Pregled po CROSBI profilu: Zoran Krupka (CROSBI Profil: 22866, MBZ: 269582)
Pronađeno 92 radova
-
1.Krupka, Zoran; Skelin, Zrinka; Vlašić, GoranInternationalization of SMEs in IT Sector – Factors that Influence the Process // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 989-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranBrand Equity in a Digital Age: Systematic Literature Review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 277-302 doi:10.17818/EMIP/2022/1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Krupka, Zoran; Marinić, MilenaIntegriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 3; 433-458 doi:10.32910/ep.73.3.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
4.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
5.Krupka, Zoran; Mirt, Mateja; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Importance of Country-of-Origin Construct Dimensions in Destination Brand Building // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 221-238 doi:10.22598/mt/2021.33.2.221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Škare, VatroslavMarketing u globalnu i digitalnom okruženju // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 87-110 -
7.Krupka, Zoran; Dobra, Andreja; Vlašić, GoranFactors Influencing the Perception of Destination Brand Luxuriousness // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 4; 74-86 doi:10.2478/ngoe-2021-0022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranStudent Customer Experience: A Systematic Literature Review // Management, 26 (2021), 2; 211-228 doi:10.30924/mjcmi.26.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Krupka, Zoran; Fudurić, Morana; Dropulić, BrankaPlaniranje i metrika marketinških aktivnosti // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 367-388 -
10.Krupka, Zoran; Malogorski, MatejaThe country of origin as a factor in product quality perception // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 243-259 doi:10.22598/zefzg.2021.1.243 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Dropulić, Branka; Krupka, ZoranAre Consumers Always Greener on the Other Side of the Fence? Factors That Influence Green Purchase Intentions – The Context of Croatian and Swedish Consumers // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 32 (2020), 99-113 doi:10.22598/mt/2020.32.spec-issue.99 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
12.Krupka, ZoranImportance of Image Attributes in Personal Branding // Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth / Soliman, Khalid S. (ur.).
Sevilla, Španjolska: International Business Information Management Association, 2018. str. 1660-1668 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranSchool Principals as Businessman // Clute International Education Conference
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države, 2018. str. 337-337 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Vlašić, Goran; Hair, Joe; Krupka, ZoranStar Marketer’s Impact on the Market Strategy Choice // Management, 22 (2017), 2; 1-13 doi:10.30924/mjcmi/2017.22.2.1 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Krupka, Zoran; Arežina, DarijaImportance of Country-Of-Origin on Different Product Categories Purchase Decision // MINIB - Marketing of Scientific and Research Organizations, 26 (2017), 4; 35-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Vrdoljak, DanielaIzgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Mirt, MatejaUtjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranResearching Country Image Construct in the Context of Emerging Economies // Research Handbook of Marketing in Emerging Economies / Marinov, Marin A. (ur.).
Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2017. str. 163-196 -
21.Krupka, Zoran; Dobra, AndrejaLuxury Destination Brand - Factors That Help In Building It // EMAC 2017 - Leaving Footprints
Groningen, Nizozemska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Skelin, ZrinkaČimbenici koji utječu na internacionalizaciju malih i srednjih poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Bjelkanović, AntonioUtjecaj proširenja marke na imidž roditeljske marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranMarketing and Management Knowledge – Is it Necessary to Managing a School? // 2016 ICBTS International Academic Research Conference Proceedings / Kerdpitak, Chayanan ; Heuer, Kai ; Soltani, Ebrahim ; Nartea, Gilbert (ur.).
Pathum Thani: ICBTS Institute Conference Center & CK research, 2016. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranMarketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191 -
26.Kotrman, MarcelaAnaliza imidža zemlje podrijetla zemalja u razvoju na percepciju kvalitete marke, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Leitner, LanaUtjecaj značaja imidža zemalja u razvoju kao zemlje proizvodnje pri odabiru proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Krupka, Zoran; Butara, AnaUtjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 87-102 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
29.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Krce Miočić, BoženaSchool Principals, Environments and Stakeholders: The Blessings and Heresies of Market Organization // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016. str. 27-48 -
30.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ćukušić, Maja; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranThe E-Learning Model for Educational Leadership // Proceedings of 10th International Conference of Teaching, Education & Learning
Dubai, Ujedinjeni Arapski Emirati, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranSocial responsibility and social involvement of Croatian schools and headmasters: Conceptual foundations // Proceedings of 6th International Conference of Teaching, Education & Learning
Singapur, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Arežina, DariaZnačaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Dobra, AndrejaLuksuzna marka destinacije, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
34.Dolić, MarinaUtjecaj povijesnih događanja na imidž marke grada, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
35.Dražić, MirelaIzgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanost s potrošačem, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
36.Dropulić, BrankaČimbenici koji utječu na namjeru kupovine ekoloških proizvoda – kontekst hrvatskih i švedskih potrošača, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Nađ, MartinaIstraživanje stavova potrošača Y generacije o globalnim markama odjeće, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
38.Marinić, MilenaIntegriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Kos, AntonijaLojalnost potrošača markama kave u Republici Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Bjelkanović, AntonioDruštveno odgovoran marketing na primjeru hrvatskih društava za osiguranje, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
41.Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Pavičić, JuricaStar Marketer's Impact on Product’s Performance and Strategic Direction // Leveraging New Technology to Create Value for Customers and Firms
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
42.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, JuricaThe Role of Individual, Product And Company Characteristics for Creating Brand Perceptions // World Business, Finance and Management Conference
Auckland, Novi Zeland, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Krupka, Zoran; Škvorc, AndrejaVažnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 113-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
44.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166 doi:10.12700/APH.11.03.2014.03.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
46.Dobra, AndrejaProširenje luksuznih marki, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
47.Prpić Lukač, VlatkaUtjecaj filma na stvaranje marke zemlje, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
48.Vaci, VjekoslavUloga upravljanja markom u globalizaciji kineskih marki, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
49.Krupka, Zoran; Butara, AnaInfluence of Brand Extension on Parent Brand Personality // Socially responsible business and global/local competitiveness / Vlašić, Goran ; Krupka, Zoran ; Pavičić, Jurica (ur.).
Zagreb: Institut za inovacije, 2013. str. 154-154 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Vlašić, Goran; Langer, Josef; Krupka, ZoranMediating mechanism of charisma, trust and reputation in driving capital endowment into value premium // 4th EMAC CEE Regional Conference
Sankt Peterburg: St. Petersburg University, Graduate School of Management, 2013. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)