Pregled po CROSBI profilu: Ljerka Jukić Matić (CROSBI Profil: 22669, MBZ: 278672)
-
1.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the implementation of differentiated instruction in mathematics classrooms // Future Studies in Education / Inayatulah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of Osijek, 2023. str. 673-685 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, DianaIncentive methods in mathematics lessons as support for the development of students' creativity // Creative Approaches to Learning and Teaching / Vesna, Svalina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilšte u Osijeku i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2023. str. 134-134 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.(GAMMA - GAme base learning in MAthematics) Jukić Matić, Ljerka; Karavakou, Myrto; Grizioti, MarianthiIs digital game-based learning possible in mathematics classrooms?: A study of teachers' beliefs // International Journal of Game-Based Learning, 13 (2023), 1; 323445, 18 doi:10.4018/IJGBL.323445 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Jukić Matić, Ljerka; Sliško, JosipEmpirical Study of Mathematical Creativity and Students' Opinions on Multiple Solution Tasks // International journal of mathematical education in science and technology (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
5.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the application of differentiation in mathematics classroom // Međunarodna znanstvena konferencija Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Dubovićki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, 2022. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Jukić Matić, Ljerka; Rukavina, Sanja; Kehler- Poljak, GabrijelaThe influence of curriculum on the concept of function: an empirical study of pre-service teachers // European Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2022), 3; 380-395 doi:10.30935/scimath/12042 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Jukić Matić, Ljerka; Kladušić, InesMatematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriče obitelji Medić
Osijek: Odjela za matematiku, 2021 -
9.Bognar, Branko; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Jukić Matić, Ljerka; Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Mikulić, MagdalenaOnline professional development that helps teachers to improve their teaching practices // CARNival Conference 2021, Raised Voices
Ujedinjeno Kraljevstvo; online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
10.Jukić Matić, Ljerka; Filipov, Mia; Šustek, IvanaUčinkovita povratna informacija u nastavi matematike // Matematika i škola, 23 (2021), 112; 51-56 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
11.Jukić Matić, LjerkaCroatian mathematics teachers and remote education during covid-19: What did they learn? // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2021), Sp. Issue; 361-382 doi:10.26529/cepsj.1106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Jukić Matić, LjerkaLongitudinal study on the textbook use: a student’s perspective // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 164-164 (predavanje, recenziran, kratko priopćenje, znanstveni) -
13.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaCurriculum noticing: a case of lower secondary teacher // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 219-219 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
14.Glavaš, Amanda; Jukić Matić, Ljerka; Prša, SaraUpper-secondary teachers’ perceptions of the Matura exam in mathematics // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 217-242 doi:10.21464/mo.28.1.12 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
15.Jukić Matić, Ljerka; Alilović, JasminaZadatci više i niže kognitivne razine // Matematika i škola, 22 (2021), 110; 195-200 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
16.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaUse of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM – Mathematics Education, 53 (2021), 6; 1373-1385 doi:10.1007/s11858-021-01271-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow do teacher guides give support to mathematics teachers? Analysis of a teacher guide and exploration of its use in teachers' practices // Research in mathematics education, 23 (2021), 1; 1-20 doi:10.1080/14794802.2019.1710554 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Jukić Matić, LjerkaMože li neuspjeh biti produktivan? // Matematika i škola, 21 (2020), 102; 51-55 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
-
19.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaCharacteristics of effective teaching of mathematics // Pedagoška obzorja, 35 (2020), 3-4; 19-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Novački, Danijela; Jukić Matić, LjerkaFormativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
21.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaMathematics textbook in the hands of the lower secondary students: how, when and why they use it//Matematički udžbenik u rukama učenika viših razreda osnovne škole: kako, kada i zašto ga koriste // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 1; 9-40 doi:10.15516/cje.v22i1.3484 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe Influence of Teacher Guides on Teachers’ Practice: A Longitudinal Case Study // 11th Congress of European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11)
Utrecht, Nizozemska, 2019. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
23.Jukić Matić, LjerkaUčenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u nastavi matematike // Geometrija u nastavi matematike / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Školska knjiga, 2019. str. 44-47 (pozvano predavanje, kratko priopćenje, stručni) -
24.Jukić Matić, Ljerka; Bognar, BrankoSustavni pregled literature kao istraživačka metoda: primjer stručnog usavršavanja učitelja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO/Contemporary Themes in Education - CTE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 178-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSame textbook, different points of view: students and teachers as textbook users // Proceedings of the Third International Conference on Mathematics Textbook Research and Development
Paderborn, Njemačka, 2019. str. 173-178 doi:10.17619/UNIPB/1-768 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Glavaš, Amanda; Staščik, Azra; Jukić Matić, LjerkaWhat types of knowledge do mathematics textbooks promote? // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 229-241 -
27.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe influence of teacher guides on classroom practice // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 149-172 -
28.Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (monografija)
-
29.Jukić Matić, LjerkaThe Teacher as a Lesson Designer // Center for Educational Policy Studies Journal, 9 (2019), 2; 136-160 doi:10.26529/cepsj.722 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Jukić Matić, LjerkaPedagogical design capacity of lower-secondary mathematics teacher and her interaction with curriculum resources // Revista de Investigación en Didáctica de las Matemáticas, 8 (2019), 1; 53-75 doi:10.17583/redimat.2019.2396 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Jukić Matić, Ljerka; Širić, IvanSingapurska metoda modela // Matematika i škola, 19 (2018), 95; 89-94 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
-
32.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanCrtice iz tramvaja zvanog ludara // Osječki matematički list, 18 (2018), 1; 59-69 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
33.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe dynamic interactions between teacher and resources in the use of the textbook and teacher guide // Proceedings of the Re(s)sources 2018 International Conference / Gitirana, Verônica ; Miyakawa, Takesh ; Rafalska, Maryna ; Soury-Lavergne, Sophie ; Trouche, Luc (ur.).
Lyon: Ecole Normale Superieure de Lyon, 2018. str. 159-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanTri Medića i beba // Osječki matematički list, 17 (2017), 2; 171-177 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
35.Jukić Matić, LjerkaThe Effect of Problem Solving Course on Pre- Service Teachers’ Beliefs about Problem Solving in School Mathematics and Themselves as Problem Solvers // Magistra Iadertina, 12 (2017), 135-152 doi:10.15291/magistra.1494 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Jukić Matić, LjerkaTeacher’s pedagogical design capacity and mobilization of textbook // Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education ( / Dooley, Teresa ; Gueudet, Gishlaine (ur.).
Dublin: DCU Institute of Education and ERME, 2017. str. 3762-3763 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, ostalo) -
37.Jukić Matić, Ljerka; Štivić, MarijaKonačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 70; 19-27 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
38.Matić Ivan; Jukić Matić, LjerkaDnevnik malog Medića // Osječki matematički list, 17 (2017), 1; 89-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
39.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeachers’ beliefs on mathematics as a background for their teaching practice // Mathematics Education as a Science and a Profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 109-126 -
40.Mathematics Education as a Science and a Profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017 (monografija)
-
41.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriručnik za nastavu matematike
Osijek: Odjel za matematiku, 2017 -
42.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanShopping // Osječki matematički list, 16 (2016), 2; 91-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
43.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanObitelj Medić u posjetu zoološkom vrtu // Osječki matematički list, 16 (2016), 1; 93-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
44.Jukić Matić, Ljerka; Gudelj, AndreaZašto je ta proporcionalnost tako teška? // Matematika i škola, XVIII (2016), 89; 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
45.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeacher Offloading, Adapting And Improvising With The Textbook – A Case Study // Mathematics Education: How to solve it? / Csíkos, Csaba ; Rausch, Attila ; Szitányi, Judit (ur.).
Segedin: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. str. 59-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe Role of Mathematics Textbooks in Lower Secondary Education in Croatia: An Empirical Study // The Mathematics educator, 16 (2016), 2; 31-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe use of the textbook as an artefact in the classroom: A case study in the light of a socio- didactical tetrahedron // Journal fur Mathematik-Didaktik, 37 (2016), 2; 349-374 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanLov na blago // Osječki matematički list, 15 (2015), 1; 95-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
49.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanKljučevi // Osječki matematički list, 15 (2015), 2; 60-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
50.Jukić Matić, Ljerka; Zucić, DajanaRealistična matematička edukacija i logaritamska funkcija // Matematika i škola, 79 (2015), 147-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
51.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeacher and textbook: Reflection on the SDT-model // 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / Krainer, Konrad ; Vondrová, Naďa (ur.).
Prag: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015. str. 3072-3078 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow Croatian mathematics teachers organize their teaching: differences according to the initial education // Higher goals in mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Osijek: Element, 2015. str. 303-317 -
53.Jukić Matić, Ljerka; Mirković Moguš, Ana; Kristek, MarijaPre-service teachers and statistics: an empirical study about attitudes and reasoning // Higher Goals in Mathematics Education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 265-279 -
54.Jukić Matić, LjerkaNon-mathematics Students’ Reasoning in Calculus Tasks // International journal of research in education and science, 1 (2015), 1; 51-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
55.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanObitelj Medić se priprema za odlazak u svatove, Osječki matematički list // Osječki matematički list, 14 (2014), 2; 169-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
56.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriprema za državnu maturu obitelji Medić // Osječki matematički list, 14 (2014), 1; 77-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
57.Jukić Matić, Ljerka; Kristek, MarijaAttitudes of prospective teachers towards statistics // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij - Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 206-213 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSchulbuch als Teil des implementierten Curriculums // Beiträge zum Mathematikunterricht 2014 / Roth, Jürgen. ; Ames, Judith (ur.).
Münster: WTM-Verlag, 2014. str. 431-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Jukić Matić, LjerkaNon-mathematics students' reasoning in non-routine calculus tasks // International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology / Şahin, I., Kiray, A. & Alan, S. (ur.).
Konya: Necmettin Erbakan University, Ahmet Kelesoglu Education Faculty, 2014. str. 260-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Jukić Matić, Ljerka,; Matić, IvanGeometrija i Sherlock Holmes // Matematika i škola, 25 (2014), 195-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
61.Jukić Matić, LjerkaMathematical knowledge of non-mathematics students and their beliefs about mathematics // International electronic journal of mathematics education, 9 (2014), 1; 13-24 doi:10.29333/iejme/278 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Jukić Matić, Ljerka; Bruckler, Franka MiriamWhat do Croatian pre-service teachers remember from their calculus course // Issues in the Undergraduate Mathematics Preparation of School Teachers: The Journal, 1 (2014), 1-15 (recenziran, članak, znanstveni)
-
63.Jukić Matić, Ljerka; Dahl, BettinaRetention of Differential and Integral Calculus: A Case Study of a University Student in Physical Chemistry // International journal of mathematical education in science and technology, 45 (2014), 8; 1167-1187 doi:10.1080/0020739X.2014.920531 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
64.Jukić Matić, LjerkaRecalling calculus knowledge // Teaching mathematics and computer science, 12 (2014), 55-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
65.Jukić Matić, Lj.; Matić, I.; Katalenić, A.Approaches to learning mathematics in engineering study program // The 4th International Scientific Colloquium Mathematics and children. Program & Book of abstracts
Osijek, Hrvatska, 2013. str. 24-24 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
66.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanGozba obitelji Medić // Osječki matematički list, 13 (2013), 2; 191-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
67.Jukić Matić, Ljerka; Matić IvanLjetovanje obitelji Medić // Osječki matematički list, 13 (2013), 84-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
68.Jukić Matić, Ljerka; Tutnjević, VesnaRazvijanje matematičkog razumijevanja // Matematika i škola, 15 (2013), 70; 196-200 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
69.Jukić Matić, Ljerka; Tutnjević, VesnaAlgebarski koncepti u nastavi matematike // Poučak, 14 (2013), 31-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
70.Đeri, Ivanka; Dobi Barišić, Karolina; Jukić Matić, LjerkaThe influence of formal education and personal initiatives on the willingness to use ICT in teaching mathematics // Mathematics Teaching for the Future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 261-270 -
71.Jukić Matić, Ljerka; Matić, Ivan; Katalenić, AnaApproaches to learning mathematics in engineering study program // Mathematics Teaching for the Future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 186-195 -
72.Jukić Matić, LjerkaOn D(w)-quadruples in the rings of integers of certain pure number fields // Glasnik matematički, 49 (2013), 1; 37-46 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
73.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPut Djeda Mraza // Osječki matematički list, 12 (2012), 2; 101-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
74.Jukić Matić, LjerkaNon-existence of certain Diophantine quadruples in rings of integers of pure cubic fields // PROCEEDINGS OF THE JAPAN ACADEMY SERIES A-MATHEMATICAL SCIENCES, 88 (2012), 10; 163-167 doi:10.3792/pjaa.88.163 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
75.Jukić Matić, Ljerka; Dahl, BettinaUniversity students’ retention of derivative concepts 14 months after the course: influence of ‘met-befores’ and ‘met-afters’. // International journal of mathematical education in science and technology, 43 (2012), 6; 749-764 doi:10.1080/0020739X.2012.662300. (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
76.Jukić Matić, Ljerka; Soendergaard, Bettina DahlWhat Affects Retention of Core Calculus Concepts Among University Students? A Study of Different Teaching Approaches in Croatia and Denmark // Proceedings 7th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / Pytlak, Marta ; Swoboda, Ewa ; Rowland, Tim (ur.).
Rzeszów, 2011. str. 2033-2042 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
77.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanUloga natjecanja u kurikulu nastave infomatike // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 13 (2011), 3; 201-231 (recenziran, članak, stručni)
-
78.Jukić, Ljerka; Dahl, BettinaUniversity students’ concept image and retention of the definite integral // Proc. 35th Conf. of the Int. Group for the Psychology of Mathematics Education
Ankara, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Jukić, LjerkaTeaching and learning outcomes in undergraduate calculus courses for students of technical and science studies in Croatia and Denmark, 2011., doktorska disertacija, PMF-Matematički odsjek, Zagreb
-
80.Jukić, Ljerka; Matić, IvanEducating future mathematics teachers: Repeating mathematics from primary and secondary school // The Math Teacher / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek: Element, 2011. str. 27-34 -
81.Dobi Barišić, Karolina; Đeri, Ivanka; Jukić, LjerkaWhat Is the Future of the Integration of ICT in Teaching Mathematics // The Third International Scientific Colloquium Mathematics and Children (The Math Teacher) / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 128-140 -
82.Jukić, LjerkaDokazivanje i softveri dinamičke geometrije // Nastava matematike i izazovi moderne tehnologije
Osijek, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
83.Jukić, Ljerka; Velić, HelenaFibonaccijev brojevni sustav // Math.e : hrvatski matematički elektronski časopis, 16 (2010), 1-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
84.Jukić, Ljerka; Hartmann, IvanaOd rimskih brojeva do chisanbopa // Matematika i škola, 54 (2010), 161-165 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
85.Jukić, Ljerka; Dahl (Søndergaard), BettinaThe retention of key derivative concepts by university students on calculus courses at a Croatian and Danish university // Proc. 34th Conf. of the Int. Group for the Psychology of Mathematics Education
Belo Monte, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
86.Bruckler, Franka Miriam; Jukić, LjerkaHow science students understand, remember and use mathematics // Research in Didactics of the Sciences Monograph
Kraków, Poljska, 2010. str. 61-65 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
87.Jukić, LjerkaDifferences in remembering calculus concepts in university science study programmes // Aplimat / Kovačova, Monika (ur.).
Bratislava: Slovak University of Technology in Bratislava, 2010. str. 65-65 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
88.Jukić, LjerkaDifferences in remembering calculus concepts in university science study programmes // Aplimat, 3 (2010), 3; 137-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Jukić, LjerkaMatematičke slagalice // Osječki matematički list, 9 (2009), 1; 13-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
90.Jukić, LjerkaMatematika kroz igru domino // Osječki matematički list, 7 (2007), 2; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
91.Jukić, LjerkaMatematika i origami // Osječki matematički list, 7 (2007), 1; 23-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)