 2; 383-403 doi:0.5559/di.21.2.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)