Pregled po CROSBI profilu: Irena Burić (CROSBI Profil: 23884, MBZ: 286713)
Pronađeno 121 radova
-
1.Parmač Kovačić, Maja; Burić, Irena; Jakšić, Krešimir; Penezić, ZvjezdanFour-Wave Random-Intercept Cross-Lagged Analysis // EAWOP Congress The future is now: the changing world of work - Book of abstracts
Katovice, 2023. str. 925-926 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Wang, Hui; Burić, IrenaA diary investigation of teachers’ emotional labor for negative emotions: Its associations with perceived student disengagement and emotional exhaustion // Teaching and Teacher Education, 127 (2023), 1-12 doi:10.1016/j.tate.2023.104117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Balaž, Barbara; Burić, IrenaProfesionalna dobrobit srednjoškolskih nastavnika kroz školsku godinu // 1. konferencija školskih psihologa: Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, Anita ; Pavlin-Bernardić, Nina (ur.).
Zagreb, 2023. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Chang, Mei-Lin; Burić, Irena; Wang, HuiEditorial: Teachers' emotion regulation and emotional labor: Relationships with teacher motivation, well-being, and teaching effectiveness // Frontiers in Education, 7 (2022), 01-03 doi:10.3389/feduc.2022.1062498 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
5.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Jakšić, Krešimir; Balaž, Barbara; Butković, Ana; Penezić, ZvjezdanVažnost osobina ličnosti u objašnjenju profesionalne dobrobiti nastavnika // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Šimunović, Mara;Je li za profesionalnu dobrobit nastavnika važan način na koji percipiraju uključenost svojih učenika na nastavi? // 29. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Knjiga sažetaka / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Tuheljske Toplice, Hrvatska: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Šimunović, MaraKako je odnos između nastavnika i učenika povezan s učeničkim emocijama postignuća? // 5. Dani obrazovnih znanosti: Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima - knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Burić, Irena; Butković, Ana; Jakšić, Krešimir, Kim, Lisa; Parmač Kovačić, MajaTeacher personality and teacher efficacy: investigating the incremental value of personality facets // 23. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 164-164 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Burić, Irena; Frenzel, AnneTeacher Emotions and Teaching Quality: A Two-Study Investigation // ISPA Conference 2022
Leuven, Belgija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Butković, Ana; Burić, Irena; Jakšić, Krešimir; Parmač Kovačić, Maja; Šimunović, MaraTeacher Personality and Teaching Quality: An Analysis at the Facet Level // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 211-211 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Burić, Irena; Butković, Ana; Balaž, Barbara; Huić, Aleksandra; Sorić, IzabelaTeacher Emotion Regulation Strategies in the Classroom: Associations with Teaching Quality and Student-Teacher Relationship // ECP20 - Book of abstracts
Madrid, Španjolska, 2022. str. 84-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Burić, IrenaDoubly Latent Multilevel Structural Equation Modeling: An Overview of Main Concepts and Empirical Illustration // Methodology for Multilevel Modeling in Educational Research / Khine, Myint Swe (ur.).
Singapur: Springer, 2022. str. 99-118 doi:10.1007/978-981-16-9142-3_6 -
13.Burić, Irena; Šimunović, Mara; Balaž, BarbaraWork–family conflicts and teacher commitment during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis of emotional exhaustion and psychological capital // Educational Psychology (2022) doi:10.1080/01443410.2022.2091750 (međunarodna recenzija, online first)
-
14.Burić, Irena; Mornar, MirtaTeacher dispositional affectivity, emotional labor, and self-efficacy: A longitudinal analysis // Current Psychology (2022) doi:10.1007/s12144-022-03029-7 (međunarodna recenzija, online first)
-
15.Burić, Irena; Zuffianò, Antonio; López-Pérez, BelenLongitudinal relationship between teacher self-efficacy and work engagement: Testing the random-intercept cross-lagged panel model // Contemporary educational psychology, 70 (2022), 1-11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Dumančić, Dino; Martinović, Anna; Burić, IrenaDear Diary: An Exploration of L2 Teachers’ Emotional Experiences // Journal for the Psychology of Language Learning, 4 (2022), 2; 1-23 doi:10.52598/jpll/4/2/7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Balaž, Barbara; Burić, Irena; Huić, Aleksandra; Sorić, Izabela; Šimunović, MaraPercipirana kvaliteta poučavanja i akademske emocije: posredujuća uloga kognitivnih procjena kontrole i vrijednosti // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 44-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTransformacijsko vodstvo i radna uspješnost nastavnika u vrijeme pandemije COVID-19: uloga samoefikasnosti i digitalne pismenosti // 22. Dani psihologije u Zadru – knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilište u Zadru, 2021. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Huić, Aleksandra; Burić, Irena; Parmač Kovačić, MajaTeachers' job commitment during the COVID-19 pandemic – the protective role of motivation for online teaching, digital competencies, and social support in schools // Current Trends in Psychology 2021 - book of abstracts
Novi Sad, 2021. str. 72-73 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
20.Burić, IrenaUloga emocionalnih procesa u objašnjenju radne uspješnosti nastavnika // 28. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA: Izazovi suvremenog života – kako psiholozi mogu pomoći?
Hrvatska, 2021. str. 10-10 (plenarno, recenziran, sažetak, znanstveni) -
21.Martinović, Anna; Burić, IrenaL2 Motivation: The Relationship Between Past Attributions, the L2MSS, and Intended Effort. // Journal for Foreign Languages, 13 (2021), 1; 409-426 doi:10.4312/vestnik.13.409-426 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Burić, Irena; Parmač Kovačić, Maja; Huić, AleksandraTransformational leadership and instructional quality during the COVID-19 pandemic: a moderated mediation analysis // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 2; 181-202 doi:10.5559/di.30.2.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Burić, Irena; Kim, Lisa E.; Hodis, FlaviuEmotional labor profiles among teachers: Associations with positive affective, motivational, and well-being factors // Journal of Educational Psychology, 113 (2021), 6; 1227-1243 doi:10.1037/edu0000654 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Burić, Irena; Kim, Lisa E.Job satisfaction predicts teacher self-efficacy and the association is invariant: Examinations using TALIS 2018 data and longitudinal Croatian data // Teaching and Teacher Education, 105 (2021), 103406, 11 doi:10.1016/j.tate.2021.103406 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Frenzel, Anne C.; Daniels, Lia; Burić, IrenaTeacher emotions in the classroom and their implications for students // Educational Psychologist, 56 (2021), 4; 250-264 doi:10.1080/00461520.2021.1985501 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)