Pregled po CROSBI profilu: Zoran Krupka (CROSBI Profil: 22866, MBZ: 269582)
Pronađeno 92 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
1.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
2.Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008 (zbornik)
-
1.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Škare, VatroslavMarketing u globalnu i digitalnom okruženju // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 87-110 -
2.Krupka, Zoran; Fudurić, Morana; Dropulić, BrankaPlaniranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388 -
3.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranResearching Country Image Construct in the Context of Emerging Economies // Research Handbook of Marketing in Emerging Economies / Marinov, Marin A. (ur.).
Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2017. str. 163-196 -
4.Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranMarketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191 -
5.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Krce Miočić, BoženaSchool Principals, Environments and Stakeholders: The Blessings and Heresies of Market Organization // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016. str. 27-48 -
6.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCelebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2011. str. 214-224 -
7.Krupka, Zoran; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavUtjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 179-191 -
8.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, ZoranIntranets: Interactive Knowledge Management Tools of Networked Communities // Handbook of Research of Virtual Workplaces and the New Nature of Business Practices / Pavel Zemliansky, Kirk St. Amant (ur.).
New York (NY): Idea Group, 2008. str. 439-454 -
1.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranBrand Equity in a Digital Age: Systematic Literature Review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 277-302 doi:10.17818/EMIP/2022/1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Krupka, Zoran; Marinić, MilenaIntegriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 3; 433-458 doi:10.32910/ep.73.3.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Krupka, Zoran; Mirt, Mateja; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Importance of Country-of-Origin Construct Dimensions in Destination Brand Building // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 221-238 doi:10.22598/mt/2021.33.2.221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Krupka, Zoran; Dobra, Andreja; Vlašić, GoranFactors Influencing the Perception of Destination Brand Luxuriousness // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 4; 74-86 doi:10.2478/ngoe-2021-0022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranStudent Customer Experience: A Systematic Literature Review // Management, 26 (2021), 2; 211-228 doi:10.30924/mjcmi.26.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Krupka, Zoran; Malogorski, MatejaThe country of origin as a factor in product quality perception // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 243-259 doi:10.22598/zefzg.2021.1.243 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Vlašić, Goran; Hair, Joe; Krupka, ZoranStar Marketer’s Impact on the Market Strategy Choice // Management, 22 (2017), 2; 1-13 doi:10.30924/mjcmi/2017.22.2.1 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Krupka, Zoran; Arežina, DarijaImportance of Country-Of-Origin on Different Product Categories Purchase Decision // MINIB - Marketing of Scientific and Research Organizations, 26 (2017), 4; 35-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Krupka, Zoran; Butara, AnaUtjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 87-102 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
12.Krupka, Zoran; Škvorc, AndrejaVažnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 113-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166 doi:10.12700/APH.11.03.2014.03.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Krupka, Zoran; Kelečić, DavidIstraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 247-262 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
15.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranAssessments of country of origin and brand cues in evaluating a Croatian, western and eastern European food product // Journal of business research, 60 (2007), 2; 130-136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Krupka, ZoranIntrasistemsko tržište - stanje i predviđanja za hrvatske grupe poduzeća // Tržište, 18 (2006), 1/2; 81-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Krupka, ZoranAnaliza direktnih stranih ulaganja u Republici Hrvatskoj // Tržište, 17 (2005), 1/2; 65-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Dropulić, Branka; Krupka, ZoranAre Consumers Always Greener on the Other Side of the Fence? Factors That Influence Green Purchase Intentions – The Context of Croatian and Swedish Consumers // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 99-113 doi:10.22598/mt/2020.32.spec-issue.99 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
2.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, ĐurđanaInternational Marketing Strategies Of Croatian Groups Of Companies // Akademija MM, 13 (2009), 11-22 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranThe Overall Image Of Slovenia Among Croatian Students Of Business And Economics // Our Economy, 54 (2008), 5/6; 95-102 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranOdrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 2; 173-188 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
1.Krupka, Zoran; Skelin, Zrinka; Vlašić, GoranInternationalization of SMEs in IT Sector – Factors that Influence the Process // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 989-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Krupka, ZoranImportance of Image Attributes in Personal Branding // Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth / Soliman, Khalid S. (ur.).
Sevilla, Španjolska: International Business Information Management Association, 2018. str. 1660-1668 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vlašić, Goran; Langer, Josef; Krupka, ZoranMediating mechanism of charisma, trust and reputation in driving capital endowment into value premium // 4th EMAC CEE Regional Conference
Sankt Peterburg: St. Petersburg University, Graduate School of Management, 2013. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book
Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. 1244-1262 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranUsing Celebrity Endorsers For Brand Management In Transitional Market // Marketing & the Core Disciplines: Rediscovering References? / Jean-Pierre Helfer ; Jean-Louis Nicolas (ur.).
Nantes: Audencia Nantes School of Management, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCroatian Consumers’ Reactions And Attitudes To Celebrity Endorsements // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 203-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranHow Strong And Meaningful Are Croatian Bank Brands? // 9th International Forum on the Science, Technique and Art Applied to Marketing, Academy and Profession : proceedings / Ortega, Enrique ; González, Ladislao ; Pérez del Campo, Enrique (ur.).
Madrid: Facultad de Sciencias Economicas y Empresariales, Universitad Complutense de Madrid, 2007. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranOdređivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid: Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. str. 285-301 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranAdvances In Using Internet As New Distribution Channel For Services - Croatian Consumers’ Experiences // 14th World Business Congress on Global Business : The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances : proceedings / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha D. (ur.).
Granada: I.M.D.A., 2005. str. 681-688 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranEffect of Perceived Country Of Origin On Younger Croatian Consumers' Views Of Low-Involvement Products // Sixth International Conference on Enterprise in Transition : proceedings : book of extended abstracts / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranSchool Principals as Businessman // Clute International Education Conference
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države, 2018. str. 337-337 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranMarketing and Management Knowledge – Is it Necessary to Managing a School? // 2016 ICBTS International Academic Research Conference Proceedings / Kerdpitak, Chayanan ; Heuer, Kai ; Soltani, Ebrahim ; Nartea, Gilbert (ur.).
Pathum Thani: ICBTS Institute Conference Center & CK research, 2016. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ćukušić, Maja; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranThe E-Learning Model for Educational Leadership // Proceedings of 10th International Conference of Teaching, Education & Learning
Dubai, Ujedinjeni Arapski Emirati, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranSocial responsibility and social involvement of Croatian schools and headmasters: Conceptual foundations // Proceedings of 6th International Conference of Teaching, Education & Learning
Singapur, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Krupka, Zoran; Butara, AnaInfluence of Brand Extension on Parent Brand Personality // Socially responsible business and global/local competitiveness / Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran ; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb: Institut za inovacije, 2013. str. 154-154 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Alfirević, NikšaVisoko obrazovanje - Između teorijskih znanja i praktičnih vještina // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 94-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Vlašić, Goran; Langer, Josef; Krupka, ZoranDriving the Value Premium Through Cultural, Symbolic, Economic and Social Capital Management // Marketing in the Socially-Networked World: Challenges of Emerging, Stagnant & Resurgent Markets
Chicago (IL): American Marketing Association, 2012. str. 60-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Wittine, ZoranAnalysis of Market-Based and Production-Based Factors on Country's FDI Inflow // The International Conference on Industrial Globalization and Technology Innovation : proceedings / Chich-Jen Shieh ; I-Ming Wang ; Jyh-Rong Chou ; Chia-Hui Ho (ur.).
Nanjing: International Associations of Organizational Innovation and Nanjing Audit University, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Krupka, Zoran; Dobra, AndrejaLuxury Destination Brand - Factors That Help In Building It // EMAC 2017 - Leaving Footprints
Groningen, Nizozemska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Pavičić, JuricaStar Marketer's Impact on Product’s Performance and Strategic Direction // Leveraging New Technology to Create Value for Customers and Firms
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, JuricaThe Role of Individual, Product And Company Characteristics for Creating Brand Perceptions // World Business, Finance and Management Conference
Auckland, Novi Zeland, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Krupka, Zoran; Krizmanić, JelenaImpact of Brand Name Origin and Country of Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // 2010 Global Marketing Conference: Marketing in a Turbulent Environment
Tokyo, Japan, 2010. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran; Škare, VatroslavAnalysis of Bank Brands within Croatian Banking Service Industry // 36th EMAC Conference - Flexible Marketing in an Unpredictable World
Reykjavík, Island, 2007. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Krupka, ZoranUtjecaj okruženja na strategije upravljanja markom na međunarodnom tržištu, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
1.Krupka, ZoranOdnos matičnog poduzeća i podružnica u internacionalizaciji poslovanja grupa poduzeća, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
1.Vrdoljak, DanielaIzgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Mirt, MatejaUtjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Skelin, ZrinkaČimbenici koji utječu na internacionalizaciju malih i srednjih poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Bjelkanović, AntonioUtjecaj proširenja marke na imidž roditeljske marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Kotrman, MarcelaAnaliza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Leitner, LanaUtjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Arežina, DariaZnačaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Dobra, AndrejaLuksuzna marka destinacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Dolić, MarinaUtjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Dražić, MirelaIzgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Dropulić, BrankaČimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda – kontekst hrvatskih i švedskih potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Nađ, MartinaIstraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Marinić, MilenaIntegriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Kos, AntonijaLojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Bjelkanović, AntonioDruštveno odgovoran marketing na primjeru hrvatskih društava za osiguranje, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Dobra, AndrejaProširenje luksuznih marki, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Prpić Lukač, VlatkaUtjecaj filma na stvaranje marke zemlje, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Vaci, VjekoslavUloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Novak, RomanaIzgradnja tržišne vrijednosti marke – primjer poduzeća Kozmo d.o.o., 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Lončarić, InesUtjecaj imidža marke osobe na tržišnu vrijednost marke, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Škvorc, AndrejaUtjecaj identiteta snažne marke na lojalnost i povjerenje potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Planinc, PetraOdluka o standardizaciji/adaptaciji marketinškog programa za nastup na tržištu islamskih zemalja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Brajko, MateaUtjecaj osjetilnog marketinga na percepciju marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Majić, TiborUtjecaj sportskih sponzorstava na svjesnost o marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Butara, AnaUtjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Hrastovec, IrenaLojalnost marki u doba ekonomske krize, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Šimunić, IgorIzvoz kao strategija nastupa na tržištu SAD-a, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Milković, MarioIzgradnja marke uslužnog poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Padarić, MihaelaUtjecaj zemlje podrijetla luksuzne marke na odluku o kupnji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Vrbanc, AnaUtjecaj lojalnosti na tržišnu vrijednost marke u segmentu prehrambenih proizvoda, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Gašparić, AndrejaUtjecaj društveno odgovornog ponašanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Dragić, BorisUtjecaj komunikacijskih elemenata marke mobilnih uređaja na tržišnu vrijednost marke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Kelečić, DavidUtjecaj zelenog poslovanja poduzeća na tržišnu vrijednost marke kod LOHAS segmenta potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
34.Mrazović, MatijaImidž Francuske kao zemlje porijekla proizvoda kod hrvatskih potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb